Se gasesc si pe la noi,dar e greu sa gasesti unul pastrat original, ingrijit corespunzator si fara accident. De asemenea trebuie tinut cont ca un M trecut de 100.000 km are intretinerea extrem de costisitoare.
E46 si E39 au imbatranit foarte bine, de fapt cam toate bmw-urile cu mici exceptii gen Z3, E36/E46 compact.
Aud deseori ca este foarte costisitoare intretinerea la un M3 / M5 si nu zic ca nu e asa ,dar poate cineva sa imi dea exemple ? Am avut o skoda octavia RS 1 si mi`a picat cutia , m au ajuns reparatiile peste 500 de euro, la un seat leon mi a cazut turbina , 250 de euro reconditionata + distributia daca tot era in servis cca 200 de euro, la L200 mi`a cazut motorul 1000 de euro cu tot cu montaj. Cateodata cochetez cu gandul de a avea un M ...macar odata in viata dar nu as vrea sa incep sa vand de prin casa :))
Cu tot respectul, Octavia RS1 nu are legatura cu ce inseamna M la BMW, AMG la Mercedes-Benz sau RS la Audi.Mai ales la intretinere, costuri de piese.E vorba de motoare mult mai mari.Preturile de care vorbesti tu sunt preturi pt masini second hand, in niciun caz de piese originale in reprezentate autorizate.Eu de exemplu am o masina veche, m-a costat destul de mult sa o tin in contextul actual...si tot ce am bagat in ea sunt piese originale.Crede-ma, costa al naibii de mult.
un exemplar superb, am avut si eu ocazia sa conduc un astfel de exemplar al unui prieten si iti ofera niste senzatii de neuitat, de recomandat tuturor celor care isi permit un astfel de model.