Eu totusi nu inteleg de ce nu sunt bagate in oferta modelului si motoarele 0.9 tce (90 cai) si DCI-ul 1.5 si 90 cai putere odata ce este un model mai deosebit de Logan!?De ce se poate alege doar intre motorizarile cele mai slabe din gama Dacia sau este si aici ceva la mijloc....???
ps:Eu unul daca as achizitiona un model ca acesta mai "deosebit", nici nu m-as gandi sa nu il cumpar decat cu motorizarea de top pe el!
Mai bizar este faptul ca pe modelul de baza poti selecta motoarele insirate de tine.
Cel mai probabil era prea mare pretul cu motoarele noi, masina fiind pentru piata noastra probabil au compromis pt un pret mai mic.
Cred ca asa este .... cu 0.9 tce si cu diesel-ul de top 1.5 DCI ajungea pretul undeva la 14-15.000 euro !(mult prea mare pentru o masina considerata "low-cost")
Corect spus, colegu'. Si eu DACA (DOAR DACA) ar fi sa-l achizitionez, as alege motorizare de top. Dar care pl e aia???
90 cp... astia de la renault sunt "nebuni"... Iti dai seama /// 90cp/ wow
Macar pe Loganul vechi era motorul de 106 cp. Era o diferenta mai "consistenta"
07 nov 2014, 16:42
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
grupul p0p0nar1lor care au dat minus sa-mi s0ga uleiul din p0la. m-am saturat de r3tardatii de aici care comenteaza aiurea ca niste neaveniti,de terminatii care conduc masina parintilor sau care fac blatul pe ratb. pacat ca au acces la internet toti cret1nii si ca incearca sa-i convinga pe altii ca sunt mai inteligenti decat porcul de Craciun. Toti pr0stii cu masini de 500 de euro,toti termninatii,toti saracii`,toti frustratii accneici si libidinosi,toti pustii c0rdit1.
Stimate domn "Numarul Unu" . Consider ca ati trecut de varsta adolescentei si a "pustilor cu tupeu" , insa vocabularul nu va recomanda deloc in aceasta directie, din contra ... Nu considerati ca este civilizat sa vorbiti mai decent? Mi-as permite sa mai spun ceva - nickname-ul d-ra va asociaza cu acele persoane care folosesc des afirmatia: "fara numar, fara numar" ... ca sa folosesc o exprimare mai decenta. Va inteleg nemultumirea, dar incercati sa fiti rezonabil. Aveti un minus de la mine pentru exprimare. Multumesc de intelegere.
mai oameni buni.. sa-mi spuna si mie va rog cineva.. de ce continua dacia sa puna butoanele de la geamuri in centru si pe bord si nu pe usi? pt un metru de fir diferenta? sa nu inebunim. incerc sa gasesc o logica.. dar nu gasesc in afara de faptul cum ca ar tine traditia.. mdaaaa... traditie...
masina asta este chiar reusita si daca este coborata... sa nu spun si la normal dar mite mai joasa... o sa fie chiar trasnet.. are un design foarte reusit
07 nov 2014, 15:14
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
PS
În afara de asta daca tu stai la volan si vrei sa deschizi geamul din dreapta ce faci?
Te întinzi pîna în dreapta sa apesi butoanele? :-) )))
Sa te vad cum faci asta în mers, cît esti de...... ELASTIC :-) )))
Da are ! Are poate pt. ca e ANIVERSARY MODEL si nu serie.
Eu m-am referit în general la masini nu special la asta.
Am cautat sa-i raspund la întrebare lui "JapanPerformance" sa-i arat de ce e asa.
Sînt si multe alte modele japoneze, americane, nemtesti etc. ce nu au butoane pe usi ci numai în consola dintre scaune sau pe bord în consola din mijloc daca consola dintre scaune e prea îngusta si butoanele nu au loc.
Eu la a mea am butoanele pt. geamuri si setarea oglinzilor laterale pe consola dintre scaune.
In bord am numai butonul pt. capacul de la portbagaj.
Din imaginile afisate asa pare. Desi nu vad utilitatea comenzii de geam de pe consola centrala atata timp cat sunt comenzi pe usa. Faptul ca este o singura comanda, nu ne da voie sa credem ca se repeta comenzile (ceva total inutil), singura explicatie pe care o vad este urmatoarea: comanda este anulata (buton fals) si se activeaza pentru varianta cu 4 geamuri electrice. Comanda pentru anularea geamurilor spate ca element de securitate pentru copii.
Cea mai ciudata (sa nu spun altceva) explicatie pe care am auzit-o pana acum privitoare la pozitionarea butoanelor. Comenzile pentru geamurile electrice sunt pozitionate pe consola centrala deoarece se elimina dublarea comenzilor pentru geamul copilotului. Un autoturism care are comenzile pentru geamurile pozitionate pe usa/i, are nevoie de dubla comanda pentru celelalte usi prevazute cu geamuri electrice. Odata pentru sofer si a doua oara pentru restul pasagerilor. Daca comenzile sunt montate pe consola centrala, este un punct comun unde poate avea acces si soferul si copilotul si atunci nu mai este nevoie de un alt butor, alte cabluri si un releu de comanda pentru sincronizarea comenzilor duble. Autoturismele care nu au comenzi pe consola centrala au minim 2 comenzi pe usa sofer + 1 comanda pe usa copilot. Este un principiu asemanator cu comanda cap-scara a unei instalatii electrice de interior a unui apartament (cu exceptia releului de comanda). Sper ca am fost suficient de explicit.
Din pacate este EXPLICATIA REALA pe care ti-o dau producatorii si se bazeaza strict la confort si anti furt chit ca e o tîmpenie.
Asa cum i-am spus si lui NEDEL VASILE-VIRGIL, eu am scris exact asa cum îmi spun producatorii cînd le pun unele întrebari în domeniu. astfel si vezi cu ce tîmpenii trebuie sa-mi bat capul de aproape 25 de ani. .-) )))))
PS
Stiu cum sînt facute legaturile. În fond sînt electromecanic auto si am propriul meu service.
Tu faceai misto sau chiar credeai ce spui ? =)) =)) Rol antifurt ?! =)) E si greu de furat "ligheanul" si cu butoanele alea de pe consola i-au incuiat. =)) Acum este inexpugnabil. =)) =)) Ce am mai ras...
Am si eu "lighean" si l-au spart de trei ori, cred ca dupa aceea s-au plictisit. :))
Am ramas fara plaier in 2 minute, cat am intrat undeva. Noroc ca n-am avut butoanele pe usa. =))
La banii dati pe logan nou iti iei un sh foarte tare ( gen skoda octavia si rapid, golf...etc)
Eu ti-am explicat exact asa cum MOTIVEAZA PRODUCATORII si n-am inventat de la mine. Asa cum tu rîzi, rîd eu de fiecare data cînd am anumite întrevederi de genul.
PS
Daca e la o adica de spart o masina, exista destule metode de a o deschide fara sa te apropii de ea. Îti trebuie numai APP-ul potrivit pe smartphone si deschizi orice masina cu încuiere centralizata electronica fara sa te apropii de ea mai mult de 10 metri :-) ))))))
nu prea se deschid geamurile fara cheia in contact chiar si cu ea scoasa ai vre-o 3~ min curent pe ele,zic de se intampla la mine la leon deci cade varianta cu sarma
Pentru că sunt mai ieftine pe consolă decât pe uşi. Sunt mai simplu de cablat. Din acelaşi motiv le pun şi pe spate pe consolă şi nu pe portiere. În plus, mai şi economisesc un buton. În loc să ai două pe portiera şoferului şi unul pe cea a pasagerului, ai doar două pe consolă.
Sincer, nu mi se pare capăt de ţară. Singurul rost practic al geamurilor electrice, pentru mine, este doar acela că îl pot deschide pe cel din dreapta de la volan. În rest, nu mi-ar sta în gât alea cu manivelă. Detalii mărunte.
E acelasi logan la fel de urat din cauza spatelui nereusit.Masina este prea scumpa pentru ce ofera.In acest articol prezentati faptul ca Dacia incearca din Logan sa faca ceva ce sa semene cu o masina.NU clar nu as da atatia bani pe o masina noua.Daca tot au dus butoanele pe portiera soferului de ce nu le-au dus pe toate 4? Deflectoarele de aer din lateral le-au lasat tot asa oribile.Puteau sa le fac la fel ca cele din consola centrala care par dragute.Comanda de climatizare parca e dintr-un film SF chinezesc.Bandourile de pe portiere...ce rost au asa jos???As prefera fara sa clipesc, cam in aceeasi suma sa dau bani pe urmatoarele masini:Skoda rapid(putin mai scumpa),Skoda Fabia,Peugeot 301,Opel Corsa(5 usi).
Editia asta aniversara ar trebui sa vina cu ceva in plus pentru client, sa aiba un beneficiu... o reducere substantiala sau un motor mai de doamne ajuta... nu rahatul asta de motor de 75 cp.
MACAR DACA NAVIGATIA AIA AR FI INCLUSA IN PRET.
Desi am avut logan in 2005 1.6 si cumva sunt nationalist (desi vorba multora, dacia nu mai e romanesca), as prefera un citroen c-elysee sau peugeot 301 sau kia rio, daca tot ar fi sa aleg un motor anemic de 75 de cai (dupa cum a spus si colegul mickos, caruia ii dau +1)
In concluzie, nu vad rostul acestei "EDITII ANIVERSARE". N-AI NICIUN AVANTAJ.
Adevarul este ca am testat Logan 2( la drive-test ) si am avut varianta 1.5 DCI 90 cai si 240 nm cuplu care dupa mine este destul de potenta pentru caroseria Loganului dar nu suficient....mergea un 1.5 DCI de 110 cai macar sau un 1.2 tce de 120 cai! (parerea mea)
ps:La varianta aniversara 75 de cai sunt "lesinati" ori ca este motorul diesel ori ca este 1.2-ul aspirat pe benzina !
pana una alta, ceva off topic, asa pt tine; cred ca o sa-ti placa; niste masuratori; pe mine m-au satisfacut:-)))
e in germana, dar te uiti la unitatile de masura si-ti dai seama despre ce e vorba (cm³, PS, Nm, 0-100km/h, timpii pe Hockenheim, reprizele si consumul mediu masurat Testverbrauch)
http://www.sportauto.de/vergleichstest/vergleich-bmw-335d-gegen-alpina-d3-welcher-bmw-darf-es-sein-8548107.html?show=4
http://www.sportauto.de/vergleichstest/bmw-435i-und-bmw-435i-m-performance-coupe-brueder-8625717.html?show=4
are 220 de Nm, 240 Nm are cel de 110. Pentru o masina care are un pic peste 1.1 tone este absolut decent 90 de cai. Depinde ce conduci zi de zi si ce standarde are fiecare
Masina anului 4tuning e o Dacie 1.2 sau 1.5dci? Ori le-a dat Dacia bani la 4tuning, ori aveti un autist prin redactie. Nu ma deranjeaza ca e Dacie. Dar n-am intalnit nici macar un batranel care sa fie multumit de motorul 1.2. Raportul consum/performanta e joaca de copii.
Si totusi, marele site 4tuning recomanda Dacia 1.2?! Sfinte Sisoe! :))
Chiar asa , are tot ce iti trebuie , si este masina perfecta pentru un familist :-) . Dacia a trecut peste inca o limita . Cu toate ca modelul este Editie Limitata .. Motorizarile sunt aproape la fel ca pe orice logan ... 1.5 dCi .. poate data viitoare vom trece la un alt nivel ... poate + un 1.6i 16V .. ? :-) . Ce e ciudat la ea este garda .. Nu cred ca sunt sigurul caruia i se pare ca e ridicata prea sus :-)) .
Masina este cel putin - OK . Sunt Oficiale stirile despre noul Sandero / Logan - Sport ? Am vazut ca tot circula pe net o stire de genul . Multumesc !
Depinde la ce te referi ca are de toate mie persona mi-ar fi frica sa urc in bucata asta de plastic si sa mai dau si 9400 de euro motoare de toata jena pt o masina atat de grea motoarele astea noii meritau sa fie puse pe Solenza sau SuperNova nu pe un Logan avand in vedere ca Renault pe alte modele are motoare potente si mai ales a-i putea sa iti iei o masina SH cu mai putin de 100.000 de Km si tot ti-ar mai ramane banii parere personala:)
"motoare de toata jena pe o masina atat de grea"... loganul are cam 1100-1200kg si 75-90cp. ford fiesta are 1100kg si motoare de 75-100cp; golf are 1200-1400kg si motor de 1.2 - 85cp. skoda octavia are 1172kg si 105cp, exact greutatea si puterea unui logan 1.6_16v. focus are 1270kg si 100cp. mercedes a-klasse are 1325kg si 82cp.astea nu sunt masini prea grele cu motoare de toata jena? sau pt ca nu scrie "dacia" pe ele si costa de 2 ori mai mult, sunt chiar ok? despre orice masina ar fi vorba, nu doar de dacia, tot timpul masina sh din clasa superioara, cu km putini si cu vechime sub 3 ani e o alternativa buna la o masina mica, dar noua.
Golful are si motor de 1.4 Tsi si 160 de caii Ford Fiesta are 1.0 Eco-Boost si 100 de caii. Eu nu am nimic cu Dacia chiar am o Dacie in familie si ea e o Supernova Confort din 2002 si imi place la nebunie mai ales motorul cu care in cei 12 ani de cand avem maisna nu am avut probleme dar ma asteptam la o evolutie de aeea m-i se pare ca ar fi de toata jena eu avand la motorul Supernovei mele 1.4 MPI de 75 de caii deci ma asteptam macar la Editia Aniversara sa aiba 1.2 Tce de 125 de caii si sa nu uitam cat plastic are Loganul nou si toate modelele astea noii de la toti constructori.
" ... Am raspuns fara ezitare ca Dacia Logan, editia limitata aniversara 10 Ani" - really? Cati bani ati primit pentru publicitate? Stiu ca voi primi voturi negative de la posesorii de Logan, dar imi asum riscul. Daca as avea acum 9400 E nu as cumpara masina romaneasca noua, as cumpara model strain sh. Iar daca as fi nevoit sa fac rate la masina, tot nu as alege Logan.
Poate cînd vor scoate modelul aniversare de 20 ani, o sa-mi cumpar si eu unul dar cu cionditia sa aibe un V 8 cu cel putin 500 CP sub capota, suspensie cu airride, cutie cu dublu ambreaj în 8 trepte si la sfertul de mila sa bata un Dodge Charger Hellcat dar............ pîna Dacia va scoate asa ceva va dura mai mult.
Va trebui eventual sa ma mai nasc o data asa ca renunt la astfel de ... sperante :-)
@cybercsx: mergi matale intr-un showroom dacia si incearca sa deschizi un geam, care vrei tu, din alea electrice, fara sa ai cheia in contact. surpriza: nu se poate. dacia a montat butoanele pe consola pt ca asa le-a iesit in anul d egratie 2004. iar butoanele pt geamurile din spate, intre scaune, din acelasi motiv, asa le-a iesit. metrul in plus de sarma economisit in argumentatia unora nu sta in picioare, pt ca oriunde ai amplasa intrerupatorul, motorul tot in usa e...iar samele acolo trebuie sa ajunga, nu se opresc la intrerupator. la fel au facut cu caroseria, au proiectat un buldozer, l-au luat la pila si-o iesit logan. bafta lor a fost ca masina s-a tinut mai bine decat au sperat si inca se vinde. si s eva vinde atata timp cat un polo sau focus vor fi cu 40% mai scumpe la aceleasi dotari si cu 1 an de garantie mai putin in dreptul vw/ford.
Mi se pare mie sau tu NU ai citit ce am scris sau nu ai citit cu tentie?
Eu am motivat DE CE se pun de regula întrerupatoarele astfel si nu pe usi si daca se pun pe usi se pun în paralel cu imposibilitate de accesare cu cheia scoasa. Eu am explicat din punct de vedere tehnic si NU din punct de vedere al MOFTULUI PATRIOTIC-O FILOZOFIC.
creed ca tu n-ai fost atent la ce-am zis: tocmai ti-am explicat din punct de vedere tehnic ca la dacia nu siguranta a fost motivul pt care butoanele sunt pe consola, pt ca nu au +12V permanent pe ele...desi vorbim aceeasi limba, nu ne intelegem :) si la unele vw polo sau bmw seria3, butoanele sunt pe consola centrala si n-au +12V pe ele. pur si simplu asa le-a iesit si alora de la design. unii au considerat poate ca riscul de a comanda butonul cu cotul e destul de ridicat si ca merita repozitionate pe consola, habar n-am, cert e ca am incercat atat la bmw cat si la polo sa deschid geamurile si fara cheie in contact a fost imposibil. nu pot baga in foc, dar banuiesc ca masinile aveau instalatia electrica in regula si ca asa au fost gandite/fabricate. in fine...
N-are rost sa speculam si sa luam toate marcile de masini în palmares. Este totusi amuzant ca vorbim de o masina aniversara DACIA si în loc sa se discute de ex. de puncte mult mai importante ale unei masini la capitolul siguranta, transmisie, suspensie, motorizare, se discuta despre o lapalie precum butoanele de accesare a geamurilor care defapt sînt irelevante :-) )))
Nu vreau sa comentez despre masina, fiecare cu gusturile lui, insa un detaliu mi-a atras atentia. In pozele de aproape mai ales cea cu pragul, se vede in vopsea acel "orange peel" sau asa numita "coaja de portocala" mare cat China !!! Oare chiar atat costa de mult un wet-sand si un polish ?!?... mai ales ca e o editie aniversara si te astepti cat de cat la un produs mai de calitate. Am observat problema asta si la alte Loganuri. Socrul meu si-a luat Logan nou nout tot culoare rosie si am ramas socat cand am vazut cum arata vopseaua. Cred ca cu orice pistol de 50 Euro de pe Ebay si fara nici o cabina de vopsit poti scoate o calitate mai buna. Se mai si lauda firma Dacia ca folosesc vopsele BASF. Penibil !
Cautati de curiozitate cu "gogu" Renault symbol (mai exact symbol III). Sunt si informatii in romana, iar legat de motorizari analizati oferta destinata pietei din Turcia... Poate ca unele din dezbateri isi au raspunsul acolo!
Nu intelg de ce toata lumea se plange de pozitionarea butoanelor pt geamuri.
Am condus un Mercedes A Class de prin 2003 parca si avea butoanele pt geamuri sub cotiera, o adevarata fericire sa deschizi un geam.