Dacia Logan MCV, numai 3 stele de siguranta la testele EuroNCAP Crash Test 3 Decembrie Dacia Logan MCV, numai 3 stele de siguranta la testele EuroNCAP
Toate comentariile (33):
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Un renault clio 4 are pret ca o dacia sandero 2, si are 5 stele. Deja ar trebui sa intareasca macar platforma sa nu se mai indoaie deloc la imbinatura parbriz caroserie..... Deja e depasita la pret pentru ceea ce ofera....
03 dec 2014, 12:43
+3
47 comentarii 119 puncte
Nu inteleg dc Sandero are 4 stele si MCV-ul 3 ? Loganul are atunci 3,5 ? :)) Sau de cand au testat Sandero si pana inprezent s-au schimbat normele de siguranta, fiindca Megane 3 tot 3 sau 4 stele a luat recent, iar in trecut avea 5 stele.
03 dec 2014, 12:59
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
O noua metodologie de testare.... Au fost masini de 5 stele,care au luat 3 dupa noua metodologie desi caroseria era mai rezistenta cu mult, plus mai multe airbaguri....
03 dec 2014, 13:17
0
37 comentarii 35 puncte
au schimbat normele dar in sensul ca depuncteaza acceasi masina pentru ca nu are niste sisteme electronice care nu existau sau nu erau obligatorii cand a fost lansata masina respectiva: ex concret: megane 3: cand a fost lansata a luat 5 stele si dupa schimbarea normelor a luat 3 stele (exact aceeasi masina )pt ca ii lipseau niste jucarii (avertizare in mai multe limbi pt centurile spate(???) avertizare la parasirea benzii, franare automata la viteze mici). asemenea gadgeturi nu au ce cauta pe o masina low-cost, nu ar mai fi low-cost.. din ce am citit eu nu au inasprit regulile pentru testele de deformare, doar au adaugat cele scrise mai sus e o diferenta intre a fi o masina sigura si a fi pom de craciun
03 dec 2014, 13:19
+2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
si surprinde pe cineva? va asteptati sa aibe 5 stele?Cu ocazia asta poate intelegeti de ce o masina costa 10.000 euro si altele 40.000
03 dec 2014, 13:47
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Are prat dacia ca renault care are 5 stele, de exemplu Loganu mcv,cu clio 4 estate,sau sandero 4 cu sandero, ACELEASI PRETURI! :( Nu mai zic de megane 3.
03 dec 2014, 14:10
+3
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
pai nu sunt prosti aia care cer pretul ala.Prosti sunt meltenii care cumpara MCV crezand ca e chilipir, masina sigura, de familie...luati masina sigura, de familie
03 dec 2014, 14:18
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
E cu mult imbunatatita,dar trebuie si caroseria intarita mai tare macar, chiar daca nu vor sa puna mai multe airbaguri..., intretinerea e ca la o masina straina la noile modele....
03 dec 2014, 14:32
+1
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Si ce daca? Cui ii pasa de parerea celor de la NCAP? Ma intereseaza o masina cum se comporta la impact si deformarea plastica suferita, in realitate asta conteaza, nu daca are beculet in bord de avertizare sau abtibild pe usa sa le spuna prostiilor ca masina e dotata cu airbag. Pentru ca asa se aduna punctajul si asa reies stelele verzi
03 dec 2014, 14:06
+2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Uita-te putin la cum arata masina la impactul lateral.Crezi ca scapai viu de acolo?
03 dec 2014, 14:16
+5
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si airbagurile laterale sunt mici, fata de alte masini care au airbaguri ce acopera tot geamul....
03 dec 2014, 14:18
+5
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Vad ca Dacia nu face deloc imbunatatiri in ceea ce priveste siguranta pasagerilor, fapt ce denota ca este un cazan, pardon masina pentru mase...cantitate neglijabila. Este trist totusi ca e vorba despre o marca ce ne reprezinta tara in lume. Astia sunt francezii...la fel au facut si cu Oltcit. Calitatea autoturismelor facut la noi va fi întotdeauna mai slaba! Luati-va masini nu basini!
04 dec 2014, 00:25
+6
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Chiar nu vreti sa pricepeti ca Dacia nu a fost niciodata un produs romanesc?Doar numele e romanesc...ca s-a numit 1100, 1300, 1310...solenza si acum logan...sunt doar niste cazane frantuzesti cu nume romanesc.Ce tot o ardem atat cu produs romanesc.Am convingerea ca daca era 100% romanesc era ceva mai atent la capitolul siguranta.Asta e doar un cazan intre cazane
04 dec 2014, 09:30
+8
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Daca te uiti mai atent, vei vedea ca nu am scris ca este produs romanesc, insa......cat timp are emblema aia pe tinichea, ne reprezinta tara, vrei, nu vrei! Cat despre cazan, suntem pe aceeasi lungime de unda! :)
04 dec 2014, 09:59
+4
17 comentarii 6 puncte
Hai că sunteţi culmea. Acum puţin timp n-aveau servodirecţie pe modelele cele mai ieftine, ce să mai vorbim de airbag-uri laterale, ASR, ESP. S-au făcut îmbunătăţiri mari în ce priveşte siguranţa. Ideea e că trebuie să ţină pasul cu noile tehnologii, dar să şi păstreze preţul scăzut. Lucru ce e greu de făcut, dar reuşesc să-l facă. Ca idee, dacă iei maşinile "sigure" de câţiva ani şi le supui testelor din prezent, vor avea rezultate foarte proaste. E posibil să te trezeşti că-ţi spun ăştia de la Euro NCAP că Loganul de azi e mai sigur decât Audi A6 mai vechi.
05 dec 2014, 01:07
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Gojira, dar asa e, au facut multe imbunatatiri dar nu suficiente pentru acel pret. De exemplu renault clio 4 are 5 stele si are pret cat un sandero 2
05 dec 2014, 13:49
0
17 comentarii 6 puncte
Pierzi din vedere aspectul că Renault Clio a obţinut 5 stele în anul 2012, iar Sandero 2 4 stele în 2013. Aceeaşi treabă cu Sandero şi MCV-ul de anul ăsta. S-au schimbat cerinţele între ani, nu se pot compara rezultatele. Ca idee, Megane a obţinut 3 stele anul ăsta, iar versiunea anterioară a obţinut 5 în 2008. Aceeaşi treabă, nu poţi spune că ăla din 2008 e mai sigur decât ăsta nou.
05 dec 2014, 14:53
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Gojira, da dar, clio 4 are mai multe airbaguri si nu se indodaie chiar asa de rau la caroserie la parbriz cel putin.
06 dec 2014, 13:25
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Niste socialisti francezii! Renault fac masini faine, dar nu si dacia, dacia e pentru oameni care au "drepturi" modeste egale....=socialism....
05 dec 2014, 13:47
-1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Daca tot ai jignit masele spune-mi :Ce masina detii ?Ce masina noua ti-ai luat in ultimii 7 ani ?
05 dec 2014, 19:26
+3
neymar
423 comentarii 244 puncte
Asta e o masina facuta pe genunchi ca toate Renault-urile de fapt era de asteptat , cele mai proaste materiale sunt utilizate de aici si pretul mic al masinii nu este nimic anormal la pretul care il are nu te poti astepta la calitate.
04 dec 2014, 21:33
-3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu ai cum sa compari un renault original cu o dacia (renault low cost modificat). E o diferenta intre dacia si renault, aia e problema,ca ei cunosc mecanica bine, dar nu investesc in dacia suficienta maestrie.... Bine.. defectiuni nu ai cu dacia, dar siguranta e mica.
05 dec 2014, 13:51
+3
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Intrebase cineva mai sus, ca de ce Sandero s-a comportat mai bine decat Logan MCV...pai... e simplu...cazanul de Sandero e mai usor, MCV-ul mai greu...in partea din spate si per ansamblu. Astfel la impact, structura frontala la MCV are mai mult de suferit datorita greutatii suplimentare. Practic stalpul "A" este coplesit de fortele care actioneaza asupra lui.
05 dec 2014, 15:01
-3
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Degeaba ai ajuns la varsta asta. Mai bine te faceai manechin pentru testele de impact auto. Esti atat de prost incat daca te lovesti la cap,nu patesti nimic. Creierul tau comparabil ca diametru si masa cu o duda putreda nu ar pati nimic. Asta e concluzia dedusa de mine vizionand comentariile tale inepte debitate aici. Mi te si imaginez plimbandu-te ca un psihopat redus mintal cu o roata de carut legata cu o sarma,pe care o impingi in fata ta si semnalizand,depasind obstacole pe carosabil,clanxonand ... Ai si sapca de CFR-ist si pistol de plastic la brau? Platesti internetul din pensia de handicapat mintal ? Ce cauti pe net? Ce cauti aici? Ce cauti in general... ?
06 dec 2014, 03:38
+2
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Mai labagiu mic si frustrat care esti! Ai imaginatii dese prietenas boschetar? O caut pe mamicuta aici si nu o gasesc! Mai intreaba de mine? Vezi ca esti prost de puti! Sterge-te la gura cand vorbesti cu mine mai cacatule! AI un rahat de Logan si pui poze cu masini adevarate la avatar? Vai mortii tai de prost si incult! Probabil asculti manele in cazanul tau de 3 stele! Ai numai comentarii idioate, ca si tine! Besi din fata mea! Am impresia ca tu esti unul din cei care dau numai minusuri la orice comentariu! FMM!
06 dec 2014, 17:50
-4
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Comentariul tau vine doar sa intareasca ce am spus mai sus,supozitorule.
07 dec 2014, 14:15
-1
VEMANIS
14 comentarii 8 puncte
Bine mai leprosule! Esti mai prost ca noaptea!
07 dec 2014, 15:04
-2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Pentru pretul cerut pe masina(cea mai ieftina din EU) ,cele 3 stele sunt o victorie pentru Dacia ! Oricum la impact lateral,se deformeaza aproape orice structura(doar nu ai rollcage in usi).Plus ca moarte survine mai putin ca urmare a impactului direct corp-caroserie,cat a socului intern ce duce la distrugerea organelor interne,datorita decelerarii rapide(instantanee) sa zicem de la 150 km/h la 0 si a fortelor G negative ! Numarul de morti in accidente rutiere este triplu,din randul celor ce conduc plotoagele SH cu renume (la capitolul putere si siguranta) decat ai detinatorilor de chiftele din astea ......dacia !
05 dec 2014, 19:33
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Mai un lucru: Noul logan mcv a luat 3 stele cu doar 4 airbaguri, cu scor foarte slab la pasageri, si caroserie oarecum mai slabita si Renault Megane 3 cu 6 airbag-uri cel putin, si caroserie intarita tare, cu scor destul de bun, a luat tot 3 stele........... Acum au testat din nou acel megane si a luat 4 totusi... E aiurea....
06 dec 2014, 13:37
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Romanul se pricepe la tot.Este un "invatat" de renume si in acelasi timp un om de mana a doua,gunoierul Europei.Se imbraca de la SH,isi ia masina SH,o intretine cu piese SH,locuieste intr-un bloc infect construit de comunisti. Nu inteleg de ce se comenteaza inutil despre o masina low cost.Atat pot cei de la Dacia atat au facut. Cum se poate compara o masina de 8.000 euro cu una de 20.000 ? Atat ofera Dacia la pretul asta.Este cel mai mic pret pentru o astfel de masina. Renault Megane Estate costa in varianta entry 18.000 euro.Logan MCV costa 7990 euro. Este o aberatie sa faci comparatii intre Dacia si altii. Dacia este un low cost care vinde dublu fata de orice concurent,asa prosti cum sunt si asa proaste cum sunt masinile facute de ei.Sunt lider la vanzari in Romania si se bat in Europa cu liderii mondiali,clasandu-se pe primele locuri. "Compania romaneasca a inregistrat cea mai mare crestere in Europa, inmatricularile in tarile de pe batranul continent urcand cu 25% in primele sase luni ale acestui an, potrivit datelor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).","Vanzarile Dacia in Uniunea Europeana au urcat in perioada ianuarie-noiembrie cu 21,1%, cea mai buna crestere in topul marcilor, la 260.500 masini. mai mult","Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 1,2% anul trecut, la 45.498 unitati" Aia ce au cumparat Dacia ii doare-n dos de cotatiile euro Ncap.Europenii sunt interesati mai mult de ce pun in farfurie,de confortul casei,de siguranta financiara a familiei,nu de privirile vecinilor ce il pot vedea intr-o masina Dacia.Aici conteaza imaginea,nimeni nu stie ca iti chioraie matele de foame.Vad pe unul la Peco in fata mea ca alimenteaza un BMW benzinar de 10 ron.Avea "toale" SH,lant fals la gat si s-a dat jos cu iphone-ul in mana.La o sifonarie de cartier coboara unul dintr-un porsche cayene si indeasa pe ghiseu 4 sifoane goale la pet,pentru a le umple.Aici in Ro imaginea de pe strada conteaza,nu ce ai acasa. D
06 dec 2014, 15:20
+7
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
m-a ros curiozitatea si m-am uitat pe euroncap...pai, noul mcv a punctat in cel mai bun caz ca loganul din 2005, lasand la o parte punctele pentru becuri din bord si pietoni, uitandu-ma strict deformarea caroseriei si la fortele absorbite de manechine. in plus, airbagul lateral la noul mcv e ca si cum ar fi acolo doar sa iasa la numar. sandeo in 2008 a punctat la impact lateral nesperat de bine. de fapt, sandero mereu a punctat bine, fiind peste logan tot impul. cred ca dacia/renault tre' sa revizuiasca ceva la structura fata a mcv-ului si la airbagul ala infect, pt ca nu e normal ca toate modelele, cu exceptia unuia, sa puncteze mai bine, iar unul sa ramana la nivelul anilor 2000.
07 dec 2014, 00:04
0
5 comentarii 1 puncte
SAY NO TO ESP, ABS and AIRBAGS!!! WE DIE LIKE REAL MEN! :D
11 dec 2014, 10:42
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Uneori aveti dreptate.Daca va nasteati cum 40 de ani,vedeati ce inseamna No ABS,No ESP,No rahat ! Dar deh,v-ati trezit cu dosul in Mercedes si pretentiile nu mai pot scadea. "The real men" conduc orice:De la tractor,combina pana la S Klasse.De murit poti muri si in tanc !Depinde cu ce viteza ruleaza tancul si de ce se izbeste.De obicei nimeni nu moare daca este prudent si ruleaza responsabil cu viteze moderate !
11 dec 2014, 11:14
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »