Ghid anti-TEAPA: cum verifici actele masinilor straine si actele false Ghidul soferului 2 Februarie Ghid anti-TEAPA: cum verifici actele masinilor straine si actele false
Toate comentariile (52):
ms13uzy
5 comentarii 1 puncte
poilitia poate verifica numerele staine europa (anglia nu stiu foarte sigur ) foarte usor toata treaba este sa vrea agentul sa isi faca treaba pot sa verifice tot daca este radiata daca are ITP si asigurarea la fel
29 ian 2015, 16:15
0
5 comentarii 25 puncte
Laudabila initiativa, sunt lucruri bune de stiu. Dar, legislatia noastra este o abrambureala maxima cand vine vorba de asa ceva. Daca militica face verificarea de pe telefonul personal, un avocat descurcaret i-ar anula tot ce face ala pe acolo, procese verbale etc si i-ar pune in carca si un mic abuz in serviciu. Merge folosita schema, doar daca bizonul care umbla cu masina manarita, nu stie ce are de facut. La noi e lege! Nu e omologat aparatul folosit in procesul de constatare a unei contraventii/infractiuni, nu poate fii folosit. Bine ar fii daca astia de freaca motanu' pe la minister sa se lase de luat spagi grase cand vine vorba de achizitii, si sa faca sistem informatic conectat la o baza de data comuna in EU. Si sa doteze si masinile cu aparatura necesara, dar nu cu 70k euro/Logan..... Momentan pot verifica doar daca masina apare furata din cate stiam eu, si despre ITP/Asigurare doar pe la sediu.
29 ian 2015, 16:16
+5
123 comentarii 128 puncte
un articol inteligent
29 ian 2015, 16:21
-3
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
Politia Romana poate verifica simplu asigurarea si itp pentru masinile din BG. Trebuie doar sa le ceara proprietarilor cele 2 acte care rezulta daca ai itp sau asigurare iar la faza cu actele pe AT am verificat propria remorca inmatriculata in AT si 0 rezultat
29 ian 2015, 16:29
0
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
foarte bun articolul, lipsesc Franta , Spania si Ungaria care sunt foarte frecvente pe soselele noastre dar si in pietele de masini!!!
29 ian 2015, 16:32
+4
Dany08
71 comentarii 72 puncte
un articol de nota 10 foarte util !!!
29 ian 2015, 17:07
-3
1 comentarii 0 puncte
Am si eu o curiozitate daca nu va suparati!! Toate site-urile astea sunt legale??Politia se poate baza doar pe ce spune un site strain sau este ceva sigur?? Este procedura corecta ca un agent de circulatie pe baza verificari unui site sa te articuleze???
29 ian 2015, 17:11
0
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
normal ca nu....cum ar putea politia sa iti retina talonul verificand valabilitatea itp-ului sau a rca-ului pe un site de internet...exista o baza de date comuna in UE, dar in romania nu stiu daca se poate verifica in strada,am fost oprit de mai multe ori in romania cu masini cu nr straine dar nu am fost niciodata verificata daca sunt valabile datele din talon, in germania am fost oprit in trafic si avertizat ca imi expira itp in cateva zile la camion, si era cu nr de spania,,,deci concluzia e ca nemtii pot vedea in strada daca ai itp sau rca valabil indiferent de tara unde este inmatriculata masina.
30 ian 2015, 17:47
+2
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
daca statul roman(platit din bani publici)ar pune o taxa de mediu la un pret rezonabil pt romanii de rand,sa poata sa-si inmatriculeze masina in tara,nu ar mai fi aceste probleme,dar atata timp cat ei ne fura banii din buzunar,legal,asa invatam si noi sa furam,daca ar iesii in strada tot romanii care au masini k volan dreapta(samsari,bisnitari,utilizatori normali)ar mai iesii o revolutie,asa ca,pestele se impute de la cap.Incepeti sa faceti ancheta asupra celor care pun taxe abuzive,pt care omul de rand trebuie sa mai faca o rata la banca sa platesca taxa de mediu(dupa ce in prealabil a mai facut o rata sa-si cumpere masina).De acolo trebuie inceput si daca s ar ajunge la o taxa de 100 euro pe masina,garantez ca nu ar mai fi masini cu astfel de acte,circuland pe strazi.Iar cei cu masini dreapta sau cei pe bulgaria sau oricare ar fi ei astia k acte nasoale,alimenteaza toti la pompa de benzina iar banii se duc tot in buzunarul statului.Foarte bun articolu,hai sa il laudam,dar trebuia sa se inceapa cu alt tonus acest articol,hai sa facem sa ne fie bine la toti romanii,nu doar la aia care au bani de o masina noua si nu doar la marile concerne care vand masini noi in tara asta,pe mine om de rand,ma intereseaza sa-mi fie mie bine,familiei mele si celor care ma inconjoara,nu ma intereseaza sa umplu buzunarele la altii gen banci,case auto,politicieni,magnati...etc.Si politisti sunt platiti tot de catre populatie,iar populatia este cuprinsa si de oameni care au masini inscrise pe romania cu acte in regula,e cuprinsa si de cei care folosesc masini inscrise in alte tari cu acte sau nu valabile,asa ca stiu si ei in ce tara traim,se permit alte treburi mult mai grave in tara asta.Asa ca,daca vreti corectitudine,incepeti cu asta de sus tare.Acest articol sigur este platit de oameni ca Tericeanu(carora nu le mai merg vanzarile la Citroen in cazul lui Tericeanu).Cam putini oameni au fost cei care au aplaudat acest articol.Cu problema sunt de accord,dar sa se inceapa sa se taie in c
29 ian 2015, 18:13
+21
113 comentarii 303 puncte
Uite de asta n-are ursu' coada. Ti-e rusine sa umbli cu o masina de 2000E cu acte in regula? Tipic tuturor care vin cu un e46 sau seria 5 cumparat din impins tava la shaorma prin alte tari....dar n-au bani de 1 plin. Iesi mai ieftin daca te duci si furi una, de ce sa mai dai bani. Din ceea ce spui tu inseamna ca ar trebui sa mergem si noi astia "romanii" fara itp si asigurare ca doar ne inviti la boicot. Legea de 90 de zile. Sa va arda pe toti astia fara asigurare si cu masini luate din papua-noua-guinee- masina confiscata si amenda zdravana. Nu platesti...executare la bunurile pe numele tau actuale sau viitoare. 98 din 100 cazuri - sunt cioroi, cocalari,curve, cersetori,gainari de coltu strazii.
29 ian 2015, 21:26
-4
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
70% din cei care au masini inscrise in tara cu acte in regula,sunt cei care nu au muncit cinstit,sefii si patronii lor sunt sub ancheta Dna...sunt cei care au dat spaga de la Patron pana la angajat...sunt copii si nepotii la marii doctori care s-au umplut de spagi grosolane...sunt oameni care au inlesnit anumite fraude..sunt oameni care vb ca tine(cioroi,cocalari,curve,cersetori,gainari de coltu strazii)oameni care se cred superiori daca au un anume statut...ca daca ei sunt asa cum ii denumesti tu...sunt asa pt ca statul asta a dus in directia asta si sunt si ei oameni si cetateni ai romaniei,sa vad eu cum astia ca tine cand o calca mai tare si da din greseala peste cineva pe o trecere de pietoni..sa vad eu cum esti tras la rasoundere cum trebuie..nu cu suspendare si nu k mite grase in stanga si in dreapta...si sa vad atunci cand o sa fi si executat silit sa despagubesti familia persoanei accidentate,indiferent de urmari...Iar ceilalti 30% care au masini inscrise in tara cu acte ok sunt cei care s au imprumutat pe la tot neamul sau la banci sa si ia o masina,pe langa ce a mai reusit saracul sa stranga si el,bravo lor,dar si ei stiu cat greu trag pt asta,dar mai sunt oameni care nu au posibilitati de banci sau sa fie ajutati de familie..au banutul dramuit si vrea si el o masina sa-si duca traiil..poate sa aleaga sa o cumpere de oriunde indiferent pe pozitia volanului atata timp cat legislatia permite,poate sa fie cumparata din orice tara...vrea si omu sa o inscrie...si e dramuit,nu mai are bani si de taxe aberante cat nu face masina poate,daca statul nu il ajuta k o taxa modesta,alege variantele bine cunoscute,VA TREBUIE FACULTATE SA INTELEGETI DE UNDE PLEACA PROBLEMA?SAU DOCTORAT?E usor sa spui la inchisoare,sa-l executam,sa-l torturam ca sunt de aia sau de aia.Ca sunt si oameni care speculeaza piata auto,se speculeaza si la masini inscrise romania si la cele inscrise prin afara tarii,asa se speculeaza si la imobiliare,asta e alta discutie.Fiecare e liber sa cumper
29 ian 2015, 22:03
+7
73 comentarii 87 puncte
Asigurarea obligatorie trebuie sa fie o masura de protectie a ta la fel ca si centura de siguranta. Nu vrei sa iesi prin parbriz si la fel de mult nu vrei sa platesti vreo masina de peste 100000 eur daca o avariezi din vina ta. Este normal sa platesti asigurarea obligatorie dar legea in Romania are o mare hiba. Daca asiguratorul tau nu plateste tu poti fi dat in judecata si trebuie sa platesti si dupa sa recuperezi de la asigurator ... Atata timp cat nu esti aparat de stat in aceasta privinta de ce te obliga sa o platesti?
29 ian 2015, 22:39
+6
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
ai dreptate cu asigurarea,nu contest,dar ala cu masina de 100000 euro nu a cumparat-o pe bani cinstiți..:)90% din ei..:)...cine nu si ar plati asigurarea daca ar fi taxa de mediu 100-200 euro maxim?asigurarea sa fie 500 euro pe an,iar salariul minim de 500 euro pe luna?:)spunemi mie cine nu ar plati asigurarea?daca taxa e undeva intre 1000-3000 euro in fff multe din cazuri(ca nu o sa oau masina din 1997 sa am taxa de 200-250 euro ca bag bani in masina aia de numa...nu am nimic cu cei cu masina nici din 1980...doar ca fapt divers...asta e tara in carr traim,ce primim aia oferim...daca maine o sa am un job k 1000 euro pe luna si mai iese ceva pe langa salariu...o invarteala o spaga ceva...pot sa mi cumpar o masina noua de minim 10000 euro si sa o inscriu cu asigurare full casco,dar daca prietenul meu din copilarie o sa lucreze pe 900-1200 lei si mai sta si in chirie...o sa il ajut sa -si cumpere o masina si sa o inscrie pe bulgaria...(eu am multi prieteni cu salarii de genu si nu pot sa-i ajut pe toti sa-si inscrie masinile in tara noastra)....cam asa sta treaba...:)..asa si acum...cine se descurca mai bine isi bate capu cum merg alte masini pe strada fara acte legale...cine e mai pricajit,nu il doare capu de ala cu masina de 100000 euro peste care e posibil sa de-a din vina lui...ca zice ca si asa soarta a fost crunta k el...:).haz de necaz
29 ian 2015, 23:09
+7
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
andrei mihai gresetii enorm ca vorbesti asa , chiar daca lucrezi dincolo la impins tava cum spui tu tot iei 1000 de euro , daca cineva lucreaza in mod cinstit intr-o tara dintrun punct de pe harta si detine masina inmatriculata acolo e neaparat cioroi sau cocalar,,,adica fani marci bmw indiferent de serie sunt toti jmecherii si cocalarii habar nu ai ce scrii acolo. bv adisan are dreptate intai ar trebui sa facem ordine cu taxele si impozitele asfel incat romani sa isi poata permite sa inmatriculeze o masina in aceasta tara, nu sa i nenorocim cu taxe mai scumpe decat masina....
30 ian 2015, 17:33
+7
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
ms colegu, e grele la noi..;)..
30 ian 2015, 18:08
+5
113 comentarii 303 puncte
Bun, am catalogat prea larg dar si si tu la fel.cei 70% sunt oamenii care muncesc OK, nu sunt spagarii cu x6. Am muncit si eu pe 1000de lei, am muncit chiar si afara cateva luni.Nu poti nega parvenitismul si superficialitatea de care dau dovada foarte multi....adica isi cumpara leon cupra si dupa aia zice ca...consuma mult si asigurarea e cat casa in danemarca. Apoi altu are 1200 lei pe luna, se imprumuta 2000e, mai pune pe deasupra ceva de la neamuri si ....cumpara ceva cu acte naspa, ca e scump pe romania. WTF....ai sa-i vezi la peco de care sunt- care e mai amarat are un polo si pune de 30 de lei, iar care-i mai figurant are golf5 si pune tot de atata apoi iese la 'o cafea pe bulevard si zice ca e scuuump carburantul si bla bla. Cand ii aud.....
30 ian 2015, 19:22
-2
3 comentarii 16 puncte
Am încercat site-ul afișat pentru asigurările din Anglia si nu ii bun. Sunt doar prostii. Am doua mașini înmatriculate in Anglia, una din ele nu are asigurare si nu circul cu ea, cealaltă are. Dar site-ul arată ca amândouă au. Nu este bun.
29 ian 2015, 18:18
+10
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
:))..bine coleguu..
29 ian 2015, 18:34
+2
03HNO
17 comentarii 17 puncte
pentru ca nici in UK nu totul merge ceas. EX: Am o skoda cu toate actele in regula :), apoi am luat un E39 si m-am gandit sa vand skoda si sa schimb asigurarea de pe ea la bmw...bataie de cap maxima. dupa o luna sun iar la asigurator ca gresisera ceva la asigurarea la bmw si imi zice duduia ca am trei polite de asigurare, 2 la skoda si una la bmw. povestea e mai lunga dar asta e concluzia. acum astept actele sa vad daca e totul corect, dupa trei telefoane...
29 ian 2015, 21:59
0
3 comentarii 16 puncte
Si in țările precum Germania, Anglia si altele nu exista taxe de înmatriculare. Doar niște taxe pentru eliberarea documentelor.
29 ian 2015, 18:21
+6
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
..dar asta-i tara in care traim...sa ne f...m unii pe altii,ca asa am fost instruiti de mici..
29 ian 2015, 18:36
+6
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
..ati uitat sa specificati in articol ca cei cu masini cu numere de inmatriculare starine,nu platesc nici parcarile si nici eventualele amenzi care vin acasa in urma radarurilor,pt ca nu sunt de gasit...:))...iar cei k numere straine sunt numai hoti si spargatori de banci pt ca numerele de inmatri ulare sunt greu de tinut minte,asta de ce nu s-a scris in articol?Cine cumpara o masina inscrisa in alta tara,sa o cumpere in vederea inmatricularii in tara noastra,ca sa nu mai stea la mana actelor false.Dupa ce o plateste sa o urce pe o platforma si sa o duca in fata la Rar sa o inscrie sau sa-si ia nr rosii,asta e pt cei care vor sa cumpere,iar pt cei care circula cu masini cu acte false,sa respecte legea ca la carte si nu au de ce sa fie vinovati in caz de accident,asa ca in cazul asta cel care e vinovat(adica cel cu acte in regula)o sa predea asigurarea catre cel care este nevinovat:)...mai sunt si alte solutii...
29 ian 2015, 18:32
+5
6 comentarii 7 puncte
Bai omule,tu mare patriot si a tot cunoscator ce esti tu,ai facut tu asa din capul tau o statistica si toti cei cu numere de inmatriculare straine sunt hoti si/sau spargatori nu? Limba romana o mai invatam si noi sau ne batem ciocanelu de ea de cate ori avem ocazia sa ne dam mari destepti? Personal nici eu nu sunt de acord cu masinile inmatriculate in alta tara,dar atata timp cat o sa existe taxe aberante ,discriminatorii si fara rost se descurca fiecare cum poate,am avut si eu masini pe bulgaria si stiu cam tot ce se poate sti la capitolul acte/amenzi,iar faza cu "radarurile" (corect radarele) , la masinile pe bulgaria din luna august 2014 orice amenda intra automat la plata in pretul asigurarii, si stiu sigur asta pentru ca am cerut o explicatie cand am platit asigurarea mai scumpa dupa ce timp de 3 ani am platit 102€ iar anul trecut in sept am platit 190 si ceva. Nu stiu daca o sa ai rabdare sa citesti sau o sa intelegi ceva din ce am scris aici dar te rog nu te mai da rotund va esti fix pielea de la cotor.
29 ian 2015, 21:37
0
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
my friend,vad ca ai capu cam mare si nu intelegi nimic,ce am scris mai sus este un fel de parodie la ce a scris autorul in articol,daca am mai gresit vreau sa intelegi ca nu ma disculp..scriu de pe un smartphone si mai gresim,eu chiar faceam bascalie ca autoru nu a scris complet tot ce ar fi vrut sa scrie de toti cei cu masini deocheate,dupa spusele lui(bulgaria,anglia,germania,italia..etc)ca a omis niste lucruri sa mai arunce in toti cei cu masini aduse sau inscrise din tarile mentionate in paranteza.Si dadeam la misto varianta sa conduci dupa regulile legislatiei ca sa nu ai probleme in caz de vre-un incident(tot la bascalie)Aia cu hoti si spargatori era tot la misto..dar vad ca trebuie sa-ti scriu o carte ca sa intelegi(Daca citeai postul meu de mai sus intelegeai atitudinea mea fata de aceasta problema)...pacat ca va aruncati in discutii asa ca curca pe oua fara sa cititi tot discursul si toata pledoaria mea.Sper ca m-am facut inteles in mare si pt dumitale,deci era la bascalie sau la parodie..cum vrei tu,ce am scris mai sus,era in spiritul ca autorul nu a terminat articolul cum ar fi trebuit pana la capat,pace.
29 ian 2015, 22:20
+6
6 comentarii 7 puncte
Bine punctat,greseala mea ca nu am fost atent la tot ce ai scris ,tot din cauza telefonului,acum am vazut tot ce ai scris si imi retrag cele spuse la adresa ta,a fost un raspuns pe moment pt ca am vazut pe 4tuning prea multi maestri care le stiu pe toate si nu am mai rezistat sa nu zic ceva la subiectul asta.O seara buna.
29 ian 2015, 22:39
+2
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
nu sunt maestru deloc..dar nici eu nu ma mai pot abtine cand vad ca se trage doar pe amarati..iar altii se lafaie...nu sunt de acord nici cu neregula asta ...pt ca cunosc situația...dar nici cu scriitori de astia platiti sa incline balanta intr-o directie de unde nu si-a scos banii de q7..:)...seara buna sa fie...Ps:aștept ziua cand o sa iesim in strada pt taxa de mediu...la multi le convine taxa,ca in functie de ea se face samsareala,bisnitareala...oricum si pt ei era mai bine cu o taxa mica ca asa se evalua corect pretul unei masini dupa ce poate masina,nu dupa ce taxa de mediu se cere pt ea;)
29 ian 2015, 23:19
+5
6 comentarii 7 puncte
Nu faceam referire la tine cu maestri, iar cu taxa de mediu ai perfecta dreptate si sunt de acord cu tine,mai ales ca din cauza taxei aberante nu putut sa imi iau o masina pe numele meu pt ca purbsi simplu nu imi permit,iar astia care se lafaie... vad destui zilnic mai ales ca lucrez in benzinarie,si din cauza scriitorilor platiti nu prea ma implic in subiecte de genu....si eu astept la fel de mult sa vad ziua cand o sa iesim in strada si nu numai din cauza taxei de mediu,sunt destule taxe aberante care nu isi au rostu decat pentru astia care le baga in buzunar.
29 ian 2015, 23:39
+1
adisan 45 td
16 comentarii 82 puncte
;)...
29 ian 2015, 23:48
+1
03HNO
17 comentarii 17 puncte
S-o dau ca exemplu pe Rovana Plumb?
29 ian 2015, 22:01
+6
19 comentarii 23 puncte
te-ai gandit ca poate sunt si unii care vin cu masinile din strainatate sa isi vada familiile, sa faca un concediu si sa cheltuie niste bani frumosi in romania?? NU TOTI SUN SPARGATORI HOTI cum ii vezi tu!! EU DE EXEMPLU AM ABSOLVIT O FACULTATE AICI SI AM UN JOB BINE PLATIT dar imi placesa imi petrec macar 2 luni din an acasa cu familia in ro CONDUCAND MASINA CU NUMERE DE UK , masina care e cu mult peste orice tigaie marca dacia
12 feb 2015, 04:58
0
madmaxx28
7 comentarii -5 puncte
salut.apropo de taxa...teapa in buzunar de 2 ori.una ca e prea mare......alta ca nu poti afla sigur cat e pana nu te infatisezi cu masina la RAR.ma refer la e3 si e4. bineinteles la RAR ajungi dupa ce o cumperi si vii cu ea acasa.de ce nu se infiinteaza un ghiseu la RAR sau in alta parte la care in urma unei taxe mici platite sa poti afla exact prezentand seria sasiu sau mai stiu eu ce date ale masinii,cat e taxa de mediu exact????????
29 ian 2015, 20:35
+2
4dey
49 comentarii 164 puncte
taxa de mediu variaza mult in functie de CO2...
02 feb 2015, 16:09
0
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
In mare parte aveti dreptate, dar nu total, majoritatea companiilor de asigurari ofera 30-60 de zile acoperire in UE, ceea ce inseamna ca esti asigurat si in Romania pt 1-2 luni. Locuiesc in Anglia de 7 ani si la fiecare asigurare incheiata am avut acoperire in Romania, pt 30-60 de zile. Tin cont ca multi pleaca in vacanta cu masina si de aici ofera acoperire. Nu mai le dati idei stupide "agentilor" pt ca sunt ei destul de stupizi oricum.
29 ian 2015, 20:37
+8
19 comentarii 23 puncte
corect !!!
12 feb 2015, 04:59
0
1 comentarii 2 puncte
Oricum daca masina cu numere de Anglia apare ca are asigurare oricum nu e valabilă pentru ca astea au asigurare doar pentru șoferul care e trecut in asigurare așadar el si doar el e asigurat sa conducă acea masina si mici un alt sofer așa e legea la ei si va spun asta pentru ca de 7 ani lucrez in Anglia si stiu prea bine cum e
29 ian 2015, 20:49
+2
7 comentarii 2 puncte
Mai Costel ,tu ai dreptate.asa e legea in Anglia.Dar ei vorbesc de Romania.Ceea ce inseamna ca sunt alte legi.Sa-ti explic.In Anglia asigurarea se face pe persoana,dar cum ai trecut de Dover asigurarea se schimba pe masina.Adica oricine iti poate conduce masina din Franta in orice directie dar nu UK.Pentru cine zicea de asigurarile temporare.Este o clauza in care spune ca nu ai acoperire decat pe teritoriul Marii Britanii.Nu conteaza de cat timp stau aici dar cu masini ma ocup.
30 ian 2015, 17:20
+1
19 comentarii 23 puncte
asigurarea in uk este pentru orice sofer care are o asigurare auto FULL COMPREHENSIVE !!!
12 feb 2015, 05:01
0
2 comentarii 1 puncte
Pentru masini inscrise in BG . ITP facut in romania este fix pix, e bun sa -l arati la politie, dar daca il lovesti pe unu chit ca ai RCA bulgaresc va;abil, asiguratorul bulgar nu plateste daunele fara ITP facut in bg . asta e o alta teapa a statuluiroman ca sa ia niste bani. deci mai bine un drumu in BG si faci inspectia.plus ca ITP facut la noi nu-l recunoaste decat politia romana
29 ian 2015, 20:55
+2
1 comentarii 3 puncte
Bai "desteptule" (a se citi autorul articolului), politia si RAR-ul pot verifica actele NUMAI din surse oficiale (care sunt convins ca exista, oricum), recunoscute de statul roman, nu gasite cu motoare de cautare pe internet si traduse cu Google translate (asta a fost chiar buna...). Nu sunt nici politist si nici nu sunt de acord cu bombe de masini fara acte, conduse de multe ori de inconstienti/iresponsabili, dar articolul este aberant din punct de vedere legislativ. Altfel, situatia este cat se poate de reala, din pacate.
30 ian 2015, 09:25
+3
29 comentarii 30 puncte
1. Dacă faci asigurare temporară (insure daily) la o maşină de Anglia, aceasta nu apare în baza de date askmid decât cu mare întârziere, iar între timp asigurarea respectivă expiră. 2. Asigurările de UK sunt valabile în exteriorul UK - driving abroad (inclusiv în România) cu o clauză suplimentară (european cover), care din câte ştiu nu trebuie probată cu documente (asigurarea e electronică, precum rovinieta la noi), doar se activează de către asigurator după plata cu cardul a unei mici sume în plus (în jur de 10 euro).
30 ian 2015, 10:31
+3
9 comentarii 8 puncte
politia nu are dreptul sa foloseasca niste site-uri oarecare pentru verificarea asigurarii sau itp-ului si mai exista si varianta ca acele site-uri sa nu fie actualizate.nu cred ca exista cineva care circula in romania cu o masina adusa de afara,doar sa fenteze politia sau sa nu despagubeasca un eventual indivit caruia ia lovit masina.problema nu este la noi cetatenii,ci la cei care ne forteaza sa mergem cu numere straine(nu este cazul meu) si ne forteaza sa cumparam panaramele de masini produse la noi(aici ma refer la cei care nu au un buget pentru o masina noua)
30 ian 2015, 13:17
+3
1 comentarii 2 puncte
este adevarat itp ul la masinile cu nr straine este valabil numai in ro daca iesi din tara risti sa ramai fara numere si acte eu am patit
30 ian 2015, 21:29
+2
3 comentarii 13 puncte
Ma intreb de ce este anonim articolul, este de incredere ceva scris de un anonim? Bai jurnalistule, iubitor de porci, ai verificat tu, statistic vorbind, ca doar o masina din 10 are acte valabile. Pe ce documente te bazezi? Pentru un dram de credibilitate, publica documentele, boule! Site-urie pe care le-ai mentionat sunt guvernamentale, deci verificarile sunt oficiale in baze de date actualizate la zi? Prostule.. Masinile mai vechi de 2-3 ani care nu sunt dacia logan sa stii ca nu sunt neaparat niste cazane, jafuri, fiare vechi si cum altfel le-ai mai numit! Imbecilule..
31 ian 2015, 21:41
+2
trooper
47 comentarii 83 puncte
un site de verificare rca spania are cineva?.ms
31 ian 2015, 21:48
0
23 comentarii 19 puncte
Cum sa se bazeze un politist pe informatiile de pe un website care e posibil sa nu aiba absolut nici o legatura asiguratorul masinii si nu are nici o legatura cu vreo institutie care ar putea raspunde pentru faptul ca are sau nu asigurare masina, ma voi sunteti nebuni cu capu? Chiar si pe acel website scrie ca e ilegal sa ceri acele informatii daca nu esti proprietarul, soferul sau asiguratorul masinii, si pe buna dreptate. Adica eu arat asigurarea politistului si el intra pe un website care nu zice nimeni ca e de incredere sau facut/comandat de autoritati pentru asa ceva, si politistul actioneaza impotriva mea pe baza la porcaria aia? Sunteti buni la glume. Cred ca nici nu trebuie avocat pentru asta impotriva unui politist "care is face datoria", ai putea de unul singur sa stergi pe jos cu el in tribunal. Si ca sa clarificam: Politistul si-a facut datoria in momentul in care a verificat data valabilitatii si corectitudinea datelor de pe asigurare. Nu e obligat sa fie la curent cu absolut toate sistemele de falsificare a actelor. Ar fi ridicol, pentru ca sunt acte false care poate ajung pana in cele mai sofisticate detectoare.
31 ian 2015, 23:54
0
19 comentarii 23 puncte
gov.uk nu e de incredere?? e websiteul oficial al guvernului englezesc ...
12 feb 2015, 05:03
+1
5 comentarii 2 puncte
Nu va mai luati fratilor dupa Askmid..ala e o balarie de site cu caracter informativ, nu e proba in instanta., nu e oficial...Am ajuns noi sa le verificam asigurarile englezilor cand avem chef..dupa nr de inmatriculare :))) fiti seriosi :)))
12 nov 2015, 21:53
0
2947 comentarii 2978 puncte
La capitolul GERMANIA am o noutate pt. voi care cred ca va intereseaza!!! Începînd cu vara lui 2015 se schimba unele treburi la capitolul TÜV în Germania. Se introduce în utilizare UN NOU ECHIPAMENT DE TEST telecomandabil care analizeza cu un soft special întregul sistem ECU, depisteaza printre altele SI DACA KILOMETRAJUL ESTE MANIPULAT, verificatorul testeaza toata masina prin telecomanda (frîne, lumini, semnalizare, rear cam, pîna si PRESIUNEA ÎN SISTEMUL DE FRÎNARE. Samsarii ce aduc rable din Germania au astfel probleme mari cînd e vorba sa verifice o masina si o pot manipula eventual în afara germaniei. Cine cumpara PERSONAL o masina în Germania, poate astfel sa depisteze daca masina e teapa sau nu mergînd cu ea la verificare ÎNAINTE DE A O CUMPARA. Noul sistem de testare se aplica la toate masinile construite începînd cu 2006 ! AICI un articol detailat (în germana - a se folosi google translator) http://www.pcwelt.de/news/Neues_beim_TUeV__Haupt-Untersuchung_fuer_Autos_aendert_sich-HU-Adapter__Bremsen__Elektronik__AU-8907784.html ASA arata testerul, HU ADAPTER + tableta ! http://www.hu-wissen21.de/slider_pix/5_1.jpg Adaptorul se cupleaza la racordul OBD si cu tableta se testeaza practic! PS În ceea e priveste kilometrajul, daca la test, se depisteaza ca numarul de km rulati aratati pe tahometru nu sînt identici cu ce citeste testerul din ECU înseamna ca MASINA E MANIPULATA, MASINA NU MAI PRIMESTE TÜV (ITP), este soasa din circulatie FORTAT, se anunta autoritatile pt. cercetari si o confiscare a masinii nu este exclusa!
02 feb 2015, 12:38
+2
19 comentarii 23 puncte
Asigurarea din Anglia nu este valabila in Romania ?? Ce articol cretin Asigurarea mea pe un A6 2007 este valabila oriunde in europa pe o perioada de 60 de zile!! DOCUMENTATIVA INAINTE SA SCRIETI CRETINITATI DE GENUL !!!
12 feb 2015, 04:49
0
5 comentarii 2 puncte
Am locuit in , Anglia 9 ani, si vreau sa spun ca askMid este un site pur informativ, si nu este proba in instanta sau alte conflicte in ceea ce priveste asigurarea, asigurarea poate sa apara sau nu depinde de asigurator, updateuri ale sitelui, etc...poate politia are alte mijloace sau baze de date prin care se poate afla daca ai sau nu asigurare nu contest acest lucru, dar nu mai transforma Askmid in site oficial si de incredere, este o balarie de site. pur informativ cum am mai spus. Iar asigurare in UK dragul meu coleg, poate face orice propietar de autoturism rezident in Uk, e o prostie sa spui ca ai masina inmatriculata in Uk, si nu poti circula cu ea in romania, daca platesti.Ideea e sa fie inmatriculata pe numele tau.(asigurarea se face pe propietar), asa ca nu mai scrie-ti prostii doar sa va afla-ti in treaba Daca nu stii e mai bine sa intrebi nu sa dai cu presupusul, ati gasit voi site sa le verificati asigurarile Englezilor :)))) dupa Nr de inmatriculare .
12 nov 2015, 21:47
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare