Cadillac CT6: Tot ce trebuie sa stii despre noul rival al Mercedes-ului S-Class Masini noi 1 Aprilie Cadillac CT6: Tot ce trebuie sa stii despre noul rival al Mercedes-ului S-Class
Toate comentariile (40):
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
Este cu totul ceva diferit si placut ochiului, o sa intoarca ceva capuri pe strada..
01 apr 2015, 17:38
0
124 comentarii 40 puncte
capete*
01 apr 2015, 18:04
+4
152 comentarii -70 puncte
Capuri?:)))))))))))))))))) ai de plm
02 apr 2015, 09:57
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
costibontea
98 comentarii 244 puncte
Pai si cam de ce te-a dezamagit mai Cristinele? Hai sa dezbatem putin problema si sa le scriem o scrisoare ignorantilor astia germani astfel incat sa-ti imbunatateasca si ei produsul, ca uite, ii calca americanii pe coada :))
01 apr 2015, 17:58
+5
cristinel.pop.7
8 comentarii -11 puncte
gusturile nu se discuta e vorba de design nota 10 interior nota 7 exteroir pur si simplu nu imi place asa de tare, macar ca eu sunt fan Mercedes da nu imi place
01 apr 2015, 18:18
-1
512 comentarii 988 puncte
Nu se poate compara cu S-klasse. Nici o masina nu s-a putut si nu o sa se poata compara cu S-klasse. Nava amiral a Mercedes pur si simplu e o masina a superlativelor iar atmonsfera care o creaza e imbatabila. La exterior arata foarte bine, are factorul wow ca nu suntem noi asa obisnuiti cu Caddilac, dar punctul foarte al unei asemenea masini ramane interiorul, si aici nici nu se poate compara.
01 apr 2015, 18:56
+2
464 comentarii -309 puncte
Ford Fiesta are ALUMINIU ADEVARAT in jurul gurilor de ventilare. Un W222 are plastic ce imita aluminiul....... Ia mai lasati-o cu superlativu.....Nu cred ca W222 se poate compara de exempluu, cu un Rolls Royce
03 apr 2015, 15:13
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Ai uitat sa amintesti de... "PREA SFINTITUL FERRARI" ce are în el 50 kg de MICROFAZA CHINEZEASCA - ALCANTARA IEFTIN ce gasesti pe ebay cu 5,50 EURO metrul liniar ( si latime standard 140 cm) dar e NOOOBIL... LUUUX, SUPERLATIV... AU MAMAAAA...cîta noblete si lux are în el :-) )))) http://www.ebay.de/itm/Alcantara-Meterware-Imitat-Polsterstoff-Microfaser-Wildleder-Mobelstoff-/171415334080?pt=DE_Haus_Garten_Hobby_Basteln_Stoffe&var=&hash=item27e9266cc0 Iar VINILUL din Cadillac costa tot 5,90 EURO metrul liniar, tot pe ebay :-) ))))))) http://www.ebay.de/itm/Kunstleder-5-Farben-Gazelle-Leder-PVC-Meterware-Polster-/300626806698?pt=DE_Haus_Garten_Hobby_Basteln_Stoffe&var=&hash=item45fec107aa M-am spart de atîta lux la europenele asta, bai tata! NU MAI POT de atîta lux si calitate (de 5 EURO) :-) )))) PS Prefer sinceritatea americana de 5 EURO ca-i mai sanatoasa. Asta în conditia sa nu aiba în el vreo piele de vaca texana :-)
03 apr 2015, 17:40
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Se poate compara, ba chiar se pisa pe rolls... Am avut ocazia sa le inspectez pe ambele, chiar si rolls are la interior piese din plastic foarte grosolane. Nu zic ca este prost facut, din contra, este foarte bine realizat... dar prea simplu, pe cand in w222 esti intampinat de cusaturi, forme, culori, sunete, etc mult mai placute ochiului. Dar in rolls miroase mult mai bine, si carpetele sunt incredibil de groase. Ontopic, cadillac este marca mea preferata din sua, mercedes este preferata la general, masina asta arata mult mai bine la exterior decat un w220, dar este mult de munca sa vrei macar sa concurezi cu s-ul, sa nu mai vorbim de detronare.
04 apr 2015, 07:48
+4
464 comentarii -309 puncte
Personal, n-as da 250 000 euro pe un.......S65 AMG nici pe lumea cealalta. Eu zic ca e prostie, parerea mea. Tot asa, nu dau 400 000 euro, pe un Rolls - tot e prostie. Si nu dau in viata mea 500 000 euro pe.....”Mercedes Maybach” ...asta e inca mai mare prostie. Adica --- masinile astea nu costa atata. :) PS: am 3 masini marca Mercedes, care le am la inima, așa sa zic: 1. E500 W124 2. S600 W140 3. 500SEC AMG (asta e super) Mercedes-urile noi........calitate cat de cat e la modelele de varf, dar is foarte scumpe....scuza-ma....sa dai 85000 euro, pe un...(imi vine sa rad) S350 CDI entry-level.....sa fim seriosi....85000 euro...maxim 40 000 euro as da. Industria auto in ziua de azi e un merketing....BANI BANI BANI....nu se mai construiesc masini pentru a se construi masini. Se construiesc masini pentru BANI.......prin orice metoda, minciuna, iluzie, etc...... Nu ai vazut testu.....au masurat grosimea lacului de pe un G-Class din 1999 si de pe un E-Class 2014....ca sa vezi...asta din 2014 avea cu 200 microni mai putin, grosimea, masina avea 4000km facuti, deja avea pe capota locuri in care era zburata vopseaua... IN TOATA LUMEA, la ORICE MARCA, scade calitatea.....scad la maxim, pentru economie.....nu-s mercedesurile noi, cele de altadata... Nu as schimba niciodata un...E500 W124 pe un E actual. NEVER....nici un W140 pe un W222...NICI PE CEALALTA LUME. Din experienta personala...Subaru Legacy 2.0d din 2009....dupa 2 ani, vopsea lipsa pe alocuri. Iar acum, Dodge Charger SRT Hellcat.....dupa ce au inteles ca cererea e mai mare decat oferta, s-au grabit baietii....si dupa aia, s-a creat un forum cu detianatori, in care se plangeau de calitatea vopselei. Pe la margini, aripi, capota, portbagaj - erau locuri in care vopseaua era s-a uscat in timp ce se prelingea....
04 apr 2015, 13:48
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Perfect de acord cu tine, stiu ca nu se mai fac cum se faceau pana acum 10 15 ani... Dar macar la mercedes au bunul simt inca sunt peste medie cu fiabilitatea si calitatea lucrarilor, iar in clasele superioare sunt aproape fara repros. In fine, daca stam si ne gandim la pret... pai, cred ca o buna parte il face numele, unele nume, gem mercedes, au o istorie si o reputatie, dar ce sa scuza gasim celor de la rolls? Masina e mai nemteasca decat un z4, x5-6 si care or mai facute in alte tari... rolls este in mare parte facut in germania, luand in considerare materialele folosite la interior si idiotenia de proces de asamblarw, lenes si anevoios... ce ii face pretul? Ca nu e decat o alta marca englezeasca, la fel ca 95%dintre ele, care a falimentat... este o exagerare, la fel si bugatti, lamborghini, ferarri, si multe aletele.dar... vezi tu? Lumea o sa vrea mereu ceva ce nu poate avea, cativa isi vor permite sa le cumpere si o vor face ca sa isi arate statutul si valoare. Iar in legatura cu maybach... mercedes a realizat greseala facuta, adica sa renumeasca un w220 facelift, si au facut ce am slus la articolul legat de falimentul maybach, o sa devina varianta de s-class.
04 apr 2015, 15:02
+1
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
obs : la ESENTIAL ati scris limuzina "germana" este americana ;) . cu interiorul asta pot sa concureze doar cu vechiul S-class nicidecum cu noul S-class sa nu mai vorbim de dotari si performante ca raman in ceata. Acum cativa ani cei de la TopGear testau un S-class si spuneau ca la vremea aceea in materie de tehnologie S-class era cu 5 ani in fata concurentei !
01 apr 2015, 19:21
+1
865 comentarii 2568 puncte
pretul?
01 apr 2015, 19:31
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pe CAR & DRIVER se spune, 70.000$ (aprox. 64.346 EURO +/- ) http://www.caranddriver.com/cadillac/ct6 PS Asta-i o masina care pur si simplu cere sa bagi piciorul în ea pîna scoti pedala de acceleratie prin podea pt. ca îi trebuie si asa se simte bine. (American way of drive!)
03 apr 2015, 11:21
+3
865 comentarii 2568 puncte
deci clar nu incearca sa concureze s class .Cu banii aia cumperi 3 sau 4 S class.
03 apr 2015, 11:31
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Bineînteles ca nu concureaza. N-au nici un interes la asa ceva. Ca ar concura cu S-Classe, asta e doar o..... ÎNCHIPUIRE EUROPEANA / REDACTIONALA dar nici decum realitate, nu este stilul de gîndire american. Cadillac e o marca consacrata, o masina pt. puristi la un pret accesibil ficarui muritor de rînd ce merge pe drumul ei în felul ei. Ca are anumiti parametri tehnici "comparabili" asta e cu totul altceva. PS Daca pîna si presedintele SUA e multumit de confortul Cadillac indiferent daca e masina lui personala sau extinsul prezidential, nu vad de ce ar face GM vreo concurenta cu S-Classe :-)
03 apr 2015, 12:06
+3
865 comentarii 2568 puncte
Da dar presedintele SUA nu e roman :))) pai diferenta intre cunoscator de masini si mancator de ca*at pe internet e "e facut de Hans e clar bun" ...nu conteaza pretul vs ce primesti ,nu conteaza intretinerea ...nu conteaza nimic ....daca e "made by hans " e clar mai bun decat orice altceva."Gandire" din topor . Nu zic ca S class nu e o masina geniala si luxoasa dar sa te apuci sa compari masini de 70 de mii cu masini de 250 mii e o tampenie mai ales intr-o sectiune care cica se adreseaza cunoscatorilor/pasionatilor de masini ....cu toate ca roman si pasionat de masini e ca baba si mitraliera daca te uiti la cum sunt legile auto in romania.
03 apr 2015, 12:47
+5
2947 comentarii 2978 puncte
Na bun... România e si asa ... pe alta planeta dar..... e irelevant. Eu n-am zis ca S-Class nu e OK, Problema se pune însa sub cu totul alta forma. 1 - Comparatiile astea "Americane vs. Europene" sînt un..... NEWERENDING STORY si se încearca a se compara MERE CU PERE ceea ce nu functioneaza. Sînt doua stiluri diferite, imageuri diferite ce merg paralel ca sinele unei linii de tren ce nu se întîlnesc niciodata dar asta nu vor sa înteleaga nici consumatorii si nici redactorii revistelor de specialitate si totul escaleaza într-un bîlci medial interminabil. 2- S-Class & co sînt masini excelente dar au ajuns între timp masini de "polarizare în societate. Fiecare bou cu doua clase ca trenu, manelist, proxenet, care s-a ajuns în bani, WORD WIDE îsi cumpara S-Class sa arate turmei (societate) ca..... "s-a ajuns" si s-a cam umplut lumea de ele. Parca se repeta istoria. În ani 70 erau în voga americanele. Acum e MERCEDES si BMW. În societate nu mai stîrnesc admirate ci URA deoarece fiecare traficant de droguri, mafiot, proxenet etc., pe lînga oameni de afaceri seriosi, îl vezi cu asa ceva, indiferent daca România, Germania, Japonia, China, Canada, Australia, India, Srilanca sau naiba mai stie pe unde si posesori risca sa polarizeze în societate în mod NEGATIV. Cine vrea în ziua de azi sa polarizeze în mod cinstit si onest, vrea sa se distanteze de marea masa SABLONATA, ala îsi cumpara un Cadillac, un Lincoln, eventual o Corvette si ma si economiseste o caramida de bani.
03 apr 2015, 14:03
+3
512 comentarii 988 puncte
Presedintele trebuie sa sustina marcile autohtone. Base facea naveta cu Loganul la servici, inconjurat de BMW-urile SPP. Merkel alterneaza limuzina prezidentiala intre A8, S-klasse si seria 7 pt a da o sustinere egala brand-urilor. Normal ca Obama sa aiba Caddilac...desi Caddilac One nua r enici cea mai mica legatura cu Caddilac-urile de strada, e un tanc pe roti facut sa arate a masina. https://www.youtube.com/watch?v=3BvABn7L_So Si un comment genial "Oh what a beauty the BMW 7 series is! Oh wait whats that behind..eeewwwww some ugly ******* american piece **** that gets stuck on ROADS! Where its actually meant to move!! hahahahadah"
03 apr 2015, 14:01
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Poate ar trebui atunci CORECT VORBIND sa-si faca si JOHANES sau cum îi spune actualului presedinte din România un EXTENDET LOGAN BLINDAT sa-si etaleze PATRIOTISMUL :-) ))) Videoul îl stiu :-) )))) Se întîmpla cu orice limo daca te bagi cu ea pe unde nu trebuie :-) ))))) În ceea ce priveste patriotismul auto, eu n-am vazut nici unde în lume o natie de patrioti auto asa de fanatici ca americani. Sînt unici în lume. Da americanului steagul national pe casa si muscle-ul la poarta ca nici apa de baut nu-i mai trebuie :-) )))
03 apr 2015, 14:07
+4
865 comentarii 2568 puncte
Pai Loganul e romanesc cum si iPhone-ul e chinezesc ca se face in china. sa inteleg ca rahatul de bmw nu se poate bloca daca e condus de un prost?Mai sunt inca cateva mii de comentarii cretine acolo. Americanii nu sunt "fanatici" sa conduca doar marci autohtone ...majoritatea conduc Honda sau alte cacaturi ce sunt ieftine...americanii schimba masinile des ,masinile in SUA nefiind considerate lux .Fanatici sunt in Europa....locul unde masina e considerata lux dar toti sunt "pasionati de masini" doar ca legile contrazic tocmai argumentul cu pasiunea.
03 apr 2015, 14:20
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Nu conteaza daca loganu e românesc sau nu, e DACIA si România se identifica cu DACIA asa ca, ar trebui "presu" sa treaca la Logan :-) Referitor la fanatismul american, exista doua feluri de americani: 1 - Americanii înradacinati ce seara înainte de culcare cînta imnul statului, au steagul pe casa, pumpgun-ul sub perna si daca-i jignesti muscleul te împusca chiar daca mai are si un mertzan în garaj cu care o freaca la birou "sa vada lumea" ca s-a ajuns. 2 - Parvenitii europeni ce sînt americani dupa ce au cîstigat "green card" în loterie sau s-au îmultit cu vreun negroteu din Bronx, umbla cu smart-ul pe highway si au mentalitatea "cheaper is better" facînd si pe ecologistii lui peste cu hibrda Prius sa-si dea importanta.
03 apr 2015, 15:10
+2
865 comentarii 2568 puncte
Si cam ce de pe Logan e romanesc (amprentele celor care o construiesc nu se pune)? Aceeasi masina se face si in Rusia sub numele Renault.Sa inteleg ca doar emblema e romaneasca?Sunt aproape sigur ca nici aia nu e facuta in Romania ci in china. aia cu "sa conduca ce face tara" e o tampenie totala.Sa inteleg ca tari ca Croatia trebuie sa mearga cu trasura daca nu au nici o marca ? Nu se poate pune problema in functie de pret niciodata sau tot timpul orice rahat trebuie sa fie 100% nationalist? cauta top 10 selling cars in US sa vezi ca pe primele locuri sunt Honda si Toyota ....aia e doar pentru ca sunt ieftine atat la pret cat si la intretinere . daca stai sa cauti indoctrinati din aia probabil gasesti peste tot in lume ,dar per total americanii nu conduc masini americane ci japoneze.
03 apr 2015, 15:18
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pai restul tarilor din lumea a doua de regula au niste mertzane vechi din era preistorica :-) )))) Nationalist nu trebuie sa fie nimic. Nu e nici o lege care spune asa ceva. Nationalismul îl face fiecare pt. el în felul lui. Uita-te la uni români, cînd încep sa-i dea cu Dacia 1300, intra în mraja de zici ca-s hipnotizati :-) ))) În ceea ce-i priveste pe americani, statisticile alea or fi mai mult sau mai putin reale. Nu stiu. Nu m-am ocupat ca nu m-am interesat. Eu ma rezum la ce vad live cînd merg la ei sa aduc masini. În 20 de ani am avut parte sa vad multe cu mai mult sau mai putin ZERO LOGICA :-) )))) Nu numai în România vine popa sa sfinteasca masina. Americanul îsi cumpara un muscle de prin anii 60 - 70 restaurat, chiama popa sa-l sfinteasca si sa-l BOTEZE si dupa ce a termint popa, se pune toata familia în fata masinii si încep sa "lalaie" imnul statului cu mîna pe inima. Dupa nici trei luni, îmi trimite în DE un SMS ca vrea s-o vînda :-) ))) (TRAIASCA ALABAMA !!!! :-) ))))...)
03 apr 2015, 17:29
+2
464 comentarii -309 puncte
haha....uW222 entry-level vine la peste 80 000 euro :D ...si interioru e.......prea departe de lux......
03 apr 2015, 15:15
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pai........... dai un ban dar sti ca...... nu-l mai ai ! :-) )) Uite, sincer sa fiu, sînt dispus sa dau pe o masina peste 150.000 EURO dar vreau sa stiu pe ce dau banii. Daca mi se spune: 1 - Piele veritabila în interior = Vreau sa vad la marginea de jos a sezutului si al spatarelor eticheta cu ECHT LEDER si nu ... 50% POLIESTER - MADE IN CHINA 2 - BAMBUS PE BORD, vreau sa vad în colt seria si stampila de autenticitate ca e întradevar 100% bambus veritabil si nu PLASTIC FURNIRUIT - MADE IN CHINA 3 - Caroserie INOVATIVA = Vreau sa vad aluminiu si fibra de carbon unde stiu ca în veci n-am treaba cu rugina sau surprize de genul, si NU tabla neagra IEFTINA tratata unde peste 3 - 4 ani intra verificatorul de la TÜV (ITP) cu surubelnita prin prag si în aripi scot foile de rugina precum aluatul de la "samrol" de la cofetarie 4 - 50% MAINTENANCE FREE = Vreau costuri de întretinere cît mai reduse si nu sa ma sparga la buzunar numai cînd se uita mecanicul la ea fara s-o atinga, numai datorita faptului ca are un..... NUME CU RENUME. 5 - SCAUNE CONFORTABILE = Atunci vreau sa stiu ca în scaune este burete de tip cel putin RG 35/50 (de preferinta RG 45/50) pe structura de arcuri metalice si nu VISCOZE BLANCO - MADE IN CHINA pe un suport din tabla. Astea ar fi numai 5 puncte enumerate pe fuga. Daca e sa dai un ban, atunci masina trebuie sa fie SINCERA si nu numai un PLACEBO ce are NUME CU RENUME. Exista suficiente masini cu sute de cai putere fi features mai rau ca Knight Rider - KITT din serial si nu costa de te sparge numai pt. ca are o stea în bot sau ca etaleaza vreun statut social în turma societatii. .... E parerea mea!
04 apr 2015, 11:14
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Masina are un aspect deosebit si original la exterior, iar interiorul desi este ceva mai clasic spre deosebire de trio-ul german format din Audi A8, Mercedes S-class si BMW seria 7 , ramane unul de foarte buna calitate , iar tehnologia inglobata in masina este suficient de buna incat sa nu se faca de "ras" in fata masinilor nemtesti ! ps:Eu acord masinii nota 10 pentru ceea ce este ! Este un lucru oarecum diferit fata de ce ofera ceilalti concurenti si este un lucru de calitate ! Personal in aceasta categorie mie unul daca ar fi sa aleg, as alege noul Jaguar XJ sau Lexus LS460 / 600, masini cu design original si interioare de calitate ridicata !
01 apr 2015, 21:06
+5
cristinel.pop.7
8 comentarii -11 puncte
bine spus nu stiu Lexus cum se prezinta dar Jaguar-ul e mortal
01 apr 2015, 23:18
+2
152 comentarii -70 puncte
Este doar o alternativa modesta.S-klasse inca e de nebatut la capitole generale
02 apr 2015, 09:58
0
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Ar merita motorizare de top mai puternica precum seria V, insa e o alternativa placuta si originala. Desi imi place Mercedes, noul S-Class, deja abundent pe la noi....nu!!, cam feminin design-ul, de fapt toata gama MB dupa 2012 e cam feminina, plm de marketing si design-eri..
02 apr 2015, 10:13
+2
neymar
423 comentarii 244 puncte
Incercari modeste si din partea BMW si Audi si Cadillac etc de a copia si lansa ceva alternativa la S Classe dar slabe sanse , noul S e mult prea in fata ca sa il ajunga vreo alta marca .
02 apr 2015, 18:49
+2
464 comentarii -309 puncte
Rolls Royce nici nu=l simte pe S class
03 apr 2015, 15:22
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nu stiu ce tot aveti voi cu RR ala? Pe lînga faptul ca-i urît cu spume, mai e si sifonier pe roti. N-as da banii pe asa ceva, nici batut si daca asi cîstiga vreunul la vreo tombola, l-as baga pe ebay si licitatia cu primul pret de strigare de 1 EURO sa ma scap de el :-) ))) Daca RR pe vremuri era ceva deosebit si era ARTA PE ROTI, ceea ce se construieste acum poate fi introdus în cartea recordurilor la categoria THE UGLYEST CARS OF THE WORLD pe loc de top printre primele 3 indiferent daca sub capota e V8, V12 sau V16 !
05 apr 2015, 15:36
+3
865 comentarii 2568 puncte
daca te uiti la pret nu pare sa incerce sa concureze S class. fiind de vreo 3 ori mai ieftina.
04 apr 2015, 22:07
+1
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Deci masina asta imi place!!Si din afara si din interior e criminala.Nici nu ma intereseaza motorizarea 2 litri daca avea si 100 de cai si daca aveam bani de ea o cumparam.Masina asta e FRUMOASA.De mult nu am mai vazut o frumusete clasica la interior iar de afara masina asta pur si simplu arata bad ***.Bravo Cadillac.E perfecta pentru un slow cruiser ca mine.
03 apr 2015, 09:00
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu stiu ce sa cred .....dar am impresia ca diferenta de pret intre un S-class (full) , masina cu motorizare apropiata de acest Cadillac (ma refer la puterea motorului) nu este justificata.... in sensul ca din ce vad cel putin , acest Cadillac are aceiasi calitate a fabricatiei ca si intr-un S-class ( interior/ exterior) la pret mult mai rezonabil ! ps: Nu stiu de ce , dar am impresia ca in cazul unui S-class / Audi A8/BMW seria 7 , platesti mai mult marca decat produsul in sine .... Ma gandesc ca fiind o masina de lux nu iti trebuie neaparat cea mai puternica motorizare posibila ( adica masina nici sa fie testoasa dar nici racheta pe drum ), si mai mult sa se investeasca in calitatea materialelor si a fabricatiei ( care mie la acest Cadillac mi se pare extraordinara) ! Nu gasesc un "defect" real masinii sincer , iar aspectul exterior este TRASNET si original! De cate ori ma uit la ea, masina imi place tot mai mult ! ( asemeni unui Jaguar XJ , masina mea preferata de altfel in clasa asta ) ! ps2: Sincer acum .... oamenii sau saturat de A8/ S-class si seria 7 ..... Vrem sa mai vedem si ceva diferit ! Ganditi-va ca nu vezi la orice colt de strada Jaguar XJ , Lexus sau acest Cadillac ......Intr-un fel aceste masini iti ofera si un grad ridicat de UNICITATE iar la banii ceruti pe el(ma refer la Cadillac CT6) este o adevarata afacere ! Daca Mercedes producea aceasta masina, probabil ca cereau undeva la 150.000 pe ea fara taxe ............... !(ceea ce mie unul nu mi se pare normal)
04 apr 2015, 21:44
+3
865 comentarii 2568 puncte
Pai pe vremea comunismului nu aveam voie sa alegem ,acum avem voie si toti cumparam aceeasi chestie ca e la modaori ca e taxata de Poanta (vezi camaro v6 de 23,000$ cam cat costa in Romania).Nu conteaza ce iti place tie ci conteaza ce iti dau eu voie sa cumperi << cam asa functioneaza .
04 apr 2015, 22:06
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Adriane, nu-i chiar asa. El îti da voie sa cumperi ce vrei. Poti sa-ti cumperi si elicopter daca te tine buzunarul nu numai Camaro V6 dar vrea sa cîstige de pe pielea ta.
05 apr 2015, 16:04
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ George CITAT ON ps: Nu stiu de ce , dar am impresia ca in cazul unui S-class / Audi A8/BMW seria 7 , platesti mai mult marca decat produsul in sine . CITAT OFF Asta nu e impresie ci 100% REALITATE si e de cînd lumea asa. Cu cît o marca este mai apreciata, cu cît sînt vînzarile mai mari, cu atît este mai scump produsul (întretinerea). Asta nu este numai în domeniul auto asa ci în toate domeniile fara exceptie, începînd cu periile de dinti si terminînd cu masinile. Daca cumpar o perechie de chiloti marca Calvin Klein dau 50 EURO. Cumpar o perchie de chiloti marca OK facuti în Banglades (unde produce si Calvin Klein) dau 1 EURO :-) ))) Ambele tin la fel de mult si la fel de bine bes în ei :-) ))) Singura diferenta este ca daca ma duc la vreo curva si ma dezbrac, fac impresie mai buna cu Calvin Klein :-) ))) Asa si cu masinile :-) )))
05 apr 2015, 16:00
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »