Mos Craciun soseste anul acesta la bordul unui Brabus S-Class Masini Tunate 24 Decembrie Mos Craciun soseste anul acesta la bordul unui Brabus S-Class
Toate comentariile (25):
neymar
423 comentarii 244 puncte
Urata cu crengi atat in exterior cat si in interior :)
24 dec 2014, 21:22
-4
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
ori nu sunt eu obisnuit cu s-class rosu ori nu ii sta bine...poate doar pentru ca sunt obisnuit sa le vad doar negre/albe/gri
25 dec 2014, 11:08
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Naiba stie, dar masinile astea rosii pe dinauntru parca-s BORDELE PE ROTI. Mai lipseste prezervativele pe bord si o curva cu o pi**a zabaloasa cracita în dreapta si tacîmu-i complet :-) ))))
29 dec 2014, 04:51
-2
Ranko
22 comentarii 59 puncte
+ 1 , si mie mi se pare putin "dubios" pe rosu .. avand in vedere ca e vorba de un S mai excentric , poate i-ar fi stat mai bine pe un Gold foarte inchis ? zic :)
29 dec 2014, 13:33
0
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
pai cam asa e..nu stiu dar parca negru gri si mai ales alb cu geamuri negre si jante negre arata superb...defapt cam majoritatea masinilor dau bine pe alb cu geamuri negre si jante negre
29 dec 2014, 14:30
+1
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
Nu are nici o treaba culoare. Si data toata cu smoala si tot as lua asa ceva daca as avea bani. E mercedes . Adica nr. 1
29 dec 2014, 16:27
-2
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
pffffff! asta da masina! fiecare roman ar trebui sa primeasca moca de la statul german cate o bijuterie dasta! de ce??? au mare datorie la noi! de pe timpul lui hitler! daca nu dasta macar un A200 si tot e ceva!
27 dec 2014, 11:25
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da nu cumva mai vrei si flori pe lînga mertzan? :-) ))) Mai degraba ar trebui sa plateasca românul neamtului BIRURI DE LASITATE ! Cît i-o mers bine românului pe lînga hitler, o fost tot OK si lumea frumoasa, asai? Cînd românul a vazut ca hitler îsi da în petec, repede i-o întors spatele si o început SA TRAGA PUPACELI ÎN CUR RUSESC de las ce e si acu tot românul vrea mertzan despagubire. Eteeeee....... pu** :-) ))))
29 dec 2014, 04:48
-3
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Invata istoria prietene si dupa aia poti sa comentezi pe aici....intereseaza-te de ce s-a aliat Romania cu Rusia!!!
29 dec 2014, 10:36
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Am învatat suficienta istorie REALA chit ca prea putin ma intereseaza. Totusi îti recomand si tie sa înveti istorea REALA a româniei si nu POVESTILE LUI... TRAIASCA SI-N FLOREASCA. Poate asa ai sa afli si de COMERTUL ILEGAL DE PERSOANE practicat de România între anii 45 si 89, ani în care România A VÎNDUT GERMANIEI minoritatile nationale germane ce doreau legal sa se repatrieze în tara de origine, mai rau CA VITELE ÎN PIATA. Daca vrei dovezi din punctul asta de vedere, îti recomand o vizita la ARCHIVA a AUSWÄRTIGES AMT a Germaniei (Federal Foreign Office) în BERLIN si acolo sa depui o cerere de studiu istoric a doserelor de repatriere a minoritatilor germane din România. Ulterior sa-ti iei vreo 2 luni concediu, sa te pui la studiatul dosarelor cam 10 ore pe zi ca sa poti reusi sa citesti cam 2% din dosarele din arhiva, sa vezi NEGRU PE ALB ce sume se plateau româniei, numele persoanelor, localitatile domiciliate, vîrsta, pe ce conturi ale româniei se executau platile. Dupa studiu îti garantez ca ai sa-ti schimbi punctul de vedere. În afara de asta ai realiza si ADEVARUL DE CE sînt Românii "ASA DE IUBITI si DE DORITI" în Germania si asta fara sa tin cont de tiganii care-si fac de cap aici. Mai mult nu vreau sa mai intru în detalii ca rascolesc prea multe amintiri neplacute :-( Poate n-ar strica ca Germania sa depuna o plîngere la UE sa deschida proces împotriva României si sa ceara înapoierea sumelor de ordinul miliardelor de euro platite în dealungul anilor pt. repatrierea propriilor cetateni germani, sume platite ILEGAL SI FRAUDULOS STATULUI ROMÂN. Asta asa CA SA FIM CORECTI ! Sînt cam multe tari CU MUSCA PE CACIULA ce cer despagubiri si biruri germaniei pt. ce a facut UN DICTATOR NEBUN AUSTRIAC dar nu vad propriul rahat ce au facut pt. care ar trebui chiar ei sa plateasca despagubiri germaniei.
29 dec 2014, 23:17
-3
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Cum le stii tu pe toate ca un om mare, cred ca esti cel mai "destept" de pe site! Pacat ca la gramatica stai foarte prost.....
30 dec 2014, 00:25
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Consider ca la vîrsta de 52 de ani din care 28 în dictatura comunista româna, AM DREPTUL DE A STI! În rest vad ca-ti lipsesc argumentele si ca motiv cauti...... GRAMATICA :-) ))) Las-o balta ca nu tine :-) Hai sa revenim la tema :-)
30 dec 2014, 00:29
+1
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
nu cred sa nu fie tara care sa nu aibe ceva in trecutul sau ce trage natia in jos!romanii pot fi acuzati in primul rand de lasitate! au fost ocupati,batjocoriti si furati de toti!n au cutezat sa ridice sabia si sa razbune ofensa suportata sute de ani! au dus cateva lupte mincinoase,de bravura chipurile,cateva castigate,dar vai,unde??? adanc in interiorul tarii si cum .?? dupa ce distrucea tot in fata celor care veneau sa cotropeasca! ce folos de victorie??? unde se intorceau dupa izbanda??? unde nu mai era nimic??? cred ca toata istoria veche a noastra e masluita ca bauturile spirtoase fine si sampaniile prin cluburile din capitala!nu am fost in stare sa ducem o batalie dreapta sa batem pe cineva la ei pe pamantul lor sa le trecem toti vii prin sabie asa ca rabufnire dupa secole de umilinta! razboiul de independenta??? un rahat! unde??? la malul bulgaresc al dunarii! pai dute ba peste turc si batel si pisate in topkapi si cerei si aur mult ca l-ai batut! vorbesti de sasi care au platit sa plece din tara??? stii cati bani au platit evreii ce e sa scape de lagare si tot in lagare au ajuns???ce sa spun mare branza ce au facut romanii,sefii lor ,ca drept dovada ca romanii de rand astia de mergeau roboti la munca nu au stiut nimic! dar nemtii de rand stiau ce se intampla cu evreii in lagare si nu au facut nimic! nemtii sunt vinovati de ce e mai rau in secolul 20 si tu vorbesti de un ***** de isprava facut de sefii din partidul comunist! halal!
30 dec 2014, 01:15
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Nu sasii au platit sa plece din România ci nemtii din germania au platit. Vrei sa-ti spun si preturile? Ti le spun dar în DM ca EURO nu exista atunci. Ei bine, POFTIM: - Minor pîna la 18 ani = 150.000 DM - Major, muncitor / pensionar / casnica = între 250.000 si 280.000 DM - Femeie gravida deoarece sînt 2 în 1 = pausal 500.000 DM - Intelectual / Academicean / om de stinta = între 500.000 si 1.200.000 DM Astea sînt preturile platite de Germania ce stau scrise în listele de la Auswärtiger Amt Berlin. Între 1945 si 1989 au parasit aproape 2.500.000 de nemti OFICIAL România repatriindu-se CONTRA COST în Germania. 2.500.000 "suna" mult dar nu este daca tinem cont ca în aceasta perioada de timp de 44 de ani, unii s-au maturizat si au facut la rîndul lor copii si nu vorbim numai de sasi, ci si de nemtii din banat (Timisoara / Resita / Oravita + sate / împrejurimi). Printre nemtii din banat, ramasite ale imperiului austro-ungar, s-au numarat si peste 600.000 DE FAMILII de nemti veniti în România CU CONTRACT sa lucreze fiind DETASATI pe termen limitat de al 3-lea reich a lui hitler înainte de 1945, lasînd casa si masa în Germania unde nu s-au mai putut întoarce decît VÎNDUTI CA NISTE VITE statului german cu zeci de ani mai tîrziu.
30 dec 2014, 02:02
+1
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
prietene, a fost emisiune la tv legat de ceeace spui tu! sumele alea care le spui tu nu au nici o legatura cu realitatea! erau de 100 de ori mai mici!si au plecat cam 200 k de nemti nu milioane cum spui tu acolo! si chiar daca ar fi asa cum spui tu,a fost un schimp acceptat la timpul ala de nemti si nu la incalcat romanii nu le-a luat banii si apoi ia bagat in lagare! intra pe net si vezi de lagare ,vezi de atrocitatile facute in polonia,la varsovia,vezi ce au facut nemtii la noi prin moldova! nu te mai oparii asa ca si-au cumparat nemtii semenii,asta nu e nimic, vezi ce au facut nemtii in normandia cand a debarcat aliatii si nemtii fugeau de mancau pamantul si mitraliau civilii.vezi distrugerile facute de razboi in cehoslovacia,ungaria,belgia,olanda,italia,franta,rusia,grecia,iugoslavia! trebuie sa plateasca inca 100 de ani de o suta de ori ce au platit pana acum!
30 dec 2014, 11:27
0
2947 comentarii 2978 puncte
Ce emisiune TV si la ce post TV? Eu am preturile direct din sursa, vazute negru pe alb. Deoarece si eu fac parte din "nemtii vînduti" cu ani în urma am fost personal împreuna cu mama (cît mai traia) la Auswäriter Amt sa ne cautam dosarele. Eram curios daca s-a platit si cît, ocazie unde am vazut si dosarele unor prieteni si alte neamuri, unde am putut sa vad listele cu preturile cerute în mod oficial, preturi pe care ti le-am scris mai sus. Parintii mei au depus cerere de iesire definitiva în 1983. Statul german a executat plata în 1984 si pe noi NEA PRINS ASA ZISA REVOLUTIE din 1989 tot în România ca nu ne-au dat drumul. A trebuit sa mai fac si armata în România, cu întîrziere la DIRIBAU (munca la canal si CFR la hamalit traverse de beton) pt. ca eram NEAMT ÎMPUTIT - HITLERIST TRADATOR (cum eram numit de apevistii din unitate). În 1990 am plecat noi ca nu mai avea cine sa ne opreasca. Mai trebuie sa mentionez ca mama este nasuta în 1935 în localitatea Dortmund. Cînd parintii ei au plecat în RO la munca, mama a avut 4 sau 5 ani. În ceea ce-l priveste pe tata, ala e nascut pe lînga München în suburbia Ottobrunn. BAVAREZ 100% :-) )) Parintii au crescut DIN PACATE pe teritoriul românesc unde s-au cunoscut, casatorit si în 1962 am iesit eu din..... "gaoace", sigurul din familie nascut DIN PACATE pe teritoriul românesc unde a trebuit sa-mi petrec DIN PACATE primii 28 de ani de viata. În ceea ce priveste emisiunile TV, eu nu prea asi crede ce se povesteste la TV. Posturile TV indiferent din ce tara, au prostul obicei de a manipula informatiile publicate în favoarea natiunii pe care o reprezinta. Cel mai corect e sa mergi direct la sursa. Daca tu ca 100% român vrei sa vezi actele care le-am vazut eu, poti s-o faci fara probleme. Trebuie sa depui cerere în vedera unei documentatii istorice. Neamtu nu face pe secretosul. Cei din fosta RDG au si ei la rînd lor acces nelimitat la actele fostei securitati RDG-iste.
30 dec 2014, 13:59
+2
2947 comentarii 2978 puncte
PS Cu ce sînt eu sau parintii mei de vina sau restul de minoritati germane din România? A trebuit NOI sa fim pedepsiti pt. idioteniile facute de catre un cretin austriac nebun în al 2-lea razboi mondial? Ca ce chiestie? Daca veciul tau omoara pe unul tie ti-ar conveni sa fi pedepsit nevinovat în locul lui numai pt. ca esti vecin cu el? Cam asa si cu mentalitatile actuale despre nemti. Neamtul, GENERATIILE NOI, trebuiesc pedepsiti LA INFINIT pt. un razboi idiotic avut loc cu 60 de ani în urma, generatii noi care nu mai au nimic comun cu acest trecut. Cred ca e sufiienta pedeapsa pt. Germania ca trebuie sa tina în spate 80% din tarile UE si sa le pompeze banii în cur dupa moto-ul: " pica para malaiata în gura lui natafleata".
30 dec 2014, 14:07
+1
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
nu prietene,gresesti! eu nu acuz generatiile de nemti care nu au participat la razboi ,ii acuz pe cei apti care au participat la razboi si au facut atrocitatile cunoscute de toata lumea de pe pamant,ma refer la cei care stiu a citi si inteleg ce citesc!doua popoare diferite au cunoscut in perioade diferite dictatura unor nenorociti de oameni! nemtii au gresit insa de doua ori ,prima data in primul razboi mondial si evident a doua oara in al doilea. propaganda nazista le-a intunecat mintile nemtilor si ia dus sa poarte cele mai crunte razboaie pentru omenire,condusi de un nenorocit! romanii la fel,au fost marionetele rusilor imediat dupa al doilea razboi mondial si apoi au cultivat prostia bolsevica si cultul personalitatii prin ceausescu nenorocind dea lungul timpului pe cei care sau opus sistemului!tot respectul pentru poporul german cel nascut dupa al doilea razboi mondial, care au continuat sa traiasca si sa spere la o viata mai buna ,chiar daca privind in prejur ,nu mai era nimic in picioare,tara fiind distrusa in proportie de 70%. au muncit si au recladit tara facand din nenorocirea care ajunsese imediat dupa razboi ,paradisul care e acum.toata stima pentru nemtii care au trait si traiesc acum in romania,si pentru maghiari desigur,cu ei mai pastram un pic din civilizatia dobandita in trecut prin prezenta lor in tara!emisiunea de care vorbesc a fost data pe tv la realitatea sau antena 3. nu mai stiu exact dar apareau in emisiune oameni care au platit sau sa platit pentru ei bani ca sa poata emigra! acelasi lucru sa intamplat si cu foarte multi evrei! la fel,nu suntem devina noi astia care am muncit ca robotii prin fabricile si uzinele comuniste ca sa avem bani de ratii si intretinere! de vina sunt conducatorii de atunci ,si mare parte din ei sunt si acum prin diferite institutii ale statului! banii din vanzarea germanilor la ei au ajuns!
30 dec 2014, 16:24
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Foarte de acord cu tine dar apare o problema! Marea majoritate a celora citati de tine, sînt între timp ÎN POZITIE ORIZONTALA si admira cum cresc patlagelele DE JOS ÎN SUS. Deci, nu prea mai ai pe cine trage la raspundere si-ti consumi nervii de pomana iar pt. generatiile ce au urmat, chiestiile astea se înteleg ca "INSTIGARE" si la majoritatea le sare mustarul exact asa cum mi-a sarit mie cînd a trebuit sa citesc unde scri ca nemtii ar trebui sa dea un mertzan din asta despagubire... etc, etc, etc. Daca datele din profilul tau sînt corecte si într-adevar ai 44 de ani, asta înseamna ca esti "de fabricatie" mai noua ca mine, mai exact "ai parasit banda de montaj" în 1970. Ca atare, nici unul dintre noi nu poate fi tras la raspundere pt. faptele BUNICILOR si STRA-BUNICILOR nostri. Cred ca întelegi la ce ma refer. Realitatea trista însa este, ca exact asta se întîmpla si nu mi se pare corect. Parerea mea este ca a sosit momentul cînd trebuie SA ÎNCETAM sa scormonim vesnic în CACATUL TRECUTULUI si sa ne ocupam mai mult de prezent si de viitor pt. a avea parte de o convietuire MAI RELAXANTA si omeneasca ca trecutul indiferent cît e de dureros e trecut si numai poate fi schimbat. E pur si simplu pierdere de timp. Singurul lucru pozitiv ce-l are este ca AM ÎNVATAT din greselile facute de strabunii nostrii în trecut si putem face în asa fel încît sa nu se mai repete.
30 dec 2014, 18:25
+2
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
foarte bine spus!
30 dec 2014, 20:55
+1
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
istoria e cu totul alta decat cea invatata de noi la scoala! romanii au fost de putine ori in concordanta cu cei care iau condus! legat de razboaie romanii nu sau dus niciodata la lupta de buna voie ci fortati de boieri si potere! sa fim seriosi daca e razboi maine cati se duc sa moara pe front pentru politicieni,cocalari si in locul bezaidelelor de bogati! patriotii pe timp de pace??? aia sunt primii care fug din tara! si eu dupa ei! nu am de ce sa apar tara! sunt sclav in tara asta!romanilor lea mers bine cand era cu hitler???? nu stii ce vorbesti!!!! romania a fost victima celei mai mari talharii economice pe timpul lui hitler! si dea lungul istoriei sia ales cei mai prosti aliati! nici nu avea cum altii ca cei buni erau departe! sa iti mai spun ceva! pana si polonezii au stapanit ani de zile o parte din teritoriul romanesc si am mai si platit tribut lor! ca sa pomenesti!istoria stiuta de noi e de *****!
29 dec 2014, 11:15
-1
2947 comentarii 2978 puncte
România a fost tîlharita ca s-a lasat tîlharita, ca s-a bagat unde nu-i fierbe oala. Au fost destule tari neutre în al 2-lea razboi mondial care nu s-au bagat chit ca erau în frontiera cu austriacul nebun. Asa cum astia s-au abtinut, puteau si românii sa se abtina. Nu i-a obligat nimeni sa se bage în ciorba hitlerista ca musca în curul calului. Raspunsul exact îl gasesti în MONARHIA LASA ce bîntuia România pe atunci si este ACUM în secolul 21 PUPATA ÎN CUR - TRAIASCA REGELE MIHAI CU TOT NEAMUL etc...... blablabla. Muritorul de rînd al populatiei române era ATUNCI îndobitocit si MANIPULABIL exact asa cum este SI ACUM în secolul 21 ÎNDOBITOCIT SI MANIPULABIL prin excesul de FANATISM RELIGIOS si pt. a fi MENTINUT DOBITOC s-au construit în România dupa 1989 în timp de 20 de ani peste 4000 de biserici, locasuri DE LINS MOASTE SI ÎNDOBITOCIRE NATIONALA, bani ce ar fi trebuit investiti în sistemul social si medical în asa fel ca românul sa nu intre în spital cu gripa si sa iasa în sicriu, cazuri arhicunoscute în ziua de azi.
30 dec 2014, 02:17
+2
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
cu ce ai scris aici sunt intrutotul de acord!
30 dec 2014, 11:32
0
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
ce ***... rosu...come on
30 dec 2014, 10:51
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »