ca fapt divers, Frankenstein il chema pe doctorul care a creat acel monstru. Mai corect ar fi fost sa spuneti ca "aceasta este masina lui Frankenstein" :P
Si gata cu lectia de cultura generala de astazi :D
Stai linistit pisoias ca mi-am dat seama ce vroia sa zica din prima.
Numai ca sunt prea multi oameni care nu au deschis nicioadata din proprie initiativa o carte si care iau de bune toate informatiile pe care le aud.
De exemplu, expresia "ca este mai degraba un adevarat Frankenstein", cum apare in articol, este inselatoare, dar nimeni nu ia in considerare asta fiindca sunt convins aproape toti adolescentii care bantuie pe site-ul asta nu au curiozitatea sa verifice informatiile prezentate in articole si au gandire de turma, in loc sa gandeasca critic si coerent.
Dar totusi, nu inteleg de ce ai simtit tu nevoia sa dovedesti ca ai par pe piept si sa dai comentariul ala?
Ma faci sa cred ca apartii din categoriei de utilizatori, ai site-ului 4tuning, pe care am prezentat-o mai sus.
De asemenea ai zis ca vin cu "filozofii aiurite". Te rog da-mi exemplu de "filozofie aiurita" din comentariul meu intital
Eu nu i-as spune nici "masina lui Frankenstein" ci O BATAIE DE JOC, UN VERITABIL GUNOI INFANTIL !
Cît de cretin la cap trebuie sa fi sa faci asa ceva cu o masina extrem de rara ce se vinde pe bursele auto internationale la niste preturi exorbitante datorita valorii istorice si de raritate pe care o are?
Pe boul asta ce a facut asta l-as interna într-o psihiatrie pt. ca nu-i întreg la minte.
Inainte sa aruncam cu noroi, hai sa vedem de ce au ales sa transforme masina intr-un rat-rod
Am cautat sa vad care era stadiul masinii inainte sa inceapa modificarile si am gasit imaginea asta pe site-ul Survivor Customs:
https://1.bp.blogspot.com/-zq2TjN7nNRc/VGKUt5KiJfI/AAAAAAAAAXs/qoPzDohbPzI/s1600/230010_10151251546909267_1792273087_n.jpg
din cate se vede, nu prea mai era nimic ramas din ea: de la prabriz in fata nu mai este nimic (capota, motor, aripi, sasiu, etc), fara geamuri, fara roti, fara transmisie, corodata destul de mult, fara sasiu, fara interior, practic o coaja ruginita.
Sunt convins ca la felul cum arata, probabil proprietarul a primit-o pe degeaba, sau a dat maxim 500 de lire.
Sunt si mai convins ca daca masina era intreaga, indiferent daca era functionala sa nu, proprietarul nu ar fi transformat-o niciodata intr-un rat-rod cu platforma de BMW si ar fi preferat o restaurare. Dar aici nu mai putea fi nimic salvat.
Uite mai multe detalii aici:
http://www.survivorcustoms.com/2014/11/the-survivor-customs-e30type.html
Am mai vazut coji ruginite restaurate. Iar piese pt. E-type se gasesc la shops autorizate.
Cat despre comentariul lui MrCyberCSX, nu stiu daca reactia era referitoare la stilul ales, ci mai degraba la masina.
Bineinteles, fiecare face ce vrea cu banii lui, dar cum am mai criticat si alte kitsch-uri, probabil ca si aici se aplica acelasi lucru.
Ca sa fie mai simplu, imagineaza-ti ca cineva ar fi facut acelasi lucru unui Ferrari. Nu zic 250 GTO, dar pana si un Testarossa. Ah, si sa-i puna motor de altceva.
Nu gasesc asa pe fuga restauratorul respectiv dar în UK exista unul care face din asa ceva bijuterii ce costa aprox. 800.000 EURO. Am vazut acum nu de mult la tema asta un reportaj pe postul N 24 unde un E Type putregai în care crescuse practic un pom prin el altul l-ar fi bagat la presa deoarece nici de rat rod nu mai era bun, a fost restaurat 1:1 de asa natura de ziceai ca acum a iesit din fabrica.
N-am nimic împotriva daca se face rat rod dintrun model unde exista milioane de exemplare în circulatie dar la o astfel de raritate, este pur si simplu crima.
Ca sa ma fac mai de înteles, uite aici un exemplu.
Muzeul PORSCHE a platit CASH pt. acest VRAC (RUGINATURA / PUTREGAI fara motor) suma de 125,000 EURO !
Este un Porsche 901 cu numarul de fabricatie 70 din 1964
http://bbfun.de/wp-content/uploads/2014/11/Der-Trodeltrupp-Oldtimer-Porsche-Otto.jpg
http://www.stuttgarter-zeitung.de/media.media.f896459b-6be4-4bde-a59b-1d77123f1ea4.normalized.jpeg
http://www.stuttgarter-nachrichten.de/media.media.d9896ad5-6b71-4c46-b247-7856540275f3.normalized.jpeg
Tinînd cont de acest exemplu, consider ca înainte de a distruge o raritate pt. un rat rod, e bine ca fiecare sa ia informatiile necesare ca sa nu plînga ulterior cînd afla cîti bani perde.
PS
Poate sa-mi spuna careva CE CAUTA MOTOR DE BMW ÎN E-TYPE?
Nu destul ca s-i batut joc de el, dar l-a mai si transformat în STRUTZ-O-CAMILA
.
Macar daca ar fi pastrat motorul original.
Cine are impresia ca E-Type este o raritate, este naiv. Au fost facute peste 70.000 de masini, vandute toate. Majoritatea supravietuiesc si azi. Numai in Romania sunt inmatriculate cu sau fara certificat de vehicul istoric in jur de 35 de exemplare. Apropo de DNA, Mazare avea si el una bucata...
Pe site-urile de vanzare online, un Jaguar E-Type functional in stare decenta costa sub 20.000 de Euro. Unul foarte bun este pe la 30.000 de Euro, unul impecabil cam 50.000 si unul in stare originala, ca nou, se apropie de 80-100.000 de Euro. Evident, unele cu istoric in motorsport sau serii speciale pot costa mult mai mult.
Or, la starea care se poate vedea in poza pusa de aTo, ca sa restaureze acea masina ar fi costat mai mult decat ar fi meritat, mai ales ca nu avea motor si alte piese originale importante. Asa ca se pune probleme: era mai bine sa o dea la fier vechi sau sa-i readuca o parte din gloria de odinioara, punand-o pe strazi? In situatia de fata, cred ca a fost alegerea corecta, mai ales ca cel care a facut-o nu era vreun nabab milionar.
Asa ca nenea MrCyberCSX, inainte sa fii asa de radical, nu strica sa te gandesti si din alt punct de vedere. Poate ca nu e bou sau cretin cum l-ai facut tu, ci chiar un erou pentru ca a salvat de la gunoi o epava.
Înseamna ca avem gusturi si pretentii diferite. Stiu foarte bine cît costa restaurarea unei astfel de masini. Cînd e vorba de o astfel de restaurare, investitiile sîn enorme, de regula depasesc cu mult valoarea de lista a masinii deoarece astfel de masini au doar un pret sentimental de colectie cu care se negociaza.
Erou nu e în nici un fel. În ochii mei e un criminal tehnic.
Daca salvezi o epava, salveazo asa cum trebuie. el a facut dintr-o epava un gunoi cu efect de show instant ce se uita repede si ajunge înapoi în locul de unde a plecat si sub nici o forma nu va circula înca 20 de ani si nici pastrata de vreun colectionar nu va fi.
Exista 2 tipuri de oameni: cei care umbla cu rable pt ca nu isi permit altceva, si cei care umbla cu rable pt ca se cred mai interesanti... in realitate, sunt tampiti.
fara sa fac referire la model, la istoric si alte chestii de genul, moda look-ului neingrijit, in segmentul ratt este dus la extrem. Comparabil cu diferenta dintre a te spala si nu a folosii deodorantul, sau de a folosii deodorantul pt a nu te spala.
Stilul rat (tradus SOBOLAN) are si asta provenienta SUA la fel ca si alte tuninguri de prost gust precum "pimp my ride" cu plasme pe sub masina si idioteniile donk (tradus MAGAR) cu rotile alea excesiv de mari.
Niste idiotenii inventate de diferite clanuri de negrotei bolnavi mintali cu creierul afumat de halucinogene si alte mizerii de genul, numai pt. a-si da importanta în societate si cel putin personal, nu vad nimic de admirat la astfel de specimene motorizate ci din contra. Mi-ar fi rusine sa ma urc la volanul unei astfel de mizerii.
Îmbucurator în orice caz ca astfel de specimene "SOBOLAN" se gasesc doar în numar limitat si stilul de tuning MAGAR, din fericire n-a prins în Europa ca altfel în anumite tari ar fi plin de "ursuleti, pisicute si rechini" cu rotile preluate de la tractorul Universal nichelate la greu sa arate bine:-) )))
PS
Pt. fanii de BMW :-) ))))))
http://1.1.1.4/bmi/dailynewsdig.com/wp-content/uploads/2012/10/top-10-craziest-donk-cars-4.jpg
Si asta............. NO COMENT (chiar daca banuiesc ca e photoshop) :-) ))))
http://www.s2ki.com/s2000/index.php?act=module&module=gallery&cmd=viewimage&img=382547