Primul tuning pentru noul VW Passat 2.0 BiTDI. Rezultatele vorbesc de la sine Masini Tunate 9 Ianuarie Primul tuning pentru noul VW Passat 2.0 BiTDI. Rezultatele vorbesc de la sine
Toate comentariile (14):
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
E ok dar diferența nu e spectaculoasa ... Aștept sa vad ce are ABT de spus în privința asta,probabil un 320cai minim. Resoftare de 60cai nu e nustiu ce la motoare biturbo dar totuși 300cp din 2.0 diesel e impresionant.
09 ian 2015, 16:18
+3
racerVTM
36 comentarii 37 puncte
eu zic ca se exagereaza cu puterea de 300 cai la un 2.0 litri TDI VW diesel . Chiar daca se reuseste aceasta putere fiabilitatea va fii zeroo. Stiu ca mi se va spune ca sunt carcotas , dar se performa la curse cu motorul diesel de 2.0 tdi VW si abia se scot 310 cai ( vezi seat cupra WTTC ) , cu modificari spectaculase la chiuloase , injectie , turbine pe rulmenti . Raman la idea mea , ce se spune aici sunt povesti si numai marketing. Motorul 2.0 tdi , nu va scoate niciodata 300 cai , respectand normele de polure , impuse la o masina stradala. Deci povesti pentru copii. Si la 180 de cai TDI -ul este porblematic la filtru de particule , vezi skoda RS octavia si passat CC .
09 ian 2015, 17:58
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
De fiabilitate nu pot comenta :)) Dar motoarele de curse 2.0 TDI scot 310cai pentru ca au regulatii ca sa fie toate masinile cat de cat egale.Nu iti fa griji ca pot scoate ei si 400cai din ele dar nu au voie. Asta nu e marketing,nu e chiar asa de greu de imaginat...motorul de 2.0d de la bmw cu 214cai urca la 270cai cu o resfotare. Dar ai dreptate,nu va trece de nici o norma de poluare.Iar motoarele TDI de obicei au baiuri cu filtre de particule si daca au 100cai :))
09 ian 2015, 19:15
0
ravana
12 comentarii 45 puncte
Probleme cu filtrul de particule au toate marcile...peugeot,ford,citroen,subaru,mercedes,...etc nu numai vw.
10 ian 2015, 10:00
+2
racerVTM
36 comentarii 37 puncte
probleme cu filtrul de particule , sunt numai la VW , Nu exagera daca nu stii . BMW nu are nici o problema cu filtrul de particule .si nici cele italiene sau frantuzesti . ce stii tu erau acum 10 ani . Singurele masini dotate cu filtre de particule si cu toba neagra si chiar sa scoata fum sunt VW si AUDI .
10 ian 2015, 18:30
+1
ravana
12 comentarii 45 puncte
nu exagerez deloc ,spun doar ce am vazut la locul de munca avem si ford,peugeot,mercedes modele 2008-2010 si la mare parte din ele au fost probleme cu filtrul de particule.Daca nu ai vazut bmw sau mercedes cu probleme la filtrul de particule nu inseamna ca nu exista.
10 ian 2015, 21:19
+3
14 comentarii 17 puncte
un prieten are 2.7tdi cu filtru de particule. Tobele (tipsurile) au chiar un strat frumos de rugina pe interior. Deci?
23 ian 2015, 23:08
+1
racerVTM
36 comentarii 37 puncte
este eronat , nu merge chair asa ce zici tu ( 400 cai , din 2.0 litri) diesel nu este la fel ca la benzinar. Acolo dai benzina cu kilogramele pe secunda , presiune cu un turbo cat motorul de mare , si ii dai scanteie( aici este smenul ) . La diesel nu se poate urca nici turatia mai sus de un max 6000 rpm si aia in conditii speciale , si cat ai baga aer cu turbo si injectie de motorina cu kilogramele , nu iese mare putere rau ( repet doar din 2.0 litrii) ca nu se mai aprinde( este cu aprindere prin compresie , diferenta asta ete ) , nu are scanteia aia care sa amorseze explozia. Stiu ca ma vei contrazice , dar eu am facut un diesel cu care am castigat ceva coaste in Romania acum citiva ani buni si nu sarea de 300 cai si tinea fix doua urcari , trei max . Tot de un VW vorbesc 2.0 tdi . Dar cine sunt eu sa comentez un fabricant pe care lumea il cumpara numai ca se numeste VW sau Audi si este din Germania
10 ian 2015, 18:39
+3
55 comentarii 34 puncte
Aha , si DSG-ul ce parere are despre aia 630 de Nm ?
10 ian 2015, 23:03
+6
ravana
12 comentarii 45 puncte
crapa de bucurie :)))
11 ian 2015, 11:55
+14
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Pana la urma tot taran-mobil este si va ramane. Motivul nr 1 pentru care romanii mor de foame si isi fac credit, ca pe 2 e smatphonu-ul corean, nu LG ca ala e bun. Sa va pastrati bonul, chitanta si CDG, sau mai nou la fiecare vw achizitionat primesti un plin de piese in portbagaj?
11 ian 2015, 00:38
+5
33 comentarii 15 puncte
Zici ca este masina mortuara.
12 ian 2015, 11:59
+1
4U4me
60 comentarii 53 puncte
Linia farurilor in combinatie cu masca este singura parte frumoasa a modelului.
12 ian 2015, 12:11
0
razvy99dmx
90 comentarii 43 puncte
Pe hartie cifrele sunt impresionante...300 de cai dintr-un 2.0 BiTDI ii ceva...dar la fel de impresionante cred ca vor fi si cifrele de pe factura de la service... Sa nu uitam ca un motor normal iti da undeva intre 20-30% din potentialul sau la o masina normala, de unde si fiabilitatea crescuta...Motoarele de la masinile de curse dau undeva la 50-65% din potentialul lor...iar rezultatele se vad, in sensul ca nu duc multe curse ...
13 ian 2015, 14:01
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »