Un neamt vrea 300.000 euro pe un BMW M3 din '92. SECRETUL masinii bavareze Old School Cars 25 Ianuarie Un neamt vrea 300.000 euro pe un BMW M3 din '92. SECRETUL masinii bavareze
Toate comentariile (41):
Atma
68 comentarii 120 puncte
300.000 pe o masina de serie din 92 ? Eu inteleg ca sunt multi fani BMW dar hai sa nu comparam o masina de serie cu un supercar de colectie gen Ferrari, Lamborgini etc. etc.. Alea sunt intradevar masini de colectie iar cei care isi investesc banii in ele ii investesc cu cap, tocmai datorita faptului ca nu isi pierd valoarea in timp. Oricat de bine intretinut si cat de putini km ar avea BMW-ul asta nu e o masina a carei valori sa creasca atat de mult in timp. Deci 300.000 e mai mult decat exagerat ! Nici macar daca era singurul prototip si tot nu valora atat .
25 ian 2016, 12:04
+1
25 comentarii 31 puncte
"Supercar de colectie", care colectie? la 300.000 e o sa vanda mii de bucati, o sa fie cate un laborghini, ferari etc peste tot. Mai cauta un e30 M3 din cele 600 de bucati fabricate, in starea asta si cu acei km. Nu ai sa gasesti. Cauta un Lamborghini sau ferari, sa vedem cate gasesti (nu ma refer la cele vechi, ca acolo vorbim de milioane de euro, ce-i drept 1-5 bucati in lume). Un supercar de colectie la 300.000 niciodata.
27 ian 2016, 16:16
0
ers_47
52 comentarii 56 puncte
Omu de fapt nu vrea s-o vanda , dar daca e vreun nebun ... de ce nu ?
25 ian 2016, 14:50
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Eee ai zis-o. Oamenii din cele mai vechi timpuri colectioneaza cate ceva.Unii timbre,altii masini.Acum nu esti tu in masura sa-i judeci pana ce nu vei fi si tu in postura unuia foarte bogat. Sunt masini vechi care se pot asemui cu vinul:Cu cat creste vechimea,este mai gustos ,cu atat si valoarea este mai mare. Vin bei ? :))
25 ian 2016, 17:37
+12
Mephistoo
100 comentarii 70 puncte
+1 pt unii si daca ar costa 2 mil E un Bmw din 90 tot e putin, la ei bmw-urile sunt nepretuite, nu mai vad alte masini. cum plm sa dai 300kE pe un bmw din 90 cand cu banii astia iti iei supercar 2015...chiar ca unii au luat-o razna rau
25 ian 2016, 20:40
-4
180 comentarii 260 puncte
Masina asta nu este un 'BMW din 90' ci este un M3 Serie limitata. Masina asta nu se cumpara ca sa mergi cu ea la cumparaturi, si nici la curse. Este pur si simplu o investitie intr-un lucru rar. Ca pretul e mare, sunt de acord. Dar nu comparam cu nu stiu ce supercar. In felul asta daca iti spun ca sunt Fiat-uri vechi de peste 40 de ani si cu 20 de cai putere, alea nu ar trebui sa coste nimic :). S itotusi costa cam cat jumate din supercarul de care povestesti. Deci, nu vorbim de BMW, vorbim de o masina rara, cu valoare colectabila.
25 ian 2016, 20:52
+7
180 comentarii 260 puncte
1. Masina asta nu e de Serie. 2. Cristi Dan : sunt cateva milioane sau zeci de milioane de pasionati care te contrazic si care vor spune la fel despre plasticurile din ziua de azi, actionate de motoare de fierbator. Nu iti cer sa intelegi, ci doar sa respecti niste opinii, chiar daca nu sunt conforme cu ceea ce crezi tu. Sa duci un E30 M3 la fier vechi, haida de :). Bucuros ai fi numai sa te poti da 10km cu ea, poate atunci ai intelege ce inseamna masina fara ESP, putere livrata intr-un mod brutal, tractiune spate fara ASR, ESP, PPS sau KK TS :). Poate insa atunci ai realiza ca nu esti destul de sofer ca sa stapanesti asa masina :). PS : cezi ca este un articol despre cele mai bune masini fabricate vreodata, cele mai rezistente. Nu vad nici o masina 'actuala' printre ele :) Pretul nu este exagerat, este un pret. Cine o are, cu siguranta nu vrea sa o vanda. A pus omul un pret si daca primeste. de ce nu. Daca voia cu adevarat sa o vanda, cu siguranta ca o punea la cat face masina. PS : si eu aveam pus pe net Passat-ul la 5000EUR cu toate ca nu facea nici 3000. Nu tineam sa il vand, dar un anunt moka nu ma nimic si nu se stie niciodata :). Asa ca, trageti singuri concluziile.
25 ian 2016, 18:43
+5
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am avut urs.Nu mi-a ajuns 2500 cmc 6 in linie,am pus de 3430 cmc de pe un E34,cu calculator "dump"-uit si grup autoblocant .Se tura in 8000 rpm si ma furnica spinarea cand ii dadeam sprint.Masina avea peste 200 cp si asta in 1998-1999 cand pe strada erau la moda Dacia 1310 si Oltcit Masina de senzatie.Scartaia pana intr-a treia fara oprire :)),nu puteai sa mergi drept cu ea,doar de pe o banda pe alta,in ciuda autoblocantului. Cand am pus motorul,am scos-o din garaj la ora 01 noaptea si i-am dat o talpa violenta prin cartier fara tobe,dupa care am parcat-o peste strada ,am inchis poarta si am stins lumina in garaj.In 3 minute a venit politia si au stat pe langa masina o ora :))) Asta face modelul asta de masina:Trezeste pasiuni ! Poti sa ai mama tehnologiei pe rabla,la un moment dat daca esti fan,tot iti doresti una doar "piele si os" care sa te trezeasca la viata. Si la ora actula E 30 face parte din lista masinilor pe care le caut,in stare perfecta,cu toate ca am una tehnologizata din 2006 cu 384 cp sub capota.Din pacate asa ceva,E 30 nu mai gasesti nici in Germania la un pret decent.
25 ian 2016, 20:10
+11
kempo
118 comentarii 152 puncte
Genial! Aproximativ aceeasi poveste ca a mea. In cazul meu a fost prima masina, la fel cu schimbatul motorului noaptea, cu prima tura in ea doar cu un scaun , volan, pedale si schimbator in interior, fara toba, fara centuri sau bord, doar ca eu stau la bloc si vecinii au inceput sa arunce cu borcane. Si acum parca ma doare sufletul, dupa 7 ani de cand nu o mai am. Sper ca in viitor sa-mi permit un e30 ca o a 2-a masina. DAR oricat de pasionat sunt de masina asta si chiar daca eu as da banii astia pe ea (daca as fi milionar :)) ) tot sunt de parere ca pretul e cam piperat..
28 ian 2016, 01:44
0
180 comentarii 260 puncte
Din pacate nu vei mai gasi, sau cel putin nu la preturi exorbitante. Sau ma rog, exorbitante pentru unii :) care nu sunt pasionati de fenomen. Masinile astea sufera aceeasi soarta ca toate BMWurile : talpa pana ce iau stalpul, conduse de soferi care uita ca masinile astea nu au ESP si alte nebunii care sa te tina pe strada. 200PS pe urs nu sunt pentru oricine, clar. Dar sunt senzatie :) E 30 devine incetul cu incetul masina colectabila si ce se mai gaseste inca in stare OK si preturi acceptabile sunt modelel in 4 pistoane 1,6-1,8 (fara iS desigur). Cele in 6 pistoane si mai ales 2,5 au devenit raritate. Pe multe le-a mancat rugina. Pe cele mai multe insa le-au mancat copacii si capetele de pod :). Asa cum se spunea despre marea mea dragoste, Opel Manta : ca nu exista nici un neaccidentata :). Cand eram eu mult mai tanar era la moda E 21 cu faruri patrate. Acum un E 21 sau E 12 in mintile lui e aproape imposbil de gasit, fara sa bagi mana adanc de tot in buzunar. Dupa ce am mai imbatranit, E 30 era la moda si la un moment dat era pe toate drumurile. Cu acte sau fara, cu alte motoare, cu grupuri schimbate, diferentiale etc. Nu cele mai cinstite, dar .... erau :). Masinile astea raman o amintire. O amintire placuta pentru cei care nu au facut scoala si nu au condus mereu mereu masini din care jumatate este fie plastic, fie senzori ... fie ambele :) in cel mai rau caz. Masini in care soferul conducea masina si nu invers. Masini in care invatai sa conduci, sa fii atent, concentrat. Nu cele mai confirtabile, nu cele mai sigure .... dar cu personalitate si care iti dadeu senzatii de fiecare data cand o conduceai.
25 ian 2016, 20:31
+7
Mephistoo
100 comentarii 70 puncte
eu te inteleg ca esti fan vechi si nu iti plac modele noi....dar tu stii ce inseamna 300000E? merita 7-8000 masina hai 10000 tras de par, dar pana la cat le umflati voi e cala lunga..
25 ian 2016, 22:37
-3
111 comentarii 184 puncte
si eu consider ca pretul e exorbitant ,nu sunt fan bmw ,dar hai sa facem asa : sa zicem ca banii nu sunt o problema ,sunt pasionat de masini si vreau o un anumit model de masina in banii astia . variante - bmw E30 M3 la vanzare 1 buc - lambo > 2000 ------------- n buc - ferrari >2000 ------------ cate doresti .....si orice supercar "vrea muschii tai" dar .... care e mai exclusivista ? apropos ,cine stie cat costa astazi un VW T1 epava ,care de noua costa "nimic" si are "pe ea" tehnologie "0"? va zic eu , banii de un Logan nou abia ajung pentru acte .asta va pare corect ?
26 ian 2016, 01:23
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nu este chiar asa.Un mercedes 190E EVO 2 este aproape la acelasi pret.Sunt masini foarte rare,foarte greu de gasit la starea originala.O masina originala este de 5 ori mai scumpa deca una restaurata.Asta se preteaza unui colectionar.Ghici ce pret va avea peste 15 ani ?
26 ian 2016, 07:21
+3
17 comentarii 169 puncte
10.000? Adica, in opinia ta, masina asta face mai putin decat un Logan nou... Iti respect opinia, dar iti si sugerez sa incerci macar sa conduci si o masina in adevaratul sens al cuvantului. O masina fara electronica, unde sa fii doar tu, masina si drumul. Si atunci iti vei da seama ca pentru senzatia aia ai da foarte, foarte multi bani ;) Iar BMW-urile vechi au felul lor de a te face sa te indragostesti de ele, de modul in care se conduc, de cum pun puterea jos, cum stau pe viraje, cum se lasa de fund cand apesi accelaratia... ehe... senzatii... Poate o sa afli si tu candva ;)
26 ian 2016, 10:59
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Am avut si Opel Manta si Ford Consul,Ford Capri. Ce masini .......Opel Manta o masina instabila,era cat pe ci sa ma rastorn cu ea. Raman o amintire placuta ,mai ales pentru cei ce le-am avut si ne-am tras cu ele.
26 ian 2016, 07:23
+3
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
S-au vandut tablouri formate din doua linii paralele albastre, la sume considerabil mai mari. De ce nu? Prost nu este cel care cere...
26 ian 2016, 10:28
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Corect,dar si Van Gogh cand a pictat primul tablou cu o varza,5 cartofi,o carpa si o pereche de saboti de lemn,toti au ras de el ,poate l-au si injurat. Incearca sa cumperi acum acel tablou.Poti sa ai 1 miliard de euro,nu vei putea. Asemanator este si cu masinile rare. Nu spun ca as da banii pe ea. Dar M3 E30 este o masina extrem,extrem de rara !Avariate gasesti la 25.000 euro !
26 ian 2016, 16:09
+2
1 comentarii -3 puncte
Serios.....e un amarat de BMW, nu e nici cine stie ce raritate, chiar daca e M3, nu e nici de o putere foarte mare, nu e nici o frumusete, e un BMW... o masina de duzina, la fel ca opel, ford, vw etc. Pentru ce sa dai 300000 pe o cuscubeata bavareza, cand sunt atatea masini cu personalitate si frumusete, mult peste bmw , de cumparat la banii astia. Eu nu as colectiona asa ceva. In schimb un Jaguar, Aston M, Saab, Alfa Romeo, etc....mai merita. Un Bentley din 46 e mult mai ieftin de luat si de adus decat gunoiul asta de M3 http://www.mobile.de/ro/Automobil/Bentley-MK-VI-RHD/vhc:car,pgn:6,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3100__/pg:vipcar/212114532.html. Iar masini de colectie gasiti mereu la bani mai putini ca astia. Poate nu au valoare acum, dar in timp..... Un bmw ramane doar un simplu bmw si atat....Intradevar, mai demult faceau masini....acum profita doar de mostenirea trecutului si imaginea pe care o aveau candva. Nu mi-as mai cumpara bmw niciodata.Vorbesc din experienta. Nici Bmw, nici Audi, nici VW, ............Mercedes, in schimb DA. In schimb mi-as lua un Cadillac CTS-V. (bate la cur tot ce e BMW categoria M sii pe Haudi). Incercati putin un Hyundai Genesis, modelul nou, 5.0 V8 si sa vad daca mai spuneti ca BMW e masina
26 ian 2016, 22:04
-3
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Du-te ma la culcare.:)) E30 M3 Evo masina de duzina ?S-au fabricat FIX 500 de bucati .Daca mai sunt 100 in toata lumea,este mare minune. Casa Christie's a evaluat in 2007 un Auto Union type D cu 12 milioane de euro. Ce capcane ti-ai mai lua de banii aia ? Vad ca deja ai pus ochii pe Hyundai genesis 2016 V8 5.0.Bani de impozit ai la motorul ala ?:))) Bine am inteles BMW nu este masina.......da' ce Hyundai este ? Cadillac-ul CTS cu ce-l repari in Romania ? Este mai scump la intretinere decat AMG-ul meu.
27 ian 2016, 19:42
+3
coj
coj
7 comentarii -2 puncte
Vad pe unii aici cum comenteaza, ca fani bmw...plm...fratilor stiti cum arata300k? Din atatea exemplare fabricate, tt.trebuie sa mai gasesti unul la pret mic.....parerea mea
27 ian 2016, 09:07
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Din cele 500 exemplare produse ia gaseste tu unul la pretul ala mic pe care il visezi.:)) Gaseste un astfel de model sub 15.000 si 1000 iti dau spaga. Capcanele neintretinute si cu rulaj consistent se vand cu 25-30.000 euro
27 ian 2016, 19:46
+2
180 comentarii 260 puncte
Nu iti bate capul. Multi nu vor intelege niciodata conceptul de 'valoare colectabila' sau de 'serie limitata'. Ei nu inteleg ca aici nu se vinde un BMW, fie el si M3, ci se vinde un obiect care nu se mai gaseste. Ei vad un BMW negru care e mult mai urat decat cele pe care le-au vazut ei pe strada, spoilerate si eleronate :) urland din toti rarunchii celor 102 cai putere :). Vorbesti de Casa Christie's in locul in care o l x .ro si la j um atate.ro e la putere :).
27 ian 2016, 20:37
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Da frate ai dreptate ! BINE ATI VENIT IN ROMANIA.VA RUGAM SA DATI CEASURILE CU 50 DE ANI IN URMA ! Eu nu sunt fan BMW,sunt fan Mercedes.Dar cand vine vorba de raritati,masini ce au scris istoria auto,oricand imi amintesc cu placere de ele si ma informez permanent.Sunt fan masini clasice,masini de colectie,chiar daca nu am posibilitatea sa le detin. Dar sa nu improscam cu noroi masini cu adevarat rare,masini ce au scris istoria auto pe strada si pe circuit ,cel putin in Europa.
27 ian 2016, 21:05
+4
Mephistoo
100 comentarii 70 puncte
Adevaru e ca masina asta e avion, nu o poate conduce oricine, iti trebuie permis special, si cum spunea unu mai sus ca senzatia la volan nu se compara nici cu o masina de formula 1, asta e cea mai tare masina merita 10mil de euro, restu care nu aveti bemve aveti cotete, asta e cea mai cea, un surub de la masina asta valoreaza cat un apartament, o roata cat un bloc
28 ian 2016, 11:45
-1
coj
coj
7 comentarii -2 puncte
imi dau apartamentul la schimb pe un surub de e30 m3....ceva oferte?
30 ian 2016, 00:22
-1
kempo
118 comentarii 152 puncte
"Having won more road races than any other model in history, the E30 M3 is the world's most successful road race car. Its success was emulated during the Supertouring era in the 1990s, when the 318i and 320i won several touring car national championships, including the BTCC, French Supertouring Championship, Super Tourenwagen Cup, Italian Superturismo and Australian Super Touring Championship."
28 ian 2016, 01:56
+2
180 comentarii 260 puncte
Cine ma ? Rapciuga asta de BMW din anii '90 ? Draglita asta care nu merita nici 5000EUR ? ;) Cotezul care nu are valoare decat la fanii BMW care 'ie' oricum cocalari ..... .Du-te ca nu te cred. Sa pui un 2,5 Turbo pe ea, atunci sa vezi masina .... . Pai sa vezi tu cate titluri are Cadillac (CTSWUZS sau cum dreaq ii mai zice) :):):).
28 ian 2016, 11:20
0
coj
coj
7 comentarii -2 puncte
Vazui un e30 de 2.5 , si q tt ca nu e m3 imi placu kqi mult de 100 ori cq asta.....e de constanta si e publicat pe facebook pe bazar bmw....omul vrea 5000€ si e senzaţie.....asta de mai sus mi se pare ca.i fqcutq din barda....nu.mi place cum dau aripile alea...plm....m power? Doqr numele de e , cq poti fqce un ursulet normal de 2 ori mqi puternic numai prin schimbqreq motorului.. Si la cat ajungi? De 300mii cumperi si modifici30 ursuleti...sau vreti sq cumpăraţi brandul?
28 ian 2016, 19:01
-2
Mephistoo
100 comentarii 70 puncte
Bai vere tu intelegi ce ai scris? Ca eu nu am inteles nimic
28 ian 2016, 19:22
+2
arobex
581 comentarii 1233 puncte
M-am chinuit de 3-4 ori sa citesc mesajul tau si sa-l inteleg.Nu reusesc,imi pare rau. Te rog sa traduci si pentru noi astia mai prosti,ce nu am prea trecut pe la scoala.
28 ian 2016, 19:38
+3
coj
coj
7 comentarii -2 puncte
vazui un e30 de 2.5, si cu toate ca nu e m3 imi placu mai mult de 100 ori ca asta....e de constanta si e publicat pe facebook pe bazar bmw...omul vrea 5000euro si e senzatie...asta de mai sus mi se pare ca-i facut din barda...nu imi place cum dau aripile alea..plm...m power?? doar numele de ea, ca poti face un ursulet normal de 2 ori mai puternic numai prin schimbarea motorului ..si la cat ajungi? de 300mii cumperi su modifici 30 ursuleti...sau vreti sa cumparati brandul?? multumiti acum? ursul asta de care vb e si pe 4 tuning cu toata istoria lui
30 ian 2016, 00:31
-1
25 comentarii 31 puncte
N-ai prins ideea. Fa-ti un ursulet 2.5 turbo de cati cai vrei tu, 700-800-900, de 3-4 ori mai puternic decat m3-ul asta. Mai sunt sute ca a ta si valoarea? mai putin decat bagi tu ca sa o duci la performantele alea. Cauta de cumparat un 2.5 turbo, vezi cate gasesti (nu in romania), dupa aia cauta un M3 e30, si zi-mi cate gasesti. "aripile alea..plm...m power" da, aripile alea, pentru ca este o masina "latita" din fabrica, si rotile nu au voie sa depaseasca caroseria si da, MPower, asta chiar merita sigla MPower. Stiu ca la noi ii plin de M-uri (316 318 320 in special) si ti se pare o banalitate.
30 ian 2016, 14:18
+1
180 comentarii 260 puncte
Pai eu ce spuneam, mai bine un 2,5 Turbo, caroserie de 1,6, frane de 1,4 (sa fie mai usoare, sa nu atarne greu, salvezi din greutate). Il faci cum vrei tu si scapi cu cateva mii de euro. Si este masina tare ..... nu ca prostia asta de M3 ..... facut din barda, si oricum cu ala Turbo vei fi UNIC nu ca alti 500 care mai au exemplarele de mai sus de M 3. Long live 'Garaj spatele blocului Tuning' :). Daca ar sti departamentul de dezvoltare motoare de la BMW, ca si aia de la Departamentul sportiv, ce genii zac prin bazarele online de BMW, ar da dra---ului toti inginerii aia platiti cu miiii de oiro pe luna si ar angaja 'turbati' din astia cu 2,5 :) Hihi :)
28 ian 2016, 19:27
+3
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Astia care vreti senzatii deosebite ,nu vrei voi sa va pisati pe o priza aflata sub tensiunea de 380 V ? Vorba lui Cheloo.....:)) Cum sa-i bagi cu palnia in cap unuia sa inteleaga ca asta este masina de colectie,nu masina care sa-ti creeze senzatii. Va sfatuiesc sa nu mai deschideti tastatura,pentru ca inlaturati orice dubiu ! :)))
28 ian 2016, 19:42
+3
180 comentarii 260 puncte
Intre noi fie totusi vorba, masina asta iti poate oferi si senzatii :). Nu chiar de 300k dar ....... . Pusca mea, sunt curios ce ar spune unii cand apare pe vreun site vreun Käfer de 24 cai putere la 20k, vreun T1 care prinde 100kmh .... daca prinde :) la pretul unui M5 nou ...... , vreo Manta A de 90 de cai 'carburati' la vreo 10-12k, rechini de 1500 cmc care ai noroc sa ii mai gasesti in viata ..... . Toate ar fi niste rapciuge pentru ca nu merg la fel de tare precum matza de 1,8 a vecinului. La urma urmei, nu trebuie sa iti placa masina. O cumperi daca se merita, ca investitie de viitor intr-o valoare colectabila. La urma urmei, ma repet, ce diferente de 'design' sunt intre timbrele de 6 bani si capatzanele de bouri ? Tot un timbru e si ala, si poate imi plac alea de 6 bani mai mult ca au culori mai faine :). Mai era un articol ca isi vinde Jerry Seinfeld o parte din colectia de Porsche. Estimat la 10mil, lotul scos la vanzare. Inclusiv 'spider' care nu are nici incalzire in scaune, nici servo nu cred ca are, ABS nici atat, te mai bate is vantul, e si mica si nu are portbagaj mai deloc, volan de lemn ....... si nici nu merge asa tare ca turbatii de 2,5. De ce sa dai bani pe asa prostie de masina ? :)
28 ian 2016, 20:02
+1
coj
coj
7 comentarii -2 puncte
daca maine se publica cv de dacia 1100 cum ca ar fi vanduta la pret de avion ....toti o sa deveniti fani dacia si o sa stiti toata istoria, toate contractele si toti proprietarii din lume care au avut vreuna....si....tot hai sa fim seriosi
30 ian 2016, 00:36
-1
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
Domnul Cojocaru , te rog sa nu blamezi pasionatii auto pentru, ca au invatat istoria marcii lor preferate. Daca tu nu dai doi bani pe ce conduci, nu toata lumea este ca tine. Pretul acestei bijuterii , este intr-adevar mare, dar nici sub 100 k de euro nu o vei gasii, iar un alt M3 de serie , in stare buna sare bine de 25k . Aici nu este vorba de BMW , cum au spus si cei de mai sus .... este vorba de un automobil emblematic , care se intampla sa fie si foarte foarte rar. Ceea ce ma mira este ca lumea, inca are impresia ca cei care conduc BMW sunt "cocalari", tigani , manelisti , etc.... Mai oameni buni , am spus si o voi mai spune : mai des aud manele dintr-un Opel astra , Logan , Mercedes , Skoda, Fiat ... Golf , deci va rog sa va abtineti de la comentarii ,daca nu ati condus niciodata un automobil produs de BMW, fie el nou sau vechi, din cauza ca nu va veti permite niciodata unul , va consolati cu ideea ca "e masina de ciori , cocalari ". Urcati-va va rog in Opelurile , vW-urile voastre sau ce masina neinteresanta mai conduceti , si injurati in continuare cand va depaseste un BMW in trafic , pe motivul :uite cum m-a depasit- bagat si cocalaru' asta cu BMW .. O seara buna !
30 ian 2016, 17:50
+1
111 comentarii 184 puncte
nu stiu in ce anturaj te "invarti" tu ,dar iti pot spune ce muzica se asculta in TOATE Bemveele ce vin la mine la garaj .din peste 100clienti stabili (toate marcile) nu stiu daca am 10 de la care sa "le fur" muzica de pe "cheita" .
01 feb 2016, 20:51
-1
9 comentarii -2 puncte
Mama mia ce.sound are motorul asta...
30 ian 2016, 23:48
0
180 comentarii 260 puncte
Apropo de Dacia 1100 : https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/renault-oldtimer-r8-renault-145110515/ https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/renault-sonstige-major-8-122357994/
01 feb 2016, 00:41
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »