Cat o sa mai tina si astea saracele...nici pe vremea aia nu erau niste masini trainice si simple cum ar fi trebuit sa fie. Mai costau si o avere, iar daca aveai norocul sa ai bani sa o cumperi te asteptau cozile kilometrice la bezina.
Odata ce au tinut din 1970 pana in 2014-2015 ( 44-45 de ani ), cred ca vor mai tine cel putin inca atat cu un mic ajutor din partea proprietarului. Cea mai importanta parte e tabla. Daca ai scapat de rugina, treaba-i buna.
Pacat de 1100s-urile care nu le-au pastrat. In ziua de azi o Dacia 1300 reconditionata e mai spectaculoasa decat orice Avensis nou nout sau masina moderna de duzina, are farmecul ei aparte, parca sfidator in fata timpului si defectiunilor tehnice.
28 ian 2015, 14:13
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Cati dintre noi, dupa 1989 am fi crezut ca ajungem sa ne uitam cu atata placere si nostalgie la o Dacie 1300 ?:)
Sunt superbe, respect celor care se ingrijesc sa le pastreze si sa arate asa.
Nu sunt fan Dacia, dar este placut de vazut faptul ca se incepe a se respecta ideea masinilor clasice si in Romania. Cine are interesul sa pastreze si sa intretina o astfel de masina, bravo lui si spor la treaba.
Nu stiu de unde atata pasiune pentru niste panarame de ,,masini" cu siguranta 0 care se stricau cand i-ti era lumea mai draga si rugina zacea pe ele.Cu totii am vrut sa scapam de dacii dupa 1989 si acum tragem a saracie cu gandul la nostalgie.Intradevar toti Romanii au avut dacia ca nu aveam alte optiuni dar cum sa tindem la mai bine spre viitor daca tragem la trecut. TRAIASCA MASINA GERMANA!
S-au dus vremurile cand o masina buna trebuia sa fie nemteasca, un parfum de calitate era fabricat in Franta si ceasurile trebuiau sa fie neaparat elvetiene... Astazi totul se rezuma la profit. Tabla este inlocuita cu fibra de sticla, lemnul cu plastic, pielea cu vinilin si stofa cu fibre plastice.