Rusul asta se pricepe, dar e complice pentru mine. Da-o naibii, are filmulet cu un seria 7 penultima serie, lovit puternic in spate si a taiat, apoi a lipit tot spatele de la o masina donatoare si apoi ti-o vinde ca masina fara accident, full de full, bla bla. Alt caz cu un Touareg model nou cu lonjeroanele varza, indreptate cu lantul si o curea, masurat diagonale si gata, e buna de drum. Fabricile le construiesc cu laserul si el le face bune adica... Masinile alea sunt sicrie pe roti si pun pariu ca sunt masinile proprietarilor vinovati de accidente.
Sunt si la noi astfel de oameni,doar ca lipseste reclama.Personal stiu cativa,care repara avarii grele fara sa-ti dai seama.
Cati romani or avea in proprietate astfel de capcane "impecabile" ?:)))
Indreapta in prese hidraulice,pe standul de caroserii,dupa care taie elementul contorsionat si il inlocuiesc cu altul nelovit.Se desfac sudurile de fabrica prin gaurire,se sudeaza in puncte inapoi,pe aceleasi puncte/urme de sudura din fabrica.Sunt materiale in ziua de azi:Se aplica teroson ,masticuri poliuretanice pentru incheieturi,se sudeaza in puncte,totul exact ca in fabrica.Tablele de exterior se cositoresc,(sa nu se deformeze),juri ca acolo nu s-a umblat.Elementele se inlocuiesc din punctele greu vizibile,masinile se dezechipeaza la maxim(motoare,cutii de viteze,instalatii electrice),se executa vopsiri in pierdere,polishari profi si gata !
Este foarte greu sa-ti dai seama ce si unde a fost inlocuit.Numai daca desfaci jumatate de masina.
Se inlocuiesc elementele de siguranta(air-bag-uri,centuri,se rescriu calculatoarele/se inlocuiesc),astfel incat in cazul unui impact,masina se comporta identic ca una neaccidentata.
Elementele de siguranta ale unei masini sunt:Parbriz,directie,suspensie,franare,air bag,scaune,tetiere,centuri,etc.,etc.
Da, caroseria, cu structura de rezistenta + elementele deformabile nici nu conteaza, daca ai airbaguri, centuri, tetiere si, mai ales, parbriz, esti 100% in siguranta!
Colegul a intrebat despre elementele de siguranta ale masinii.Amesteci structura de rezistenta a masinii cu elementele de siguranta ale masinii.
Sunt doua lucruri legate,dar total diferite.
La un impact masina poate sa reziste perfect,sa nu se deformeze aproape deloc ,dar toti ocupantii sa fie decedati.
Deasemenea la un impact, masina poate sa se faca pachet,dar toti sa supravietuiasca.
Gradul de eficienta la impact al unei caroserii,este cat de mult absoarbe socurile caroseria respectiva.Cu cat se deformeaza mai mult si mai controlat cu atat ocupantii supravietuiesc.
Nu se repara masini cu structura de rezistenta afectata.
Nu se repara masini cu structura de rezistenta afectata."...se pare ca nu stii ce inseamna structura de rezistenta. Adica lonjeroane, praguri, stalpi, traversele de sub podea si, foarte important, intariturile din toate acestea. Exact la structura de rezistenta se lucreaza de zor in cazul unei daune totale.
"Cu cat se deformeaza mai mult si mai controlat cu atat ocupantii supravietuiesc"...tare as vrea sa vad cum supravietuiesti la impact lateral intr-o caroserie care "se deformeaza cat mai mult si controlat" si pe deasupra, fara airbag-uri pentru corp si cap, la fel ca "tigaile" ieftine facute special "pentru prosti". Chiar nu imi doresc sa am "norocul" sa ma loveasca un animal biped cu o "magazie"(SUV) de peste 2 tone si cu peste 15 km/h.
la noi asta vrea omul, castane , km cati mai putini, ca de, nemtii sunt prosti si vand masinile din plictiseala, pentru ca la ei stau banii pe garduri. La noi sunt masini proaspat aduse cu unic proprietar in stare impecabila sub preturile care se practica in Germania.....chiar nu ridica niciun semn de intrebare ???