Cine ii da dreptate acestui sofer care plange ca a ramas pieton sigur traieste pe alta lume Legislatie Auto 22 Septembrie Cine ii da dreptate acestui sofer care plange ca a ramas pieton sigur traieste pe alta lume
Toate comentariile (46):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
MajeStik
59 comentarii 186 puncte
Pana acum aruncau cu noroi in politie si ii faceai burtosi, spagari, gogosari...etc, acum ii lauda intr-un caz de dublu abuz. Probabil au angajat un politist in redactie. Rusine !
22 sep 2015, 10:46
+7
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
El a patruns in intersectie pe verde plin (nu intermitent) deci trebuie lasat sa si iasa din intersectie chiar daca iese pe rosu cum ar veni. Altfel ar ramane in intersectia unde a fost blocat de cele doua autospeciale de politie si ar bloca complet traficul. Eu asa ma gandesc, daca nua i voie sa intri pe verde in intersectie daca risti sa o blochezi nici sa nu ramai ca prostul in mijlocul intersectiei aiurea.
22 sep 2015, 11:16
+22
2 comentarii 7 puncte
Ai dreptate. Dar dupa logica unora trebuia sa se opreasca sa se dea jos si sa se duca la semafor sa vada cand se face verde.... Nu mai conta ca bloca intersectia. Odata ce ai intrat pe verde iti continui manevra
22 sep 2015, 11:53
+7
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Si tu chiar ai vazut in filmare ca a intrat in intersectie, serios????????? Eu vad ca a ramas la linia alba, inainte de semafor, chiar daca semaforul nu se mai vede in filmare.
22 sep 2015, 12:54
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Am aruncat un ochi pe Google si am vazut ca din pozitia lui din acel moment nu era considerat ca fiind intrat in intersectie. Da, am gresit, a ramas fara permis pe merit si pe barba lui ptr ca nu s-a asigurat ca are verde. In Google maps se vede intersectia si unghiurile precum si presemnalizarea mult mai bine ca in filmulet. Probabil ca si eu as fi intrat la fel ca el in cazul acela.
22 sep 2015, 14:59
-1
2 comentarii 3 puncte
Perfect de acord ...ce se intampla daca nu veneau cele doua masini de politie ??? tot il opreau ??? eu nu cunosc zona , nu sunt din Bucuresti , insa din film se vede ca a intrat pe rosu ...restul sunt speculatii , ca 5 sec , ca pietonul , etc !!! important e momentul intrarii in intersectie , atat !
22 sep 2015, 19:01
+3
73 comentarii 87 puncte
Te rog sa imi spui cum se vede ca a trecut pe rosu ca eu pur si simplu nu vad decat verde la stanga cu 10 m inainte de a patrunde in intersectie.
23 sep 2015, 13:31
+2
MixMaster
19 comentarii 108 puncte
Ce vad eu e ca in momentul in care soferul a trecut fizic de semafor, era verde! ca intre timp a acordat prioritate masinilor de politie care veneau pe linia de tramvai, e alta poveste. Insa el era trecut fizic de semafor, pe verde, caz in care dupa parerea mea nu mai conteaza ca era rosu cand el era inca in intersectie. Mai ales in conditiile in care el a prins acel rosu in intersectie deoarece a respectat legea, si a acordat prioritate masinilor aflate in misiune. Eu cel putin asa vad lucrurile.
22 sep 2015, 11:17
+5
1 comentarii 1 puncte
Faptul ca a trecut de semafor pe culoarea verde si a ramas in intersectie pentru a acorda prioritate masinilor de politie nu inseamna ca a recut pe rosu prietene :)) , si daca tot ai analizat asa bine totul cu pietoni si toate cele , de ce nu ai analizat si semaforul sa vezi ca era rosu la stanga si verde pe inainte si dupa sa dat verde la stanga si la putin timp a dat rosu pe inaite ? , abea de la 0:13 semaforul de stanga se pune in verde ;)
22 sep 2015, 11:21
+1
ALexSTe
5 comentarii 33 puncte
Intr-adevar cand a pornit coloana de masini sa faca la stanga era verde dar a trebuit sa se opreasca din nou sa treaca masinile de politie el fiind in dreptul semaforului cand s-a intamplat asta, se si vede linia alba ce delimiteaza benzile si unde te opresti cand esti primul la semafor. Pun pariu ca nu s-a mai uitat la semafor cand a pornit din nou sa faca virajul la stanga, el deja fiind rosu. Nu tin nici cu politia nici cu el.
22 sep 2015, 11:27
+13
1 comentarii 3 puncte
Soferul are dreptate . El a intrat pe verde in intersectie , ca dupa el s a facut rosu e alta poveste. De unde sa stie el ca s a facut rosu in 2 secunde ??
22 sep 2015, 11:30
+3
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
in timpul in care a fost facuta manevra, nu numai ca nu cred ca s-a pus rosu ..dar dupa verde urmeaza galben ,care mai dureaza 5 secunde. Parerea mea, cu toate ca nu se vede pe camera de bord, e ca omul a virat legal la stanga, pe verde sau galben ...in orice caz nu cred ca avea cum sa se puna rosu intr-un timp atat de scurt.
23 sep 2015, 00:33
+1
Flippy20
270 comentarii 588 puncte
Ce prost esti saracu' de tine,tu,autorul articolului...ai ridicat prostia la rang de arta.bine,daca in prealabil singurul volan pe care l-ai avut in mana pana acuma a fost un A4tech,e de inteles... stii in ce conditii nu are politia dreptul sa iti ia permisul cand treci pe galben gen ?ce trebuie sa faci cand o intersectie e blocata ?sa ...degajezi zona ...gen...nu era nici o intersectie blocata acolo,a avut spatiu de manevra sa evita asta.a dat prioritate cui trebuia,si-a vazut de drum ;) A patruns pe verde sau in cel mai rau caz pe galben (nu se vede in filmare)! nu pe rosu! Daca stii sa apreciezi ca si durata,din momentul in care semaforul nu se mai vede in cadru ,si apoi soferul opreste sa dea prioritate,nu trece prea mult timp ... V-ati batut joc de ce a fost 4Tuning candva ...cu toate articolele de C*c*t si toti aplaudacii(ai scris bine acolo,te numeri printre ei)care va dati voi atotcunoscatori de pe scaunul din tramvai si metrorex... O zi frumoasa...sper sa iti vanda parintii volanul ala A4tech !
22 sep 2015, 12:02
-3
ALexSTe
5 comentarii 33 puncte
Voi chiar nu vedeti ca s-a oprit in dreptul semaforului ? nu a trecut de linia alba din fata masinii ca sa poti spune ca era deja in intersectie cand a lasat masinile de politie sa treaca. El e de vina ca nu s-a uitat la semafor cand a intrat in intersectie.
22 sep 2015, 12:24
+18
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Ce sa le ceri acestor soferi, unul mai viteaz ca altul... Numai intrati in intersectie vad toti desi nu trecuse de linia semaforului.
22 sep 2015, 12:53
0
11 comentarii 12 puncte
Atitudinea domnului de la politie ne arata cum suntem tratati, daca sunteti atenti il intrerupe pe saracul om care incearca sa ii explice 'desteptului' cum a fost situatia, semaforul arata verde pentru virajul la stanga, daca pe flmare ar fi fost culoarea galbena la semaforul pentru virajul la stanga atunci domnul politist avea dreptate, verdele e verde, pentru atitudinea domnului politist ar trebui sanctionat drastic, cand omul a spus "ceea ce spun este sustinut inclusiv de camera", reactia domnului politist a fost foarte aroganta, rusine domnului politist pentru modul in care isi face meseria, sanctiuni drastice merita !!!
22 sep 2015, 14:54
+5
ALexSTe
5 comentarii 33 puncte
Aici sunt de acord, atitudinea agentului lasa de dorit de parca ar fi avut ochi de vultur si a vazut el de la 100 de metri si DIN LATERAL ce culoare a avut semaforul, daca era in spatele soferului si ar fi trecut pe rosu in fata agentului mai ziceam dar in cazul de fata ii un abuz din partea agentului dar si o greseala din partea soferului pentru ca mai mult ca sigur a trecut pe rosu desi politistul nu avea cum sa demonstreze acest lucru mai ales din locul de unde a observat el incalcarea legii. Sa zicem ca soferul intr-adevar a trecut pe verde si ar fi avut si dovada video, agentul practic aproape a spus ca se rahateste pe filmare pentru ca na el e esenta politiei rutiere si ce are altcineva de spus e egal cu zero. Atitudine de rahat intr-o institutie de rahat dintr-o tara cu conducere de rahat.
22 sep 2015, 15:29
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
7 comentarii 11 puncte
Am o întrebare pt.cei de la 4tuning.ro.V-au angajat cumva cei de la poliție,cu juma' de normă?Nu vă e rușine?Faceți comentarii atât de pertinente în susținerea unor polițiști care chiar fac de râs uniforma.Din cauza unor astfel de polițiști,respectul pentru lege,pentru instituțiile statului...sunt puse la îndoială atât de mult.POLIȚISTUL TREBUIE SĂ FIE OM.Șoferul chiar a fost respectuos,l-a rugat pe nenorocitul ăla să vadă înregistrarea,dar...De ce l-a refuzat?Timpul lui de milițian e prea prețios?Cât de frustrant trebuie să fie ca,un polițist care,doar pentru că are el chef,te poate opri,sancționa și lăsa fără permis,chiar dacă ești nevinovat?Faptul că ești pus pe drumuri,obligat să alergi prin instanțe să-ți demonstrezi nevinovăția,când era atât de simplu ca polițistul să fie om.Putea să se uite și el pe înregistrarea camerei de luat vederi,împreună cu șoferul contravenient,iar astfel se clarifica totul.Dar,de ce să fie om,când poate fi porc?Porc împuțit.Pentru că poate...E singura explicație.
22 sep 2015, 15:53
+11
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Sunt multe cazuri in care agentii fac abuzuri. Din pacate, sau fericire, acesta nu e unul dintre ele. Omul a trecut pe rosu, a ramas fara permis, e simplu ca buna ziua. Politistul nu e obligat sa vada vreo filmare din camera ta de bord. Si chiar daca ar fi vazut filmarea, acesta doar confirma ca soferul a trecut pe rosu... Eu unul in cazul asta nu vad vreun abuz al politistului. Pe acolo mai trecusera zeci, poate sute de masini care nu au fost oprite pentru ca nu au gresit. Politia sta acolo pentru a-i amenda pe cei care ocolesc coloana oprita la semafor si se uita in permanenta in intersectie. Cum ar fi daca toti soferii care trec pe rosu ar fi iertati si lasati sa repete greselile?
22 sep 2015, 16:47
-3
5 comentarii -2 puncte
Sa fim seriosi cu ocolitul coloanei la acel semafor.vin multe masini dinspre "europa", care fac stanga.daca ai sta pe un singur rand la semafor, pt a face stanga, se face coloana pana la semaforul precedent, si prinzi 10 semafoare pana treci.asa incadrezi si ultima "banda", linia de tramvai si mai descongestionezi traficul.dar politistul roman, cum el sta la panda, doar ca sa te arda.....nu e corect.in fond si la urma urmei nu e o tragedie in Bucurestiul asta aglomerat
22 sep 2015, 17:41
+1
11 comentarii -11 puncte
Se intampla foarte des in numeroase situatii. Politistii nu sunt atenti la desfasurarea traficului, greseli pertinente si semne sau marcaje puse aiurea astfel incat sa poata imbunatati siguranta rutiera. Ei incearca sa gaseasca in schimb locuri bune in care pot sa isi faca norma, diverse curbe cu vizibilitate PENTRU EI si fara vizibilitate PENTRU CONTRAVENIENT, locuri in care dupa tufe poate sa sara un pieton, locuri in care semafoarele nu sunt sincronizate si asa mai departe. Din pacate asa e la noi.
22 sep 2015, 22:41
+2
1 comentarii 1 puncte
Daca va uitati mai atenti cand trece de intersectie nu se pune nici o masina in miscare ba chiar mai sunt si pietoni pe trecere
22 sep 2015, 16:56
+1
5 comentarii 19 puncte
Am citit tot articolul si comentariile si sunt de parere ca soferul are dreptate: 1. Puneti pauza in ultimul moment cand se vede semaforul: Opel-ul alb e in dreptul semaforului (incercati sa opriti cu botul masinii pe aceeasi linie cu un semnafor atarnat la fel ca cel din video - mai vedeti culoarea? Posibil, daca va urcati peste volan sau va intindeti pana la geamul pasagerului), iar mai apoi soferul acuzat trece cu CATIVA metri mai in fata de unde era Opel-ul. Ia ganditi-va daca mai vedeti semaforul ca si sofer din acel loc? 2. Pietonii de pe strada pe care a intrat soferul acuzat inca nu s-au angajat in trecere, deci e posibil ca la ei sa nu se fi facut inca culoarea verde (sau le era frica sa se angajeze din cauza masinilor). 3. Faptul ca niste colegi ai politistului ("sau nu?" Sa fim seriosi...) au blocat virajul masinilor (pentru cateva secunde) ar putea sa il faca pe politist mai intelegator. Soferul a acordat prioritate (bravo lui) cum se cuvine si si-a continuat virajul destul de civilizat (nu cum fac altii si baga in functiunea toti "caii" masinii pe culoarea galbena, existand riscul mult mai mare sa loveasca un pieton daca ulterior este o trecere de pietoni).
22 sep 2015, 17:15
+9
11 comentarii -11 puncte
Ai punctat foarte bine!
22 sep 2015, 22:43
+2
36 comentarii 76 puncte
Mi-ar face o deosebita placere sa vedem ce decide instanta in acest caz
22 sep 2015, 18:07
+4
5 comentarii -2 puncte
Daca martorul, pe care a zis ca il are in dreapta, spune ca era verde, are sanse mari da castige.politia neavand dovezi si fiind la o oarecare distanta de acel semafor, neavand vizibilitate asupra culorii semaforului.
22 sep 2015, 18:29
0
11 comentarii -11 puncte
Nu se ia in considerare pozitia politistului. Se merge pe prezumtia de veridicitate a organului constatator. Mie mi-a fost anulata contestata in instanta, dupa ce agentul de circulatie a constata de la 700 metri distanta faptul ca eu eram pe linie continua sau nu cand am incheiat depasirea. Pentru mine 720/710 metri insemnau PE sau NU PE linie continua, dar marja de eroare a ochiului uman e extrem de ridicata la asemenea distanta. In fine..instanta a decis ca politistul are prezumtia de veridicitate.
22 sep 2015, 22:45
0
6 comentarii 5 puncte
Se pare ca este mai credibil MILITIANUL cu afirmatia nesustinuta decat de el decat soferul sustinut atat de camera video (nu are valoare in instanta) si de pasager. Sa nu fi realizat inca planul de amenzi?
22 sep 2015, 20:38
+1
dusmanulcatalin
5 comentarii 6 puncte
Politistul cum face dovada ca cel invinuit a trecut pe rosu? Doar asa ca el e garcea si ca a vazut el undeva la un unghi de 750 de grade in spatele cefei? Daca are dovada video de pe mcv poate are dreptate.
22 sep 2015, 20:56
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1 comentarii 0 puncte
La urma, cand soferul ii atrage atentia agentului despre abuzul comis si ca-l va raporta sefului sau dupa ce va castiga in instanta, acesta ameninta soferul ca, daca nu castiga in instanta, o sa aiba de lucru cu el. (Deci il asteapta viata grea pe sarmanul sofer, cine stie peste cine a dat...) Sanctunea e deja data... Oare ce-o sa-i mai faca soferului?
22 sep 2015, 22:22
0
11 comentarii -11 puncte
Deci se vede clar ca el nu a fost oprit DELOC in timp ce masinile de politie treceau prin intersectie, a lasat masina -sa curga- pentru a pleca mai usor de pe loc si pentru a nu ramane oprit in intersectie. Era deja intr-o pozitie imposibila pentru a mai vedea semaforul, mai ales ca era probabil atent la masinile de politie. Personal mi se pare abuz din partea agentului constatator. Sper ca a castigat in instanta. Iar articolul este lipsit de orice profesionalism si pare atac personal sau vine din partea unui "jurnalist" frustrat.
22 sep 2015, 22:37
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1 comentarii 1 puncte
buna la toti. Tot ce conteaza este un singur lucru - soferul a procedat perfect REGULAMENTAR. Cei care sant soferi stiu de ce. Totul se gaseste in regulamente. Numa bine.
23 sep 2015, 00:50
+1
03HNO
17 comentarii 17 puncte
http://youtu.be/NVubZ0Oegy4 Uitați aici diferența. Ce înseamnă sa fii educat si sa vrei sa educi, nu ca majoritatea golanilor nostri
23 sep 2015, 00:56
+2
30 comentarii 50 puncte
Ma adresez celor de la 4tuning in primul rand. Nu inteleg chestia asta cu "traieste pe alta lume". Cu alte cuvinte, daca noi nu suntem de acord cu voi, noi suntem prosti / tacaniti / "cu capu` ", asa-i ? Frumos. Dupa ce ca va faceti painea "ciordind" articole de pe site-uri specializate, va mai ca**ti si pe utilizatorii vostri. Prietenas, alias Hondarul ( cred ca tu esti autorul de te tot agiti pe aici ), omul a stat pe banda ( nu s-a bagat ca m**a pe linia de tramvai ) , a acordat prioritate vehiculelor aflate in misiune cu semnalele acustice si luminoase in functiune, si si-a continuat drumul. Probabil ca n-ar fi ramas fara permis dac-ar fi stat in intersectie si ar fi ingreunat traficul. Sau poate ar fi ramas si asa. Eu nu inteleg chestia cu pietonii la tine. M-am uitat de cel putin 10 ori la clip, si nu am reusit sa vad culoarea semaforului pentru pietoni. De unde carul meu stii tu ca aveau verde pietonii ? De unde stii tu, ma prietene, ce interval temporar au semafoarele din intersectiile bucurestene ? Arunci cu ca**t in bietul om. Poate a trecut pe rosu, este posibil, da` nu ai tu de unde sa stii. Si chiar sper sa mearga in instanta. Chit ca pierde sau castiga. Iar promisiunea agentului de politie, ca il da el in judecata daca nu-i asa, aceasta afirmatie este penibila. Impreuna cu tine. Cred ca ai fi facut mult mai rau, ai fi urlat " Securistii " si alte sinonime la adresa stimatei Politii Romane, dac-ai fi fost tu in locul lui. In loc sa stati voi sa dezbateti aici ce si cum, mai bine, cautati alte site-uri de unde sa furati articole si sa le prezentati cititorilor vostri ca fiind originale. Sanatate !
23 sep 2015, 03:06
+3
52 comentarii 62 puncte
Inca erau pietoni pe colt la piese auto, deci a trecut ok. Politai bulangiu.
23 sep 2015, 08:42
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare