Volkswagen-ul care concureaza Dacia se lanseaza in 2018 Masini noi 30 Iunie Volkswagen-ul care concureaza Dacia se lanseaza in 2018
Toate comentariile (30):
104 comentarii 145 puncte
Prea tarziu s-au trezit pentru ca stim esecurile Peugeot 301 si Citroen C-elysee. Pe langa asta Loganul standard incepe de la 5000 si ceva de euro, iar la 8000 euro ai destule optiuni pentru care la VW platesti mai mult asa ca cei cu venituri reduse pentru care 50 lei la o rata inseamna aprobarea sau nu a creditului tot spre Dacia vor merge. Si nu in ultimul rand sa nu comparam calitatea romaneasca cu cea a chinezilor ;) Cei de la VW nici nu masinuta lor de la clasa mini nu sunt in stare sa concureze la pret cu Dacia :))
30 iun 2015, 16:05
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Amice cred ca atunci cand ai vazut pretul de 5250 de euro la Logan nou cred ca ai uitat sa citesti ce este scris cu litere mici in subsolul paginii. Acest pret este cu prima de casare, fara aceasta pretul este de 7090 de euro pentru 1.2 benzina. Vrei diesel 10000 de euro in varianta de 75 de cai. Si asta pentru un Logan asa zis nou, care inca are acelasi sasiu cu Logan 1, respectiv Clio 2.
30 iun 2015, 16:49
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Acum o saptamana am incheiat actele pentru inca un logan nou luat fara rabla, PJ.Maine vine plotoaga.Situatia sta asa: 1,2 16 V benzina euro 5,am gasit pe stoc in tara,la faimoasa suma de 5800 euro.Reduceri peste reduceri,m-am tiganit cu ei,am totalizat 1300 euro mai putin din pretul de vanzare. Au aparut noile euro 6 si sunt disperati sa scape de euro 5 de pe stoc. Masina "cheala" are:servodirectie,ABS,ESP,4 airbag-uri,computer,senzori presiune roti.Asa vrea UE. In concluzie nu va luati dupa preturile de pe site.Odata ajunsi la dealer,o simpla remarca: La dealer-ul X am primit presuri de interior cadou si inca 3% reducere va face minuni.Orice dealer auto are un discount la fiecare masina de 15-20 %.Deci pot da jos 5%,fara probleme. Revenind la VW,grupul trebuie sa demonstreze ca poate face masini ieftine.Trebuie sa demonstreze ca a invatat ce inseamna o intretinere ieftina,ce inseamna o fiabilitate crescuta.Daca aceste criterii nu vor fi indeplinite,degeaba va fi masina ieftina la cumparare ,iar piesele si intretinerea ca la Phaeton. Au incercat si altii si au luat-o in mana. Din punctul meu de vedere concurenta este benefica in piata,mai ales pentru client.Dacia este singurul producator ce a scumpit masinile in ultima perioada.De la 6900 versiunea acces la 7100 euro.Toti ieftinesc,astia au scumpit.Deci le merge bine ! La capitolul motoare benzina cu cilindree redusa VW scoate niste dezastre de motoare.In ultimii ani nici la diesel nu au mai excelat.De cand au disparut PD-urile,au mers din rau in rau.Acum au si ei common rail,deci........cu pretentii ! Loganele alea vechi(2009) pe care le am au intre 360.000 si 420.000 km rulati.Nici o interventie in motoare sau transmisii.Inclusiv planetarele sunt originale. Ramane sa vedem ce va fi !
30 iun 2015, 17:16
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Felicitari, sa o stapanesti sanatos, dar discountul pe care l-ai avut a fost in mare parte datorat faptului ca masina era pe stock si motorizarea nu se mai produce. Un coleg de facultatea si-a cumparat aceiasi masina cu cateva optiuni in plus (aer, full electric) si GPL de fabrica si a dat cu prima de casare 8000 de euro. O are de vreo o luna si imi spunea ca este ideala de oras, decenta pentru un drum european si ca nu are ce cauta pe autostrada (asta ultima mai in gluma, mai in serios).
30 iun 2015, 18:25
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Multumesc.Motorizarea se produce,dar euro6 cu 73 cp(doi cp mai putin). Masinile Dacia le am pentru productie.Sincer iti spun ca pentru Romania si un om normal,sunt excelente. Partea cu autostrada.......este oarecum gluma,in conditiile in care noi nu avem autostrazi. Am un Dokker cu care merg zilnic.Masina este cu motorizare simpla,1,6 90 cp-gpl.Masina ruleaza linistita la 140-150km/h.Deci nu este rusinoasa pe autostrada.Mai mult nu trebuie pentru o asa masina.Nici cu Mercedes-ul din dotare nu merg mai tare. Apoi stai sa ne gandim:Masina noua-am dat 12.000 euro full.Dupa doi ani are cca 100.000 km rulati.Am facut 4 revizii.Doua cu 400 ron(reprezentanta) doua cu 150 ron(acasa)plus set placute frana fata (50 ron).Deci un total de 750 ron intretinere in 100.000 km.Costuri fara setul de anvelope schimbat la 60.000. Asta inseamna masina low cost.Low cost si la intretinere. Peugeot ,Citroen au incercat.Dar preturile la piese sunt enorme,comparativ cu Dacia.Aici este diferenta !
30 iun 2015, 18:40
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Foarte de acord cu tine Robert asta inseamna low cost, dar ca idee eu am o Skoda diesel si ii fac revizii numai in reprezentanta si ma costa 250 ron revizia mica si 500 ron aia mare deci f mari diferente nu sunt. Este adevarat ca placutele de pe fata (de la ATE) au fost putin peste 150 ron, dar m-au tinut cele originale 80000 de km. Ce pot sa spun momentan nu mi s-a stricat ceva semnificativ sa vad diferenta la piese, dar la consumabile nu este foarte mare diferenta
30 iun 2015, 21:10
0
1014 comentarii 1115 puncte
Sustin costurile mentionate mai sus. Am trecut de 200 000 km cu Octavia din garaj si sunt foarte multumit de costurile de intretinere. Tocmai am cumparat filtre si ulei pentru schimb, urmeaza sa le inlocuiesc. Filtre de la Mann (aer, motorina, ulei si polen cu particule de carbon) si Ulei Castrol 5W40 (5L) m-au costat putin peste 300 lei. Treaba cu intretinerea low-cost este derizorie. Exista pe piata pieselor auto diversi producatori, de origine sau aftermarket (care pot fi fideli sau infideli). Daca aleg sa cumpar piese de "de buget" risc calitatea lor si atunci nu vad unde este economia.
30 iun 2015, 22:04
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Intretinerea low cost este o realitate.Costul de intretinere nu se socoteste doar la o revizie. Costul de intretinere se calculeaza corect dupa 300.000 km rulati. Spre exemplu la o Dacie in 300.000 km se schimba 3 kit-uri de distributie(curea,rola,pompa apa) ce costa pentru mine(partener unix), toate 3-650 ron pe producator SKF.Sa-mi spui cat te costa aceleasi piese la skoda 1,9 tdi in aceaasi numar de kilometri.Iti spun tot eu:1167 ron/kit sau daca esti partener si iei la pret de achizitie dai vreo 747 ron.Deci la o basina de dacie faci 3 kit-uri de distributie SKF(curea rola,pompa) cu 650 ron,iar la o skoda cu 2200 ron. Sa nu mai vorbim ca daca te lasa kit-ul de ambreiaj cu volanta bimasica,dai vreo 2500 ron(sachs),fata de 300 ron la rapandula de dacie. Am avut 15 ani service auto, treaba cu intretinerea nu se rezuma doar la filtre si ulei.Vezi costuri pentru trenul de rulare,directie ,suspensie si apoi faci un calcul. Un amortizor de dacie sachs este 130 ron,pentru skoda de care ai adus vorba este 204 ron.Exemplele pot continua,doar sa-mi spui pentru ce piese vrei preturi.:))) Asta inseamna low cost !
30 iun 2015, 23:03
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Din nou partial de acord cu tine Robert, dar mai sus scriai ca in 100k km ai facut 4 revizii, adica in 100k km ai facut doar 4 schimburi de ulei, cam putin, trebuiau vreo 6-7. Iar cu schimbul de distributie la Logan eu stiu de 4 ani sau 60k km, in niciun caz 100k de km. La mine in carte scrie 120k sau 6 ani, si am schimbat dupa 7 ani si 80000 de km. Oricum e clar ca la Logan este mai ieftin nimeni nu contesta treaba asta, dar e logic la o masina din alta clasa cu putere mai mare si asa mai departe sa fie o intretinere mai ceva mai scumpa, dar diferente sunt acceptabile avand in vedere diferenta de calitate, spatiu, forta etc.
01 iul 2015, 16:02
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am scris corect.Masina vine noua,am facut prima revizie la fix 20.000.La 40.000 a doua,la vreo 60.000 a treia,la 80.000 a patra.Urmeaza a 5-a in max 300 km! Euro 5 revizii din 20 in 20.000 km.Datorita GPL-ului pot linistit sa merg 25.000 km cu uleiul.Uleiul il scot curat,foarte putin oxidat.GPL-ul arde complet fara reziduuri. Distributia la benzina logan se face conform producatorului la 4 ani sau 80.000 km.Eu risc 120.000.O sa te intrebi de ce ? Simplu : Am schimbat la 80.000 km ,cureaua si rola in stare exceptionala.Urmatoarele schimburi la peste 100.000 km si nu s-a intamplat absolut nimic. O curea gates si o rola SKF(mult mai buna decat koyo) este fantastica suma de 95 ron.
01 iul 2015, 16:30
0
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
Dar Volkswagen concureaza Dacia de mult timp. Doar au o alta politica de preturi. Comparati VW Polo sau Jetta in varianta de baza cu Dacia Logan/Sandero in varianta de baza. Sunt identice ca dotari. Ca aspect parca Dacia castiga la mustata.
30 iun 2015, 17:47
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu mai compara Polo si Jetta cu Logan si Sandero pentru ca nu ai la ce. Numai la finisaje si materiale folosite si VW este peste Dacia. Nu mai vobim de siguranta, de design si fiabilitate. In acest moment Dacia produce numai trompete de masini, nu ai vrea sa vezi cum arata un Logan dupa un impact frontal sau lateral ... eu am vazut doua.
30 iun 2015, 20:01
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nici la bani nu poti compara.Un polo chel cu AC 1,0 trendline este 12.481 cu TVA. Despre ce vorbim ? O Dacia laureate diesel este 10.000.Cu navigatie ,scaune incalzite mai pui 400 euro. Oricum castiga din toate punctele de vedere,mai ales din categoria spatiu interior sau portbagaj. Legat de impact,depinde cum iti este norocul.Poti sa fi si in S Klasse ,cand ti-o fi sa mori,te-ai dus.Daca intra un tir peste tine crezi ca scapi in vreun autoturism ?Intra cu un polo intr-un Duster frontal.Crezi ca scapi in Polo ?Pariez pe orice ca nu ! Siguranta la volan depinde si de gradul de constientizare pe care il manifesta "driver"-ul. Daca toti clientii ar cumpara masina pentru siguranta,....ar fi belea,s-ar vinde doar tancurile !
30 iun 2015, 23:14
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Nu ai facut bine comparatia. Daca vrei sa faci o comparatie de siguranta, atunci trebuie sa spui asa: -din care masina ai sanse mai mari sa scapi atunci cand intra un tir in tine, Sandero sau Polo? -daca intra un Polo in Sandero sau invers, care are mai mult de suferit? Sau -intre un Duster si un Tuareg, care se distruge mai tare sau in care mri mai repede? Privitor la noroc, da, ai dreptate, poti scapa dintr-o caruta sau poti muri intr-un tanc.
02 iul 2015, 11:08
0
2947 comentarii 2978 puncte
Pîna în 2018 se vor mai schimba multe. Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din piata! Discounturile astea cu motoare termice clasice, pierd tot mai mult teren fata de hibride. Niponii scot hibride discount la greu si preturile sînt în cadere. Pîna în 2018, iei o hibrida "Toyota" mai discount ca discountul termic si atunci poti sa te caci pe ele, indiferent daca Dacia, VW, Opel, Citroen sau Peugeot deoarece un om normal (cel putin în lumea vestica) nu se mai uita la ele. Asa ca exemplu, în DE la capitolul DISCOUNT, Toyota a vîndut datorita hibridelor ieftine cam 9,8% mai multe masini în 2014 fata de 2013 iar în 2015 se preconizeaza o crestere cu peste 12% iar Dacia............ poti s-o uiti ca e printre primele de la coada, un specimen pe cale de disparitie.
30 iun 2015, 21:55
+1
neymar
423 comentarii 244 puncte
La low cost nimeni nu bate Dacia . Sunt panarame de masini Daciile dar si pretul este pe masura cel mai ieftin de pe piata nu poti emite pretentii de calitate , se vand mult mai bine ca rahaturile de Ford B max C max Cct max care au un pret mare . Ca sa concureze cu Dacia trebuie sa aiba pret de Dacie in primul rand nu mai mare cu nu stiu cate mii de euro .
30 iun 2015, 21:58
0
111 comentarii 184 puncte
problema e ca intretinerea Daciei asta "low cost" e numai in Romania .vrei sa-ti spun ca am facut o distributie +curea accesorii la Logan 1.5 dci in IT cu 400euro !?! am dat telefon la dealer Dacia in BT ,oferta 480 lei !?! preturile alea sunt doar in RO . stii cat miau cerut pe un Logan chel(baza)+GPL in IT ? 11400euro cu discount de 2000euro "rabla" .(da dom'le ,da are volan care se invarte ,geamuri transparente ,usi care se deschid ,roti in toate colturile ...aproape ca un mercedes) nu stiu ce acorduri au astia de la Dacia cu dealerii din celelalte state dar la preturile practicate acolo sigur pot avea concurenta cu marcile deja consacrate .
01 iul 2015, 00:31
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Frate eu traiesc si muncesc in Romania,am preturi de Romania.In Italia castigi mai mult ,iti permiti mai mult.:)) Asa ca nu te poti plange. Dar stai linistit ,pentru ca preturile pieselor sunt la fel.Numai ca in UE servie-urile se respecta si te ard la maxim !Cum tu castigi in salariul in euro,asa au si ei normativele de preturi.100-200 euro ora de manopera Iar masina normal ca este mai scumpa.Cheltuielile cu logistica nu le pui ? Dealerii din alte state sunt bisnitari cu acte in regula.Nu sunt angajatii producatorilor. Se pune adaos comercial la masina,se pun taxe,cheltuieli.Cel putin 1000-1500 euro se adauga la masina ! Preturile sunt mari,coordonate de fapt cu nivelul de trai !Acolo cat ai salariul mediu ? Ai vrea sa castigi in Italia salariul de acolo,dar sa platesti preturile din romania ?Te cred !:)) Probabil asa gandesc cei ce muncesc pe dincolo.Daca insa Romania va trece la moneda unica Euro,iar preturile se vor alinia,vei observa ca nu vei mai putea sa dai inaninte cand vii in tara si schimbi euro in ron. Castigi acolo un salariu inferior unui italian si in tara il vei cheltui la fel! Stii cum este vorba aia:"La circ daca vrei sa vezi curull maimutei,platesti"
01 iul 2015, 07:27
+2
111 comentarii 184 puncte
m-am exprimat gresit ;eu am reparat acea Dacie si imi era rusine sa-i spun proprietarului nota de plata .diferenta de preturi la piese e enorma intre RO si IT ,dar asta numai la Dacia .la alte marci (audi ,bmw ,merc ,..) preturile la piesele de calitate sunt identice intre RO si IT ,unele chiar mai scumpe in RO .
01 iul 2015, 14:08
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Moise Florin IT e IEFTIN. Sa te ti drace în DE. ! Ca sa iei o dacie model Laureate cu motor benzinar de 1,7 litri, obtiuni subtiri, cel mult geamuri electroice + audio & clima = 12.500 € la care se adauga costurile de transport RO - DE = 400 € si asa esti la 12.900 € cu TVA inclus, si asta la dealerul oficial Renault. Daca e sa iei o dacie "ful opsän" te sparge la buzunar ca ajungi lejer la 23.000 EURO. Cu banii astia iei o Toyota Yaris sau Avensis hibrida si-ti mai ramîn si bani de concediu .-) De economisirile la propriul buzunar, nici nu mai vorbesc. La Yaris / Avensis hibrida, platesti impozit anual 30 €. La dacie 89 - 90 €. Daca o freci numai în oras la munca si trasee scurte, o dai pe electric si iei benzina din an în paste în timp ce SUGATIVA MPI de ev mediu numita dacie, te sparge la bani cu ai iei 9,5 litri consum urban si serviceul e ..... crima si pedeapsa. Cînd primesti nota de plata la nemti, pe pariu ca începi sa plîngi. :-) ))))
01 iul 2015, 09:18
-1
104 comentarii 145 puncte
Daca o Dacia Laureate zici ca e 12.900 una full maxim la 15000 cu acelasi tip de motorizare benzina / motorina poate ajunge pentru ca versiunea Laureate e sub full cu cateva dotari in minus (exclus optionale). Un neamt (nu roman care munceste acolo) are minim 2000 euro in mana asa ca cu salariul pe 7 - 8 luni isi is masina cu banii jos asa ca de ce le plangem de mila? Un roman daca aduna 7-8 salarii isi ia un Logan second din 2005-2007
01 iul 2015, 09:56
+1
2947 comentarii 2978 puncte
E irelevant deoarece neamtu cumpara NUMAI PE DATORII si nu cash. O dacie indiferent de motorizare cu full size electric, asistent de parcare, navi, scaune încalzite, piele - (ECHT LEDER) si alte blabla-uri de confort te ajunge la 23.000 - 24.000 EURO + costurile de transport de 400 € + 43 € taxa unica de Umweltplakette (vinierta de mediu) + costurile de înmariculare înca vreo 63 € + 120 € primul TÜV (ITP). La care se adauga, dependent de obtiunile alese, astepti pîna la 2 luni s-o livreze. De ex. Sandero Laurate nici nu se mai ofera pe piata germana. Cel mai ieftin AMBIANCE este la 9490 € si asta la pielea goala iar Celebracion CEL MAI IEFTIN e la 12.390 € la care se adauga obtiunile. Stepway e la 13.590 € si toate versiunile au motorul BESINA de 1,2 litri cu Start & Stop. Daca te uiti în lista de obtiuni (OBTIONAL PACHETE) - PREISE ZUBEHÖR si aduni tot ce-i acolo sa ajungi la FULL OBTION, te iei cu mîinile de cap. Numai încalzirea cu telecomanda costa peste 1000 EURO. http://www.dacia.de/dacia-modellpalette/sandero/preise-ausstattung/preise-ausstattung-und-finanzierung/
01 iul 2015, 11:00
-2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Frate daca ar fi cum spui tu,Dacia nu ar mai vinde nimic in UE.Dar conform datelor statistice,dacia a vandut in 2014 un numar de 511.000 exemplare in UE. Consultand site-ul Dacia.de,am configurat un Dokker Laureate benzina(modelul detinut de mine si cumparat in 2013) la 11890 euro cu 690 euro mai mult decat am dat pe el in 2013.Am pus pe masina toate optionalele pe care le ofera producatorul.Senzori parcare,medianav,scaune incalzite,etc,etc,iar masina a ajuns la 12330 euro. http://www.dacia.de/dacia-modellpalette/dokker/konfigurator/#/recap Nu este chiar asa cum spui.Incalzirea in scaune este 100 euro.Aaa ca poti sa pui pe o masina aftermarket,echipamente extra ce costa 15.000 euro,nu este o noutate,dar acest lucru de intampla la toti producatorii Sandero stepway din link-ul pus de tine "full" este 13950 euro.De unde ai scos 23.000 euro ? Configureaza o toyota Yaris SOL(nu este varianta maxima,de fapt la fel ca sandero stepway laureate) si vei vedea ca masina costa "de la" 17694 euro ! http://www.toyota.ro/new-cars/yaris/index.json#/publish/carconfig_load/model=yaris De unde pana unde afirmatia "Mai bine iti iei o toyota ?Argumenteaza ideile.Am intrat pe configuratorul Yaris si........Iti iei Yaris ,dar cu aproape 5000 euro mai scumpa. Ca prima idee crede-ma ca pentru firma am cautat cele mai ieftine masini de pe piata romaneasca.Am fost pe la toti dealerii,am facut simulari peste simulari.Nici unul nu a reusit sa imi ofere o masina noua,mai ieftina decat o dacie. A doua idee,toate masinile le vroiam (le am) albe.Pentru ca pe alb ,reclama colantata se vede cel mai bine.La toti producatorii(vw,ford,peugeot,citroen,hyundai,etc) culoarea alba costa de la 300 de euro in sus.La rablele astea de dacii,albul este in standard.
01 iul 2015, 11:47
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pai simplu ! Aduna toate obtiunile + pretul de baza si vezi la ce pret ajungi referitor la Toyota, Da ! Mai bine îti iei o Toyota HIBRIDA ca-i impozitul mai mic si în oras mergi PE CURENT si nu pe benzina ceea ce duce la economii de întretinere enorme comparativ cu discounturile low cost ce consuma de la sar dracii. Decît sa iau un low cost (Dacia, Renault, VW, Ford - seria max) ce-mi suge 9,5 în oras sau 7,5 afara, mai bine o hibrida careia îi dau curent în oras si cît sînt la lucru o agat la încarcat pt. drumul retur. kilowatul ma Costa cîtiva centi si nu 1 € ++ litrul. Deci........ e clar ca MAI BINE IAU O TOYOTA. PS stiu ca stilul asta de gîndire nu e valabil în RO dar îti explic cum gîndeste neamtul de cînd piata Auto e invadata de hibride.
01 iul 2015, 12:36
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Gusturile nu se discuta !Aici vorbim de low cost,nu de auto hybrid ce costa cat trei rable low cost. Crezi ca noi nu am vazut germania decat in poze ? Nu aveti acolo mai mult de 10% masini hibride. Acum sa facem un calcul simplu conform stilului de gandire romanesc: Am masina mica motor termic benzina+gpl.Consuma in oras 10-12% aproximativ 10 euro /100 km rulati.O iau noua,cel putin 300-400.000 km nu umblu in motor.Intretinere mica,revizii mai rare si asa mai departe. La o masina electrica,daca se uzeaza/defecteaza acumulatorii in maxim 200.000 km rulati numai electric,platesti pe un set de acumulatori cateva mii de euro in Germania .Spre exemplu in USA un client a platit 7500 dolari pe acumulatori.Plus intretinerea la hybrida ta :)) http://www.greencarreports.com/news/1077652_replacing-a-2001-toyota-prius-battery-pack-what-it-cost Aici vorbim de low cost nu de rablele hybride,care inca nu au viitor cert. Un auto hybrid nu il putem incadra la low cost sub nici o forma,in principiu din cauza pretului imens de achizitie !
01 iul 2015, 13:08
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Scuza-ma dar o Toyota Yaris hibrida ce costa 16.400 € nu e tot low cost? În afara de asta eu vorbesc de masini noi si nu de rable SH. Daca un prost în SUA s-a lasat tras în piept, asta e egal cu zero. Nu generalizam la nivel planetar prostia unui american .-) În germania nici nu apuc sa fac 200.000 cu o hibrida ca dupa 100.000 cînd iese din garantie o vînd si-mi iau alta si daca-mi pica bateriile în timpul garantiei mi le schimba gratis asa ca nu vad unde-i problema. Nu stiu de ce sari asa în sus la capitolul germania? Sînt constient de cîte masini hibride sînt aici si astea 10% - 12% raportat la numarul de locuitori (80 milioane) e egal cu zero dar nu facem statistici nationale. Eu ti-am dat niste banale exemple de gîndire ale neamtului bastinas în anul 2015 de aici sa-ti arat de ce trage un tip de masina la public si altul nu, sau nu mai. Dupa criza economica cînd în DE exista programul rabla (ABWRAK) se vindeau daciile ca pîinea calda. Asta acum e..... istorie si vînzarile sînt..... în cadere libera. La televiziunea germana se spameaza în mod idiotic cu spoturi dacia, de am ajuns sa le învat pederost. Oare de ce? Pt. ca se vînd asa de bine? Hai sa fim seriosi!
01 iul 2015, 16:01
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Lasa-l Robert ca vorbeste si el sa nu adoarma chiar pe link-ul pe care el la trimis apare clar 6890 Sandero 1.2 si pretul creste pana la 1.5 dci de 90 de cai varianta de varf la 12390, domnu MyCyberCSX de unde le scoateti, toata lumea stie ca esti fan hibride dar de la 6890 sau chiar 9500 zicand ca iei varianta imbracata e mare diferenta pana la 16400 de euro, indiferent de 70 de euro care ii scutesti pe an la impozit (asta in Germania nu in Romania, aici vb de mult mai putin) este irelevanta, vorbim de 700 de euro in 10 ani, dar hai sa ii socotim si pe aia si tot avem o diferenta de minim 6000 de euro, bani de care dc treci benzinarul pe gaz te plimbi mult si bine. La 10 euro pe suta de km cum zicea Robert te plimbi mult si bine adica vreo 60000 de km si asta in conditii de oras cu consum mare. Dar in Romania pretul cu consum de 10-12 la suta si sub 3 lei litrul de gaz inseamna defapt 7-8 euro deci mai multi kilometri (ca sa numai socotim si un consum de drum intins mult mai mic de 6-7). Numai vorbim ca hibridul se merita doar dc mergi 90% in oras si nu faci anual f multi km. Ca mai mult de 200000 de km nu rezista acumulatorii si dc trebuie sa ii schimbi ai cacato in fericire. Si sanse mari sa numai valoreze masina la 200000 de km cat te costa acumulatorii.
01 iul 2015, 16:29
0
2947 comentarii 2978 puncte
Deschide domle linkurile alea de obtiuni (SONDERZUBEHÖR / OBTIONALE) si aduna costurile la preturile alea de baza ce le vezi acolo. 13.000 e pretul de baza si nu pretul final. Referitor la hibride, am spus si repet: Unde ti tu o hibrida peste 200.000 km? Dupa 100.000 (3 ani garantie) o dai naibi si iei alta asa cate doare-n pix si nici acolo cu ce se întîmpla cu acumulatorii. Defapt la capitolul VW din articol mi-am exprimat parerea. M-am bagat în discutie ca iar s-or apucat unii sa-si laude "frectia mioritica" discount, prost obicei ce se repeta în fiecare discutie unde e vorba de masini low cost dar n-are treaba una cu cealalta Dacia, perfectiunea discount ! E de......... "nu se poate" !
02 iul 2015, 09:38
-1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Pai stai sa ne intelegem.Eu roman am alta logica. Tin Mercedes in curte pentru familie.Pentru oras si pentru firma am cateva plotoage low cost. Daca iau o masina noua,nu este rentabil sa o vand dupa 100.000 km.Poate pentru tine este rentabil,dar pentru mine nu ! Dau pe o rabla noua 10.000 euro,dupa 100.000 km o vand cu 3000 ?Ce am realizat ?O gaura in buget ? Decat sa cumpar o masina cu 10.000 de euro si sa o vand dupa 100.000 km,mai bine fac un leasing operational,nu platesc avans,am rata fixa(aprox 100 euro lunar) ,trag de rabla pana ii iese sufletul,iar apoi o ia proprietarul inapoi. Este mult mai rentabil ! Daca platesc cca 100 euro pe luna,din cei 10.000 de euro pe care tu ,teoretic ii platesti pe o hibrida,eu merg cu rabla luata pe leasing operational minim 70 luni,dar fara investitie !Adica 5 ani platesc chirie la masina altuia si ma folosesc de ea.Aici l-am facut pe neamt la "inteligenta".Este ?:)) Daca tu "german" ai alta logica este treaba ta.Nu toti romanii au uitat de unde au plecat,nu toti romanii ce au ramas in tara pot fi considerati saraci,sau prosti pentru ca isi cumpara lucruri ieftine.Poate atat isi permit.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim luati la "misto" Pentru mine conteaza chilotii sa fie noi,nu de firma.Nu ma incanta cu nimic chilotii de firma,luati SH.Cam asa gandesc eu "saracul." Cine lauda pe cine ?Nu iti dai seama ce scrii ? Frectia mioritica, pentru banii platiti face treaba de nu se poate. "Frectia" face si la tine in Germania .Rablele asta low cost SH sunt mai scumpe ca in Romania. Eu sunt posesor de rable low cost.Tu esti comentator.Ai vazut pe strada,posibil ai condus de cateva ori,ai vazut pe la vecinul si pui un etalon nereal asupra masiniilor. Eu exprim o parere pertinenta ,bazata pe experienta,tu scrii din auzite ! Poti sa ma corectezi ,daca gresesc ,sau daca ai o besina de asta de dacia si noi n-am aflat !
02 iul 2015, 10:19
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ne certam degeaba si asta deoarece n-ai citit tot ce am scris .-( Am spus clar ca prezint stilul de gindire al neamtului in mod GENERALIZAT, am mai si spus ca acesta NU E VALABIL in Romania deoarece am vrut sa justific DE CE nu se mai vinde Dacia in DE asa c*m s-a vindut cindva. Mentalitatile si posibilitatile nemtesti NU SE PUPA cu cele romanesti.
02 iul 2015, 11:03
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »