Nu uitati si de filtrul de polen ce trebuie schimbat obligatoriu chiar si atunci cand nu sunt mirosuri neplacute (si dezaburirea functioneaza mai bine) si de o dezinfectare a sistemului de climatizare din cand in cand.
La clima automata nu e vorba doar de obloane.Daca vara vrei un aer nu chiar atat de rece clima il amesteca cu aerul cald degajat de radiatorul de caldura.E o greseala sa spui ca ca aerul conditionat manual e acelasi cu cel de pe masinile cu clima.La cel manual iti ingheata sufletul.La clima schimbatorul de caldura"negociaza" temperatura in primul rand fata de temperatura de afara.
Rar mi-a fost dat sa intalnesc in cele cateva randuri scrise de autor o densitate mai mare de aberatii (ca sa fiu elegant in exprimare) ce contrazic precepte stiintifice universal recunoscute ca fiind valabile. Ce sa mai zic ca nu avem nici o treaba cu legea conservarii energiei [perpetuum mobile functioneaza de mult si eu nu am aflat probabil (?!), iar lumea consuma energie si o cauta cu nesat, numai asa, pentru divertisment !]. Aflu aici ca schimbul de caldura convectiv este mai eficient la viteze mici (eventual stationar !?) si fara turbulenta agentului; ce mai incolo si incoace, Reynolds, Grashoff si alti antimergatori ar crapa de necaz ca au fost atat de naivi intr-ale termotehnicii si si-au batut capul degeaba cu ecuatii criteriale !
Observatia este pertinenta. Mea culpa; se mai intampla uneori, din "fuga condeiului", atunci cand ma precipit, sa omit litere sau sa stalcesc grav cuvintele. Imi cer scuze. Voi revizui mai cu calm si atentie ceea ce voi scrie.
Dela o vreme cand dau drumul la aer conditionat,climatronic,in ciuda temperaturii alese sa zicem 22 grade C,intra numai aer cald.Conducta dela compresor e rece,iar cand am apasat pe bila au tasnit stropi.Deasemeni ambreiajul anclanseaza si dezanclanseaza la interval de aprox.20-30 de secunde.Ce poate fi? Peugeot 307,1,6benzina,110CP.80000Km