Editorial: 10 motive pentru care avem un trafic de rahat in Bucuresti Editorial 9 Iunie Editorial: 10 motive pentru care avem un trafic de rahat in Bucuresti
Toate comentariile (4):
7 comentarii 36 puncte
Pentru a aplica legea trebuie mai intai create conditiile necesare - nu poti avea un oras cu 100 000 de masini si 2000 de locuri de parcare. Sau poti, dar trebuie sa oferi alternative: transport in comun eficient si cu minim de conditii (caldura/ AC), piste de biciclete sigure si care respecta normele EU de pe care sa fie ridicate masinile bizonilor. Bizonii ar trebui penalizati drastic - e revoltator cand lasa masina pe avarii pe banda 1 si la 5m mai in fata e loc gol de parcare.
09 iun 2016, 15:49
0
4 comentarii 0 puncte
citat: "In Germania, daca parchezi unde nu trebuie, platesti 200 de Euro. Scurt, fara discutii." Nimic mai fals! locuiesc in München si aici o amenda pt. o parcare costa doar 15€. 20€ daca ai parcat cu toate cele 4 roti pe trotuar. @clauio: exact pe varianta a 2-a scrisa de tine se merge aici in München. locurile de parcare din centru sunt putine, toate pline, costa 2€/h si durata stationarii este limitata la max 2h. adica se descurajeaza mersul cu automobilul personal in favoarea transportului public si rezultatele se vad. neexistand locuri de parcare nu vei merge cu masina, traficul e mai lejer, autobuzele tramvaiele etc au drum liber si de aici incolo totul in cascada. totul obtinut prin imposibilitatea parcarii de durata! politie nu prea vezi, dar cei de la parcari parcurg in lung si in lat strazile in cautare de contravenienti. poate 15€ pt o parcare aiurea sau pt. depasirea duratei maxime de parcare nu suna mult, dar sa faci asta zilnic devine destul de costisitor. asa ca lasi masina acasa si mergi cu transportul public. pe vreme buna si eu incalc bicicleta, in rest metrou/S-Bahn/bus/tram.
31 ian 2017, 14:47
0
4 comentarii 0 puncte
apropo, de când sunt în DE am devenit șofer de weekend. mașina o folosesc doar pt. a pleca din oraș sau sa merg la supermarket. apropo, în weekend dimineata pe toate autostrazile se formeaza cozi de min. 20km pe sensul de iesire din oras, iar de la ora 16h30 pe sensul de venire spre München. astfel de cozi in RO s-ar solda cu tot feul de injurii la adresa autoritatilor, aici sa stai 1h in trafic a devenit deja norma. cea mai lunga coada pe care am prins-o a fost de vreo 80km, practic tot tronsonul de la München la Salzburg
31 ian 2017, 14:54
0
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
de la Munchen la Salzburg sunt minim 145 km
10 mai 2017, 11:15
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »