Editorial: Cum a reusit Volkswagen sa devina cel mai mincinos samsar de masini din toate timpurile Editorial 22 Septembrie Editorial: Cum a reusit Volkswagen sa devina cel mai mincinos samsar de masini din toate timpurile
Toate comentariile (92):
special_nr1
173 comentarii 105 puncte
urat.iti dai seama ca minciuna e si la celelate marci din grupul VAG..greu o sa iasa vw din gaura asta...cu ocazia asta sper ca si celelate marci sa fie cu datele tehnice(noxe,cp)cat mai aproape de adevar
22 sep 2015, 11:14
0
1 comentarii 4 puncte
Cred ca e un prilej ca toti frustratii sa inceapa sa refuleze bazaconii. Spun cu toata raspunderea ca toti producatorii sunt samsari. Daca te uiti in mapele de prezentare ale masinilor gasesti consumuri de 6-7% la masini care nu consuma sub 10%. E o problema generala (toti mint din punctul meu de vedere inacceptabil - mult peste 10%). 25%-50% in mod uzual la marea majoritate. Eu am sesizat de mult acest aspect; am scris de asta cu multa vreme in urma. Sunt cel putin 10 metode de obtinere a unor consumuri bune si emisii de noxe mici la toti producatorii auto. TOTI !!! Acum in state sunt 2 alternative: 1. In america nu mint toti producatorii ca in Europa ca aia e tara de procesomani (in Europa mint sigur) 2. MInt si acolo dar din motive comerciale au vrut sa atace doar vw VW e o masina extrem de fiabila daca nu esti dus cu capul sa cumperi un motor de 1.2 TSI care se stie de multa vreme ca e catastrofa. Au scris; au spus la TV, etc Oamenii din motive economice il cumpara in continuare; Ce semeni aia culegi. :) Am seat leon 1M din 2006; Ai mei au VW golf 4 2001 si skoda octavia din 2004 - indestructibile toate 3. (doar probleme minore); Au cumparat la începutul anului un seat leon 2.0 TDI 2015 - pana acum nicio problema.
22 sep 2015, 20:42
+4
53 comentarii 142 puncte
Exact. Eram sigur ca o sa sara ca arsi unii care din diverse motive urasc marca VW. In alta ordine de idei scria cineva ca americanii au motoare de prin '65-69 care fac fatza cu succes la o norma euro 3. Degeaba, o locomotiva de 96000 cmc cu euro 5 elimina mai multe noxe ca un motor 1,9 non euro, ori se stie ca la americani motor de 1,9 au doar la trimerul de tuns gazonul, sau la rindea, in rest au motoare unde sub capota ai o scara sa cobori in cala, ca la vapoare, sa schimbi electromotorul, un soi de "sala mashinii". O fi mintind cei de la VW ca sta treaba cu norma altfel decat in realitate dar la o masina care dupa 350K se comporta inca exemplar, fiabila si fara probleme deosebite, ma apuc sa ma bashic ca mi s-a uzat cotiera sau face probleme becul din plafoniera, atunci neaparat ma bag si in gascha celor care se simt ofensati ca nu le-a spus nevasta decat dupa casatorie ca ea nu era fata mare la nunta. TOTI mint indiferent de ce afacere fac. Mai mult sau mai putin, intr-o afacere, una din parti o sa fie mai dezavantajata, nu exista echilibru perfect, asa ca fiecare incearca mai discret sau mai agresiv, mai pe bune sau mai inflorit, sa isi vanda produsul, iar de ceva timp de la fabricantii de vapoare la patriarh, toti vor profit prin cantitate nu calitate. Cine nu se adapteaza dispare, ca dinozaurii. Cui nu-i place VW poate sa-si ia altceva, binenteles. De exemplu, e shic, in septembrie e navala de studente ce vin la faculta cu Yarisuri bordo, ... sau o Kya, modelul ala ce privit din spate parca-i basca pe rotzi.., cytroenuri, cum are un vecin, si pe care l-a imbatranit masina cu vreo 10 ani din cauza problemelor avute cu ea de noua,s.a.m.d. Si ca sa scutesc chibitzii si finii observatori o sa spun ca da, am un VW cum multi n-o sa aiba dupa doua trei schimburi de masini. Noxele? Dupa procesul pe care-l voi intenta celor de la VW pentru becul de la plafoniera o sa ma ocup si de asta...(apropo, vand tichii de margaritar)
23 sep 2015, 11:49
-1
3 comentarii 6 puncte
Ai partial dreptate. Masinile de dinainte de 2003-2004 ale grupului VAG sunt/erau cam indestructibile daca erau intretinute macar cu o masura de bun simt. Dar din 2005 incoace s-au prostit aproape din toate punctele de vedere, de exemplu folosesc o tabla de toata jena ce se cojeste si rugineste dupa doar 5 ani de zile, imediat ce scapi de garantie incepi sa schimbi injectoare pe banda rulanta, etc. Si asta doar pentru ca neamtul s-a corporatizat si viseaza doar $$$ peste $$$, in timp ce "idiotul" de angajat e fortat sa lucreze cu materiale si piese de toata jena, dar in acelasi timp trebuie sa faca din rahat un bici. Ar fi ideal daca le-ar fi invatatura de minte toata povestea asta cu noxele, si ar reveni la standardele de calitate de acum 15-20 de ani.
23 sep 2015, 15:12
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Despre ce frustrare e vorba/ despre cea a proprietarilor de alte marci ? Despre proprietarii de masini la fel de puternice,diesel sau otto care nu consuma mult si/sau care polueaza exact cat declara,proprietarii de masini care pe trada si nu doar pe banc se incadreaza in normele euro si nu in non euro ca cele dotate de VAG ? Ce zici ma acolo/ Ce frustrari? Vorbesti ca sa te aflii in treaba? In lumea oamenilor onesti,civilizati si care cumpara anume masini din astea fiindca se lauda cu anumite performante obtinute fara compromisuri in privinta poluarii,VAG-urile in discutie sunt excrocherii,tepe,gunoaie. in USA pacalitii stau la coada la dealeri ca sa-si primeasca banii inapoi iar VAG plateste si isi ia gunoaiele inapoi. Aici prostii cauta scuze si ii jignesc pe ceilalti. Nu te mai da rotund cand ai 4 colturi.
24 sep 2015, 17:06
+2
9 comentarii 0 puncte
E simpla influenta americana, asa cum au facut si cu daewoo. Prea multa amploare la nivel international. si mai ale in sua. Dar cu VW nu o sa le mearga
24 sep 2015, 11:18
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
5 comentarii 33 puncte
Sunt altele mult mai grave decat noxele. Motoarele TSI de litraj mic, care cedeaza mult prea repede, TFSI-urile care mannaca ulei din prima zi, TDI-urile la care se duc volante, ambreiaje, injecoare, se mai fisurau chiuloasele (nu garnitura) int-o perioada, extraordinarul DSG care are problemele sale de mecatronica...
22 sep 2015, 12:09
+9
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
incredibil!
22 sep 2015, 13:20
+3
5 comentarii 7 puncte
Ataca economic, GMC nu vrea sa piarda locul
22 sep 2015, 13:49
+6
28 comentarii 44 puncte
Inteleg frustrarea, inteleg supararea si inteleg nevoia de refulare. Dar de la lucrurile astea si pana la vulgaritatile din text...cred ca s-a pierdut calitatea de blogger sau forum public respectabil.
22 sep 2015, 14:46
+9
865 comentarii 2568 puncte
Pai cica "samsar" ar fi ceva rau .In strainatate e o meserie ca oricare alta...la romani a vinde masini e ceva rau.
22 sep 2015, 16:38
+10
28 comentarii 44 puncte
Articolul face din cuvantul "samsar" un personaj nu doar negativ, ci o creatura de rautate si cruzime greu de imaginat, un fel de: daca Satana ar fi o marioneta, atunci "samsarul" (VW in contextul prezentat de site), ar fi papusarul. Ma refeream la exprimari ca: "serviciile lor de rahat ", "aveau instalat un software, sau mai bine zis un virus" (virus... serios? :)) ), "se activau niste smecherii de filtrare a particulelor" (clar, termeni tehnici, greu de explicat, asa ca "smecherii" merge), "Volkswagen scoate de fapt pe teava din cur" si graba generala de a refula in cuvinte si atitudine agresiv-frustrata.
24 sep 2015, 10:27
+4
3 comentarii 7 puncte
atat il duce capu`, atat scrie, n-am mai intrat pe 4tuning de peste 10 luni, am intrat acum de curios sa vad daca arunca cu *** iar in VW si da, au aruncat iar nu ca jumatate de pe comunitatea asta n-ar avea catalizatoarele scoase de la masini si resoftare, dar asta nu-i treaba mea, lupul moralist
26 sep 2015, 13:27
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
180 comentarii 260 puncte
Da, au aparut 'verzii' pe forumul 4tuning. Nu ca ar fi corect ce a facut VW dar sa nu uitam de americanii care declarau puteri mai mici ca sa scape proprietarii de plata unor asigurari mari. Chestia asta era corecta, nu ? Repet, nu le tin partea celor de la VW. Dar nici celor care blameaza masinile de la VW pe motiv ca le cade nu stiu ce la 150,000km pe cand draglita are 650,000 reali. VW e de rahat ............... asta pentru ca au avut niste fault-uri tehnice, mai putine decat la multi alti producatori. Si ca sa spunem lucrurilor pe nume : cati din cei care au cumparat VW sau cati din cei care au masini, indiferent de marca sau an de fabricatie, s-au uitat sau se uita la Noxe ? Daca intreb acum 10 'formumistiÄ vor sti cati cai are masina si ce viteza maxima prinde dar vor cauta juma de ora rubrica unde scrie noxele. Alea intereseaza numai dpdv al taxelor. Din cei care blameaza, daca aveati VW si plateati o taxa mica pt ca in carte erau trecute alte noxe, nu erati bucurosi ? Sau va pasa de natura ? Daca da, mergeati de mult cu Prius .... Asa ca, hai sa nu aruncam cu pietre. Au gresit, vor plati si aia e. Dar de aici si pana la a spune ca VW e de rahat, hai sa fim seriosi. PS : nenea din Craiova care vedea fumul si detecta cu nasul gradul de noxe : in Limba romana se mai folosesc si semne de punctuatie. De restul textului tau nu ma leg, ca ar dura prea mult si oricum nu ai intelege. PS PS : scaderea fiabilitatii este efectul globalizarii. Poti aduce ingineri buni, dar atat timp cat piesele se fabrica pe unde se apuca, cu muncitori care lucreaza pe 200EUR, nu te astepti la constiinta muncii, etc. VW incearca sa supravietuiasca concurentei din ce in ce mai agresive venite din partea Asiei.
22 sep 2015, 15:27
+5
14 comentarii 34 puncte
E clar, ai un VW .
22 sep 2015, 15:34
+4
5 comentarii 33 puncte
Una e masina cumparata de la samsar si alta este o masina noua care la 60,000km are probleme cu volanta, injectoare blocate sau sare distributia. Nu se discuta de lucrurile astea numai pe 4T sunt articole publicate de presa germana pe tema asta. Atata timp cat preturile cresc, calitatea scade si productia anumitor componente este relocata, ajungand la un cost de productie al unor componente la un sfert fata de ce era cu cativa ani inainte, mi se pare normal sa poti zice despre concernul VAG ca a scazut mult. Lucru pe care il recunosc si nemtii dealtfel.
22 sep 2015, 15:45
+14
865 comentarii 2568 puncte
Ai dreptate ca americanii (GM) a declarat puteri mai mici pentru a ajuta la asigurari (cred ca esti printre putinii din Romania care stie chestia asta :)) ) si sunt de acord ca prea mult se pune accentul pe eco la masini in timp ce industria polueaza masiv (vezi china) dar pe de alta parte e bun ca arata ca europa nu e chiar asa verde cu toate prostiile de Euro 1 ,2,3....3090 .GM facea prin 80 motoare ce se incadreaza la Euro 2 azi ,ba chiar am vazut prin Germania masini americane de prin 89 Euro 3. diferenta este ca in SUA producatorul plateste pentru norma de poluare nu ca in europa unde avem taxa la taxa la taxa .Manevra cu declaratul puterii ajuta oamenii care asigurau masinile mult mai direct .
22 sep 2015, 16:37
+9
73 comentarii 87 puncte
In Romania este o problema. Pui o masina euro4 sa plateasca mai mult de 1000eur taxa poluare si una "euro5" 200. In momentul in care constati ca euro 5 nu e euro 5 ce faci ? Daca se constata o trecere la alta norma de poluare si Romania ar trebui sa ceara drept prejudiciu diferenta taxei de poluare pentru fiecare masina inscrisa. Asa cu minciuni o sa scoata cate o norma euro pe an si sa ne puna sa schimbam masina la fiecare 2-3 ani. Nu e departe ziua in care o sa ajunga CO2 pe minus ...
23 sep 2015, 12:36
+3
865 comentarii 2568 puncte
Din pacate ai dreptate si chiar ma candeam ca o sa vina ziua cand o sa ne taxam CO2 ce il expiram..boala cu taxele o sa duca sa ne taxam existenta.
24 sep 2015, 12:05
+7
180 comentarii 260 puncte
Da, am un Passat. Nu ca am vrut, asta masina am gasit atunci cand am cautat. In trecut am avut si Golf II, o pasiune pentru mine, dar si Opel, Mercedes si BMW. Oricum schimb Passatul cat de curand, dar nu din motivele enuntate mai sus. Legat de scaderea calitatii sunt de acord. Dar de aici si pana la a spune ca VW trebuie inchis, e de rahat sau mai stiu eu ce e cale lunga. Cate masini VW stii tu la 60,000 cu defectele mai sus enuntate si ce procent reprezinta ele din productia firmei VW ? Asa se calculeaza rata de defecte. Repet, nu le tin partea dar nu am auzit pe nimeni spunand ca trebuie inchisa fabrica de la Mioveni cand ramaneau Logan-urile cu sistemul de injectie blocat. Fabricile de masini oricum nu mai livreaza calitatea pe care o livrau inainte. Intreaga piata Auto s-a schimbat. Masina nu mai este un lux, este o necesitate si atunci trebuie adaptat pretul. Pret mic si calitate ridicata nu se poate. Din pacate VW nu mai vine cu preturi mici.
22 sep 2015, 16:17
+9
5 comentarii 25 puncte
In primul rand, nu puteti compara Dacia cu VW avand in vedere diferenta la pretul de achizitie si cel de intretinere. In al doilea rand, sunt foarte multe Logan-uri care au trecut lejer de 500.000 de Km (in general la Taxi) fara probleme majore.
23 sep 2015, 11:28
+1
5 comentarii 33 puncte
Rata de defecte asa cum zici, poate fi influentata foarte usor de reprezentanta. O masina diesel daca are Probleme la 60000 de km e aproape sigur inca in garantie, deci ramane la atitudinea reprezentatei daca noteaza sau nu acest defect. Oare interesul e sa il noteze?! Daca sunt foarte multe cazuri si se sesizeaza autoritatile se ajunge la a rechema seria respectiva pentru a rectifica problema, un ex. au fost injectoarele pe 2,0 tdi nu mai stiu exact codurile de Motor cu problema respectiva. Poti cauta in schimb problemele de consum de ulei la TSI unde e nevoie de o segmentare care in General nici garantia nu o rezolva.
23 sep 2015, 15:19
0
11 comentarii 9 puncte
Toata lumea pune botu' la emisii de noxe si altele. Taxarea se face emisiile de CO2 din cauza ca sporesc asa zisul efect sera. Incalzirea globala e un mit cu maeketing de miliarde de dolari ce permit institutiilor taxele aberante. Datele legate de virusi in soft sunt gresite, setarile softului se achimbau cand rotile fata trageau la testul dinamometric iar rotile spate erau imobilizate.
22 sep 2015, 16:49
+4
73 comentarii 87 puncte
Daca calculul emisiilor de noxe se face pe stand desi sunt calculate in unitate / Km ceva e gresit. Masina foloseste putere pentru a mentine o viteza egala cu fortele care o opresc iar aerodinamica este una din cele mai mari forte poate chiar cea mai mare peste o anumita viteza. Asa se omite si frecarea generata de rotile din spate iar masa miscata de masina este cea aparatului nu a masinii. Aici putem vedea si o greseala in modalitatea de masurare ceea ce ii face la fel de vinovati si pe americani.
23 sep 2015, 13:09
+1
28 comentarii 44 puncte
Exista standuri care creeaza o forta ce se opune miscarii, adica franeaza usor tamburii care sunt invartiti de rotile motrice.
24 sep 2015, 10:36
0
73 comentarii 87 puncte
Da dar problema este cata forta opui. Cele care franeaza sunt folositi pentru masura puterea potorului. Se livreaza masinile catre test cu anumiti coeficienti sau ii masoara si pe astia ?
24 sep 2015, 19:09
0
6 comentarii 1 puncte
De acord cu fardepantalo . Orice masina care are turbosuflanta merge cu alti parametri pe strada (in tractiune) fata de atunci cand o turezi in gol. Multe teste nu se pot face decat in mers (de exemplu ce presiune face turbina). Eu cred ca acolo apare diferenta insa nu cred ca a fost facuta intentionat.
22 sep 2015, 17:14
+1
11 comentarii 9 puncte
Corect, mersul in gol si in tractiune sunt cu totul diferite, insa testele dinamometrice la masinile cu tractiune fata sau spate se fac in parametri de sarcina. Motorul este in sarcina, sunt simulate conditii normale de tranzit. Este extraordinar de simplu sa modifici programul de lucru al motorului cand rotile fata se rotesc iar spatele imobilizat. Aceast 'program' nu se poate initializa in alta situatie in afara testelor dinamometrice. Majoritatea producatorilor auto au tot felul de modalitati de a pacali emisiile de CO2 in teste. O sa urmeze un cutremur pe piata auto.
22 sep 2015, 17:29
+2
shox
142 comentarii 275 puncte
Nu m-ar mira sa fi facut si alti producatori chestia asta .
22 sep 2015, 17:38
+6
180 comentarii 260 puncte
Incalzirea globala nu este un mit, din pacate. Schimbarile climatice din ultimii ani o dovedesc. Si masinile contribuie serios la gradul de poluare, datorita numarului in crestere de masini. Drept ca nu mai fumega ca acum 30 de ani dar sunt si de cateva ori mai multe. Se pare ca ideea mea nu era asa de proasta :). Omul se uita la Noxe pt ca il afecteaza la taxe. In rest, las' sa fie fumingena ...
22 sep 2015, 18:05
+8
865 comentarii 2568 puncte
Grosul poluarii e din industrie/producatorii de energie electrica/termica .Vacile polueaza mai mult ca masinile (CO2 si sulf).Se pune accent pe masini pentru ca e mai usor ca tu proprietar de masina sa platesti decat sa fortezi industria sa nu mai foloseasca carbuni .China nu prea are masini dar e pe locul 1 la poluare.Incalzirea globala nu e mit dar tot dat vina pe masini e deja o prostie.
22 sep 2015, 19:06
+9
4 comentarii -15 puncte
Hai ca ai zis-o , vacile emana sulf. Poate au motor cu combustie interna. Vacile emana metan pe ( teava de esapament) care este un gaz cu efect de sera si co2 cand respira la fel ca orice om dar sulf in nici un caz nu emana.
22 sep 2015, 23:40
-3
865 comentarii 2568 puncte
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_feces - vezi ce contine de pute. am spus sulf pentru ca vad ca toti se plang ca masinile "miros" in oras.
23 sep 2015, 00:12
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
865 comentarii 2568 puncte
si nu tot in natura ajunge rahatul sau vacile/oamenii /fiintele vii se caca in spatiu?
23 sep 2015, 16:18
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
4 comentarii -15 puncte
Sulful este un nemetal si este solid, el nu este un gaz cu efect de sera cum este co2 si metan. Doar gazele se emana in atmosfera , solidele raman la sol.
24 sep 2015, 16:39
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Încalizirea globala nu are nimc cu masinile. Masinile nu au nici o vina. Devina sînt idiotii care le folosesc, idiotii care considera ca trebuie sa mearga dupa colt cu masina sa-si ia tigari "SA VAZA VESINU CE MASÎNA TARE ARE - SA MOARA DE OFTICA", idiotii ce-s capabili sa faca zilnic naveta la lucru pe distante de + / - 200 km, idioti ce stau cu motorul pornit ore în sir în timp ce-si posteaza EXCREMENTELE CEREBRALE pe facebook etc. Cu toate astea marele poluator este industria si nu masina. Masina este TAPUL ISPASITOR pt. a demonta TURMA panicata si usor influentabila de bani.
23 sep 2015, 12:49
+3
7 comentarii 8 puncte
Ce prostii vorbesti ma nene, asta se intampla cand ascultati de toate imbecilitatile de la tv. De chemtrails de ce nu zice nimeni? De gigantii aia super mari care polueaza (chimic, de milioane de ori mai mult decat ar polua toate masinile din lume :) ) incredibil de mult de ce nu zice? O masina n-are cum / ce sa polueze, astea-s numai aberatii, interesati-va. E o vrajeala ca sa se dea vina pe om, sa se faca el vinovat, ca vai dom'ne incalzirea globala, se topesc ghetarii, blabla; pe cand altii-s vinovatii (cei amintiti mai sus).
26 sep 2015, 10:04
+1
22 comentarii 6 puncte
Exact la fel e valabil si pentru Audi. Pacat.
22 sep 2015, 19:01
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
865 comentarii 2568 puncte
Tu stii ce vorbesti acolo?Americanii au controlul emisiilor la masini de prin 70 .Masini din 80 se incadreaza usor la Euro 2 si 3 in Europa.Probabil iei stirile de pe site-ul VW :))
22 sep 2015, 19:30
+4
22 comentarii 6 puncte
cu mine vorbesti ? Marius Adrian ?
22 sep 2015, 20:44
+1
865 comentarii 2568 puncte
Cu MyName Name dar vad ca a primit thumbs down o caruta pentru tampeniile spuse :) da sunt total de acord cu ce ai spus ,probabil si alte companii mai "mint" ca sa se incadreze nu numai VW.Oricum prea mult caz pentru nimic...chinezoii tot polueaza mai mult ca VW .
22 sep 2015, 20:52
+2
1 comentarii 7 puncte
Nemtii au facut masini bune pana la Golf 4.Restu' sunt jucarii :)
22 sep 2015, 19:31
+7
14 comentarii 3 puncte
si cum ati ajuns la concluzia ca software din ECM ar fi virus?
22 sep 2015, 19:41
-1
11 comentarii 9 puncte
7% din poluare vine din transporturi, si in acest procent intra autovehiculele rutiere. Concluziile le trageti voi.
22 sep 2015, 20:41
+1
865 comentarii 2568 puncte
Doar nu vrei tu acum sa taxeze industria sau termocentrale si alte rahaturi care folosesc carbuni.Daca taxezi masinile/proprietarii de masini si vorbesti tot timpul de ecologie lumea spune "uite asa da suntem verzi si salvam balenele"...asta in timp ce tari ca China ce nu prea au masini rup la poluare. p.s.vacile produc mai mult CO2 si sulf decat toate masinile la un loc.
22 sep 2015, 20:54
+4
e-x-plorer
47 comentarii 103 puncte
Domnilor de la 4tuning, am vesti proaste pentru voi! Chiar daca sunt de acord ca de la Golf 4 incoace, WV a inceput sa inlocuiasca seriozitatea cu bataie de joc, asta nu va da dreptul sa folositi cuvinte obscene gen "rahat" si "cur". Asta una la mana. A doua la mana: triesc intr-un oras din Ardeal unde exista doar 2 tipuri de masini: WV si restul! Chiar si la capitolul masini noi VW e pe primul loc aici. Ne place sau nu, romanul, si mai ales ardeleanul, se inchina cu doua maini la tot ce stie el ca e "made in Germany"! Deja am auzit pe tot mai multi spunand: "si ce ma doare pe mine de noxe, daca masina are motor puternic, consuma putin si am dotari smechere la ea"? In concluzie: deocamdata nu e cine stie ce lovitura de imagine pt ei! Va fi o lovitura cu adevarat serioasa abia atunci cand se va descoperi ca au pacalit parametri precum: consumul real, puterea motorului, cuplul maxim, etc. Va fi o lovitura pt ei abia atunci cand vor vinde masini care se strica din primii 20-30 000km. In rest...cam cat % dintre clienti (ca sa nu mai zic de romani) iau in calcul si noxele emise atunci cand aloca 10, 20 sau 30 000 euro pt o masina noua?
22 sep 2015, 22:00
-1
111 comentarii 184 puncte
voi asta de va inchinati la "made n germany" ,ati mai probat si altceva ca sa puteti face o comparatie ?eu unul multumesc lui D-zeu ca exista "made in germany " ca asa mananc si eu o bucata de paine ,ca pe baza celorlalti ....; apropo ... traiesc in tara ce produce cele mai "stricacioase" masini (nu germania).
23 sep 2015, 00:46
+1
9 comentarii 0 puncte
eu am avut si Hyundai terracan, santa fe, mazda 3, fiat uno, audi 80, audi a6 c6, renault scenic, dacia logan, volvo 60. si suprpriza audie e mai buna :)
27 sep 2015, 13:42
0
SEBASTIAN
131 comentarii -9 puncte
Si cand le masuram noi si va spuneam ca sunt probleme cu unele modele... pe cine credeati pe noi sau pe producator? La putere sunt destul de multi care umbla cu ocaua mica, culmea ca sunt unii si pe la noi la care masinile astea care fura la cascaval la ei au caii putere in plus, cu zecile...Greek Horsepower - GHP Noxe naspa ... cu toate se fura cala balamuc dar lumea se prinde usor usor. Chestia cu catalizatoare si filtre de particule e mare magarie pentru consum direct si indirect , daca calitativ le dai o sansa cantitativ noxele sunt mai mari la masini echipate cu astea decat l la cele fara.
22 sep 2015, 22:51
+3
e-x-plorer
47 comentarii 103 puncte
Intentionez de ceva timp sa-mi cumpar un VW LUPO ca a doua masina. Preferabil varianta 3L (economica si ideala pt oras). Masina pe care intentionez s-o cumpar la un pret pana in 2000 euro, s-a fabricat in perioada 1999-2005, atunci cand VW inca mai producea masini serioase, nu jucarii. E adevarat ca fiabilitatea si calitatea germana au ramas doar niste mituri, dar asta nu inseamna c-ar trebui sa renunt la idee si sa-mi cumpar....un Renault Twizzy nou in semn de protest fata de VW si de poluare! :)
23 sep 2015, 00:17
+2
41 comentarii 52 puncte
Majoritatea care sustin Volkswagen si il cumpara o fac dupa ureche (ca asa se zice , ca is bune , ca is masini germane , etc etc) , pe cand foarte putini pot zice cu adevarat care este calitatea acestei marci (cei care au schimbat multe marci si au avut mai multe modele de vw) . concluzia este simpla : este o masina ca oricare alta , si la fel se defecteaza , si la fel este facuta la duzina ca majoritatea celorlalte marci . Este efectul placebo , faptul ca X crede ca vw este cea mai buna sau Y , ca BMW , este cel mai tare si asa mai departe. Toate sunt o apa si un pamant . Masina este o loterie , cum iti este norocul..mai ales in cazul celor noi ..
23 sep 2015, 00:56
+2
Bizo221
25 comentarii 20 puncte
Cazul asta o sa fie un tavalut pentru toata industria auto. Sunt sigur ca VW nu sunt singurii care fenteaza testele, iar daca se dovedeste faptul ca marea majoritate fenteaza intr-un mod sau altul testele de noxe o sa asistam la o explozie a vanzarilor de masini hibride. Principalii beneficiari ai acestor cresteri vor fi Japonezii, care o sa accelereze crearea masinii cu hidrogen. Sa nu uitam de Tesla care in primavara vor lansa Model 3. In Romania nu cred ca o sa se schimbe mare lucru, poate doar faptul ca o sa poti negocia o reducere mai mare pentru masinile grupului VAG. Cine stie cu ce Octavia 3 te pricopsesti :) Anii urmatori o sa fie foarte interesanti in industria auto.
23 sep 2015, 02:25
0
2947 comentarii 2978 puncte
Conform relatarilor din masmedia germana, se banuie ca si alti producatori auto germani (BMW / Mercedes) fac aceleasi magarii !!! Cercetarile sînt în pornire ! Oricum, înca o data s-a adeverit banuiala mea pe care "o cînt si o descînt" de ani de zile. În Germania presiunea politica asupra producatorilor auto este imensa. Politicienii germani cer industriei auto autohtone valori UTOPICE - IREALIZABILE la nivel de consum si noxe, valori ce nu se pot scoate dintr-o tehnologie vechie de 150 de ani (ca principiu de functionare), motiv de ce se ajunge la astfel de înselaciuni. Motoarele cu combustibil fosil au niste limite si aceste limite sînt atinse indiferent cîta electronica se cocota pe ele si indiferent cîte fantezii debiteaza politicienii. De credulitatea clientului (CLIENTU NOSTRU - PROSTU NOSTRU) nici nu are rost sa mai vorbesc ca pierd vremea de pomana, Client ce CREDE toate prostiile, inclusiv în MOS CRACIUN ! Industria auto germana e pusa la zid de politicieni de mult, motiv de ce se ajunge la astfel de înselaciuni dar de data asta VW a dat cu palma în c***t urît de tot. Daca ar fi facut-o cel putin în Europa, n-ar fi mare bai dar a facut-o în SUA si acum a belit-o cu 2 degete ca cu 3 stie toata lumea :-) ))))
23 sep 2015, 09:15
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare