SEMA 2014: Un Chevy Chevelle cu 980 CP pentru fanii curentului retro-modern Masini Tunate 6 Noiembrie SEMA 2014: Un Chevy Chevelle cu 980 CP pentru fanii curentului retro-modern
Toate comentariile (18):
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
o masina incredibila...cel mai mult ma frapeaza scaunele: nu am mai vazut asa ceva
06 nov 2014, 11:30
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Sa vezi un monstru din asta langa tine la semafor ....cred ca si pe cei cu Lambo sau Ferrari ar speria ! :))
06 nov 2014, 12:09
+5
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
s-ar speria??? mai degraba s-ar da jos, si si-ar vinde masina ...glumesc, dar nu chiar de tot
06 nov 2014, 12:56
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Lambo si Ferrari sînt niste GUNOAIE DE FITZE pt. cocalari bogatani ce vor sa-si etaleze potenta financiara si prostia. Un om normal nu araunca banii pe idiotenii din astea care iau foc stînd la semafor din senin. Daca ar fi sa cîstig la loterie, decît sa-mi cumpar o tîmpenie din asta italiana, mai bine mi-as cumpara o colectie de americane si asi folosi fiecare zi alta ca sa nu ma plictisesc si asi fi cel putin sigur ca nu iau foc stînd la semafor si fara sa risc sa ajung cu arsuri de gradul trei la terapie intensiva.
08 nov 2014, 00:10
+1
shopy99
57 comentarii 57 puncte
Parca Sesto Elemento avea scaune in genul asta..
06 nov 2014, 15:13
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Desi par demontate de la o baterie antiaeriana din al doilea razboi mondial ... sunt foarte interesante. Presupun ca nu cobori cu dureri de spate din masina ?!
06 nov 2014, 18:49
+2
2947 comentarii 2978 puncte
ASA DA !!!! Asta se numeste RETRO STYLE TUNING facut cu cap asa cum trebuie. A se observa si cît loc mai este sub capota pe lînga motor, ce ordonat este lucrat. E mai mare placerea sa vezi asa ceva. Delectare pt. suflet si nu numai. Cum am spus si în articolul cu Corvette Stingray din anii 60 cu tehnica moderna, ce se vede aici este noul val de tuning American unde se folosesc caroseriile din anii 60 - 70 si se implementeaza tehnica moderna de ultima ora. Este cel mai util si justificat tuning Street Legal din ultimii 20 de ani. Sper sa se mentina cît mai mult si sa se molipseasca si europenii de idee!
06 nov 2014, 12:22
+4
zvvbmw
76 comentarii 60 puncte
Mi-a plăcut că ai spus de europeni ! Bine punctat ! Trebuie însă luat în considerare un factor și anume: motoarele noi pe care le urcă americanii sus în automobilele vechi sunt ”destul de simple” ca tehnologie și mecanică... în comparație cu producători auto europeni. Un exemplu: Ia un E30 și încearcă să pui un motor S63 de pe noul M5/M6...găsește-l, adaptează-l și cel mai important....leagă-l să meargă... din păcate foarte greu :( Oricum ai punctat bine acest aspect și cred că toată lumea și-ar dori la fel !
06 nov 2014, 16:29
0
2947 comentarii 2978 puncte
Asta cu simplicitatea motoarelor nu e argument. Exemplul tau cu BMW este realizabil. Totul se poate transplanta oriunde. Orice caroserie poate fi modificata, orice suport motor poate fi modificat / adaptat fara probleme. Echipamentele electronice moderne sînt cea mai mica problema. La astea este ca si cînd muti hardware-ul unui PC dintr-o carcasa vechie în una noua. Masinile vechi europene au potential si loc foarte mult comparativ cu masinile actuale compactate. Daca ar fi sa luam de ex. o Dacia 1300, în asta îti bag lejer un V6 si cu flansa de adaptare îi mai pun si o cutie automata de Megane sau naiba mai stie ce, darmite un motor de Logan. Confortul intern se poate face la superlativ fara probleme. Totul e chiestie de bani, potential tehnologic si........ PASIUNE ! PS Echipament motric de M 5 / M6 gasesti destul pe la schrott-urile nemtesti, masini busite considerate dauna totala dar cu mecanica intacta ce poti transplanta integral la un pret mic.
06 nov 2014, 21:16
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Frumos executat clean si tot odata interesant mai ales scaunele, ce nu am gasit sunt stergatoarele?! sau poate intentionat lipsesc.
06 nov 2014, 14:07
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
CE rare sunt in ziua de astazi masinile care au loc sub capota, care nu necesita demontarea a jumatate de motor pentru a ajunge la piesa ce trebuie schimbata.
06 nov 2014, 19:47
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Pai chiar asta e siretlicul ca tu ca posesor sa nu mai poti face nimic, sa mergi în service pt. fiecare bagatela. cînd s-a început cu cretinitatile astea, îmi aduc aminte, ca sa schimbi becul ce costa 5 EURO la un SMART trebuia data jos aripa si altele de plateai 150 EURO :-) )))) Acum cel putin în era LED-urilor ce au viata mult mai lunga s-a cam terminat cu tîmpeniile astea. Totusi, în zona motorului, daca n-ai sculele care trebuie, daca n-ai OBD-ul în portbagaj cu tine, esti fiu ploii si plîngi lînga masina în drum si chiemi remorcarea. Ca sa schimbi bujiile înjuri de toti dumnezeii în ordine alfabetica daca n-ai ce-ti trebuie si nu sti pe unde sa le accesezi fara sa demontezi juma de masina :-) )))
07 nov 2014, 12:12
+2
464 comentarii -309 puncte
mda........buna observatie. Europa degradeaza.....cite rechemari in masa......ma uitam zilele astea....ce preturi au ei la masini....cum scot banu cu impozitele astea stupide...
07 nov 2014, 21:34
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Vrei sa-ti spun ceva SINCER ? Ma f** în ea de europa cu pipetarele lor electronizate cu tot atîta timp ce pot circula cu V8 asa cum vrea si cît vrea pu** mea !
08 nov 2014, 00:05
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Rechiemarile nu sînt un argument. Rechiemari sînt si la americane, mai multe de o gramada dar nu stim noi deoarece nu sînt predestinate pietii europene. Nimic nu e perfect în lumea asta. Trebuie însa sa recunosc ca cele mai multe rechiemari la americane sînt la EUROPENELE REBOTEZATE pt. piata americana, mai ales la jegurile de OPEL ce circula dincolo sub nume de Chevrolet, Cadillac si Buick precum fostele DAEWOO care si asa sînt..... penibile :-) Rechiemari la un Camaro, Corvette, Viper, Charger, Challenger, Mustang, n-am auzit pîna acum :-)
09 nov 2014, 09:43
+2
464 comentarii -309 puncte
Ba eu zic ca au o pondere și rechemarile. Spre deosebire de Europa, SUA are probleme la chestii de genu: airbag-uri (care tot e de vina firma aia japoneza Takada, care instaleaza airbag-uri pe o sumedenie de masini) ; centuri de siguranta; rezistențe proaste (recent au fost rechemate Charger si 300C p/u niste fleacuri de rezistente care nu sunt bune) ; și alte fleacuri. Pe cind europenii fac rechemari , din cauza problemelor LA MOTOR, LA TRANSMISIE, LA SUSPENSIE...... Eu totuși vad o diferenta mare intre astea 2 ...... N-am vazut nici o rechemare din cauza unui HEMI, sau a unui small block/big block made by GM. N-am vazut rechemari din cauza cutiilor de viteze americane. N-am vazut rechemari din cauza suspensiilor proiectate de ei! N-am vazut un motor HEMI sau by GM, explodat sau supraincalzit sau nu stiu mai ce....n-am vazut. Sa nu aducem in discutie VANOS și Valvetronic (BMW) ; 7G-Tronic (by Mercedes) ; DSG (by VW) ; TSI-uri (by VW) ; W222 S350 CDI explodat in Germania din senin, avind 2 saptamani de exploatare...consumul de ulei la unele motoare pe benzina BMW ( 1,5 litri la 1000km); supraincalzirea renumitului motor de pe M5 E60 ...la turatia maxima, temperatura se ridica pana la 140 grade.....asta inseamna instalatie de racire prost gindita...și cite si mai cite....
10 nov 2014, 23:46
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Pai americanii fac cam aceleasi motoare mari inca din anii 50'' Unii de pe aici comentau ca europenii scot mai multa putere pe litru decat americanii. Dar si cu ce pret...Sistem mult mai complex, probleme ce apar la aceste motoare mici supraalimentate...
11 nov 2014, 17:31
0
464 comentarii -309 puncte
Și bravo lor ca fac asa motoare! (Nu dezvolt ideea). Iar referitor la cai putere pe litru.....acesta iarași..nu este un indice de performanta. Ok, ca sa intelegeti de ce, o sa va dau un exemplu, de la un constructor european de automobile (ca sa nu ziceti ca americanele sunt proaste, ineficiente, greu de controlat și alte prostii).. Exemplu: Mercedes SLS AMG, are un motor V8 natural aspirat, 6,2 litri de 631CP Mercedes S65 AMG , motor V12 de 6.0 litri CU INCĂ 2 turbocompresoare, are 630CP.... Deci va dati seama S65 Cu un V12 cam de acelasi volum...și cu inca 2 turbine, face cu 1 CP mai puțin :D ...ce o sa spuneti, ca motoru de pe S65 e mai prost? E lipsa de inginerie? GREȘIT. Daca mai aruncati ochiul la inca un aspect, observați ca SLS AMG face doar 635Nm, motorul lui S65 face 1000Nm. Și inca ceva: puterea motorului depinde DIRECT, de cit aer intra in motor! Iar consumul de benzina, depinde, pe langa greutatea masinii, coeficientul aerodinamic, anvelope, și de putere. Cu cit e mai puternic motorul, cu atita va creste consumul la mers sportiv (unde intradevar folosesti toți caii). Puterea nu se ia din nimic...lucrul mecanic are loc NUMAI pe baza de energie (legile fizicii), iar această energie apare la oxidarea benzinei. Folosesti mai mult amestec benzina + Aer (deci oxigen) ai o ardere mai puternica, ai un Q degajat, mai mare (energie). Ai energie mai multa pe unitate de timp? Ai forță. Ai forță mai mare ? Ai cuplu mai mare. Ai cuplu mai mare la o turatie mai mare? Ai putere mai mare. Indiferent de ce volum...consumul este dictat de curba de putere pe gama de turatie, nu de volumul motorului. Ca sa nu mai spun cum Ford Fusion 2.0 Turbo de 270cp a consumat in medie la un test drive cit un Infiniti M56...fordu avea 1575kg iar Infiniti 1876kg... Priviți si voi: 1. M56: http://www.caranddriver.com/reviews/2011-infiniti-m56s-long-term 2. Fusion: http://www.caranddriver.com/reviews/ford-fusion-titanium-20l-ecoboost-awd-test-rev
11 nov 2014, 18:40
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »