Noul ARO 2016 este gata de drum, fiind realizat la Iasi de niste studenti Masini noi 10 Iulie Noul ARO 2016 este gata de drum, fiind realizat la Iasi de niste studenti
Toate comentariile (42):
104 comentarii 145 puncte
Din fata parca aduce a Jeep, in rest foarte reusit si de apreciat! Pacat ca avem talente si in loc sa aiba unde lucra in tara lor o sa plece probabil in strainatate la companii de profil
08 iul 2015, 14:57
0
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
nu stiu daca arata bine sau nu, sau cat de performant e in off-road sau pe sosea...dar simpla idee ca renaste marca Aro imi place la maxim
08 iul 2015, 16:42
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Asa da !!!!! NOTA 10 cu SUPER FELICITARI ! Toata stima si respectul !
08 iul 2015, 16:46
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Si mie imi place masina. Chiar este o initiativa laudabila.
08 iul 2015, 22:41
-1
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
MrCyberCSX: De accord cu tine nota 10... dar ce părere ai de lucrarea de licența de la Facultatea de Inginerie Mecanică din Brașov am pus link-ul mai jos Enjoy:) http://www.digi24.ro/Media/Stiri/Digi24/Actualitate/Educatie/Lucrare+de+licenta+inedita
09 iul 2015, 08:46
-2
2947 comentarii 2978 puncte
HEMI V8 spune tot. CORECT !
09 iul 2015, 12:44
-1
ZyZ
ZyZ
11 comentarii 20 puncte
E interesanta ca proiect de diploma si denota cunostinte tehnice care ar face multi "pasionati auto" invidiosi. Dar strict ca masina, mi se pare pacat de sasiul ala sa-l strici cu un motor la fel de avansat tehnologic precum calculatoarele Sintez. Probabil la fel de manevrabil ca un Golf1 cu VR6. Iar pana sa imi spuna pasionatii conceptului de muscle car ca delirez, sa ma explic: cand ai la dispozitie uzinele alea de 3B sau ABY sau AAN din care poti scoate puteri fenomenale, pastrand si traditie, si tehnologie, si manevrabilitate, cu care de altfel Audi a participat cu succes inclusiv la Pikes Peak, batandu-i pe americani la ei acasa, de ce ai pune un V8 greoi care are, in varianta aspirata, o putere specifica cel putin...modesta?
10 iul 2015, 16:30
-3
2947 comentarii 2978 puncte
Pai e foarte simplu sa gasesti raspuns la întrebarea ta, de ce V8 daca te gîndesti la costuri! Un motor european cu randament mare, consum redus si sufocat de asistenti electronici, costa cît 3 bucati v8 americane si daca tinem cont ca constructorii sînt studenti ce nu înoata în bani, realizezi si de ce au pus v8 si nu alt ceva. Daca observi astfel de proiecte (sau asemanatoare) si din alte tari, chit ca sînt mai multi bani disponibili, se aplica aceasi metoda daca e vorba de utilizarea unor motoare noi.
11 iul 2015, 12:08
0
ZyZ
ZyZ
11 comentarii 20 puncte
Motoarele pe care le-am insiruit sunt proiectate in anii '80, nu sunt exorbitante ca pret. In privinta sufocarii de catre asistenti electronici, chiar nu e cazul.
13 iul 2015, 08:45
0
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca motoare din anii 80 gasesti eventual în rable SH ceau jumatatea de milion pe taho, motoare ce consuma mai mult ulei ca benzina sau în masini casate la remat avînd o calitate si un randament de WC sufocat. Daca tu ai face un astfel de proiect, ai apela la un astfel de gunoi vechi de 30 de ani cu care sa-ti mai si pierzi vremea cu reparatie capitala a motorului si sa bagi inutil bani în el? Nu cred ! PS Cine face În Romania un concept precum iAro apt de piata, indiferent daca e studiu de diploma sau nu, ala fi sigur ca nu se gîndeste la Pikes Peak ci cel mult la Transfagarasan pt. un test drive modest.
13 iul 2015, 09:09
0
ZyZ
ZyZ
11 comentarii 20 puncte
"Daca tu ai face un astfel de proiect, ai apela la un astfel de gunoi vechi de 30 de ani cu care sa-ti mai si pierzi vremea cu reparatie capitala a motorului si sa bagi inutil bani în el? Nu cred !" 1. Daca te uiti la masinile din profilul meu, iti raspunzi singur la intrebare. 2. Daca nu ma insel, masina ta are in preajma aceleiasi varste, ~30 de ani. 3. Regasesc mai multe stereotipuri in postul tau, printre care si faptul ca orice motor din anii 80 nu mai e bun decat de remat. E cel putin deplasata afirmatia, mai ales discutand despre motoare europene. Iar realitatea te contrazice.
13 iul 2015, 10:04
0
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Masina din profil e din 1989 dar nu e singura. Mai am 3. Aia e masina de colectie deci irelevant. Printre altele mai e în familie un Camaro SS din 2012, un BMW i8 si înca un TransAm GTA tot din 89 dar cu wide body, si asta la rîndul lui tot de colectie. am vrut sa pun poze si cu celelalte trei masini dar la portile de înjuraturi si jigniri încasate în comentarii, nu vad rostul sa-mi mai pierd vremea ci caut sa postez cît mai rar siu sa ma retrag de pe 4tuning.ro. M-am plictisit sa tot editez comentarii de Profil cu înjuraturi de mama si alte chiestii jignitoare scrise de tîmpiti prost crescuti! Realitatea nu ma contrazice. Totul depinde de fondul de investitii disponibile. Daca stai sa te gîndesti poti face un proiect din asta si cu un motor vechi de dacia 1300 sau de la un aro original dar îti pui întrebarea daca nu cumva te faci de rîs cu el? Un motor nou, indiferent din ce tara provine, ai la el si o perioada de garantie. În afara de asta, sa retinem si faptul ca momentan are loc o veritabila goana dupa cai putere. Deci, trebuie sa iei din fiecare cîte putin ca sa realizezi un total cît de cît apt de piata. La asta se adauga si faptul ca un concept nu este un produs finit ci un produs experimental la care se lucreaza în permanenta, unde trebuie sa te concentrezi sa realizezi niste parametri apte de piata si nu sa-ti pierzi timpul cu cîrpacitul unui motor vechi unde poti avea fel de fel de surprize, surprize ce-ti toaca bani si timp. În afara de asta, daca tu ai face un proiect din asta si cineva îti DONEAZA UN MOTOR NOU V 8, l-ai refuza si ai prefera unul vechi? Eu asi lua numai un motor nou si asta nu numai motorul ci întreaga transmisie cu cutie cu tot. Dupa provenienta motorului putem doar specula.
14 iul 2015, 10:08
+1
165 comentarii 142 puncte
Din fericire, s-a ajuns la un prototip functional! E clar off-road, nu un SUV, un cal de povara, nu un armasar de fitze! Si arata foarte bine, pentru o masina din aceasta clasa, unde primeaza practicul, nu esteticul! Un singur lucru strica "peisajul" si performantele: acel bull-bar cu o forma nefericita, care limiteaza drastic unghiul de atac, foarte important la o astfel de masina, daca vrei sau trebuie sa te avanti pe coclauri... Ramane sa auzim de bine despre masina si despre colectiv! Poate se gaseste un investitor local, ca "titratii" nu apreciaza concurenta... Cred ca Ghita, ciobanul din Jina, si din reclama Vodafone i-ar aprecia calitatile! :)
08 iul 2015, 21:05
-3
1 comentarii 0 puncte
Tot am vazut masini facut de studenti de la Iasi ... poate uni din ei au sa inceapa sa produca masini la scara industriala .. ar fi frumos sa ne mai dezvoltam industria auto
08 iul 2015, 21:21
0
klauzephoto
44 comentarii 70 puncte
un design TOTAL original care NU SEAMANA CU NIMIC DE PE PIATA.....serioooos ma? si jeep ce zicea? motor toyota....sasiu de aro (singura chestie de aro de fapt) si in rest o alta camioneta cum exista sute....impresionat o sa fiu cand o sa o vad pusa in productie la un pret bun....ca daca se apropie de off roaderele cu traditie nu am facut nimic.
08 iul 2015, 22:09
0
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Un Jeep Cherokee ciopartit si facut camioneta. Nu vad legatura cu ARO, sau macar cu istoria lui. O lucrare interesanta. care au vrut ei sa para si mai interesanta, dandu-i denumirea de ARO, ca altceva nu le-a venit in minte. Le dadeam eu niste sugestii, Amuntelui, Apatriei, Amariei...
08 iul 2015, 23:06
+4
84 comentarii 198 puncte
Eu n-aş sări atât de repede să pomenesc de legătura dintre ARO şi Jeep în istorie. Mai ales că faimoasa suspensie independentă de pe faţă a lui ARO 240 a apărut la scurtă vreme după ce autorităţile comuniste de la noi importaseră, începând cu 1965, un număr de Jeepuri Wagoneer. Care, în 1965-1966, au avut suspensie independentă pe faţă, cu o basculă scurtă şi o bară de torsiune. După aceea, Jeep a abandonat-o şi toate Wagoneer de până în 1991 au avut puntea faţă "de camion", cu arcuri lamelare.
09 iul 2015, 01:44
-1
99 comentarii 68 puncte
Partea buna e ca incearca. Trebuie sa mai incerce mult, dar pentru orice este un inceput. Nu arata grozav, botul pare inspirat din Suzuki Samurai, poate putin corcit cu Jeep. Nu stiu ce inseamna sasiu "original", Aro240 a pornit de la principiul unei caroserii autoportante, nici vorba de sasiu. Au gasit unul de M461 ? Sau de Gaz ? Bara aduce a Logan, bullbar-ul arata nefericit, silueta e de anii 80'. Pare mai degraba o chestie construita de cativa entuziasti cu mijloace modeste si piese aduse de acasa, dacat un mare proiect "organizat pe departamente" si blindat cu titluri universitare. Am vazut pe site doua-trei schite mai inspirate; cam putine. Ca proiect experimental, didactic, merge, ca prototip menit productiei n-are nicio sansa. Sincer, fara rautate. Trebuie sa renuntam sa cotcodacim ca gaina dupa ouat si sa rascolim toata presa de cate ori se aduna doi romani sa faca ceva, de parca starea lor naturala ar fi sa se adune sa stea. Locurile in lumea auto se dobandesc mult mai greu si cu rezultate mai aratoase, chiar si la firmele mici-mici. Asteptam cu interes sa aflam ce-i sub table. Succes!
08 iul 2015, 23:29
-1
99 comentarii 68 puncte
Doar trei romani verzi cu madularul hipertrofiat de mandrie patriotica dupa o zi intreaga de la comentariul meu? Slabut, baieti, slabut, m-asteptam la o mie de minusuri dupa o zi...sau or fi fost si s-o fi dat peste cap contorul ?
09 iul 2015, 17:39
-1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
De ce iti pasa de minusuri? Ti-ai spus parerea si n-ar trebui sa iti pese daca altii o inteleg sau nu. Eu rezonez cu ce ai spus mai sus, in primul post.
13 iul 2015, 10:05
0
4 comentarii -3 puncte
baietii au imaginatie si au vazut ca unui jeep ii sta bine cu elemente de nisssan navara , suzuki samurai cred...
09 iul 2015, 00:00
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
99 comentarii 68 puncte
Asa sa fie, baietii de la Jaguar desfac doua Tata si-un Fiat si le iese-un Ferrari Oltenia ca California era luat ?
09 iul 2015, 18:02
-3
165 comentarii 142 puncte
Sincer, nu pricep comentariul! Se intampla sa fi lucrat cu astfel de firme, asa ca am vazut cam cum stau lucrurile! Iar aia cu smecheria ca mi-am luat masina nemteasca, e fix pix, mai toate componentele se fac pe aci, si le lipesc baietii p-acolo... Iar Tata chiar a scos niste masini, ca Jaguar-ul si Land Rover-ul erau pe nasalie, dupa ce au fost sub ''grija" BMW, dar trebuia sa invete si carnatii sa faca SUV-uri, deh...
09 iul 2015, 19:47
-3
99 comentarii 68 puncte
Sincer, comentariul era o rautate. Da, nu mai e nemteasca, e multinationala si nu ti-ai luat o masina, nici macar nu ti-ai luat un produs. Ti-ai luat ceva ca produsul bancar, un pachet de servicii al carui proiectant e de fapt economistul, din care ai platit un mic avans, care consta in pretul masinii. In continuare vei plati "ratele", direct sau indirect, statului, petrolistului, producatorului, garajistului si asiguratorului. Pana renunti la "serviciu", revanzandu-l sau casandu-l. Designerul, inginerul sunt niste anexe in procesul de proiectare, care fac ce li se spune, baza e in economie si organizare, logistica. D-aia si merg masinile cum merg, fara economie si intr-o deplina dezorganizare intre componente. Am auzit si eu legenda ca neamtul voia sa invete sa faca SUV-uri de la LR. Nu cred, nu e nevoie sa cumperi fabrica daca produsul e pe piata. Iar dupa marile scuturaturi din grupul britanic, ar fi gasit si oameni sa puna umarul. Oricum, imi pare rau de ei, creativitatea in auto, dupa mine, s-a plimbat intotdeauna intre Anglia si Italia, drept pentru care ambele industrii sunt prabusite si/sau inchinate, de la caz la caz. Desigur, cine n-a auzit decat de VW, Mercedes, Fiat, Renault, Opel, Ford si Rolls Royce nu intelege ce spun. Gata, am deviat destul de la subiect, dar am o scuza, asta au facut si prietenii nostri de la Iasi. Au scos un mestecus ciudat cu un nume caraghios, chestia aia nu-I de loc pasarea Phoenix a lui ARO si nu duce nicaieri, decat eventual la un viitor experiment (speram) mai bun. Iar conferentiar-doctorul de pe usa e de desene animate. Nici macar marele Enzo nu si-a scrijelit pe masina notele la muzica si desen, desi cu siguranta valorau mai mult.
09 iul 2015, 21:00
-1
LiquidTW
89 comentarii 190 puncte
Super tare ! Felicitari !
09 iul 2015, 09:43
-3
29 comentarii 30 puncte
Felicitari! Candva ARO a castigat Raliul Faraonilor si le-a luat fata la toate cu care seamana acum. Daa, era modificat, pai care masina de raliu nu e modificata?
09 iul 2015, 19:20
-4
Pro0f
38 comentarii 31 puncte
nu prea are legatura cu ARO, da no.... o incercat, toate inventiile au iesit din incercari! :)
10 iul 2015, 00:17
-1
7 comentarii 1 puncte
Nu seamana deloc cu un ARO!
10 iul 2015, 13:12
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Da trebuie sa semene? Ca ce chiestie? Nici Dacia Logan nu seamana cu Dacia 1300, nici Dacia Sandero nu seamana cu Dacia 1100 si nici Dacia Loggy cu Dacia Nova / Supernova si e tot dacie asa ca nu vad nici un motiv logic ca iAro sa semene în vreun fel cu ARO. În fond e un concept nou si nu un RETROSTYLE în metoda cum au facut americanii cu Camaro, Mustang, Charger / Challenger
05 aug 2015, 09:44
+1
161 comentarii -175 puncte
Eu as pune roata aia de rezerva in bena.
10 iul 2015, 13:25
-2
UnLiMiTeDfLoW
95 comentarii 208 puncte
Felicitari pentru munca depusa si pentru produsul finit, se poate si in Romania totul e sa se vrea. Jos palaria !
10 iul 2015, 19:37
0
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
fugiti ma cu caricatura asta! nu are nimic original in ea! totul e luat de la altii! mare branza! daca se apuca un tinichigiu un mecanic si un electronist si pune ochii pe alceva si il modifica inseamna ca sunt mari inventatori? a iesit un carcalete! cate putin din orice si nimic bun cu siguranta! cate teste a facut ca sa poata fi autorizat sa mearga pe strada!???
10 iul 2015, 20:23
0
2947 comentarii 2978 puncte
Arata-mi o singura masina în ziua de azi care nu are vreo asemanare cu alt model ca eu o manînc surub cu surub !!!! Toti producatorii auto în ziua de azi se copiaza reciproc fara nici un fel de exceptie asa ca nu vad unde-i problema daca iARO din imagine are asemanare cu vreun pickup truck sau vreun suv american sau naiba mai stie ce. Ah............... era sa uit !!!! Cred ca daca masina n-ar fi facuta de studentii ieseni ci ar avea coaiele de bavarez în bot, sigla alb / albastra si sub capota ar scrie MADE LA JERMANIA, sa-mi fu* mîtu ca toata Romania ar fi în limba dupa ea considerînd-o superlivitatea industriei Auto :-)
14 iul 2015, 14:15
+1
70 comentarii 81 puncte
Bravo lor! Felicitari! Spor la mai mult! Sper sa se relanseze brand-ul, dar nu la Campulung Muscel, mai bine pe undeva prin estul Romaniei care e mai sarac si unde ar prinde bine.
10 iul 2015, 22:12
-2
69 comentarii 64 puncte
Din ce vad eu au plecat de la un Nissan Patrol.
12 iul 2015, 10:39
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
Unii vor renasterea ARO, altii vor sa vada masina asta in productie, la un pret acceptabil...ce inseamna "acceptabil" pentru voi, de fapt? Masina asta s-a facut din bucati de la alte 4-5 masini. ca proiect de diploma e ok, desi nu-ti trebuie studii ingineresti sa pui 200cp pe un sasiu de land-rover. s-a mai facut, s-a demonstrat ca rezista. la fel, nu-ti trebuie multa munca de proiectare sa deduci ca o punte de toyota landcruiser rezista unui motor de landcruiser :) lucrarea are mai mult un caracter practic si si-a atins scopul. oamenii merita nota 10 pentru idee si pentru munca depusa. insa pana la productia de serie a unei masini pentru care ai nevoie de 4 alte masini functionale second-hand, pe care sa le tai si sa le modifici, sa le faci interior, instalatie electrica, climatizare, incalzire, etc sa fie functionale, sa respecti macar o norma de poluare E5, sa treci teste de siguranta, e cale lunga. iar pretul acestui proiect nu va mai fi un pret derizoriu, cum spera toti pe-aici sa-si cumpere o navara-landcruiser-aro-logan-frontera... la pret de oltcit din remat :)
13 iul 2015, 10:42
+1
24 comentarii 22 puncte
Demersul studentilor este laudabil, a implicat multa daruire, pasiune, multe ore de munca si bani. Chiar daca suma investita este egala cu zero pentru orice producator din domeniu, pentru niste studenti sigur a fost un efort considerabil. Nu este corect sa radem de acest demers. Rezultatul obtinut este extrem de valoros prin prisma experientei dobandite de cei ce au participat la proiect. Sa termini faculatea la cca 22 de ani si sa poti avea in CV o asemenea experineta iti da o sansa in plus sa aplici undeva ( renault ...sau alte firme din exterior ) cu mai mult succes comparativ cu altii care nu au nici o experienta practica. Nu sunt insa de acord nici cu cei care deja viseaza la relansarea marcii ARO..., e adevarat ca exista muti fani printre noi, chiar si eu..insa sa ramanem cu picioarele pe pamant. In lume in fiecare an, la sfarsit de promotii..in cadrul diplomelor de la facultatile de design exista destule cazuri de firme renascute prin proiectele propuse si machetele, conceptele realizate. Asta nu inseamna ca celebra firma vizata mai are un pas si apare pe piata. Este doar demersul unui student sau a unui grup de studenti si universitatea respectiva. Distanta de la un prototip, chiar si functional ...si o masina de serie este enorma. Sa analizam insa ipotetic cazul acestui concept. Presupunem ca printr-o minune apare un fond de investitii sau un investitor doritor sa finanteze productia. Masina prezentata, datorita unor dificultati tehnice si financiare ( cele tehnice isi au originea tot in cele financiare ) are incorporate si elemente ale altor masini ( in general generatii mai vechi ). In cazul unei productii in serie, cineva ar trebui ori sa "alerge" dupa matritele vechi ( aro, jeep etc ) sa le cumpere si sa le modifice... ori sa le faca de la zero. Ambele demersuri sunt dificile..incat mai logic ar fi in cazul in care ai banii sa faci niste matrite noi, sa realizezi si un proiect care sa beneficieze de noutatile tehnologice si de design din prezent. B
13 iul 2015, 14:44
+1
24 comentarii 22 puncte
Banuiec ca nu se gandeste nimeni la o productie de serie in care stai si cauti pe situri de masini Sh..platforme de Aro ..elemente de caroserie de Jeep ...si in baza lor sa faci o miniserie de masini ... Sa presupunem ca am trece de impedimentul banilor si linia de productie ar fi gata..., aici intervine si mai dur factorul economic...care se tine scai de noi de la inceput pana la sfarsit. Exista un raport intre numarul de masini fabticate si pretul pe care poti sa il ceri... teoretic ca sa poti cere cat mai putin trebuie sa produci in serii cat mai mari automobilul... numai un specialist in studii de piata ar putea spune un numar estimativ... Mai sunt si alte dileme ... prin caracteristicile ei masina asta nu activeaza in clasa SUV, unde cerintele de design, detalii si confort sunt extrem de exigente dar si piata este avida de ele. Ea ar activa in clasa offroad veritabila, masini serioase pentru cei ce vor ceva cu care sa lase soselele in urma si nu sa mearga cu ea la Mall... Exista o piata suficient de mare in lume ca sa ne asigure un numar de vanzari atat de mare incat sa o putem da ieftin ? ... eu unul inclin sa cred ca nu. Daca urcam pretul si masina tot ipotetic ar fi egala tehnic cu cel mai capabil offroad... am observa ca tot nu ar fi cumparata, oamenii ar prefera un producator cu renume. ARO a fost un nume dar nu reprezinta o traditie offroad la nivel mondial in ochii potentialilor cumparatori, fie ca ne place fie ca nu. Faptul ca tot ipotetic in tara noastra s-ar gasi cateva mii de doritori sa cumpere masina, tot nu ar fi suficient ca sa reziste..doar piata interna nu ajuta pe nimeni. La nivel de pret daca se face un sondaj...este posibil ca multi din cei ce spun ca vor masina, sa se gandeasca la un pret de cateva mii de euro ..probabil ca nu mai mult de cat un duster...doar este ARO masina romaneasca, pt buzunarul nostru ( este si asta un stereotip...masini facute pt noi romanii ). Din acestia ..si mai putini ar fi dispusi sa achite cele cateva mii d
13 iul 2015, 14:45
+1
24 comentarii 22 puncte
de euro daca ar fi pusi in fata faptului implinit, sa cumpere masina. Rezumand...demersul studentilor este formidabil si merita toata lauda. Faptul ca altii deja viseaza la renasterea numelui ARO...fabrica care sa demareze productia ... este o lipsa de informare despre cum merg lucrurile in acest domeniu. Pentru cei care critica executia acestui concept facut de studenti..., sa se gadeasca ca scopul a fost unul educativ din care intreaga echipa a invatat si ca resursele financiare au fost limitate, cu efecte directe asupra rezultatului. Din pacate In tara asta este dificil sa facem orice ...nu avem nici o traditie recunoscuta nici targere de inima.., cand altii faceau primele incercari de trasmisii automate, la noi inca se mai vedea fumul de la rascoale... Daca cineva da exemplul Logan...nu are nimic in comun din punct de vedere al produsului. In spatele aparitiei si sucesului Logan se afla un grup Renault cu o experienta enorma in domeniu... iar piata vizata de produs prezinta o felie mult mai mare de cumparatori comparativ cu felia de piata care ar putea fi reprezentata de un model offroad veritabil, lowcost.
13 iul 2015, 14:46
+1
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
Sunteti niste CARCOTASI AUTENTICI majoritatea dintre voi! In primul rand ca inafara de a sta pe forum si a comenta inutil la adresa unor tineri care chiar se pricep si au potential sa creeze ceva nu cred ca stiti sa faceti altceva! Daca v-ati mai murdari mainile din cand in cand,macar sa schimbati un amarat de filtru de aer,a-ti observa poate ca lucrurile in domeniul tehnicii auto nu sunt deloc usoare,mai ales cand vine vorba de proiectare chiar daca e facuta cu elemente imprumutate! In primul rand este de apreciat faptul ca au putut sa piarda probabil multe nopti pt realizarea acestui proiect si nu au preferat clubul in weekend! Zic ca merita nota 10 pt ceea ce au reusit sa faca si cred ca numai un adevarat pasionat si cunoscator le poate aprecia multele ore de nervi si sudoare pt a pune pe roti un asemenea proiect! BRAVO!
19 iul 2015, 21:54
0
180 comentarii 260 puncte
Asa, deci se iau niste studenti fara prea multe resurse financiare si se pun pe facut o masina. In primul rand, este vorba de realizarea practica a unei lucrari de licenta. Ca absolvent al Politehnicii Iasi, stiu ca acest lucru este aproape imposibil. Cu alte cuvinte, o data nota 10 pentru realizarea practica a unei lucrari de licenta. A doua oara : este o struto camila, asa cum sunt multe masini din ziua de azi. De unde, in numele lui Dumenzeu, sa creeze niste studenti un motor nou, o caroserie noua, un sasiu nou sau o suspensie inovativa ? Eu unul le spun BRAVO din toata inima ca au reusit sa faca ceea ce au facut. Arata ca detin suficiente cunostinte incat sa se poata numi ingineri in prag de cariera. Si nu ingineri pe hartie, desenatori tehnici care se cred ingineri sau alte nazbatii. Restul, care dau cu piatra, au facut macar o schimbare de motor in viata lor ? Sau daca nu e o INVENTIE ca la carte, etc. nu e buna de nimic ?
12 aug 2015, 20:27
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »