Masini pe care nu trebuie sa le cumperi niciodata la mana a doua Ghidul soferului 16 Decembrie Masini pe care nu trebuie sa le cumperi niciodata la mana a doua
Toate comentariile (44):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
69 comentarii 75 puncte
Dimpotriva, confirma inca o data ca le pasa de cititori. Pot spune explicit ca in privinta BMW si Citroen, lucrurile stau exact asa. Sunt aproape aceleasi informatii ca cele de pe forumurile de la noi. O stiu si eu din experienta, in privinta acestor modele. Am facut research pe forumuri si am aflat exact aceleasi lucruri, inclusiv sau mai ales in ce priveste motorizarea.
16 dec 2015, 14:30
+8
99 comentarii 68 puncte
Un mod nu foarte elegant de spune un lucru perfect adevarat. Sunteti mai priceputi cand publicati pictoriale cu rapandule care-si expun in prim plan zona de acces spre aparatul genital. Pacat, articolul avea un titlu bun. (BTW, si "fata si masina" e o tema "cool", da' nu va bateti joc nici de ea)
17 dec 2015, 18:26
+1
180 comentarii 260 puncte
Subscriu. Drept, nu atat de vehement ca tine ... dar, subscriu. -Injectiile de BMW 2,0 150PS problematice. Sigur ca da .....si motoarele erau super OK dar aveau un defect : nu tineau in timp :). Prieteni, am citit cu glas tare articolul si aveti deja cativa fani la mine in birou. Ma intreaba daca postati si pe timesnewroman :) -BMW 320d 136PS cadea pompa la un moment dat. Frumoasa analiza tehnica. Si parul cade din cap. Tot la un moment dat. -Nu stiam ca exista masini Land Range Rover. O fi ceva inventie britanica mai noua ? Si suspensia aia nu se strica zilnic. Se strica 'la un moment dat', vorba voastra. Si ca orice piesa, se mai strica. Vrei Range Rover ? Platesti. Nu vrei ? Exista cu siguranta pe la tara vreun Aro uitat printr-o sura. Ala nu are suspensie pneumatica. Ala este in sine o consumabila -Citroen C5 mai mai ca as subscrie ca proaspat posesor de raciu din asta, care dupa doua zile a si intrat in Service. Dar nu din cauza suspensiei care nu e asa de scumpa (300 lei sfera, vreo 700 pompa .... nu e chiar asa de jale). Si suspensiile mele au 240,000km si sunt OK, deci pica aia cu 'pot tine si 200,000km'. De fapt nu pica, ca tin si peste. Dar in rest, pedala la podea prieteni, ca ducem lipsa de ceva umor in viata.
16 dec 2015, 14:35
+6
5 comentarii 2 puncte
Asa dar nu m-ai amurit ce probleme ai cu C5-ul ?!
16 dec 2015, 18:22
+1
4 comentarii 12 puncte
De mult timp nu am mai citit un articol atât de bun despre mașini precum acesta. Cu toate că unele lucruri nu au fost foarte explicite, per total, articolul vine în susținerea cititorului de rând. Pot confirma treaba cu Fiaturile, BMW-uri din Anglia respectiv Jeep. Multă baftă în continuare.
16 dec 2015, 14:38
+12
180 comentarii 260 puncte
'care a fost un motor foarte reusit la viata lui. Dar care avea un singur pacat: nu era gandit sa reziste mult timp. De fapt, motorul era gandit sa reziste, chiar si turbo-compresorul, nu insa si sistemul de injectie. Care era compus din injectoare destul de primitive, care se stricau des, iar pompa de injectie era si ea o piesa care fara doar si poate ceda la un moment dat. Daca o cumparai la mana a doua, nu faceai nicio treaba: si ea pica in scurt timp. Iar daca te incumetai sa o cumperi noua, iti dadeai seama ca mai bine cumparai un 325 pe benzina, deoarece cheltuiai aceiasi bani. Aceeasi poveste era si cu limuzina E39, dotata cu acelasi motor. Mult mai reusit a fost 525tds sau varianta cu motorizare 3.0d.' Cititi cu voce tare si daca voua va suna bine, inseamna ca m-am prostit eu cu totul. Era bun, dar nu tinea, de fapt tinea, dar nu tinea tot, tinea numai ceva in ceva, si altceva in altceva. De fapt insa nu se tinea, dar era totusi bun.
16 dec 2015, 14:38
+2
69 comentarii 75 puncte
hahhahaha! Foarte buna observatia. Asta e varianta "eleganta", probabil, pe care a ales o autorul ca sa nu jigneasca pe tot prostu'... De sunat nu suna bine, dar ceea ce e de inteles se intelege.
16 dec 2015, 14:48
+2
hirig
609 comentarii 1017 puncte
O fractiune din problema reprezinta si calitatea combustibilului de calitate extraordinara pe la noi, stiti....kilerul de common rail. Alta problema reprezinta mersul, majoritatea schimba la 2000-2300rpm, nu frate, nici asa. Ce-i drept, erau sensibile motoarele respective, dar cum sa spune...."l-am ajutat" oarecum si noi. La germani nu cred ca sunt atatea probleme de genul, acolo ai combustibil, ai autostrada, motorul "respira" mai bine. Daca am gresit, doresc corectarea in acest sens.
16 dec 2015, 16:54
+1
73 comentarii 87 puncte
Aici este de vina si producatorul care face un produs ce merge in anumite conditii. O masina construita bine nu are probleme din cauza temperaturii, umiditatii, turatiei iar in ceea ce priveste combustibilul nu cred ca nu este conform standardului. Intradevar exista persoane care schimba uleiul si filtrele mai rar decat ar trebui iar injectoarele au o limita de functionare si costa excesiv de mult sa le inlocuiesti. Asta este strategia producatorilor de a-si rotunji veniturile. Ii putem amenda daca nu cumparam de la producatorii care gasesc scuze ci de la cei care gasesc solutii.
20 dec 2015, 14:24
-1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Calitatea combustibilului nu o poti compara cu cel din west, ma avut masini aduse de acolo, din anii 80', unde se observa lejer! Jumat' de rezervor avea din germania. Cand s-a terminat gata, cu cel de la petrom scotea fum negru de-a dreac......adica wtf? Nu sunt fan BMW, dar Sase in linie e D-zeu.
25 dec 2015, 00:11
-1
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
La cele enumerate in articol a-si mai adauga si Motorul de 2.5TDI V6 de la Audi a4/a6 (Cu toate ca sunt posesor de Audi, ba chiar doua masini cu aceasta motorizare) care este foarte galagios, indiferent ca vorbim de motoarele generatie mai veche de 150/180cp, fie ca vorbim de cele generatie mai noua (2003) de 155/163/180cp cu, coduri motor "B". Motoarele generatie veche fabricate pana in 2003 (150/180cp) au bine stiuta problema la axa cu came care se uza prematur din cauza ungerii insuficiente cat si a tachetilor "puturosi". La modelele de 155/163/180cp (dupa anul 2003) s-au pus axe cu came din titan. O alta problema des intalnita la aceasta motorizare fiind pompa de injectie care are probleme electronice si care este foarte costisitoare ca reparatie, cat si achizitonare sh. Motorul cu toate acestea este unul cu un cuplu foarte bun si destul de echilibrat, insa in acelasi timp este unul destul de costisitor ca intretinere si care necesita o atentie mai sporita , ingrijire mai speciala.
16 dec 2015, 14:44
+6
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
Si cu asta am vrut sa arat ca NU "Cea mai buna masina este cea pe care o posed!" asa cum se agita pe aici multi posesori de marci/modele enumerate in acest articol, vizibil deranjati si frustrati ! Toate marcile au modelele sau motorizarile lor mai putin eficiente si bune. Pana si Toyota marca numarul 1 in lume ca fiabilitate si calitate au avut modelele lor mai putin reusite - sunt fost posesor de Toyota Celica care pot declara cu mana pe inima ca in afara designului reusit a fost un "esec" (motorul manca ulei aproape cat benzina,uzura prematura foarte ridicata a motorului,putere scazuta pentru o masina sport si cutia de viteze una pe "masura" motorului, plus multe alte probleme). Trebuie sa intelegem ca aceste site-uri/forumuri de specialitate sunt menite sa aduca un plus de cunostinta viitorilor cumparatori sau posesori de auto/moto pentru a stii la ce trebuie sa se astepte pe viitor. Si cum poti sa inveti mai bine decat din greselile si intamplarile altora? De aceea este bine sa lasam "mandria" de posesor de BMW / Audi / Mercedes / Etc si impartasim atat bune cat si rele.
16 dec 2015, 15:05
+3
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Axe cu came de titan ?Asa s-a nascut o poveste.In realitate: S-au montat culbutori cu role,in locul celor cu patina incepand din 2004.Axele cu came sunt tot din fonta cu grafit nodular.Nu se pot construi din titan,pentru ca titanul nu se poate prelucra sub forma de axe cu came si nu inmagazineaza ulei in pori asa cum face fonta. Titanul se foloseste in elemente structurale,datorita rezistentei sporite la coroziune si la intindere. Am avut 3 buc. A8 din 2001 pana in 2006.Le-am desfacut la "piele".Vai de banii aluia care detine asa ceva SH Subscriu la motoarele 2,5 tdi,de slaba calitate si foarte greu de intretinut. Numai distributia(kit) costa 2500 ron !
16 dec 2015, 20:34
+2
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
Intradevar este adevarat ceea ce spui, doar ca aceasta rezolvare a problemei se cunoaste drept "axe cu came din titan" . Nu cunosc exact modul de prelucrare sau aspectele de retinere a uleiului, insa un lucru probabil il stie toata lumea, si anume faptul ca titan-ul este foarte scump. Din ceea ce stiam ar fii vorbe de ceva compusi din titan in fabricarea noilor axe cu came , de acolo si denumirea de axe din titan. Motoarele de 2.5 tdi (cel putin cele dupa 2003) nu se poate spune ca sunt de o slaba calitate, ci sunt ceva mai pretentioase si necesita o ingrijire mai atenta (de aceea an si tinut sa atrag atentia in primul post si asupra acestui motor). Am pe una din masini acest motor cu 235mii (originali), iar motorul nu are nici un fel de problema, si nu a fost refacut niciodata. Pe de alta parte mai am inca o masina cu aceeasi motorizare care a necesitat reparatii, atat la motor cat si pompa/turbina si asta datorita fostului proprietar care nu s-a ingrijit de ea. De aceea spun ca articolul este unul bun, fiindca mereu si intotdeauna starea masinii si functionalitatea acesteia conteaza de fostul proprietar si modul de ingrijire, exploatare. Degeaba este o masina buna sau un motor bun, daca schimburile de ulei se fac peste limita admisa si nu se tine cont de unele cerinte . De exemplu la motoarele cu turbina se recomanda daca s-a "forjat" masina/motorul (mers mai sportiv), a se lasa motorul sa mearga la relantiu 1-2minute inainte de a-l oprii, ca racirea turbinei sa se faca cu ulei, nu pe "uscat" , de unde apare si jocul in ax. Sunt curios cati din acei "Raceri" cu bmw diesel de 2.0 stiau macar acest aspect .... ?
17 dec 2015, 10:42
+5
180 comentarii 260 puncte
Ce Dumnezeu sa impartasim la raciuri de 15-20 ani si 500.000km ? Ca pica un senzor din pompa ? Dupa milioane de porniri si opriri, dupa miiiiiiiiiii si miiiiiiiiiii de ore de functionare ? Ca turbina moare la aia 150k de pe bord si de fapt la aia 750k reali ? Conteaza acum ce axe a avut un Audi vechi de 25 de ani ? Ca daca erau sa pice, au picat de doua ori pana acum. Am amic cu Audi A 6 155CP la 375k km si nu a picat nici o axa. La altii, le canta pomelnicele la 200k. Cobra : sute de mii de km, si cad mult mia putine decat la raciurile moderne. Dar nah, nu ai EURO 6, 0-100 in 10sec, consum de 6l/100km, pornire la sfert iarna, climatronic, ESP, park asistance sau mai stiu eu ce ASR, DSP si ***-uri. Toate masinile descrise in articolul de mai sus sunt niste raciuri. Vechi, trecute prin nu stiu cate maini si care invariabil., se vor strica. La fel ca si alte masini care nu sunt cuprinse in articol, masini care sunt cunoscute ca fiinf FIABILE si care la un nr de km pica si ele de spui ca sunt facute din lego. Haida de. Ce sperante mai ai de la 20 de ani si milioane de km ? Eu am trecut prin asta si sunt satul de orice vechitura 'intretinuta, reparata, fara erori'. Tocmai am una in service. Citroen C5, 2005, carte service la zi, al treilea proprietar sunt eu, 238800km, revizii la zi .... si nu ii da nici coada lui Sarsaila de cap. DAR, ce sa te astepti de la 10 ani vechime, chiar daca vine si cu Mama cartii de servie ?
16 dec 2015, 15:42
+13
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
Daca nu ai mai fii asa frustrat pe toata lumea , ai citii atent si ai observa ca am specificat ca noile motorizari de 155/163/180cp au axe cu came din titan si DA nu pica ca cele vechi. Cele vechi au fost o adevarata problema si pentru masinile cumparate din tara cu km reali, nu magarite afara. Ai dreptate la faptul ca multe masini, ca sa nu spun ca 95% din masinile aduse din germania mai vechi de 5-7ani au peste 300mii km reali , si la noi apar cu 150mii cel mult datorita starii foarte bune a aspectului si asta fiind neamtul face la o urcare in masina peste 100/150km, nu ca noi intre 1 si 5km, iar uzura scaunelor este mult mai ridicata de la atata frecare plus a conditiilor de exploatare, cat si a drumurilor. Posibil sa fie un audi vechi de 15ani la a 3pereche de axe cu came , dar daca schimbul a fost efectuat "doar cu piese originale" din dezmebrari, fiindca la noi asa se practica, a picat la mine o repar cat mai ieftin cu piese cat sa tina la 2-3probe si dupa nu ma mai intereseaza. Arata-mi tu mie un vanzator in romania care vinde un audi a6 c5 din 2000 de 2.5tdi cu pret cuprins intre 1800-2500euro care daca intalneste aceasta problema inlocuieste axele cu unele noi din titan si pompa injectie noua (pret ce se ridica la suma ceruta de el, chiar peste). De aceea spun ca ar fii bine ca lumea sa fie informata dinainte de eventualele probleme si ca nu intotdeauna un pret mic inseamna si o afacere buna. La asta ne referim aici si tot aici a vrut sa puncteze si cel ce a publicat acest articol. Acum ca v-ati gasit toti posesorii de BMW (iar totul se rezula la "fanii" bmw , fiindca vad ca doar voi a-ti fost cei ce a-ti ripostat la acest articol, fiindca a fost inclus si bmw-ul) sa fi-ti frustrati ca masina/marca iubita si detinuta de voi a fost inclusa pe o lista cu niste masini mai putin fiabile ,din informatii si pareri comune ale diferitor persoane, nu inseamna ca articolul nu este bun. Un astfel de articol sporeste atentia viitorilor cumparatori in verif
16 dec 2015, 16:40
+1
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
Un astfel de articol sporeste atentia viitorilor cumparatori in verificarea mai amanuntita a masinii, si NU in achizitonarea doar din "placearea ochilui" si fiindca se stie ca daca ai bmw esti cel mai tare din parcare, asa cum au impresia multor copii si posesori (nu generalizez) ! Nu cred ca daca cineva doreste un bmw e46 nu o sa mai achizitioneze acest model din cauza acestui articol, ci doar va fii mai prudent si mai atent la achizitonare/verificare.
16 dec 2015, 16:49
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
58 comentarii 60 puncte
total de acord cu BMW-urile cu motoare de capacitate mica Diesel... Am avut 520d - E39 din 2002, luata de la roman prin 2006, eram pustani si ne uitam la pret, sa consume putin si sa nu fie zgariata :)) A fost ultimul Diesel. Totusi, as dori sa vad si un Top 10 cu cele mai fiabile masini/motorizari pe viitor.
16 dec 2015, 17:24
+3
1 comentarii 1 puncte
sa ma ierte Dumnezeu daca si bmw 320 d 150 cp este motor de ocolit ??!(tine intre 500000-750000 de km)unul dintre cele m-ai fiabile motoare de bmw,ce sa zicem de cele din ziua de astazi?PS vorbim despre studii de specialitate de catre ing specialisti nu de catre reporteri platiti in functie de cum bate vantul!?
16 dec 2015, 18:14
+1
bmwgangster
38 comentarii 7 puncte
eu am avut un c5 si un xantia, ei bine c5-ul l-am vandut cu 375,000km si suspensi perfecta in schimb xantia cei drept mult mai vechie dar cu aproape 100,000km mai putin, se strica suspensia cam o data la 4 luni (un dezastru total) in schimb motorul ok; bmw 2.0d nu am avut, in schimb am avut un 525tds, a fost masina la viata ei, dar pompa cadea destul de des si am prieteni si familiari cu acelasi motor si culmea problema aceiasi (+ lumina de la airbag aprinsa care era si pe e46 o problema) alfa romeo 1.9jtd am detinut 2 fara nici o problema Land Range Rover - nu cunosc detalii...
16 dec 2015, 18:17
+2
5 comentarii 2 puncte
Mai intai zice sa ne fermim de masini italiene fabricatie anterioara 2004 apoi cu 10 randuri mai jos se suceste si zice 2010. Un articol scris prost la fel ca multe altele si care ma fac sa dau dezabonare, lasand alt public sa caste ochii mari la tot felul de tampenii ( Manelisti sub 17 ani ) PS: Situatia ar fi mai clara daca fiecare articol ar fi semnat de cineva. S-ar sti mai exact cine e paralelul.
16 dec 2015, 18:28
+2
69 comentarii 75 puncte
Propun 4tuning sa creeze un buton de like si dislike pentru fiecare articol. Cred ca asa s+ar crea o masa critica pentru fiecare autor de articol, care ar sti astfel ce si cum sa scrie.
16 dec 2015, 19:02
+5
negoi_mihai
5 comentarii -4 puncte
Salut am si eu o rugaminte vreau sa imi iau o masina la mina a 2 cam la 4 mii de euro si avam in gand sa mi iau una din lista bineinteles ca stirea mi a dat un ciocan in cap ce masina ar putea fi buna la suma asta care sa nu fie omorata ca in reprtaj.
16 dec 2015, 20:35
0
Costi29
5 comentarii 8 puncte
Dacia Logan noua cu garantie. Sau te spargi in figuri cu ceva exotic cu 300Km in bord reali.
16 dec 2015, 22:02
+1
cornel69
26 comentarii -5 puncte
.....dragul meu......cumpara "linistit" un bmw in 4 cilindri....cu carte service.....si vorbim dupa aceea......eu am doua "ratari tehnice" despre care vorbesc frustratii de mai sus ...e30....si e46.....se apropie de 300 000 amandoua si nu am decat cuvinte de lauda.......bmw nu a facut NICIODATA un lucru slab......doar ca unii nu stiu sa "vorbeasca cu ele"...... cat despre cei care au scris articolul......as putea accepta o buna intentie pt a ne feri de tepari....dar piloteaza mai intai 300 000 km un e30 si dupa aceea scrie ce vrei......pana atunci ...SCHIMBA-TI DRACULUI MESERIA......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03 ian 2016, 21:18
+1
1 comentarii 1 puncte
Nu stiu la restul modelelor prezentate de voi, dar, din experienta, iti zic ca nu ai nimerit nici macar un defect la Fiat GP. Am avut una 9 ani, cu motor 1.3 multijet 75cp construita in 2004. Modelul asta, are alte probleme. Compresor Ac subdimensionat si galagios, mecanismele de deschidere la usile din spate, si alte mici bubite. O rama care sarea din cand in cand din clips, o boxa sparta dupa 9 ani, teava de AC fisurata pentru ca am sarit cu masina si alte mici probleme, toate astea la un stil de mers destul de agresiv. La 180000 de km, in general, cam pica turbina, dar in rest probleme ieftine si destul de putine. Dupa 8 ani, la ITP facut la autoitalia, nu scotea gram de fum si mi-au zis sa merg cu ea in continuare in acelasi fel pentru ca ii face bine. Schimmbam treapta undeva intre 2800 si 3000 de ture. Este adevarat ca era putin galagioasa, dar pe mine nu ma deranja. Cele fabricate din 2008 incoace, au mai multe lacune.
16 dec 2015, 20:43
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Articolul nu este foarte obiectiv.Se bazeaza pe cateva modele de masini in special luate SH,tras la maxim pe ele,dupa care vandute si iar vandute. Nu este o analiza a unei masini cumparate noi si rulat X sute de mii de km ,dupa care s-au analizat aspectele ,in principiu fiabilitatea. Acum sa intelegem ca daca gasesc un Punto cu 10.000 km rulati o sa fie o masina proasta ? Pardon: Am luat in 2001 un Punto nou 1,2 16V 80 cp,ELX(varf de gama). Pana la 224.000 km cand l-am vandut,masina a fost condusa de sotia mea. Nu am schimbat nimic la suspensie,nimic la motor(doar bujii si distributie),masina cu servocity un deliciu in oras si foarte comoda.Nu am umblat niciodata la instalatia de AC,ambreiaj,cutie.Motorul foarte reusit,consuma 4,2% extraurban si 8 % in oras. Acum daca te orientezi spre rable SH,trebuie sa-ti asumi anumite riscuri. Exista foarte multe masini cu o fiabilitate redusa,masini noi de marca ce nu reusesc sa intreaca un low cost la fiabilitate.
16 dec 2015, 20:52
+3
KisS_a4_b5
42 comentarii 48 puncte
am un fiat punto din 2008 cumparat nou....si nu am schimbat absolut nici o piesa nici bucse absolut nimic si se prezinta impecabil...a mint am schimbat un contact atat... Ce credeti ca ar putea pati masina daca as vinde-o ? Second Hand? s-ar bucura noul proprietar? normal ca da... infine...aberatiii aberatii
16 dec 2015, 21:00
+1
crysty.bobok
53 comentarii 33 puncte
525 Tds mai bun decat un 520d, asta a fost bună rău :))
16 dec 2015, 21:34
-2
1 comentarii 1 puncte
Am un Fiat Albea din 2006 şi ţin să vă anunţ că nu a avut nicio problemă din cele menţionate mai sus şi nici altă problemă de alt tip. Asta cu fiaturile că sunt proaste,sigur aţi luat-o dintr-o ficţiune...
16 dec 2015, 23:39
+1
8 comentarii 2 puncte
Imi cer scuze ca ma bag dar sincer nu ma pot abtine.....din nefericire Am si eu o simpla intrebare cel care a scris articolul asta are habar de mecanica? Nu vreau sa vb prea mult ca oricum imi racesc gura degeaba 1 sa ne rezumam la bmw De ce oare cad bmw-urile 320d? Oare?cati dintre posesori stiu sa intretina un motor de genu ? Si tot odata cati baga motorina de la pompa si nu din galeata? Eu cam de vreo 5 6 ani am avut doar bmw-uri....si culmea nu sunt adeptul la diesel dar de ceva timp bun detin un e46 touring 320d nfl 136 ...si ce credeti?masina are 354.000 reali si culmea nu a cazut nici pompa nici injectoarele si culmea masina merge neasteptat de bn si trage ft bn , nu da fum nu papa ulei si merge cu ulei 5w30 la km astea .......si culmea e destul de legata masina din toate punctele de vedere Next la e46 320d fl 150 care este marea problema ???? Clapetele din admisie care normal dat de producator se schimba la un anumit nr de km ...sau in rom se anuleaza .... Injectoarele la masini de ce pica? Oare uleiul bunica sau motorina la galeata e ok??? Noi in rom nici la pompa nu avem carburant de calitate si platim /litru aproape aceelash pret ca in afara ....hai sa vedem cum sunt intretinute aceste masini si dupa sa dam vina pe ele .... A si asa ca de sf ....daca spuneai de probleme la pompa la tds care saracele si alea numai ele stiu cat ulei bunica au ars mai ziceam dar daca in filmul vostru alea sunt mult mai ok .....prefer sa ma pun la somn:))) Iar despre m43b19 (cunoscutul 316 sau 318) sunt pacatoase? Saracele merg de le vine acru in gura si merg fara ulei si apa si dupa ce iti bati joc de ele incep sa cada .......asta inseamna ca sunt proaste .....ok sunt motorizari mici pestru un e46 dar daca o folosesti ca masina de zi cu zi e ok ...vrei power iti ei 2.5 ...3.0 ...m3 ...sau te apuci de un proiect turbo ... Daca vb n42b20 renumitu valvetronic ...este un motor ft pretentios pot spune extrem de pretentios si sunt cam pacatoase ...la noi in tara sinc
17 dec 2015, 00:14
+1
Alfa 155
33 comentarii 105 puncte
Ma repet cu, comentariul de mai sus. DACA nu a-ti fii asa frustrati toti acesti posesori si "fani" ai BMW , a-ti vedea ca acest articol se refera STRIC LA MASINILE SH si modul lor de intretinere al proprietarilor anteriori ! Nu a spus nimeni de bmw ca este o masina proasta sau motoarele sunt proaste (de noi) ! A vrut sa se puncteze tocmai acest aspect in acest articol , faptul ca multi detinatori de XXX masini au impresia ca masina nu necesita ingrijire si ca intradevar merge cu motorina de tractor + apa ! Acele 316/318 de care sustii tu ca merg "saracele" fara apa si ulei , cat crezi tu ca duc intr-un astfel de mediu de exploatare ? Tocmai aici se face-a referire in acest articol, si a specificat clar ca 316/318 sunt niste motoare "obosite" DIN PRICINA FOSTILOR POSESORI care au impresia ca orice motor de la bmw este sport. Tu ai fost un caz fericit cu acel motor, insa sa nu uitam si de aspectul cum a fost ingrijit inainte si/sau daca a fost reparat (nu cred ca poti garanta tu ca are toate piesele originale de fabrica-turbo/injectoare/pompa), si crede-ma ca o spun in cunostinta de cauza, nu de mult (acum 5-6luni) am cautat cu un prieten sa isi cumpere un E46 Diesel, si ce crezi, din peste 7masini vizualizate a renuntat la ideea de a-si mai achizitiona acest model/motor. Dc ? Fiindca multe dade-au cu fum , si daca nu fumegau aveau kit pe ele cu galeata si minim 2 noante ale vopselei, plus articulatia cazuta. Dar acum depinde fiecare ce cauta, o sigla sau o masina buna. Nu o lua in nume de rau, dar inainte de a te "baga" asigurate ca ai citit tot articolul si nu te-ai oprit acolo unde ai vazut/citit ca si bmw-ul a fost inclus in lista de masini de care trebuie sa te feresti, fara sa citesti si motivul incadrarii.
17 dec 2015, 10:23
0
4 comentarii 5 puncte
Leone Mihai, manelistule, invata sa scrii, semidoctule.
21 dec 2015, 13:06
0
8 comentarii 2 puncte
in tara sincer stiu de cat un singur valvetronic care e cat de cat ok acest motor este vechiul 1.8 is care a fost mult mult mai reusit App gratian mai face parte din echipa 4tuning? El a citit articolul asta? P.s sfat domnilor forumisti care nu ati vazut un piston in viatza voastra inainte sa dezinformati lumea interesativa mai bn de anumite probleme ale masiniilor si abia dupa trageti concluzii Sper sa nu fie cu suparare
17 dec 2015, 00:17
0
andreypck
2 comentarii 0 puncte
Stiu un caz concret apropo de LOGAN TAXI: Taxi Logan ph1 1.5dci 85cp din 2007 - 800.000 km - VANDUT 1000E maxim 2 soferi (tata - fiu) Unde s-a defectat s-a si intervenit (injectoare, directie, consumabile, orice alte reparatii) Mers mai mult extraurban. Tatal mai "batraneste", fiul mai "blana" - cei 85cp erau geniali oricum... NU S-AU DAT KM INAPOI !!! Cand iti masina second, oricare ar fi aceea, CLAR te gandesti ca in timp bagi bani in REPARATII. De asta unii prefera masina noua...
17 dec 2015, 10:58
0
1 comentarii 1 puncte
Eu zic ca exista o exceptie privind Fiat. Fiat Panda... este o masina excelenta, mica pe exterior confortabila in interior si cu un consum de invidiat. Iar la fiabilitate nu sta prost deloc. Dar intradevar, este o exceptie in ceea ce priveste marca Fiat.
17 dec 2015, 19:13
+1
4 comentarii 4 puncte
M-a pus naiba să schimb farurile de la Leganza cu altele cumpărate de la second hand, într-o stare excepţională. După montarea lor, eram nemulţumit că nu prea luminau partea dreaptă a drumului. Am mers la un service să reglez farurile şi meseriaşul de acolo, meseriaş adevărat, mi-a spus că farurile sunt de la o maşină cu volan pe dreapta, şi au curbura la oglindă să bată pe stânga, aşa că m-am păcălit. În concluzie, noaptea, cele cu volan pe dreapta nu îţi asigură un iluminat corect pe marginea drumului. Cât despre maşinile second hand, pot spune după 37 de ani de volan, că depinde foarte mult cine le-a condus. Unul care i-a dat doar talpă şi atât, a distrus maşina. Autorul articolului punctează foarte bine problema. Important este şoferul. Exact cum i-am demonstrat unui "şofer" amator, că Loganul lui nou nouţ, motor diesel, căruia i-am făcut plinul la ieşirea din Bucureşti, la intrarea în Craiova am pus doar 39(treizecişinouă) de litri de motorină, şi s-a făcut plinul. Şi mereu voi susţine că maşina consumă şi se strică după stilul de condus. Spun asta din proprie esperienţă. Maşina e mai dificilă ca nevasta. Dar amândouă dacă nu ai grijă de ele, te lasă când ţie lumea mai dragă. :)
17 dec 2015, 19:23
+2
5 comentarii 2 puncte
Frumos, si acum domnule autor..un articol despre masinile noi, luate din reprezentante din Romania, pe o galeata de bani..care zac prin prin service uri dupa , 50-60000 de km, sau cu probleme la care nu le da nimeni de cap, si ti se mai spune : A iesit cu problema asta din fabrica!!:))), sau : Asta-i boala lor!!! ( sunt patit, si mai stiu si pe altii)se poate face un articol si despre astea ?? :)))) sau astea nu le vezi, ai o problema cu masinile second-hand si ii dai inainte.
18 dec 2015, 04:20
+2
180 comentarii 260 puncte
Mai fain e cand mergi cu o eroare, se sterge si iti spune seful de Service 'Nu stim despre ce este vorba. Am sters eroarea, daca mai apare, reveniti'.
18 dec 2015, 09:39
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare