RCA obligatoriu si pentru masinile care nu circula. E corect? Asigurari auto 4 Mai RCA obligatoriu si pentru masinile care nu circula. E corect?
Toate comentariile (112):
161 comentarii -175 puncte
Daca am decapotabila si nu o folosesc in perioada octombrie-aprilie....nu e logic sa nu imi fac asigurare?
04 mai 2015, 12:01
+5
7 comentarii 27 puncte
COMENTARI??? NU - IN STRADA LA LUPTA - DA!!! HAI CURAJ DEMNITATEA NU DOARE
04 mai 2015, 12:02
+5
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
In romania orice c4c4t este posibil...nici nu inteleg rostul acestui articol....
04 mai 2015, 12:17
+3
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Rostul articolului e ca cei care au masini abandonate sau care nu au posibilitatea sa bage benzina des si folosesc masina ocazional, sa stie de ce ar fi posibil sa le vina o amenda pt asigurare... D-aia e facut articolul...
04 mai 2015, 13:07
+6
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
prietene...inteleg despre ce e vb in articol...era vorba de ce pl mai fac asemenea articole sa intrebe lumea daca e corect sau nu pentru ca oricum nu de noi depinde acest lucru...porcii din parlament fac ce vor,voteaza ce vor,introduc ce legi vor ei.. asa ca...noi suntem de vina ca stam ca fraierii si inghitim toate gogosile lor in loc ne impunem sa nu mai platim nici o taxa care e in plus si aberanta....
04 mai 2015, 17:00
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
865 comentarii 2568 puncte
Cum **** mea faci proteste ma daca "e ilegal"?Deci protestele si intalnirile sunt ilegale ?
05 mai 2015, 13:16
+6
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Afla si tu, ca anumite proteste pot fi legale daca te duci la primarie si anunti.... Da, suna ca naiba de ciudat, dar e adevarat... Protestele de la palatul victoriei, cele din centrul bucurestiului de la universitate (dar nu cele violente) au fost legale... Atata timp cat nu se ajunge la violenta
05 mai 2015, 23:31
0
865 comentarii 2568 puncte
"E ilegal sa instigi la proteste prin articole" ....si cum aduni oamenii daca nu ai voie sa "instigi" ? Cum se face de peste tot e legal sa "instigi" numai in Romania nu e? E undeva scris ca nu ai voie sa aduni oameni? Sa inteleg ca aia cu Facebook-ul ar trebui bagati toti in parnaie.
05 mai 2015, 23:47
+1
1 comentarii 6 puncte
pai daca masina aia nu circula la ce i trebuie rca nu poate sa produca acident cand sta pe loc si rugineste sub un pom ...e foame de bani rauuuu
04 mai 2015, 12:22
+6
1 comentarii 6 puncte
Nu se mai satura nenorocitii de jupit pielea de pe om problema e ca sunt prea multi care fura de la bugetul de stat si uite asa nu sunt bani
04 mai 2015, 17:05
+6
14 comentarii 11 puncte
bun si in cazul motocicletelor, care sunt autovehicule de sezon, in principiu, cum facem? adica ar trebui sa tin motorul in garaj 6 luni de zile (cam atat tine mai nou sezonul rece/ploios) cu asigurarea facuta? Iar dfaca se refera doar la masini atunci reprezinta discriminare in randul posesorilor de autovehicule.
04 mai 2015, 12:23
+9
toreto
29 comentarii 103 puncte
Si cum planuiesc sa te prinda daca nu folosesti automobilul? :)))
04 mai 2015, 12:50
+2
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Printr-o baza de date.... Cand ai asigurare, indiferent de firma, politia sau rar-ul, are o baza de date cu masinile asigurate si neasigurate... Ca pana acum nu s-a accesat decat in cazuri speciale, e altceva... Dar daca marii nostri politicieni sunt "infometati" de bani, "sarmanii" de ei, se va accesa baza aceea de date si iti vor trimite amenda... Foarte simplu... E doar o chestiune de timp pana iau toate masinile... Atat
04 mai 2015, 13:10
0
aleXpeed
116 comentarii 184 puncte
Iar daca vreau sa abandonez un autovehicul pe o straduta ingusta si ii scot placutele de inmatriculare (le arunc in portbagaj), de unde vor sti politistii la cine sa trimita amenda? Ca nu cred ca s-ar pune problema de ridicat masina din locul respectiv.
04 mai 2015, 13:06
+1
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Exista posibilitatea si a ridicarii, dar cel mai usor, te ia dintr-o baza de date si iti trimite pe nume... Gen: Posesorul masinii Dacia 1310 cu numarul B 00 AAA, cu numele Alexandru Ioan, nu a platit asigurare pe vehiculul detinut... Si ii trimite amenda prin posta... Chiar daca masina are placutele aruncate intr-un vulcan activ si nu mai exista...
04 mai 2015, 13:13
0
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Nu e adevarat. Masina mea nu e pe numele meu, dar asigurarea e pe numele meu. Practic eu nu detin o masina, dar am facut asigurare pentru una. Ceea ce inseamna, din oficiu, ca proprietarul din acte nu a facut asigurare pentru masina asta, desi ea e asigurata.
04 mai 2015, 16:22
+2
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
In acest caz, tu te intelegi cu cel care are masina pe nume... TEORETIC nu e corect ca tu sa mergi cu masina pe numele altxuiva (nu ma refer la imprumut), cam asa gandesc dragii nostri politicieni... Din cauza carora am ajuns sa facem asta...
04 mai 2015, 23:15
0
eMH
eMH
182 comentarii 482 puncte
Masina e pe numele unei rude, deci nu e cine-stie-ce. Important e ca nu e pe numele meu.
06 mai 2015, 14:21
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Daca lasi numerele în portbagaj, e ca si cînd îti lasi si cartea de vizita acolo si chiar daca nu le lasi te gasste cu seria caroseriei (serie motor) :-) Ca sa nu stie acui e masina trebuie nu numai sa distrugi numerele de înmatriculare dar sa si flexezi seria caroseriei peste tot acolo unde este stantata. Acel VIN NUMBER ce e notat si în talon. :-) )))
05 mai 2015, 10:27
+3
5 comentarii 1 puncte
Ce ai spus tu înseamnă închisoare.
05 mai 2015, 13:05
-3
865 comentarii 2568 puncte
Unde ai vazut tu ca e inchisoare daca iti strici masina ma? veniti cu niste tampenii ceausiste de nu imi vine sa cred.Modific fiecare serie de pe masina ....atat timp cat nu circul cu ea/merg sa inmatriculez nu are nimeni treaba.
05 mai 2015, 13:18
+5
2947 comentarii 2978 puncte
@ tonymik Mi se pare mie sau tu faci confuzie? Daca eu îmi parasesc propria masina si o ANOIMIZEZ, poate eventual sa ma pupe-n cur si nici acolo ! Povestea se schimba daca FUR O MASINA, îi flexez VIN NUMBER-ul stantînd altul în vederea falsificarii si revînzarii. Asta da! Asta înseamna PÎRNAIE CU GARANTIE !
05 mai 2015, 14:54
+2
512 comentarii 988 puncte
Eu stiam ca daca nu platesti asigurarea ti se retrage inmatricularea, o inmatriculezi iar cand vrei sa o folosesti. Personal is complet inmpotriva la toti mosnegii tacaniti si nenii care n-au bani sa isi intretina masinile si blocheaza locuri de parcare cu anii. Oricum e bine ca de exemplu ghita nu are asigurare, i se retrage inmatricularea, e depistat numarul lui ca fiind in neregula de camerele de rovinieta sau radarele de pe mcv (in cazul ca si alea au recunoasterea automata a nr de inmatriculare) si pac ii vine lui ghita scrisoare acasa ca ce drequ se plimba fara RCA pe strada. Desigur insa treaba asta se putea detecta si fara sa se retraga asigurarea, dar amenda lipsa asiguare parca e vreo 600 de lei platita pe loc, circulatia cu un vehicul neimatriculat insa Art.85. - (1) Punerea în circulaţie sau conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tramvai, neînmatriculat sau neînregistrat, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 3 ani. astfel cei tentati sa umble bombe pe roti fara rca ar trebui sa fie descurajati. Nu zic ca nu e naspa masura dar, romanul daca il iei cu frumosul isi bate joc de tine (adica legea), daca il iei serios se da victima abuzata. Oricum niciunul din voi nu ati vrea sa fiti facuti dauna totala de un dorel din asta fara rca caruia singura lui avere e o dacia 1310 si atata timp cat nu e legal sa ii vinzi organele chit ca intra la puscarie pt neplata tot ramai cu paguba...ma rog nu ramai ca este fondul pt despagubirea victimelor strazii, si se alege fondul cu paguba, implicit banii tai d epe taxe se duc aiurea.
04 mai 2015, 13:22
-4
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
De acord cu tine, dar ca Dorel sa iti buseasca masina, trebuie sa circule cu ea, aici e vorba de cele abandonate...
04 mai 2015, 23:10
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
865 comentarii 2568 puncte
Si de unde stii tu ca ala nu plateste impozit ma?Sa inteleg ca eu trebuie sa platesc asigurare la masina la care platesc impozit aka taxa de drum doar ca ai tu ciuda pe nu stiu ce dacie abandonata.Pai hai sa ii dam foc la rabla aia abandonata si sa te punem in ea cand arde ....asta ca sa atragem atentia autoritatilor plus ca scapam de un manelist ce vrea taxe ce nu sunt in alte tari.
05 mai 2015, 18:55
+4
865 comentarii 2568 puncte
Si impozitul care il platesti pana casezi masina? Sa inteleg ca ala esti dator sa il platesti ca masina e lux.Daca e lux de ce nu platesti impozit si la iphone si tv cu diagonala de 2 metri?
05 mai 2015, 13:08
+5
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
N-au cum să introducă aşa lege tâmpită (teoretic). În Germania, se poate înmatricula sezonier, maşina. La noi, de ce nu? Dacă au de gând să facă lege din aşa tâmpenie, se iese în stradă. Nu ştiu ce efect ar avea, dar trebuie atacată tâmpenia într-un fel.
04 mai 2015, 13:42
+10
2947 comentarii 2978 puncte
Si în Austria poti înmatricula DOUA MASINI pe un SINGUR NUMAR. Daca nu circul cu masina Nr. 1, iei jos numerele de pe ea si le pui pe masina Nr.2.
05 mai 2015, 10:24
+10
865 comentarii 2568 puncte
Si in SUA e la fel....dar cum romanii sunt mai destepti ca toti la un loc platesc cat toti la un loc....e si normal. P.S. Sper ca Poanta sa faca cancer la putzulica mi-as p**a in zdreanta de ma-sa.
05 mai 2015, 12:53
+11
34 comentarii 15 puncte
Vor face rahatu praf lafel si cu RCA-urile de 3-4.000 Lei pentru cei "predispusi la accidente" si sub varsta de 30+ ani. Eu zic sa iesim in strada la modul cel mai serios, asa ceva este inadmisibil. Ne va afecta pe multi dintre noi, cei cu tuning, ca mine, ca voi, care au masini inscrise, si de expo, ocazii, sezoniere, mers la munte, mare, si in restul timpului, in garaj, pentru ca la traficul din bucuresti, si costul benzinei, e mai rentabil cu transportul in comun. Cum sa le radiem? astia-s tampiti la cap?! cum sa ne oblige sa facem RCA pe tot anu? mereu? In momentul de fata masina mea e proiect, si nu e de sosea, si va fi asa 1-2-3 ani, poate 10, ce fac, platesc RCA? care si asa e destul de mare...nu mai zic de impozit. Eu zic sa nu mai plateasca nimeni nici un RCA, doar n-or radia toate masinile? doar n-or da amenzi la toata populatia? hai sa fim realisti. blocam strazile, protestam!
05 mai 2015, 13:46
+5
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Din pacate din 100000 de mari protestatari, in cazul unui protest pe bune, ar aparea maxim 1000
05 mai 2015, 23:29
+2
Madalin.Dragos
79 comentarii 64 puncte
Bine punctat Robert. In spatele monitorului sunt multi Lei,dar in realitate sunt... catelusi...
07 mai 2015, 08:59
0
865 comentarii 2568 puncte
eu sunt unu din aia care au dat bani si au dat statul in judecata de mai multe ori.Am castigat procesul cu taxa.
07 mai 2015, 13:21
+2
georgeopel
24 comentarii 43 puncte
daca masina sta cum sa produca accidente...oricum daca intra vreun bizon in ea tot nu ai ce face cu asigurarea ta...sa faca la fel ca in uk...SORN adica declar ca masina nu functioneaza,nu o folosesc ,am facut cotet de iepuri...etc si nu sint obligat sa platesc nimic atit timp cit masina este scoasa de pe domeniu public...e in garaj,curte...dar pot sa o pun in circulatie atunci cind am platit taxa de drum si asigurarea...deci nu e ca radierea la noi...aici decit sa trimita capete de creta cu mcv la vinatoare toti ex comunitari...se pot monta mai multe camera si un soft care sa depisteze masinile fara itp asig...etc...ca sa nu mai zic ca este mai ieftin decit anual cite o flota de masini noi ca de nu da bine pe sticla logan vechi in fata la shaormerie si salarile la niste imbecili... acum despre epavele care stau prin parcari,nu vb de rat look sau masini care la orice ora pornesc si pot fii folosite vb de cele care sint abandonate sau care jumate sint descompletate...
04 mai 2015, 14:30
+1
865 comentarii 2568 puncte
Stai linistit ca in Romania trebuie sa duci masina la remat ca sa nu mai platesti impozit...stat bolsevic.In alte tari nici macar nu exista impozit ci taxa de drum .Noi avem impozit si taxa de drum/rovigneta ca deh prostimea nu stie diferenta .
05 mai 2015, 12:55
+5
111 comentarii 184 puncte
in "tarile cu apa calda" nu poti lasa parcata o masina pe spatiul public (strada,parcare) fara sa fie asigurata ,dar pe o proprietate privata (curte ,garaj) da . eu am un cabrio care nu se poate acoperi (nu e prevazut ,nu are nici macar incalzire/ventilatie) pe care-l folosesc maxim 1-2luni pe an ,deja asigurarea pe 6 luni nu reusesc niciodata sa o "folosesc" toata ,ce fac ? platesc un an din care sa beneficiez nici macar juma' .lege de *** . macar in alte tari iti da posibilitatea de a "suspenda" asigurarea .
04 mai 2015, 14:30
+5
3 comentarii 3 puncte
ION DIRVARU ''daca masina sta cum sa produca accidente...oricum daca intra vreun bizon in ea tot nu ai ce face cu asigurarea ta.'' da-mi voie sa te contrazic. Stiu o persoana care a fost plecata in strainatate si nu si-a facut asiguare decat cand a ajuns in tara. In timpul in care a fost plecata un taximetrist a intrat in masina. Cand a ajuns doamna in tara a fost la politie, acolo deja era depusa o cere in care era mentionat faptul ca soferul taxiului a intrat in masina dansei. Cand s-a dus la asigurarea taximetristului pentru a face actele necesare reparatiei a fost refuzata pe motiv ca nu are polita de asigurare valabila. Nu mai stiu daca a dat in judecata asigurarea dar stiu sigur ca a fost refuzata.Daca tu mergi pe drum public si nu ai asigurare iar altcineva intra in tine nu te va despagubi deoarece nu ai asigurare CHIAR daca nu este vina ta!!!
04 mai 2015, 14:46
+1
17 comentarii 83 puncte
E normal sa ceara RCA si pentru toate harburile care nu mai ies pe drumurile publice! Doar vin alegerile anul viitor si trebuie sa inceapa sa stranga bani... E posibil sa ne oblige sa incheiem RCA si pentru masinile pe care avem de gand sa le cumparam camd vom avea bani! :D Vrei sa iti cumperi o masina peste cativa ani? Foarte bine! Facem RCA de acum... :D
04 mai 2015, 16:09
+29
Ranko
22 comentarii 59 puncte
:)))) + 100 eventual si ITP la care iti da reject, ca masina pe care intentionezi sa o cumperi nu e potrivita pt tine :)))
05 mai 2015, 08:37
+10
cipmars
7 comentarii 0 puncte
Si cu impozitul ar trebui sa fie tot la fel. Si, cum intentionez ca viitoarea masina sa aiba motor de 2200 sau de 2500cmc, m-am scos.
05 mai 2015, 13:32
0
865 comentarii 2568 puncte
Ar trebui? Tu nu stii ca impozitul il platesti chiar daca radiezi masina din circulatie? Impozitul se plateste la primarie si nu are legatura cu inmatricularea.Este singurata tara in care se da impozit la masina neinmatriculata .
05 mai 2015, 13:40
+4
cipmars
7 comentarii 0 puncte
Stiu, de aia spun. Trebuie platita si intentia.
05 mai 2015, 16:03
+1
2 comentarii 1 puncte
Da, vin alegeriile si va trebui sa existe anumite "taxe" la care sa renunte, asa ce le inventeaza de pe acuma. Aceasta decizie este complet discriminatorie. Nu inteleg de ce o institutie care nu este de stat are dreptul sa decida astfel de lucruri care ne influenteaza pe toti. Am o masina care o folosesc pentru crescatorie de ierpuri, dar nu vreau sa o radiez ca i-mi este draga. Atata timp cat nu circul cu ea pe drumurile publice, nu am de ce sa fiu obligat sa platesc o astfel de asigurare. Nu detin o astfel de masina, dar condicer discriminatorie acesta decizie/lege. Asi putea sa i-mi cumpar una pentru "puietoare de pui" ...
05 mai 2015, 13:59
+1
4 comentarii 6 puncte
d-asta exista solutia bulgaria
04 mai 2015, 17:19
+5
93 comentarii 270 puncte
Astia stau la birou si se gandesc cum sa mai faca bani si combinatii pe bani nostri Ei saraci se gandesc la amaratu cu rabla parcata si abandonata, ca daca il loveste cineva cu masina, si rabla nu are rca, degeaba iti da ala asigurarea de te-a lovit ca nu te lasa sa ti-o repari ca zice ca tu nu ai RCA.
04 mai 2015, 17:27
+6
501 comentarii 1117 puncte
Foame mare! Daca s-ar aplica prostia asta, nu stiu cati ar inghiti in sec.
04 mai 2015, 17:52
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Tu din ce naiba de partid mai vii? Stii politica cum stiu eu sa pilotez avioane... Imposibil nu e nimic... Asa ca daca nu stii, mai bine taci
04 mai 2015, 23:22
+3
3 comentarii 2 puncte
Ma tem ca sustineti o aberatie.RCA nu are cum sa fie obligatoriu pentru o masina inmatriculata,dar care nu circula,pentru simplul motiv ca un eventual control nu se poate face decat in trafic,da? Si cum poti efectua un control in trafic unui autovehicul care nu circula?
04 mai 2015, 21:46
+6
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Exista o baza de date... Iar ca parlamentarii nostri sa aiba bani, e posibil absolut orice! In tara asta...
04 mai 2015, 23:23
0
77licu
93 comentarii 171 puncte
Bicicletele cât o să mai scape fără rca? Că-s periculoase: accidentează maşini,pietoni,garduri,şanţuri.
05 mai 2015, 00:49
+8
77licu
93 comentarii 171 puncte
Cărucioarele de cumpărături la fel,avariază maşini prin parcări-trebuie receatizate.Cineva să le spună asiguratorilor şi de astea.
05 mai 2015, 01:02
+7
RukiRobert
103 comentarii 140 puncte
Alea sunt pe proprietate privata :)))
05 mai 2015, 09:38
+2
2947 comentarii 2978 puncte
În 2013 am adus din tara PE PLATFORMA o Daca 1410 Sport radierata, fara numere si cu acte de iesire pt. export. În Decembrie 2014 mi-a venit pe adresa din Germania o somatie trimisa prin consulatul român din Bonn sa platesc impozirul pt. ea :-) ))) Le-am raspuns (prin advocat) anexînd copiile actelor de export, confirmarea ca nu mai detin cetatenia româna si domiciliul stabil în DE. Printre altele i-am întrebat daca mai sînt normali. Pîna acum, nici un raspuns de la ei :-) ))) Avînd în vedere ca am renuntat la cetatenia româna (pret de renuntare 1000 € ), din punct de vedere juridic, eu sînt cetatean strain. Adica ei vor impozit, pt. o masina ce a iesit LEGAL SI OFICIAL din tara fiind cumparata de un cetatean strain, în tara lui de resedinta. Oare ce or fumat astia :-) ))))
05 mai 2015, 10:21
+6
Madalin.Dragos
79 comentarii 64 puncte
Ce au fumat nu stiu. Dar sunt sigur ca a fost de calitate 😀😀😀😀
07 mai 2015, 09:05
0
1014 comentarii 1115 puncte
Am citit cu atentie acest articol deoarece este o chestiune care ne doare pe toti, plata politei RCA. Doresc sa imi exprim si eu parerea vis a vis de acest aspect. 1. Sunt de acord ca ASF cauta sa ne ceara bani pentru orice nimic pentru a se imbogati. 2. Sunt de acord ca plata RCA pentru un bun nefolosit este ridicola. 3. Inteleg si pe posesorii de autovehicule pe doua roti. Insa mai sunt de acord si cu faptul, ca multe autovehicule zac in diferite locuri publice si ocupa spatiile de parcare unde alte alti proprietari si-ar dori sa parcheze masinile pe care le folosesc. Sunt diverse motive pentru care multe masini ajung abandonate (de la proprietarul care a decedat fara urmasi pana la cel care nu mai are bani sa o foloseasca), dar consider ca nu este cea mai buna solutie sa ramana in strada. Nu este estetic, ocupa locul de parcare fara folos, devine cuib pentru sobolani si boschetari, etc. NUMAI din acest punct de vedere sunt de acord cu plata RCA pentru autovehiculele nefolosite ... poate in felul acesta ii va determina pe proprietari sau dispuna de ele. Stiu, nu este cea mai buna solutie, ar putea fi inlocuita cu o taxa de stationare suplimentara care sa mearga la primaria de sector, dar sa se gaseasca o solutie prin care proprietarul sa fie determinat sa faca ceva cu harbul. Sper ca nu am fost inteles gresit.
05 mai 2015, 11:52
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Un RCA pt. o masina parasita e ca o frectie la piciorul de lemn De ce ? Simplu: Daca posesorul este decedat, îi trimte plata RCA eventual LA CIMITIR :-) Starea posesorului, daca e decedat sau nu, se poate afla foarte simplu de la evidenta populatiei deoarece acestia emit CERTIFICATUL DE DECES si noteaza decesul în baza de date. Daca nu are urmasi care sa se ocupe de masina, se ridica si se caseaza sau se vinde lalicitatie publica, dependent de starea ei. Daca posesorul nu mai are bani s-o întretina, poate s-o vînda sau eventual s-o predea la REMAT daca n-ar fi LENEA, DELASAREA, LIPSA DE DISCIPLINA si DEZINTERESUL, si asta ar trebui PEDEPSITA nu prin RCA ci eventual prin niste amenzi usturatoare si CONFISCAREA MASINII. Se depisteaza o masina parasita, daca posesorul traieste, se someaza la intervale de 3 luni de zile. N-a reactionat dupa a 3-a somatie, se confisca masina. PUNCT ! Statul ridica masina PRIN CONFISCARE, ce e putregai merge la remat si posesorul primeste nota de plata, ce e functional se vinde la LICITATIE PUBLICA si banii intra în buzunarul statului. Scuze de genul..... " Sînt în strainatate la lucru" nu se accepta deoarece daca sti ca mergi în Spania sau naiba mai stie pe unde, trebuie sa fi constient ca trebuie sa-ti pui masina în siguranta, eventual sa împuternicesti pe cineva sa aibe grija de ea si daca e vorba de perioade de peste 2 - 3 ani, vinde-o naibi ca si asa îti iei alta cînd te întorci cu caramida de € în buzunar. Cam asa ar trebui procedat! (Parerea mea)
05 mai 2015, 12:41
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Sa vad cum vor incasa RCA de la cei ce nu vor dori sa plateasca. O lege eficienta ar suna cam asa:Ai o masina in proprietate,platesti obligatoriu taxa pentru loc de parcare la bloc.Ai doua masini platesti dublu.Ai masina abandonata,nu este o problema atata timp cat achiti taxa de parcare.Nu ai platit doua luni,auto se ridica.Nu ai platit 5 luni,auto se valorifica.Astfel se reglementeaza locurile de parcare ocupate abuziv. RCA o bligatoriu este o ineptie.Sa vad masurile de constrangere pentru a plati ce nu doresc.Este ca si cum te-ar obliga idiotii,sa cumperi paine daca nu mananci.Eu cultiv porumb il macin acasa si mananc mamaliga. Am masina ce nu o folosesc decat vara.Sa ma oblige ei sa platesc iarna RCA.De abia astept! In loc sa se gandeasca la masuri de redresare economica,redresarea productiei(inexistente in Romania),inaptii scornesc legi sa poata sa isi asigure bugetul statului,din care ulterior sa fure banii,mascati de asa zise contracte legale cu statul,sau firmele paravan(chiar si firmele ce incaseaza RCA). Dar la ce sa te astepti de la politicieni,cand marea majoritate au probleme cu legea si infunda/vor infunda puscariile !
05 mai 2015, 13:00
+7
865 comentarii 2568 puncte
Sa inteleg ca urmeaza sa pleci din tara ca vad ca gandesti normal si toti care gandesc normal pleaca :))) in celelalte tari nu exista impozit ci taxa de drum.Atat cat masina e pe drum public se plateste taxa.Daca nu o foloesti si o tii in casa nu platesti.Nu sta nimeni prin parcari sa verifice masini.
05 mai 2015, 13:22
+7
2947 comentarii 2978 puncte
Hai în Germania sa vezi ce se întîmpla daca lasi o masina parasita pe marginea drumului fara impozitul platit, sa vezi ce repede ai autocolantul patrat portocaliu pe parbriz în stînga si daca în 3 saptamîni n-ai luat-o de acolo o regasesti bucati în presa de la Schrott si tu capeti nota de plata, indiferent daca masina e functionala sau nu, indiferent de tip sau de model. În Germania platesti impozit atît cît o ai înmatriculata. Daca ai radierat-o, nu mai platesti nimic dar n-ai voie s-o parchiezi în loc public (PARCARE) ci trebuie s-o bagi ori într-un garaj sau daca ai casa în curte. Nici în parcare sub prelata nu ai voie. Ai lasat-o în vreo parcare, ramî fara ea, indiferent daca e noua sau vechie, indiferent daca-i Trabant 601 sau Bugatti Veyron si daca ulterior nu te prezinti sa-ti platesti amenda + taxele de ridicare, nu-i bai. Îti deschide dosar penal, amenda + taxele judecatoresti le platesti orcum (ca-ti baga poprire / sechestru pe contul bancar) si masina ti-o vinde la licitatie publica iar banii astfel scosi intra în buzunarul statului. Uite aici, platforma online de licitatii a ZOLL-ului, masini CONFISCATE / RIDICATE puse în vînzare: http://www.zoll-auktion.de/auktion/auktionsuebersicht.php?katid=191&erste_seite=ja
05 mai 2015, 15:11
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nu frate nu pot pleca.Am muncit,am cladit o afacere,am salariati,am responsabilitati ! Dar o certitudine se infiripa pe zi ce trece.Avem nevoie de inca o revolutie ! Cetateanul devine pe zi ce trece sclavul sistemului corupt.Au nevoie de noi doar la vot !
05 mai 2015, 15:46
+9
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
la mine la bloc sunt 15 locuri de parcare . blocul are 120 deapartamente si cam 65 propietari de masini! unde sa aibe loc reestul de 50 de propietari de masini ca sa plateasca loc de parcare??? cred ca daca ar face parcari indeajuns parcarea ar fi platita anual ca impozitul de catre oricare propietar! dar nu asa la misto,67 de lei pe an!
06 mai 2015, 15:43
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai vezi de ce impozitul trebuie facut la valorea masinii nu la cilindree.Cand ai bani de bmw nu dai cat ala cu Loganul.Locurile de parcare pot fi nu numai langa bloc ci si subterane sau supraetajate....pentru asta e de vina sfantele moaste numite primar.
06 mai 2015, 16:28
0
Eddy.Motors
2 comentarii -1 puncte
Mortii mamii lor de jeguri injosite!!!!!! Le adun toate masinile care le am in strada si le dau foc numai sa imi ceara mie un cent daca nu umblu cu ele.
05 mai 2015, 13:03
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
865 comentarii 2568 puncte
Cand Boc f***a impozitele si taxa auto au scris si de Boc.Nu am vazut pe nimeni aici care sa tina partea unui partid.Se face ca acum e PSD-ul...doar nu vrei sa injure PDL-ul sau cum se mai numeste acum cand PSD-ul e la putere? Apropo rahatul ala de Poanta da la pensii si zice "nu o sa se mareasca nici o taxa" ...Codul fiscal pe 2016 nu il citeste nimeni se pare ...nu numai O taxa creste ci mai multe.Sa inteleg ca "binele" e selectiv?
05 mai 2015, 13:26
+5
34 comentarii 15 puncte
Pai, a zis bine, nu s-a marit nici una, a aparut alta noua. Halal conducere.
05 mai 2015, 14:12
+5
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare