Tot ce trebuie sa stii despre spalarea exterioara a masinii tale Promotii Auto 22 Iunie Tot ce trebuie sa stii despre spalarea exterioara a masinii tale
Toate comentariile (13):
106 comentarii 113 puncte
Nu e chiar asa roz la Diamond. Am spalat si eu masina acolo o SINGURA data deoarece mi se parea ca toate masinile stralucesc dupa ce le spala cei de acolo. Era de fapt doar din cauza luminii din parcarea de la Sun plaza. Cand am iesit cu masina din parcare arata de fapt exact ca la o spalatorie unde dai 30 de lei, nu 50 cum am dat la Diamond. Este adevarat ca multi isi spala masinile unde dau 15 lei sau 10 ca pe Ferentari:)), dar sunt si spalatorii unde cu 25-30 fac cam aceeasi treaba cu spalatoria amintita de 4tuning.
18 iun 2015, 09:11
+3
DCS
DCS
4 comentarii 11 puncte
Iti multumim ca ne-ai vizitat in centrul din Sun Plaza si ne bucuram ca masina ta arata cel putin la fel de bine ca la oricare alt competitor al nostru. Iti sugeram sa incerci un tratament cu CEARA SOLIDA pentru a accentua mai puternic luciul masinii si a o proteja pe termen lung dar te asiguram ca nu vom reusi printr-o simpla operatie de spalare sa o facem sa straluceasca mai mult decat ii permite aspectul caroseriei. Lista noastra de pachete pleaca de la 19 lei si in comparatie cu ceilalti competitori, am integrat intr-un pachet toate operatiunile necesare curatarii unei masini (degresare jante/cauciucuri/portbagaj/ceruire/parfumare/etc) astfel incat sa nu platesti bani suplimentari pentru fiecare operatiune adaugata cum se intampla de obicei. Te asteptam pe viitor si cu alte review-uri indiferent de natura lor fiindca doar asa putem oferi servicii de calitate. Nu uita totusi ca spre deosebire de orice alt competitor, suntem singurii din Bucuresti care iti ofera posibilitatea de a te bucura de shopping/filme/distractie in mall fara a fi obligat sa petreci 30 - 60 minute langa masina asteptand sa o preiei. O zi placuta!
18 iun 2015, 11:29
+8
2 comentarii 0 puncte
Am incercat eu sugestia voastra in mall promenada unde, dupa ce mi-au zis că dureaza 2,5 ore (nu 30-60 minute ci 150), am plecat dupa 3 ore cu banii luati şi masina nespalata pentru că nu am vrut să platesc VIP
03 ian 2018, 00:06
0
1014 comentarii 1115 puncte
Este adevarat ceea ce scrie in articolul acesta privitor la calitatea detergentilor si a solutiilor folosite. Am spalat masina si la centre low-cost si la spalatorii middle-cost, nu am sesizat mare diferenta dupa spalare (poate nu am un ochi format) dar am observat interesul angajatilor fata de client. La Diamond nu am fost pana acum, dar din experienta am invatat un lucru important - daca esti "amabil" fata de angajatul care iti spala masina si el va fi dispus sa acorde mai multa atentie masinii tale, mai ales daca mergi la aceeasi spalatorie si soliciti acelasi angajat.
18 iun 2015, 13:02
+2
DCS
DCS
4 comentarii 11 puncte
Calitatea detergentilor utilizati pe masina dumneavoastra, asa cum este detaliat si in articol, va fi observata in timp, nu imediat intrucat, incet si sigur, acestia actioneaza asupra aspectului lacului de pe vopsea si asupra elementelor de plastic cromate sau a cauciucului. Calitatea spalarii nu poate diferi foarte mult vizibil, evident nici in cazul unei camasi colorate nu putem observa diferente intre doi detergenti, ambii pot scoate camasa impecabila. Fosfatii continuti de detergentii agresivi au o actiune in timp, dupa utilizari repetate. In acest caz, veti putea observa cum o camasa spalata cu un detergent ieftin se va deteriora dupa un an de purtare/spalare repetata, in timp ce cu un detergent bun aveti toate sansele ca materialul sa nu se rareasca sau sa isi piarda stralucirea culorilor timp indelungat. Va sugeram sa va informati la spalatoria dumneavoastra despre ce detergenti utilizeaza si sa-i verificati pe internet pe pagina producatorului. Orice client ne-a solicitat sau ne va solicita detalii sau prezentarea fizica a detergentilor, va primi informatiile necesare si garantia ca nu utilizam solutii de calitate indoielnica (dozajul se efectueaza electronic in cazul nostru, eliminand astfel operatorul uman ce ar putea modifica cantitatile si concetratia). Le avem expuse si la vanzare in toate centrele si pot fi achizitionate pentru uz individual in cazul in care sunteti multumiti de rezultatele obtinute. Referitor la "amabilitatea" oferita angajatilor, admitem din pacate ca este o "meteahna" autohtona ce transforma orice angajat, datorita clientului final, intr-un “mercenar" orientat catre castig si nu catre calitate. In orice alt domeniu de prestari servicii (restaurante, baruri, service-uri auto, taxi, etc) se practica o astfel de "amabilitate" DAR ea este oferita de obicei la final, daca serviciile efectuate s-au ridicat la nivelul asteptarilor si NU depasesc decat rareori 10-15% din valoarea serviciului. Din experienta acumulata, fara a exagera cu
19 iun 2015, 10:31
+1
2 comentarii 0 puncte
La diamond incearca sa iti bage pe gat pachetul VIP, iar daca nu platesti asptepti ore intregi si te rogi de ei degeaba. Sunt de acord ca trebuie sa fim oameni si sunt angajati chiar ok la diamond dar este politica de ***** si ii obliga sa iti faca upgrade la pachet ca sa primesti serviciile pentru care platesti.
03 ian 2018, 00:09
0
11 comentarii -4 puncte
Stiam ca prespalarea initiala cu jet apa e mega contraindicata pentru ca jetul puternic de apa impinge murdaria in lac/vopsea (eu cand am fost la Diamond nu au dat cu jet initial). Orice spalatorie profesionala ( asa se face clar in strainatate) ar trebui sa foloseasca spuma activa de cea mai buna calitatea care sa inmoaie jegul care ulterior va fi aproape in totalitate indepartat cu jetul de apa. La spalatoriile de cartier de 10-15 lei, adesea am avut discutia asta cu baietii care spalau si care au recunoscut nonsalant ca jetul initial de apa il folosesc pentru ca spuma de dupa e de fapt o apa chioara, o dilutie ordinara...o mizerie care nu dizolva mai nimic. O alta problema pe care am vazut-o cel putin la Diamond Plaza este ca baietii care muncesc acolo spalau carpele de stergere finala pe jos (!!!) exact cum fac si cei de la spalatoriile ordinare de cartier....cred ca se poate realiza cu usurinta ca orice urma de nisip, pietris, mizerie care va ramane pe carpe va afecta vopseaua cu siguranta. In rest e bine, foarte bine ca au aparut si spalatorii profi care se straduiesc sa aduca servicii de calitate, care ofera si bon fiscal (atentie calitatea mai si costa).
18 iun 2015, 13:11
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Treaba cu bonul fiscal nu e mare sfaraiala, orice spalatorie iti poate oferi un bon fiscal pentru suma incasata, cu specificatia sa il ceri. Obligatia este a lor sa iti dea bon dar daca clientul nu cere se fac ca ploua. Treaba cu carpele este foarte adevarata si este valabila cam peste tot. Iar in privinta concentratiei de detergent, este adevarat ce spui, dar sa fim seriosi ... cum ne dam seama ce solutie foloseste si cat de buna e? Doar un cunoscator isi poate da seama cum sta treaba cu detergentii. Mai exista si riscul de a plati o suma mare de bani si sa primesti aceleasi servicii de proasta calitate :(
18 iun 2015, 13:36
+2
DCS
DCS
4 comentarii 11 puncte
Prespalarea este o operatie recomandata dar nu si necesara de fiecare data si nicidecum nu afecteaza caroseria (asta in cazul in care este efectuata pentru a inmuia mizeria depusa). Imagineaza-ti ca intri cu masina intr-o spalatorie si toata caroseria este incinsa la peste 30 de grade datorita temperaturii exterioare. Fara a "racori" putin caroseria printr-un jet de apa, spuma activa aplicata peste mizeria uscata, se usuca de 3 ori mai repede pe masina si nu poate actiona in profunzime. In cazul in care masina nu este foarte murdara, evident nu este necesara o prespalare. Despre solutii... discutabil. Despre angajati... la o mare parte din spalatorii ei nici macar nu au habar ce folosesc si daca nu sunt experimentati, presupun ca e proasta solutia nicidecum ca nu stiu sa spele o masina corect. Cu toate acestea exista foarte multe spalatorii de calitate in Bucuresti si ne bucuram de competitia pozitiva si de faptul ca incercam sa facem front comun pentru a elimina locatiile obscure ce atrag doar nemultumiri clientilor ce se bucura de un pret extrem de mic dar au pretentia sa primeasca cele mai bune servicii si calitate premium. Referitor la carpe, da ai dreptate, ele sunt curatate pe o suprafata plana, pe jos, utilizand un jet de apa de 150 bari ce scoate 99% din mizerie. Este o practica intalnita peste tot in orice spalatorie dar 100% sigura. Te sfatuiesc ca dupa curatarea unei carpe din piele de catre un angajat sa o verifici in detaliu pentru a observa daca exista cu adevarat NISIP, PIETRIS sau orice alte elemente cu adevarat daunatoare stergerii. Cu exceptia cazului in care aceasta carpa este spalata pe nisip, pamant sau pietris direct, utilizarea unui jet cu presiune de peste 100 atmosfere de la 10 cm, scoate din acea carpa 99% din mizeria depusa. Experimenteaza acest lucru data viitoare cand speli masina si vei vedea ca este doar o conceptie eronata a clientilor (asta in cazul in care discutam despre o locatie cu adevarat profi).
19 iun 2015, 10:47
0
biscuite_umf
27 comentarii 52 puncte
Nu am fost multumit de serviciile de la Diamond. Mi-am spalat de 2 ori masina la Plazza si de fiecare data nu am fost deloc incantat...asta in circumstantele in care dadeam 10 lei spaga inainte sa ma asigur ca iese bine dar nu a fost asa. Interiorul a fost doar aspirat si dat cu silicon dar in schimb geamurile au fost nesterse.La exterior prajurile nu erau spalate bine. si chiar daca o stergeau cu carpa tot se mai scurgea apa dupa si se vedeau urmele pe vopsea(daca a-ti avea compresor sa suflati elementele de apa ca la alte spalatori poate ar iesi mai ok) . Poate ca Diamond foloseste produse bune si vrea sa para profi dar muncitorii nu sunt deloc profi indiferent de cat le dai spaga
19 iun 2015, 02:43
+1
DCS
DCS
4 comentarii 11 puncte
Regretam ca nu ai fost incantat de serviciile noastre si iti multumim pentru review intrucat aflam ce anume ii nemultumeste pe clientii nostri si vom putea imbunatati calitatea serviciilor. Avem compresor profesional si este utilizat in proportie de 80% de catre orice angajat dar admitem ca sunt scapari si ne straduim sa le eliminam cu ajutorul clientilor nostri ce revin cu feedback sau semnaleaza pe loc neregulile. Te invitam gratuit sa incerci inca o data serviciile noastre si sa ne spui ce anume consideri ca nu functioneaza sau poate fi imbunatatit. Avem si o adresa sugestii@diamondcarspa.ro unde ne poti lasa impresiile tale astfel incat sa putem lua in considerare opiniile tale ca si client. Daca nimeni nu semnaleaza neregulile, este extrem de greu pentru orice serviciu sa fie imbunatatit indiferent de domeniu. In cazul in care accepti, te voi ruga sa ne lasi un PM cu o adresa de e-mail unde sa iti trimitem voucher-ul valabil in oricare centru Diamond. O zi placuta!
19 iun 2015, 10:56
+2
EmyhayE
67 comentarii 22 puncte
Daca intradevar tii la masina ta ti-o speli cu mana ta evident dupa ce te documentezi un pic pe net (vezi detailing auto).Dar in Bucuresti din pacate mentalitatea oamenior cu privire la masina nu este prea stralucita.Ce atata "afectiune" pentru un fier maine e la loc murdara etc.Dar ideea este de mentinere nu sa o lasi pana se umple iar de jeg.Iar o treaba dasta dureaza nu prea vad o spalatorie sa faca o treaba buna intr-o jumate de ora.In plus mai trebui si polishata si daca cu argila eventual geamurile la fel trebui date cu argila si polishate daca e cazul si la sfarsit aplicat un sealeant etc.
22 iun 2015, 19:18
0
1 comentarii 0 puncte
Ce se face in momentul asta la spalatorii se numeste prespalare, plus de asta fiecare propietar de spalatorie are cate o ideea ca nu se umezeste masina inainte, se da direct cu spuma alti invers totusi niciunul nu face o spalare ca la carte desi toti isi dau cu parerea.
26 sep 2016, 20:30
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »