Aceasta e sansa ta sa admiri noul BMW Seria 3 din toate unghiurile si pozitiile Masini noi 20 Iulie Aceasta e sansa ta sa admiri noul BMW Seria 3 din toate unghiurile si pozitiile
Toate comentariile (4):
Speed_Demon
9 comentarii 31 puncte
Azi maine vedem 390i cu motor de 1.0 ... :|
20 iul 2015, 14:37
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Azi e o zi trista, cum sa te duci sa iei un seria 3 si sa fie in 3 cilindrii, trist. Chiar dc motorul are performanta exact cum zicea si colegul de mai sus 390i cu motor 1.0 Cat despre diesel ma mir ca pastreaza 316d, adica 115 cai dintr-un 2.0 diesel in anul 2015 este foarte putin 318d este ok, acela trebuia sa fie entry level nu acest 316d care este batut la putere de orice masina noua cu motor 2.0d Nu cred ca mai exista masina noua de productie cu motor 2.0d de aceasta putere. Pana si Mercedes s-a lamurit cu acel C200 cu motor 2.2d si 136 de cai si au renuntat la el pentru un 1.6 diesel cu aceiasi putere.
20 iul 2015, 17:30
+4
70 comentarii 70 puncte
Din dorinta de a face din ce in ce mai multi bani multe firme si-au modificat ADN-ul. Cand a aparut prima data seria 1... BMW chiar daca era cea mai nepractica masina din clasa ei portbagaj minuscul acces dificil in spate, spatiu restrans pentru pasagerii spate...compania BMW a anuntat ca surle si trambite ca este tractiune spate singura din clasa ei si este ca si senzatie la volan un adevarat BMW, iar dezavantajele tractiunii spate pe o platforma asa mica fiind balansate de placerea de a conduce. Buuuun, mai nou avem BMW tractiune fata, nu mai conteaza traditia, motoare in 3 cilindrii, si versiuni anorexice de putere gen 316d. Traditia a murit, acum toate firmele se prostitueaza pentru cateva zeci de mii de masini vandute in plus. Mai rau masinile au devenit biodegradabile durata de viata s-a redus la 10-12 ani. Mercedez isi bate joc de clienti cu motorizari renault. VW, Audi practic folosesc aceleasi motoare, cutii, electronica si pentru skoda si seat. Etc etc atunci de ce sa mai cumperi masini chipurile "premium"
21 iul 2015, 09:56
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Singurul motiv pentru care se merita sa cumperi masini premium este sa cumperi motorizare mare care nu o gasesti la ceilalti producatori sau vreun hibryd avansat. Adica un 330, sau 530, 540 (i sau d) motorizari de genul. In rest la motorizari mici nu prea se merita, pentru ca un 316d dinacesta costa vreo 32000 de euro, bani de care eu unu cu ochii inchisi mi-as lua Skoda Superb 2.0d de 190 de cai, s-ar putea sa imi mai si ramana bani dc nu vreau cutie automata sau cine stie ce optiuni bizare.
21 iul 2015, 16:53
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »