MICHELIN CrossClimate, prima anvelopa din lume de vara cu omologare de iarna Inovatii auto 2 Martie MICHELIN CrossClimate, prima anvelopa din lume de vara cu omologare de iarna
Toate comentariile (8):
4U4me
60 comentarii 53 puncte
Sa vedem si pretul, Michelin in general nu are anvelope ieftine. Eu unul am fost foarte dezamagit de anvelopele Michelin Pilot Primacy 235/60/R16 100 W, care se dezechilibrau f.foarte repede fata de alte marci folosite pe acelasi autoturism (poate am avut eu ghinion cu un lot pt. "EstEuropa" :).
02 mar 2015, 20:11
+1
3 comentarii 4 puncte
Profilul este 98% VREDESTEIN SNOWTRAC 3 . Anvelopele ALL SEASON sunt gunoaie, dar ce a scos Michelin este ceva de vis ?Nu mai inteleg nimic!
02 mar 2015, 21:31
0
bv58bar
12 comentarii 9 puncte
Au inventat apa calda. Poate au gasit vechea reteta a cauciucrilor Victoria, de pe vremea lu' Ceasca', cand cauciucurile nu se faceau plastic iarna, nu se deformau dupa 4-5 ani si vara nu se toceau vazand cu ochii.... Ar fi bine!
02 mar 2015, 22:52
+1
70 comentarii 70 puncte
Ar fi foarte bine ca Michelin sa fi facut o anvelopa de calitate pentru tot anul. Ramane sa vedem testele. Oricum daca prinde anvelopa, sigur din ce in ce mai multi producatori vor incepe sa produca astfel de cauciucuri. Odata cu concurenta ar trebui sa scada si preturi. Apropo de pret sunt curios cat va costa o astfel de anvelopa.
03 mar 2015, 09:35
+1
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Aha,nu e all season e de vara dar merge si iarna super.Si va fi produsa prin noua fabrica din India sau ceva.Deci geniilor,all season in traducerea grosiera inseamna toate anotimpurile.Deci totusi nu e all season mm.Sa vedem ...Nokian are niste anvelpoe numite all wheater carevasazica toate vremile uscat,umed,zloata etc.Alea nu e bune ha?Acum sa vorbim serios.Marea inovatie a acestei roti e ca nu mai doua profile distincte ca si restul anvelopelor all season.Atat.Daca va avea un pret ok va fi hit in vanzari desi scotind A la aderenta pe umed nu vad cum va scoate decent pe zapada.Dar daca pot sa renunt la schimbarea anvelopelor iarna vara cred ca ma inscriu la ele.Am folosit all wheater destul timp,sunt ok atat timp cat nu te crezi snowmobil iarna.
03 mar 2015, 09:45
+1
pamax
7 comentarii 1 puncte
Buna ziuă,personal îmi place foarte mult această anvelopă, sunt curios şi la ceilalţi producători, când o să scoată şi ei aşa ceva.Se pare că încet-încet o să dispară anvelopele diferenţiate pe anotimpuri.
26 apr 2015, 07:56
0
pamax
7 comentarii 1 puncte
Bună ziua Am studiat foarte mult anvelopele destinate traficului rutier (anvelopele pentru Formula 1 sunt cu totul altceva) şi tot aşteptam cine va fi care rupe tăcerea? Uite că Michelin a făcut-o deşi eu am crezut că primul pas îl va face Goodyear din pricina că descoperirea procesului de vulcanizare al cauciucului natural se leagă de numele lui Charles Goodyear. Vulcanizarea a fost descoperită în anul 1839 –brevetată în anul 1844 în SUA cu numărul 3633 al the United States Patent Office. Sper că se cunoaşte că toate anvelopele auto înainte de a deveni produse finite, sunt supuse la aşa numitul proces de VULCANIZARE, ceea ce înseamnă că după acest proces tehnologic, cauciucul vulcanizat NU mai este sensibil la variaţiile de temperatură (numai în cazuri extreme) privind elasticitatea, contrar ideilor greşite vehiculate peste tot (chiar şi pe internet) că sub 7⁰C cauciucul se întăreşte şi devine un plastomer. ( a nu se confunda cauciucul vulcanizat cu “gutaperca” izomerul trans al poliizoprenului care peste 10⁰C este amorf iar sub această temperatură devine aşa-zis “cauciuc îngheţat”). Conform ETRMA -European Tyre & Rubber Manufacturers´Association - unde şi Michelin este membru- , cauciucul vulcanizat îşi menţine elasticitatea (în general) între -50⁰C şi +150⁰C (vezi: http://www.etrma.org/rubber-goods -ultima frază). Numai şi numai dacă suntem bine documentaţi înţelegem că, această concepţie nefondată privind schimbarea elasticităţii cauciucului vulcanizat sub 7⁰C este un trucaj de marketing . Diferenţa majoră între o anvelopă cu profil special M+S şi una de stradă (normală) constă în configuraţia sau cu alte cuvinte în desenul benzii de rulare iar elasticitatea unei anvelope auto depinde în primul rând de caracteristicile tehnice ale carcasei şi de calitatea materialelor folosite în construcţia ei, de calitatea brekerului şi numai în al doilea
30 apr 2015, 22:22
0
pamax
7 comentarii 1 puncte
continuare rând de materialul învelis care nu prezintă diferenţe esenţiale de la un producător la altul. Acestea se proiectează după tipul căii de rulare pentru care o anvelopă este destinată; adică pe suprafeţe dure sunt mai aderente anvelopele lise sau cu cresături mici, iar pe suprafeţele deformabile, -cum sunt cele acoperite cu zăpadă dar şi de noroi- anvelopele cu cresături mari şi adânci.Sub 5 , 4 mm al cresăturii, anvelopele de “iarnă” nu mai sunt eficiente pe suprafeţele pentru care au fost proiectate,că numai pot să foarfece terenul deformabil şi să se autocureţe) cum specifică şi definiţia "pneuri pentru zăpadă" conform Directivei CEE nr.92/23/1992 pe care se bazează şi OG.nr.5 /2011 privind obligativitatea folosiri anvelopelor aşa zise de "iarnă"; mai jos definiţia “pneuri pentru zăpadă” pag.36 Anexa II p.2.2. din Directiva CEE nr.92/23 din 31 martie1992. p2.2.”pneuri pentru zăpadă”: pneuri al căror desen al benzii de rulare şi structură sunt proiectate înainte de toate pentru a asigura un comportament mai bun decât al pneurilor normale în noroi şi în zăpadă proaspătă sau în curs de topire.Desenul benzii de rulare al pneurilor de zăpadă este în general caracterizat de elemente de cresătura şi de matriţă masive, mai distanţate unul de celălalt decât la pneurile normale;
01 mai 2015, 07:31
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »