Noul Cadillac CTS-V 2016 de 640 cp zdrobeste orice BMW M5 si prinde 322 km/h Masini noi 22 Decembrie Noul Cadillac CTS-V 2016 de 640 cp zdrobeste orice BMW M5 si prinde 322 km/h
Toate comentariile (99):
UnLiMiTeDfLoW
95 comentarii 208 puncte
Sunt foarte foarte foarte curios sa il vad in actiune dupa lansare.
22 dec 2014, 13:15
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
sa moara 2 vecini, in ce fel poate sa arate!!!!!!!!!!! <3 este superb! noua mea masina preferata la aspect.
22 dec 2014, 13:18
+1
2947 comentarii 2978 puncte
If you wanna be happy for the rest of your life, BUY AMERICAN ! .-)
22 dec 2014, 13:38
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
da, pe asta as lua-o si mai sunt cateva modele, in special cadillac... dar raman fidel mercedes si lexus.
22 dec 2014, 14:24
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
16BMW
7 comentarii 1 puncte
de unde iti dai sema ca e mult peste BMW,sau peste alta marca,din poze?
22 dec 2014, 20:37
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
V8 compresor mecanic........delicious ! Ca design............ exceptional!
22 dec 2014, 14:00
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
140 comentarii 225 puncte
Pai la bmw nu e nevoie de capota transparenta sa fii cocalar .
22 dec 2014, 15:21
-2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Mantra Acum a vorbit acel TICO (sau MATIZ) din tine ! :-) ))))) Masina de peste 6 litri îsi cumpara cine e capabil s-o întretina si nu PIPETARUL care cumpara masina PE DATORII SA VADA VECINII - SA MOARA DE OFTICA si plînge în benzinarie cînd alimenteaza pt. 10 EURO pt. ca are DATORII LA BANCA de platesc si stranepotii mîncînd fasole se pîna bese ca o locomotiva cu abur ca altceva nu-si mai permite :-) )))
22 dec 2014, 16:30
-2
140 comentarii 225 puncte
@MrCyberCSX Si tot e mai ieftina ca BMW-ul :)))
22 dec 2014, 16:36
-4
2947 comentarii 2978 puncte
Bineînteles ca-i mai ieftina. La BMW platesti 40% din pret NUMELE (BRANDUL) asta nu numai la achizitionarea masinii dar si la întretinere. Cît chieltui la întretinerea unui BMW chieltui pt. întretinerea a DOUA Cadillacuri din astea :-) )))) Mai ales aici în Europa unde americanele sînt considerate masini NO NAME sînt masinile cu costurile de întretinere cele mai mici. :-) )))) Costurile reduse la întretinere se echivaleaza cu costul ceva mai ridicat la carburant datorita consumului ceva mai ridicat. Deci, tot acolo ajungi (daca circuli mult). PS APROPO DE BMW !!!! De exact trei zile, sînt posesor si de BMW i8 Hibrid (pe lînga 2 Pontiac Firebird TransAm GTA si 1 Camaro SS din 2012, toate V8 ). Acum sînt si eu COCALAR? :-) ))))
22 dec 2014, 16:45
-2
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Domnule cybercsx, nu stiu de ce mai intrii pe site-ul asta, esti la fel de dorit ca o boala venerica...uita-te ca scrii pe un site din Romania, aici doar golful 3 si E36 conteaza. zi tu ca ai vazut o toyota reiz sau ai condus un lincoln mks ca se arunca cu flegma in tine, probabil te intreaba daca nu cumva e un nou smartphone.
23 dec 2014, 15:00
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
140 comentarii 225 puncte
Pana la cliseul cu masini scumpe verifica cam cat costa majoritatea masinilor produse de GM vs BMW . Motor mare = masina scumpa e cliseu pentru cei care nu habar nu au ca nu aerul din cilindri da valoarea unei masini. Un camaro de 3.8 litri v6 costa 23,000$...la romania unde totul e o manea impozitul e mai mare decat pentru un BMW de 150,000euro.NU exista masina facuta de GM care sa coste 200,000.
22 dec 2014, 16:25
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Camaro V 6 ??? Te credeam om serios. Daca Camaro atunci V8 versiunea SS cu motor de 6 litri + Blower. Pret 67.000 EURO Mi-e clar ca în RO pt. un SS din asta platesti acize de-ti iei doua loganuri la pachet!
22 dec 2014, 16:40
-4
140 comentarii 225 puncte
V6 era un exemplu.Pentru motorul ala platesti vreo 5000ron pe an.Pentru V8 la 6.2 litri platesti in cativa pretul masinii :))) Pentru un BMW de dublu ca valoarea platesti mult mai putin majoritatea avand pana in 2.5litri motorul.De aia e cliseul cu motor mare = masina scumpa la Manele Land aka Romania. P.S.Pentru 23.000$ V6 ala este best buy...nu in Romania ca aici e pe baza de motorase si manele :)))
22 dec 2014, 16:48
-1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Te inseli,nu toti au motorase si manele.Unii au V12 si asculta ceva clasic. Am 5,5L V8 compresor, masina este inmatriculata pe numele meu in Romania.Nu toti se uita la motorizari de duzina si strang din dinti cand vad impozitele ! Sunt si exceptii !Multe.............
22 dec 2014, 16:58
-2
140 comentarii 225 puncte
Sa il stapanesti sanatos.Cel putin cu motorul ala nu ai nevoie de un martor in bord sa iti spuna ca ai motorul pornit :))) Eu nu am spus ca trebuie strans din dinti la impozit....Eu am spus ca nu trebuie platit tot ce este debitat de guvern.Banii mei sunt munciti nu furati ...cativa cmc de aer in cilindri nu reprezinta avere sau fac masina scumpa.Costumatii aia din guvern ar trebui sa bage bine la cap aia.
22 dec 2014, 17:03
-1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Multumesc.Pasiunea pentru motoare se hraneste financiar.
22 dec 2014, 17:06
-1
2947 comentarii 2978 puncte
@ amtct Pun pariu cu tine pe ce vrei tu ca BONTZII din guvern sînt mai absenti de realitate de cum îti poti închipui. Pîna si un nebun ce sta încuiat în psihiatrie ani de zile si nu vede decît curtea clinicii este mai în tema de realitatea de afara decît ei. Ei nu stiu decît de acasa în parlament cu masina blindata si retur. Cumparaturi si un contact direct cu viata citadina este ZERO. De cunostiinte în domeniul auto + industrie nici nu mai vorbesc. 99% din ei sînt JURISTI DE MESERIE sau alte meserii birocratice (besinar de scaun de birou) fara nici cele mai elementare cunostinte tehnice. Sînt asa prosti de nu-s capabili nici sa-si schimbe roata la masina daca fac pana. Pîna si o FUFA BLONDA proasta si cu doua clase ca trenu are mai mult habar de masini decît ei asa ca nu te mai mira ca debiteaza taxe ilogice. PS Vad ca si-or facut aparitia hateri de americane si baga la negative într-o veselie, indiferent ce se scrie :-) ))))
22 dec 2014, 17:51
-1
140 comentarii 225 puncte
@MrCyberCSX Cred ca si lobby-ul celor de la Renault e un motiv pentru care macabrii aia fac genul ala de taxe. Haterii cu motorase 1.3tdoi (O de la oil ...ca ard si ulei) inmatriculate in bulgaria :)))
22 dec 2014, 17:54
-4
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
5,5 kompressor nu a fost niciodata montat pe clasa c. era rezervat pt s, cl, sl, e, cls. ori ne-ai pacalit ca ai un c 55 amg, ori nu stii ce masina ai.
22 dec 2014, 17:23
+6
arobex
581 comentarii 1233 puncte
E c 55 AMG .Nu a fost niciodata montat pe clasa C ?Bravo bre' !Evident trebuie sa scriu dupa fiecare caracter AMG sa ma dau mare.VIN-ul nu iti trebuie ?Sau vrei sa te dai tu mare ca 5,5 V8 compresor(eaton) nu s-a montat decat pe AMG.Congratullation ! Deci este AMG. Happy ?
22 dec 2014, 18:12
-2
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Nu exista C 55 AMG kompressor! Singurul model de C 55 AMG fabricat este cel aspirat care are 367CP......
22 dec 2014, 18:24
+5
arobex
581 comentarii 1233 puncte
http://postimg.org/image/hadzfk6jb/ Are 348 cp,e mai slab !
22 dec 2014, 18:34
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
este aspirat omule, iti explicai mai jos, este aspirat, nu are compresor, ala cu compresor are aproape 500 de cai in prima lui varianta si peste 500 in face lift-uri
22 dec 2014, 18:37
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
nu intelesei ce vrei sa zici, dar in fine... singurul motor in v cu kompressor pe clasa c, este cel de 3,2, in varianta amg. iar de la mercedes,l4, cele de 1,8, 2.0, 2,3. nimic mai mult, nimic mai putin, nu ma contrazice ca nu are rost. iar versiune 5,5a, are acelasi motor ca cel din slk, ml, primele modele amg de s, cl si e class(alea fara numele inginerului scris pe motor, doar la slk r171 si la moodelele post 2004) sohc dual ignition, adica o ruda a ceea ce am eu. las-o moarta!
22 dec 2014, 18:27
+6
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am scris cumva ca o masina produsa de General Motors costa X lei ?Reciteste te rog ce am scris. Iar ca sa-ti raspund pe aceeasi linie,masina CTS sport Sedan varianta cea mai scumpa costa nici mai mult nici mai putin de 72.300 $ in USA.Ca sa aduci asa ceva in Romania,trebuie sa patesti taxele vamale ale statului in care descarci masina de pe vapor.Daca o aduci cu avionul inseamna o cheltuiala de peste 80% din valoarea de achizitie a masinii.Numai taxa vamala romana reprezinta fix 10% din pretul de achizitie.Deci un plus de 7230$ ,in total 79530 $ plus transport(cel putin 3000 $).Deci masina trece cu succes de 80.000 $. Orice dealer din tara asta adauga la pretul de achizitie,transportul,adaos comercial de min 30% si taxele vamale. Sunt convins ca masina comercializata in Romania va fi in jurul sumei de 100.000 euro !Vom vedea cand va aparea.Totusi Cadillac este marca de lux a celor de la GM,probabil si cea mai scumpa !
22 dec 2014, 16:51
-2
140 comentarii 225 puncte
Pai tu pui in calcul pretul inventat de romani?Daca duci o masina de aceeasi valoare din Europa in SUA te costa doar drumul ...taxele scornite prin guvern nu sunt sinonim cu pretul masinii.Daca si masinile din Europa ce sunt @72,000$ la dealer ar fi taxate la fel am putea sa adaugam taxe si alte scorneli macabre debitate de Boc (ala a inventat impozitul pe cilindree ...ca impozitul pe valorea masinii i-ar fi pus in pericol mormanul de masini scumpe)
22 dec 2014, 16:59
-2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nu am calculat pretul inventat,ci pretul este al celor de la Cadillac.Sedanul cu motor de 3,6 V6 cu toate optiunile este 72.300$ in USA uite:http://www.cadillac.com/2014-cts-sport-sedan.html
22 dec 2014, 17:04
0
140 comentarii 225 puncte
Da 72,000 dar pana la 100,000 sunt tampenii de Romania.Masina e 72.000 si trebuie comparata cu ceva similar ca pret din Europa (continentul care a decis ca in secolul asta masina e lux.)
22 dec 2014, 17:07
-2
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Nu sunt tampenii de Romania, in orice tara din UE ai importa-o ai avea TVA, acciza si taxa vamala! La exemplul dat de tine, la pretul de 72.000$ mai adaugi 10% taxa vamala, la suma rezultata inca 24% TVA, la care se mai adauga costurile de transport, manipulare si inmatriculare!
22 dec 2014, 17:42
+6
140 comentarii 225 puncte
Sa vad care e 24% daca importi din UE in SUA.Calculezi pretul masinii nu taxelor inventate de romani.Americanii pot trai si fara tva de 24%...europenii sunt prea avansati pentru a nu lua un sfert taxa la boier . si da nu sunt numai tampenii inventate de romani...tampenia e raspandita in Europa ,iar tampenia impletita cu rautate are origine germana. Oricum astea nu conteaza in Romania unde tot manelistul vizeaza la biemveu ,camasa roz si limbi in fund german.
22 dec 2014, 17:46
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Dar nici unde în europa asta nenorocita nu se plateste TAXA DE PRIMA ÎNMATRICULARE ca în România.
22 dec 2014, 17:55
-3
140 comentarii 225 puncte
Se referea la TVA-ul la import.Ala se plateste ...au avut grija marlanii sa puna TVA-ul la intrare in port :))) Daca o cumperi in SUA si ai dubla cetatenie poti sa o lasi inmatriculata in SUA si platesti doar transportul peste ocean.Apropo din SUA catre Hamburg e @800$....din Europa catre Boston e 2000euro ...europeni destepti :))))
22 dec 2014, 18:00
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Depinde de unde transporti din UE în SUA. Iei Bremerhaven sau Roterdam, ce asigurari de transport si ce firma de transport autorizezi. Daca esti baiat istet o ti sub 1000 EURO .-) PS Daca aduci din SUA si-ti scoti chitanta de plata TVA în SUA, nu mai platesti TVA în europa. Platesti numai vama. TVA nu se plateste dublu sau triplu. Multi fac greseala ca nu-si evidentiaza TVA-ul platit pe factura sau nu-si iau adeverinta separata de TVA platit în tara de cumparare si atunci platesc dublu.
22 dec 2014, 18:07
-2
140 comentarii 225 puncte
Nu ai cum sa platesti TVA (vat in english) in SUA....nu exista asa ceva.Au un sale tax in unele state dar nici acolo nu e la export .
22 dec 2014, 18:23
-2
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
De fapt, in Danemarca, taxa e cam 180% din valoarea masinii, Mr. Cyber CSX
22 dec 2014, 18:40
+6
140 comentarii 225 puncte
=))) genial As vrea sa le aud si eu logica pentru taxa aia...nu ca ar fi o logica dar vreau sa ii vad mormaind :)))
22 dec 2014, 18:43
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Ce e în Danemarca sau alte tari europene, nu stiu ca n-am treaba u ele. Eu stiu doar de magariile care se fac în Germania si asta îmi ajunge. Pt. fiecare masina SUA adusa în DE trebuie facute modificari ale sistemului de iluminat ca s-o pot înmatricula street legal si aici apar dependent de masina costuri între 500 si 1000 EURO.
22 dec 2014, 21:49
-4
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
mama ce cifre se ascund sub caroseria asta cu 4 usi...... cel putin "sah" la triada germana
22 dec 2014, 16:23
+3
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Masini smechere mai fac americanii astia: cutia de viteze este nemteasca, franele italienesti,scaunele tot nemtesti, anvelopele frantuzesti.... Intr-adevar, la BMW-Mercedes-Audi platesti brandul, dar o sa ai o calitate mai mare fata de tot ce inseamna masina americana, spre exemplu la masina de fata, bordul si volanul = Opel Insignia! Ring a bell???
22 dec 2014, 17:13
+8
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
+1 Adevarul gol golut
22 dec 2014, 17:24
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
la cum arata si la cum sunt sigur ca o sa sune, o iert pt toate defectele
22 dec 2014, 17:25
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ Margarit Emilian OPEL tati, OPEL :-) )))) 80% din masinile produse de GM începînd cu 1970, indiferent daca SUV, PickUp Truck, Muscle sau Limo /Sedan sînt gîndite si proiectate MADE IN GERMANY BY OPEL :-) )))) De masinile nemtesti OPEL rebotezate în dealungul anilor în PONTIAC, CHEVROLET, CADILLAC nu cred ca trebuie sa mai amintesc. :-) ))) O exceptie este PONTIAC GTO din 2006. Cînd ma uit la el vad BMW ! http://image.superchevy.com/f/27135865/1001gmhtp-04-z%2B2006%2Bpontiac-gto.jpg
22 dec 2014, 18:01
0
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
De fapt, e un Holden Monaro cu alta sigla.
22 dec 2014, 18:14
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Opel, Chevrolet, Holden, Vauxhall sînt toate una si aceasi varza dar la GTO cred ca daca mi-as pune mintea cu el, cu siguranta i-as putea pune bot de BMW fara modifucari :-)
22 dec 2014, 21:52
-3
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Holden au cateva modele foarte interesante, australienii merg pe acelasi principiu ca americanii, motor mare sa fie, un Ute de exemplu, HSV Maloo R8, mi se pare extraordinar, sau sedanurile, HSV Clubsport R8, HSV GTS, sunt fenomenale, pacat ca in Europa nu se gasesc, decat rebranduit ca Vauxhall VXR8, in UK, si atat.
22 dec 2014, 23:59
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
@MrCyberCSX Nu inteleg un lucru la americani: au anuntat masina acum in 2014, o lanseaza in prima luna din 2015 si au anuntat-o ca si model 2016 :)))) P.S Scrie in articol ca noua cutie de viteze schimba treptele mai repede ca o cutie de formula !, lucru care imi vine foarte greu sa cred (CITAT: Timpul pentru ca mecanismul de schimbare sa fie complet este de mai putin de 0,05 secunde - adica o treime din timpul necesar unui om sa clipeasca. ) iar asta este un articol din 2011, ma gandesc ca ori se umfla aiurea americanii, ori redactorul articolului este prea plin de zel! :D
22 dec 2014, 18:21
+7
2947 comentarii 2978 puncte
E anuntat pt. 2016 deoaree a fost preconizat sa-l ofere în anul asta. Ca s-au razgîndit si-l baga mai devreme nu e ceva deosebit cacriza în care se afla GM. În ceea ce priveste cutia, nu m-am documentat dar cred ca aici cineva exagereaza. :-)
22 dec 2014, 21:54
0
202 comentarii 431 puncte
Pai Opel apartine de GM. E normal sa imparta anumite elemente. Asa cum vezi elemente de la VW pe Audi si invers.
22 dec 2014, 18:04
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar cand intram in masini de peste 100k de euro si gasim climatizatoare audi, sau schimbatoare tipice vw, in bentley... nu mai zice nimeni nimic? fratilor, vorbim de climatizatorul din audiul a4 a lu' mama in gallardo... sa fim seriosi... ar trebi sa va obisnuiti cu treaba asta, se intampla peste tot, nu doar la americani. mai dureros e, cand vorbim de masini care se vor exclusiviste de peste 100k si gasim piese din masini de 30k...
22 dec 2014, 18:34
+5
2947 comentarii 2978 puncte
@ Ciucurel 004 PUTINA ISTORIE: OPEL e o firma pur nemteasca fondata de ADAM OPEL în anul 1862 cînd fabrica MASINI DE CUSUT . între anii 1898 - 1928 si-a facut intrarea si s-a etablat în industria auto . În 1945 a fost preluata firma de americani CA PRADA DE RAZBOI (în documente scrie însa ca a fost cumparata de GM - pt. cine crede)
22 dec 2014, 22:00
-3
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Si VW i-a fost oferita lui Henry Ford, dar nu a acceptat, a zis ca nu valoreaza 2 bani, si uite unde s-a ajuns.
23 dec 2014, 00:01
+3
2947 comentarii 2978 puncte
VW la fel ca si AUDI au fost cu un picior în groapa. Daca n-ar fi FUZIONAT facînd GRUPUL V.A.G (Volkswagen Aktiengesellschaft) ., ar fi fost acum de mult istorie.
23 dec 2014, 01:01
-3
202 comentarii 431 puncte
Multumesc pentru lectia de istorie, insa nu vad legatura cu ce ti-am zis eu. Opel apartine de GM nu GM de Opel. Toate bune si sarbatori fericite!
23 dec 2014, 15:56
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
magnum006
1 comentarii 2 puncte
Baiete esti dezinformat rau. Transmisia automata cu 8 rapoarte este dezvoltata integral de GM. Pentru cultura ta generala,transmisia fabricata de americani schimba cu opt sutimi mai repede decat transmisia automata PDK de la Porsche.Va place sau nu,americanii le-au dat peste bot nemtilor,rau de tot. Chrysler/Dodge/Jeep folosesc transmisia automata germana cu 8 rapoarte ZF.
22 dec 2014, 21:43
+2
140 comentarii 225 puncte
Nu este adevarat...este blasfemie impotriva masinii germane :))) vezi ca iti fac declara manelistii astia care nu au condus in viata lor o masina americana si tot ce stiu despre ele de la Top Gear (emisiune de comedie) jihad si iti arunca casa in aer ca nu o arzi cu clisee despre roaba germana :)))
23 dec 2014, 00:26
0
2947 comentarii 2978 puncte
Hihihihihi.... :-) ))) Cînd amerianii au introdus prima masina cu cutie automata, nemtii nici nu stiau ce-i aia. Ca acum s-au smecherit, copiaza CA MAIMUTELE de la ameriani si cauta sa îmbunatateasca, mi se pare normal. Este la ordinea zilei în industria auto. Americanii sînt experti în cutii automate. La ei circula de zeci de ani mai multe automate decît manuale deoarece americanul E LENES, nu-i place sa schimbe viteze ca un nebun în mod inutil si iubeste confortul tehnic, unde tehnicalucreaza în locul lui.. O manuala în SUA îsi cumpara numai un emigrant european care-i obisnuit sa mestece în oala ca un tembel si nu are habar ce înseamna CONFORT TEHNIC. :-) )))
23 dec 2014, 01:12
+1
140 comentarii 225 puncte
Pai vreau sa vad pe cineva intrand si iesind din New York cu masina cu o cutie manuala...sunt curios daca cedeaza mana ,piciorul sau cutia ...ca nervii sigur cedeaza :)))
23 dec 2014, 01:44
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Cu o manuala în N.Y. sau L.A. intri cu mîini netede si iesi cu bataturi în palma ca unu care trage la sapa o saptamîna si cu gaura în talpa la papuci :-) )))
23 dec 2014, 15:38
-2
84 comentarii 198 puncte
Asa si Bentley -ul e o parte romanesc ca are senzori romanesti facuti la Blaj la BOSCH....nu conteaza cine face masina atata timp cat pachetul complet e de nota 10...nici o masina din lume nu e facuta doar de firma care e pe sigla sunt zeci de sigle care fac o masina.
23 dec 2014, 00:26
0
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Da, intr-un fel niciun produs nu este 100% din tara de origine, globalizarea este si in domeniul auto, GM produce pe toate continentele,dar spre deosebire de trio-ul german, cand ai asa ceva sau o japoneza nu mai esti un fanboy ci pasionat...apropo inca ceva, cei care au mecedes, bmw ,audi, intreabai de cate ori merg la service cu ele?
23 dec 2014, 14:53
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
eu imi folosesc non stop masina. dar sa stii ca si nemntii, inclusiv mercedes are modele gen clasa e 4matic si ml care nici macar nu sunt fabricate de ei, sunt fabricate sub licenta, de magna steyr impreuna cu alte cateva marci, gen aston martin, vw, bmw, mini... sunt implicati direct in dezvoltarea vario roof si 4matic. inclusiv in productia sls-ului erau implicati, putin, dar erau. magna era o fosta linie de asamblare mercedes, dupa aia au plecat pe cont propriu... iar acum fac masini pt mai multi producatori... inclusiv aston martin rapide. este atat de globalizata industria auto, incat multe modele sunt inrudite cu competitorii directi, pt ca ies din aceeasi fabrica, deci este inutil sa vorbim despre asta. si rolls se fabrica in mare parte in germania, dupa aia se duce in uk, dar ei o numesc inginerie si mandria britanica. de parca exista masini britanice la ora actuala...
24 dec 2014, 00:22
0
464 comentarii -309 puncte
Cutia nemteasca ?? Beey....cutia e Hydra-Matic facuta de GM! Schimba cu 80 ms mai rapid decat PDK-u cu dublu ambreiaj Porsche. Să nu uitam ca cei mai mari producatori de piese de tuning, aftermarket sunt JAPONIA și SUA. :)))) și nicidecum.....germania
01 ian 2015, 21:10
+1
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
dupa cum se prezinta cam le bate pe cele 3 nemtoaice si pe japoneza rf-c :D posibil AMG-ul sa ii de-a batai de cap da cam greu
22 dec 2014, 18:32
+5
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
rcf-ul e cu ats-v... asta intra cu m5, e63, rs6 si gs, dar gs-ul din cate stiu nu are nimic care sa concureze in segmentul de performanta, dar sigur e pe vine... ma refer la o versiune f veritabila, nu doar estetic. poate cine stie, o sa vedem motorul lfa in versiunea gs-f... :))) aia da masina!
23 dec 2014, 13:14
0
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
interiorul nu imi spune nimic, este cam rudimentar si are aspect de ieftin ....parerea mea ....plus ca sunt in continuare de parere ca americanii nu stiu sa faca masini Repet...doar parerea mea !!! Pace
22 dec 2014, 19:44
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ok. Îti respect parerea dar pe ce o bazezi? Americanele moderne chit ca au V8 sînt lafel de cretine ca europenele electronizate. Acel "feeling" ce-l aveau americanele muscle în anii 70 - 80 sau chiar 90 este ISTORIE. Cadilacul asta este OK. Nu contest dar daca ar fi sa aleg, a-si prefera un Eldorado VIII din 91: http://www.autofisch.de/bilder/Cadillac-Eldorado-VIII.jpg unde am în el confort de MAYBACH si nu confort de OPEL PLASTIC DISCOUNT.
22 dec 2014, 22:12
-1
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Serios acum, chiar poti sa compari comfortul si luxul dintr-un Maybach cu coaja aia???? :)))))))))
22 dec 2014, 23:40
+4
140 comentarii 225 puncte
Tu ai condus cadillac sau scrii pe net pe baza de "am tastatura deci pot" ? Pe langa ca habar nu ai ca sunt printre cele mai comfortabile masini pe planeta habar nu ai sa verifici pretul.La jumatate de milion Maybach-ul e precum un florin salam...scump ,de tot rahatul si cu tinta la manelisti (vezi Becali). Romanii talibani si fetisul lor pentru masina germana :)))
23 dec 2014, 00:18
+3
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Aceeasi intrebare ti-o pun si eu tie, tu ai condus un Maybach, sau tastezi doar ca sa uzezi tastele?!?! :)))))
23 dec 2014, 11:30
0
140 comentarii 225 puncte
Nu am condus maybach ,am condus cadillac (spre deosebire de tine care nu ai condus nici una dar scrii ca detii tastatura) si stiu sa fac matematica....de la 60,000 pana la 500,000€ e distanta. Acum dupa ce te-ai facut de ras inapoi la manele si la roaba germana.
23 dec 2014, 12:23
+2
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Si daca nu ai condus ambele masini, cum poti face tu o comparatie intre ele??? Imi imaginez cam care este cultura ta auto, stii vorba aia cati bani dai atata face? P.S. Majoritatea celor care posteaza pe aici sunt asi la jigniri, vad ca nici tu nu faci exceptie.....dezamagitor, ce sa mai zic! ;)
23 dec 2014, 16:05
+1
464 comentarii -309 puncte
Stupid boy........... Maybach e acelas Mertz, dar se vinde mai scump. Ca are pe el scris "Maybach". Germania face bani, nu masini.
01 ian 2015, 21:13
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ Trache George Ai condusvreodata COAJA AIA ? Nici acasa la tine pe canapea nu stai mai confortabil ca în COAJA AIA :-) ))) De confortul la condusul relaxat nici nu mai vorbesc. Cu COAJA AIA faci transfagarasanul ducînd volanul cu doua degete, o accelerezi de la buton în timp ce te scarpini în "clopotei". :-) ))))
23 dec 2014, 01:15
-1
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
nu contest fiabilitatea, confortul sau luxul , deoarece nu sunt in masura sa vorbesc despre asta in necunostinta de cauza , dar parerea mea, cel putin despre interiorul acestei masini, nu este una buna Si nici nu ma pasioneaza Cadillac !!! SARBATORI FERICITE !!!
23 dec 2014, 13:09
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Sarbatori fericite si tie! Totusi, propun ca daca nu esti în tema cu americanele, lasa-te de omentarii. Trebuie pt. a "X"-a oara sa amintesc ca ma ocup de americane de peste 20 de ani si fi sigur ca stiu ce vorbesc? Cînd a aparut eldo VIII dadeau astiade la Maybach interviuri prin televiziunea germana, total panicati, spunînd a este o nesimtire ca americanii ofera pe piata asa multluxury class pt. unpret asa de mic. O treaba care i-a atacat direct "în substanta" si asta nu fara rost.
23 dec 2014, 15:42
0
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
eee , uite eu pot sa inteleg de ce spui ca preferi un ElDorado ,chiar daca este o masina veche, tot masina este cu dotari cel putin moderne , iar daca vorbim de pasiune dotarile nici nu mai conteaza ideea este alta ..americanii sunt altfel , ei inca tin de motoare uriase fara a-si da prea mult silinta de a produce motoare eficinte de capacitate mai mica in randul masinilor premium si nu numai Este adevarat ca si europenii pun motoare mari pe masini , dar asta doar pe editii speciale sau de top ....
23 dec 2014, 13:06
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Problema e ca americanii nu sînt altfel ci TIN LA TRADITIE. Pt. ei V8 este traditie asa cum pt. român sînt SARMALELE DE CRACIUN dar asta nu înseamna ca sînt tîmpiti si nu-s capabili de alte concepte. Ca dovada, vezi TESLA. În afara de asta, pe ei nu-i intereseaza sa-si vînda traditia V8 în lumea larga, nici macar a exemplare premium. Le ajunge piata interna. Pt. restul lumii cumpara firme falite gen DAEWOO, le reboteaza în CHEVROLET, le modernizeaza putin + blink-blink si gata pipetarul pt. restul lumii :-) ))
23 dec 2014, 22:14
-2
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
:-DD
28 dec 2014, 19:13
0
Anton1993
41 comentarii 38 puncte
daca as avea banii pt masina asta ... mi-as lua un lexus :)) interiorul e chiar dezgustator sincer. OK ii puternica si ce ?? as vrea sa il vad pe ala care isi ia nevasta si copii si ii da 322 km/h ... parerea mea ii ca masinile de genu is pentru confort si siguranta daca vrei adrenalina iti iei altceva
22 dec 2014, 21:55
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Fiecare cu gusturile lui. Tu te întrebi ce face unu care îsi ia nevasta si plozii si îi da cu peste300 km/h. Pai face acelasi lucru ce face unul care îsi ia un BMW HURICANE si-si duce nevasta la coafor si puradeii la grainita gonind cu aproape aceasi viteza pe GERMAN HIGHWAY - tara lui "no speed limit".:-)
22 dec 2014, 22:05
+1
zabar
30 comentarii 29 puncte
Tot respectu pt 'amtct' , si frate am un sfat pt tine , se pare ca inca nu ai inteles ca pentru noi majoritatea romanilor ORICE e de provenienta nemteasca e la fel ca si cand Dumnezeu tatal ar mai pune o porunca pe piatra si ar trebui respectat intocmai ( vezi romania lucrului manual facut) ma bucur , ca incerci si vad ca esti perseverent si retaliezi pe subiect fiind si informat
23 dec 2014, 00:29
0
140 comentarii 225 puncte
Cel mai bun motiv ca sa nu iti placa masina germana este ca majoritatea romanilor o venereaza mai ceva ca pe parinti.Oricum atitudinea se vede in legi /impozite.Impozitele nu sunt in functie de valorea ci in functie de cilindree (aerul din cilindri)....ala cu Aro plateste impozit mai mare decat unu cu BMW de 100,000. cand mergi cu autobuzul e usor sa pui pe hartie o masina de 30,000 cu una de jumatate de milion...ca oricum nu iti permiti sa le cumperi.Cand e vorba sa iti cumperi masina cu bani munciti de tine parca nu mai e asa usor sa compari si sa arunci jumatate de milion pe o roaba nemteasca in care senzorii de parcare costa de 100 ori mai mult ca senzorii aftermarket doar pentru ca se poate. http://en.wikipedia.org/wiki/MagneRide
23 dec 2014, 00:46
-1
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
Cum mai nene sa spui asa ceva ??? De ce sa nu-mi placa o masina sau o anumita marca doar din cauza a ce cred oamenii din jurul nosru...??? Trebuie sa fii ipocrit si prost ca sa te intereseze parerile altora ....pe mine unul chiar nu ma deranjeaza treaba asta ....ci doar prejudecatile celor care merg in spatele meu si spun ...iauite-l si pásta cu bemweuuu ce se baga ...fara sa observe ca in intersectia precedenta unu cu clio sau cu astra a facut la fel .... Si mai e una ........ eu nu venerez masinile germane doar fiindca in trecut erau vazute ca niste comori... Mie unul imi plac din foarte multe motive si crede-ma , am avut si japoneza si americana si frantuzeasca si italiana ....am o multime de cunostinte despre multe masini , dar am ales cu inima si cu buzunuarul deoarece in multe situatii , piesele unor masini de "buget" sunt mai scumpe decat ale celor premium ...
23 dec 2014, 13:02
+4
2947 comentarii 2978 puncte
@ amtct Trebuie sa te contrazic putin dupa motoul: " ce are sula cu prefectura" ? Practica asta de a DIVINIZA o masina ca pe un membru de familie, are în România radacini adînci în vremea ceausista si practica asta s-a transmis mai multsau mai putin involuntar noilor generatii. Pe vremea ceausista plateai peste 40.000 LEI la un salar de 1400 LEI pt. un jeg de Dacia 1300 ce ruginea vazînd cu ochii asteptînd cel putin 5 ani la rînd si cînd îti venea înstiintarea s-o iei de la I.D.M.S., luai ce primeai fara drept de alegere si cînd te asezai la volanul noii dacii, era un feeling de parca l-ai fi luat pe dumnezeu de degetul mic de la picior si erai capabil s-o asezi în casa lamasa si sa dormi cu ea înpat în loc de nevasta. Nu mai vorbesc ca o dacie SH cu 60.000 km rulati se vindea mai scumpa ca una noua pe motivul: - Vrei masina noua, stai 5 ani la coada. Aici o iei instant! Jumatate de secol oamenii au trait cosmarul asta. Ca acum practica involuntar aceleasi obiceiuri cu un SH de la schrottul nemtesc, n-ar trebui sa te miri si pt. asta masina însine, indiferent daca e BMW sau alta marca, n-are nici o vina.
23 dec 2014, 18:10
-2
35 comentarii 33 puncte
Nu mai vorbi prostii ma nene, acum inteleg de ce te-au banat de pe forum. Nu era mai scumpa o dacie sh decat una noua si nu ruginea vopseaua in 5ani precum la masinile dupa '90 . Plus de asta aveai alte marci la "sh" cum ar fi : lada inclusiv niva si samara, aro, oltcit, skoda, "broscuta", opel kadett (un unchi de-al meu a avut 2 sh, stiu ca-i greu de crezut, dar existau si masini germane inmatriculate in Ro pe atunci), moskvich etc.
23 dec 2014, 22:57
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Stiu ca erau dar erau relativ putine comparativ cu Dacia 1300. Eu am cumparat o Dacia 1300 în 1980 SH facuta în 1976 înca cu componente originale Renault. Am dat 65.000 lei pe ea. Ce a urmat ulterior cu piese 100% românesti, erau dezastre. În cea ce priveste masinile rusesti, un neam de-al meu si-a luat un Moskvici 1500. Dupa nici 4 ani dupa ce la luat, iesea rugina de sub vopsea pe la toate încheieturile. Parinti mei cînd eram mic, în 1964 si-au cumparat o Scoda 100 MB, versiunea 2 cu bara aia cromata de plastic în bot. Caroseria era OK dar sistemul de racire pur si simplu PENIBIL. Daca nu era tata atent cu ea si o calca cum nu trebuie, fierbea troaca de o gaseau dracii. De Trabant si Wartburg cu motoare în doi timpi, nici nu vreu sa mai pomenesc. În ceea ce priveste masinile vestice, Fiat 1400, Fiat 850, Fiat 500, Opel Kadett / Admiral / Ambasador, VW broscuta, Lancia, astea erau masini aduse de afara neamurilor din tara sau aduse de bontzii de la partid si puteau fi numarate pe degete. Prin Resita umbla la vremea aceea un tablagiu sefu de la militie cu un Impala. Dupa ce i s-a stricat V8-ul, i-a pus motor de ARO de rîsul lumii :-) ))) Nu erau masini ce se importau oficial. În ceea ce priveste ce s-a fabricat dupa 1990 ma abtin. Habar-nam ca nu mai eram în tara.
23 dec 2014, 23:28
-2
2947 comentarii 2978 puncte
E deja a 2-a oara unde spui ca întelegi de ce m-au banat de pe forum :-) ))) Mai tati, tu esti lovit sau beat? Tu esti popa sau PAPAGAL de te repeti încontinuu? :-) )))) De stiut, sti pe dra**! Daca vrei volomusai sa sti ei bine îti spun: - În sectorul de MACHETE AUTO, am pus prea multe poze deodata. Practic toata colectia si asta le-a stat unor modferatori în gît si au profitat de ocazie ca sa scape de mine. Personal nu ma deranjeaza. Daca asi simti nevoia de forum, m-as putea re-înregistra cu nicul asta sau cu altul si asta asi fi putut face de mult dar crede-ma ca nu simt nevoia de forum, si acuma termina cu repetatu ca devi ridicol.
27 dec 2014, 22:37
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ zabar Treaba cu... totul nemtesc = dumnezeu are provenienta înradacinata în era ceausista datorita nemtilor ce s-au carabanit din tara si veneau de regula sa-si viziteze neamurile. O perioada cînd în DE toti erau în limba dupa BMW si Mercedes si cei ce veneau în tara, 90% dintre ei, veneau cu BMW. Cînd vedeai pe vremea aceea un BMW în România prin puzderea de Dacia 1300 ce predomina, era ca si cînd ai deschide capacul unei comori plina de monede de aur în bataia razelor de soare :-) )))
23 dec 2014, 01:21
+1
23 comentarii 13 puncte
Va rog frumos interesati-va, cititi cateva comparative cu masina asta si dupa mai vorbim. Parerea mea e ca Cadillac e in directia cea buna.....
23 dec 2014, 02:37
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Bineînteles ca e în directia buna ! Din pacate 80% din interlocutorii care comenteaza, n-au avut în veci un contact direct cu US CARS de genul asta si sînt predominati de mentalitati învechite care îi influenteaza negativ si comenteaza pe lîinga subiect.
23 dec 2014, 15:46
-2
zabar
30 comentarii 29 puncte
Cyber de ce simti nevoia sa comentezi la fiecare om imparte care isi exprima parerea despre acest post? 2 - De ce simti nevoia sa te umfli in fata tuturor care comenteaza aici fara ca unu din 90% din noi sa fie siguri ca tu chiar ai condus niste super masini? Nu poti sa zici frate eu am condus papa mobilul dar cum poti dovedii asta la majoritatea noastra care sigur nu te cunosc si nici nu cred ca se va intampla , e usor sa spui niste chestii virtual.. 3-Poate gresc sa te intreb ce meserie sau calificare ai, dar imi doresc sa aflu , nu uita pe acest site intra si inginerii in autovehicule rutiere deci poti sa conduci 100 de masini lunar un inginer te bate in informatii din fata desktopului....
23 dec 2014, 22:07
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
35 comentarii 33 puncte
De ce crezi ca l-au banat de pe forum?!? asta e motivul! se plictiseste omu' si mai are si vreo 45-50 de ani.
23 dec 2014, 23:00
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Pe forum m-au banat din alte motive pe care tu nu le sti si de plictisit, fi convins ca nu ma plictisesc iar în ceea ce priveste vîrsta, am 52. Singurul motiv de ce intervin mai mult la americane sînt mentalitatile preconcepute a unora. Restul..... ma lasa rece.
23 dec 2014, 23:31
-2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »