nu pot sa spun ca sunt urate modele dacia ,noul logan chiar arata super,dar am in familie un logan de nou luat in 2006 diesel ,si acum are 250000 km,pretul peste 10000 euro si s-a schimbat la el urm ;injectoare ,motor si probleme mari cu rugina ,inca nu a facut 10 ani si deja rugina e la vedere ,ptr ce as da banii astia din nou?cele pe benzina sunt fiabile nu zic nu,dar tabla cum e acum?si asta e una din cauze ptr care unii arunca cu pietre;-fiabilitatea in timp nu pe termen scurt
Nu aveai cum sa stii atunci ca vei avea probleme cu masina. Din ce am vorbit cu mecanici, Loganurile pre-2009 sufera de probleme cu rugina intr-adevar. Pe de alta parte, aici in articol se vorbeste despre Duster: o masina care, iti place sau nu, circula pe strazile din strainatate mai mult decat in Romania (am experienta de prima mana; nu vorbesc din cur).
PS: Ma insel ca un mers de om sanatos la cap fute injectoarele. Iar eu nu te cred ca ai schimbat motorul. Ori nu stii sa te exprimi.
eu vb de marca in sine nu de duster,motoarele sunt aceleeasi si tabla la fel,daca tu nu crezi eu nu am timp sa-ti dovedesc tie ca asa sa intamplat,nu am 17 ani si mi-a povestit un prieten in parc intamplarea cu masina,eu unul dupa intamplarea asta nu as mai cumpara o dacie diesel,.
Dacia are tabla subtire si proasta, dovada cele 146 de pagini in care oamenii se vaita de asta de pe loganclub. Nu ma astept ca cineva sa recunoasca asta aici, in Romania. La noi nu se poate decat loganist obosit sau manelar in pisica pe bulgaria. Nu exista alte pareri. Trist
Cat despre afirmatia din articol "masini perfecte pentru Romania"..cam trasa de par. Poate tancuri, dar si alea ar pati ceva
Dieselul de la Logan pana la Ph2 a fost un *****. Daca ai luat masina la inceputul lui 2006 probabil a fost de prin lotul din 2005 care avea probleme cu masina. Si eu am un Logan luat in toamna lui 2006, benzina, culoare metalizata. (Poate ca tabla a fost decapata si tratata mai bine la astea de dupa 2005) si nu am punct de rugina pe ea.
Pe Logan motorizarile 1.5 dci euro 3 de 65 de cai (cele fara intercooler) au fost dezastru la injectoare si pompa, chiar am mai zis-o si in alt articol.
Masina e buna, nu contest, am mers cu ea si prin noroi, dar are doua mari hibe!
Motorizare pe benzina mai puternica, oha, optional macar de era, cine vrea putere sa plateasca in plus, alta aberatie marca Dacia, cutia de viteze, ei nu au auzit de automata?
Daca Duster avea aceste doua detalii, o luam, e buna de carat chestii cu ea si ieftin de intretinut, deci o masina buna de Romania.
Si ce treaba are caratul cu automata? E vorba de confort si obisnuinta, daca tu esti obisnuit sa mesteci in cutie, eu prefer sa ma bucur de alte chestii decat sa stau sa-mi umplu timpul cu schimbat de trepte.
Dar asta e problema romanului, sa moara si capra altuia nu doar a lui!
Fara suparare dar daca ti-ai dat seama ca Duster e masina perfecta pt Romania in 800 de km ceva zdrangane in logica asta.Dupa vre-o suta de mii batuti in toate conditiile cred ca poti emite pareri valabile.Asa sunt doar pareri pe care personal le respect.Acum despre Duster..e un SUV ok ,nu are pretentii de Dakar se descurca in teren semigreu iar faptul ca e folosit preponderent pe asfalt ,in oras si prea putin pe drumuri grele accentueaza faptul ca e o masina ok pt Romania.Pretul e mare totusi,pentru ca fiind un Sandero pe steroizi nu justifica diferenta de pret.La 18.000 euro nu as lua Duster.Am condus unul cu 2000 km la bord si nu mi-a placut,in primul rand directia destul de greoaie pt o masina cu servo,apoi greierii din masina,spatiul interior mare dar nu eficientizat,iar calitatea materialelor ...nu prea buna in banii astia.Ca motor masina e la fel de ok ca orice alta masina cu motorizarea asta.Nu dA pe spate dar nici nu dezamageste.In Romania se vinde masiv ca masina de flota in primul rand.Daca intrati pe situri din Anglia veti vedea ca proprietarii se plang de aparitia ruginii destul de devreme.Fara a fi lovita,zgariata etc.La fel de bun este un QASHQAI dci ,aceeasi masina doar ca nu are optiune de 4 ori 4 din cate stiu eu.La 18 000 de euro si SUV eu nu as da banii pe Duster.
18.000 de Euro,sa am in interior finisaje mai proaste decat la Matiz? Sau ce,acum toata lumea arunca o tableta "made in china" pe bord,ii spunem MediaNav sau mai stiu eu ce denumiri idioate si gata,avem optiuni ? :)) Si sa numai vorbim de 1.5 Dci,care mie personal,fiind si posesor de asa ceva,chiar Euro 4,mi-a lasat un gust amar si nu as repeta experienta cu schimbat de turbosuflante, "n" seturi de injectoare,cateva pompe de injectie si asa mai departe...poate e robusta si merge fantastic,pe autostrazile de afara si pe combustibilul lor! La noi povestea e cu totul alta,fie ca vrem sa o recunoastem sau nu...snobi sau nu,masina la banii astia lasa de dorit multe,de la calitatea finisajelor interioare,pana la ceea ce se afla sub capota!
Pai ai Audi Q5 in banii aia, sh desigur doar ca te costa 800 de lei o janta si tot atat o guma buna x 4, fa calculul.Sa nu spui ca ii pui sh-uri...
Mai pui si o revizie banala care ajunge pe la 1200lei, facuta in reprezentanta, sau mai ieftin in service de cartier dar nu stiu daca ai duce masina aia la "baieti", plus inmatriculare etc... nu se compara cu Duster-ul dar ca si intretinere o sa platesti raportat la pretul ei noua.
Articolul este unul SPONSORIZAT, autorul a fost platit sa il scrie! Dacia e o masina mediocra la preturi mici...si cam atat. Asa sunt posesori de Logan, dau o gramada de bani pe o galeata de rugina iar apoi intra pe aici si comenteaza...soferi de duminica, genul ala de comunisti convinsi, care se duc sambata la tara sa isi sape pamantul, iar duminica cei tineri, cu acordul tatalui primesc masina ca sa dea o tura pana la spalatoria din cartier (unde e 2 lei fisa)....daca faci 5000 de km in 3 ani normal ca ai impresia ca Dacia e o masina buna!
Vorbesti prostii. Dacia este o masina super mediocra. scaune proaste etc etc. Dar... sa vb de motoare si partea mecanica ori esti prost ori rau intentionat. Din punctul asta de vedere este o masina f buna.
Faptul ca nu ai conditiile dintr-un audi sau alte marci vw etc nu inseamna ca este o masina proasta
Daca stai si te gandesti logic, calitate contra pret masina are sens. Eu nu sunt fan SUV-uri in primul rand, mi se par prea grele si inalte de unde vine si un consum mare si alte dezavantaje, dar contrar acesta este unu usor, in jur de 1.3 tone adica mai usor decat un Golf diesel. Ceea ce este surprinzator. La banii astia nu gasesti altceva diesel si 4x4, dar eu unu personal as alege un quasqai chiar dc as da un ban in plus. Sau vreun break care iti ofera tot ce iti ofera un Duster mai putin experienta de offroad pe care oricum nu o experimenteaza toti prea des. Am prea multe cunostiinte care au SUV-uri (Duster, Tucson s.a.) care mai mult de un drum de tara nu au facut cu masinile.
235 Ron revizie ulei filtre. E scump??. Am fost cu audi la reprezentanta pentru schimb ulei 2000 ron. dupa care am fost la un service normal si a costat 900 ron.
Normal ca e scump cand nu stii unde sa te duci. si cu loganul mi-au cerut astia de la Cobalcescu 1700 ron revizie schimb ulei si filtre.
Dacia nu este o masina scumpa. si ti-o zice unul care are si masina scumpa si dacie
O cutie automata adaptata pentru off road sau macar pentru teren accidentat ar fi costat prea mult.
Romanul nu este adeptul cutiei automate.
Curios insa cum de multi nemti isi iau Duster. Sa fie ei asa de idioti sau poate nu or avea 7000EUR in plus sa dea pe un Quasqai sau cum se mai scrie taraboanta respectiva ? Nemtii au reclamat calitatea destul de slaba (atentie, nu proasta) a materialelor de la interior, Nav ala fantastic cam are probleme la capitolul touch Screen ..... dar asta pentru ca ei comparau cu modele mult mai scumpe. In final insa toate testele concluzionau ca iei 'multa masina pentru bani putini' (viel Auto für wenig Geld). Adica recunosteau ca pentru banii care ii dai, primesti poate mai mult decat s-ar astepta.
Inca ceva, articolul nu este scris de un profesionist. Nici pe departe. 800km sunt putini pentru o impresie corecta. Plus de asta mai sunt multe 'naluci' in cadrul articolului. Nu stiam ca daca masina este usoara nu o poti pune pe burta :). Se refera poate ca fiind usoara o poti ridica :) cu mainile. Nu este un articol Auto ci niste pareri personale, care nu au in spate nici un fel de argumente tehnice.
si eu am dacia si cade de pe roti de ruginita ce e. E din 2004 si comparativ cu allte masini (sa zicem germane ca are ceva cu ele autorul) e catastrofa la calitate tablei. Plus confortul si finisajele care sunt penibile. Are avantajul pretului dar cat dai atat face: o masina simpla, chiar mediocra cum zicea cineva mai sus.