Corect. Golf 3 sub 500 euro inscris la noi e un cotetz mai chel ca si Garcea. Ca sa iei unul frumusel, ingrijit si cu ceva dotari sare lejer de 1.000 de euro.
Am scris mai sus, poti cumpara un e36 BMW 316i cu GPL si taxa platita, un amic asa a facut si masina merge, nu are kit M pe ea sau jante pe 18 ori xenon dar servo-directie, abs, trapa, geamuri electrice fata, cdplayer mp3 cu boxe ok are in banii astia dar acum depinde de cum prinzi si cat negociezi. Eu unul sunt totusi adeptul masinilor noi.
Restul care chiar se incadreaza in 500 de euro cam is cotete, dar Mazda aia e destul de interesanta. Personal insa zic ca cine isi ia o masina de 500 de euro nu isi permite sa intretina o masina. Mai bine pune bani deoparte.
Te trezesti ca te costa RCA-ul mai mult decat masina.
Sa fim seriosi...ce iei in 500 euro nu se poate numi masina...la pretul acela a trecut de mult perioada cand spuneai, "si-a trait viata"... O masina acceptabila gasesti de la 1500 euro in sus si preferabil ceva trecut de 99'.
Titlul trebuie modificat:
Daca nu ai ce face cu 500 euro,ingroapa-i intr-o rabla ,ca cele de mai jos !
Rabla mai apoi o duci la remat !
Sa fim seriosi,zgarcitul mai mult pagubeste.Nu mi-as lua asa ceva in veci !
De acord, gasesti o masina pana in 500 euro inmatriculata in RO, dar ca sa o inmatriculezi pe numele tau si nu are taxa platita (ceea ce este aproape sigur) mai scoti din buzunar vreo 1-2.000 euro numai pt taxa pullii.....
Stiu ca o sa supar pe multi ca vor zice ca e o rabla la banii astia. Prietenul meu, anul trecut a contactat un vanzator de BMW e36 316i 1996 (cam vechi ce-i drept). Proprietarul vroia 850euro cash pe ea ca ultim pret si era inscrisa in 2010 RO iar pana la urma prietenul meu i-a facut o oferta de 500euro CASH pe loc, proprietarul a acceptat si i-a dat vechitura. Are si GPL (era adusa cu GPL din Germania, probabil proprietarul care a luat-o a dat foarte putin pe ea sau eventual a primit masina cadou, cine stie) cert este ca a facut 36.000 km intr-un singur an si doar consumabilele le-a schimbat (filtru aer, filtru ulei + ulei noi) in rest masina desi are 220.000 km (cred ca originali) merge ok. Am vazut masina, nu are rugina, nu huruie sau troncane la gropi (eu am o honda accord din 2009 cu 110.000 km luata de noua si fac comparatie) si merge, face caldura iarna, are trapa, geamuri fata electrice, cd-player cu stick mp3, boxe decente, jante aluminiu pe 15 inch si daca ii da un polish pare de 100.000km. Deci se poate si la 500euro dar trebuie sa cauti si sa negociezi !
1000 de euro e pragul sub care nu gasesti nimic OK si mai ales - cu acte si taxa platita. Din 16 masini vazute, 6 aveau acte dubioase, 4 nu aveau taxa platita, iar restul diverse. Dintre toate, 12 erau praf tehnic (indiferent de situatia actelor).
Cu mare greu am gasit un clio din 98 si un matiz.
mai fratilor eu am luat un nissan sunny 1.6 16v din 94 si merge foarte bine si am dat pe ea 300 euro .masina are toate actele la zi si e inmatriculata in ro ,si sint multumit cum merge
Espero e cea mai "masina" dintre toate. La vremea lor au fost masini bune. Erai "cineva" acum 15 ani daca iti permiteai Espero, acum au ajuns sa coste cat un Golf 3. La fel si Nubira sau Leganza, cred ca pretul lor e subevaluat din cauza taxei.
si culmea e ca au fost masini bune candva...nici acum nu e asa mare chestie sa aduci una d'asta pe linia de plutire fiind fara electronica si senzori.putina mecanica niste piese si mai merg...
daca a-ti gasit cateva in 500e aia nu inseamna ca toate sunt la pretul ala. Cele in 500 euro de exemplu golf 3 clar are probleme tehnic sau cu rugina. Eu recunosc ca am cumparat Tico acum 2 ani in 500e care circul cu el zilnic si am bagat ceva bani in el. Actele sunt ok doar ca am avut de lucru cu rugina mult si bine. Dar ca motor,de nota 10.
Din toate astea, Ford Ka mi se pare cea mai ok. Şi-a luat un amic cu 700e neînmatriculat, l-a înmatriculat (a plătit vreo 2-300e taxa), a mai schimbat una-alta şi a mai acoperit nişte zone în care era sărită vopseaua cu încă vreo 300e, cu 1e (o sticluţă de alcool) a dat jos abţibildul cu floricica, şi merge foarte bine. Chiar am rămas surprins cât de închegată e maşinuţa aia şi ce consum bun are. Mi se pare o platformă foarte bună. E la a doua iarnă cu ea, nu l-a lăsat în drum, îşi face treaba cu ea.
Până la urmă să fim serioşi, nu îţi iei o maşină de 1000 de euro să faci România - Germania în fiecare săptămână. Îţi iei că atât îţi permiţi să dai şi ai nevoie să te mişti dintr-un loc în altul. Confortul, puterea, performanţele, nu sunt esenţiale aici.