Îți dau eu exemplu Chevrolet Corvette ZO6 începe de la 99.500 si cică e mai bun pe circuit decât Dragonul Japonez Nissan GT-R Nismo care costa 149.999 ambele in euro deci si acest Focus RS poate fi mai buna decât Mercedes A 45 AMG aici ma refer pe circuit ca din punct de vedere al desing-ului pentru mine acest RS este mult mai reușit decât A 45 AMG. Nu spun ca A 45 AMG nu e reușit insa îmi place mai mult desing-ul noului Focus RS:)
Iti place tie, nu trebuie sa placa tuturor.Iar comparatiile de masini le fac acreditatii in acest domeniu, nu pustii de 16 ani, decat la nivel amator.O masina premium nu se compara cu una de volum nu pentru ca are motor diferit sau putere diferita, ele pot fi similare pe cifre.O masina premium este socotita din alta liga tocmai pentru ca nisa din care face parte este adresata unui cerc mai exclusivist de clienti.Repet...nu inseamna ca e mai buna una premium.E vorba doar de optiunea fiecarui client.Este exemplul ceasurilor...sunt unele obscen de scumpe, altele mai ieftine.In relitate toate arata aceeasi ora, diferenta o face nisa din care face parte.
In tot ce ai spus ai dreptate dar ar fi o lovitura puternica ca acest Focus RS sa aibă întâietate fata de A 45 AMG si personal nu oameni acreditati in acest domeniu îmi dau mie banii sa cumpăr fie RS-ul de la Ford sau A 45-ul AMG de la Mercedes. Ca noi căutam detalii asta e altceva îți faci o idee despre o anumită masina
stimabile, cand o sa mai cresti si o sa intelegi care e diferenta dintre un produs premium si unul de volum, atunci iti va fi mai clar ca acum.Momentan esti la varsta cand compari "care baga mai mult la ora".Tu crezi ca Mercedes nu e in stare sa faca o masina mai puternica?Ideea nu e asta...
Eu la momentul cand mi-am luat acest Golf pe care il am, mai exista o ptiune : Audi S3 ( care era si quattro, cu motor similar cu ce am eu pe Golf ).Crezi ca nu mi-am luat S3 ca e Golfu meu mai smecher?Iti zic eu ca nu e...a fost vorba de bani.Mercedes, Audi , Bmw nu au nimic de demonstrat constructorilor din zona de volum, nu este aria lor de interes.Iar daca tie ti se pare mai smart sa iei RS Ford, decat Mercedes Benz e alegera ta, nu inseamna totusi ca esti mai intelept.Aici e o chestiunea subiectiva si fiecare om executa dupa cum gandeste.
Când o sa mai cresc o sa înțeleg din ce in ce mai bine ca nu le știu eu pe toate sunt perfect de accord cu tine la mine nu prea contează cat baga masina la o masina pentru mine contează siguranță, luxul, cat de bun este motorul, cutia etc
Maniac de viteza am fost dar când eram mai mic pe la 10-12ani după mi s-a luat
Oricum frumos Golful pe care il deții si mersi mult pentru informații eu nu prea le am cu mașini premium, compacte de volum si care mai sunt la mine toate sunt la fel atâta timp cat îmi plac adică pot sa conduc si un Focus RS ca acesta si un SLS AMG Black Series, după sa cobor si sa urc intr-o Dacia SupeRnova pt mine fiecare masina pe care o voi deține va fi parte din mine daca pot spune așa:)
e mai scump, dar ia de-aici timpi pe circuit si valori acceleratii
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1504_2015_chevrolet_corvette_z06_vs_2015_nissan_gt_r_nismo_comparison/viewall.html
vezi care-i mai rapid, GT-R sau vette???
Multumesc mult fi sigur ca daca vreau sa aflu detalii despre GT-R Nismo la tine o sa apelez;)
Off topic ai văzut nebunia de la Nismo pnetru LMP1? Așteptat părerea ta:)
Legat de GT-T LM, ca aspect general imi place, fiindca are botul lung si spatele scurt, ca si Jaguar E-Type si Viper; ca detalii nu mi se pare foarte frumos :-(
Legat de partea tehnica, ei au facut practic o masina de LMP1 in oglinda; adica ce e in spate la altele, gen Audi R18 si Toyota, la GT-R LM e in fata;
Rotiile din fata sunt mai late si cele din spate sunt mai subtiri;
Ferrari, Lambo, Honda NSX au motor central (motorul central e cel plasat in spatele scaunelor si in fata puntii spate, desi ar parea ca e RWD).
Motorul termic are 500 CP, restul pana la 1250 fiind obtinuti prin ERS, sistemul care recupereaza energie la franare; La LM poti alege in ce clasa de energie sa fie: 2, 4, 6, 8 MJ; cei de la nissan, dupa cum au spus, vor ca energia inmagazinata sa fie eliberata brusc, ca intr-o explozie, si astfel masina ajunge mai repede la viteza maxima, decat daca ar opta pt o clasa de energie inferioara si energia sa fie eliberata treptat;
GT-R-ul va folosi surplusul de putere pe liniile drepte, astfel ca efectul negativ in volan nu prea va fi simtit (asta fiind una dintre chestiile neplacute pt FWD), in curbe oricum nu se accelereaza;
Apasarea aerodinamica pe fata va fi oricum cred destul de mare, pentru a permite sa iei curbele cu viteza si astfel va fi suficienta apasare pe puntea fata si cand accelerezi,pentru ca pneurile sa nu piarda aderenta.
E o solutie cam ciudata, dar sper sa dea rezultate.
P.S. iti recomand sa urmaresti canalul lor de pe you tube, nismo tv, unde cred ca o sa difuzeze anul asta cursa de la Le Mans, sau cel putin imagini din cockpit si in weekendul asta 6-8 februarie, va fi cursa de 12h de la Bathurst Australia, unde participa Nissan GT-R GT3;
Ai aici Highlights-urile de anul trecut https://www.youtube.com/watch?v=2S4m_BtguoE
@BADLUKS : Sunt de acord cu ce spui si salut o parere pertinenta, intr-o adunatura de idioti.Nissan propune o solutie indrazneata, e exact cum spui...o masina in oglinda.Clar efectul de boost o sa fie interesant si un plus fata de celelalte.Dar raman la parerea mea initiala... in Le Mans smecheria nu e sa accelerezi foarte puternic ci sa rezisti 24 de h.Chiar sunt nerabdator pentru cursa de anul acesta...si ca de obicei FORZA AUDI !:))
multumesc pt aprecieri ;-)
faza cu acceleratul brusc o spun cei de la nissan, nu eu:
http://nissannews.com/en-US/nissan/usa/releases/q-a-with-ben-bowlby-on-the-2015-nissan-gt-r-lm-nismo
(a treia intrebare)
p.s. oricum, pt mine e important sa fie cat mai multi constructori la LMP1, ca in vremurile bune, cand era grupa c.
+1 Nu am menționat de Honda Civic Type-R deoarece si acel model îmi place foarte mult nu cred ca as putea alege dintre cele doua Civic Type-R si Foscus RS, ambele ori nimic:))
Ford divizia europeana a facut intotdeauna masini decente. In ultimul timp au ridicat stafeta si mai sus spre masini bune si foarte bune. Focusul a fost un hatch apreciat inca de la prima generatie si este si incontinuare in Romania se vinde bine atat pe piata automobilelor noi cat si a celor SH. Hatch-urile mi se par cele mai echilibrate masini europene bune in multe situatii de trafic. Hot hatch-ul are o traditie pe batranul continent si ar fi echivalentul musle car-urilor americane. Mai nou tendinta a fost in a pune pe aceste masini motoare de peste 300 CP in opinia mea peste aceasta putere devenind Hiper-hatch. Inca odata Ford are traditie in asa ceva fiind unul dintre primele de pe piata. Noul Ford Focus RS propune o solutie tehnica mai buna oferind tractiunea integrala, un must have in opinia mea mai ales ca puterea sare de 300CP.