Masini germane vs. masini japoneze: care sunt mai bune? Ghidul soferului 16 August Masini germane vs. masini japoneze: care sunt mai bune?
Toate comentariile (9):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce nu stie autorul articolului....este ca Porsche 991 Turbo S ( si chiar si modelele turbo "normale" mai vechi) ale nemtilor pisa in freza orice Nissan GT-R stock (cel putin in linie dreapta), iar un Tubo S in conditii optime face 0-100 km/h in 2.6 secunde iar REAL un Nissan GT-R stock abia daca face 0-100 km/h in 3 sau 3.2 secunde !Asa ca nu exista masina japoneza (de uzina) sa poata bate la performante o masina nemteasca ! In rest referitor la fiabilitate intradevar masinile jponeze sunt mult mai fiabile ca cele nemtesti !
09 aug 2016, 16:31
+2
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Eu m-as opri la doua observatii: 1. Cea mai buna masina e aia pe care o poti intretine corect. 2. Cand o sa vad talibani cu mitralierele mutate de pe Toyota, Nissan si Isuzu pe Porsche, Mert G-Klasse sau VW Tuareg promit sa imi cumpar o nemtoaica.
09 aug 2016, 16:40
+4
3 comentarii 2 puncte
japoneze all the way...dar trebuie sa intreb, ce lagatura are tractiunea 4x4 cu F1?
09 aug 2016, 17:10
0
70 comentarii 81 puncte
Sigur o sa vezi talibani cumparand Mbz 6x6 ! Sunt ieftine si decente pentru nevoi, sa nu exageram in rest
09 aug 2016, 17:33
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Ai sa razi dar talibanul e un animal prost care a reusit sa inteleaga conceptul de "canci mentenanta". Aia iau masinile, le alearga, le fac sita de gloante, le monteaza aruncatoare de flacar, lansatoare de rachete sau mitraliere direct in bena cu cateva afturi si uita sa le schimbe filtrele si uleiul cu anii. Daca rezista la ei inseamna ca rezista si la un om normal. Nu vezi plasticaraie SUV modern la ei ptr ca plasticul nu rezista in conditiile alea de exploatare. Eu dupa asta m-as ghida cand as cumpara o utilitara 4x4 de tip pick-up.
10 aug 2016, 09:36
+1
neymar
423 comentarii 244 puncte
Japoneze cele nemtesti sunt prea sumbre arata toate la fel foarte plictisitoare pe cand cele japoneze au un design mult mai deosebit atat interior cat si exterior . Pacat ca la noi la vanzare si pe strada sunt numai rahaturi nemtesti care arata ca un cct ordinar . Se vede clar in pozele puse diferenta de design in favoarea celor japoneze , in prima poza clar toti ar alege skyline-ul fata de acel cct de bmw urat . Audi reprezinta un mare cct toata gama e aceiasi masina difera doar lungimea caroseriei , BMW la fel mercedes ... scot un cct si il lungesc sau il scurteaza si iese audi a4 sau audi a6 sau bmw seria 3 - 5 din seria 5 lungesc cctu si iese seria 7 penibil masini de duzina .
09 aug 2016, 22:04
0
330 comentarii 94 puncte
Eh..Japoneze sau nemtesti...de parca numai astea exista. Daca am de ales intre astea, nemtesti evident..poate si pentru ca sint printre putinii care mai fac masini adevarate, RWD cum ar fi Mercedes-Benz si BMW...dar de fapt, dupa provenienta lor masinile se impart in 3 mari categorii: Europene, Americane si Asiatice. Acum cele Europene se impart in nemtesti, frantuzesti si italienesti. Sigur ca masini se mai fabrica si in Marea Britanie, Sapnia, Suedia sau Romania...dar aceste tari nu mai au de mult propriile branduri, asa ca tot trei natii ramin in Europa. Cele americane se impart iar in trei categorii: General Motors, Ford si Chrysler, iar cele asiatice...nu stiu ca sa zic, cele mai proeminente sint cele Japoneze desi in SUA e cea mai mare rusine sa detii Toyota sau Honda. Desigur mai exista si chinezesti, coreene, indiene dar nu au aceeasi notorietate ca cele Japoneze. Preferinta mea? Sincer nu cred ca este cineva care sa poata contesta faptul ca marca cu cea mai mare notorietate in istoria automobilului a fost este si va ramine General Motors. Americanii au fost No1 intre anii 1950-1980 si dupa parerea mea ar trebui sa fie si in ziua de azi. Daca vrei o masina cu consum rezonabil, ieftina cu portbagaj mare si alte citeva aspecte practice pozitive desigur te poti orienta catre o masina japoneza si de obicei indeplineste toate aceste cerinte, dar cel care este cunoscator cu adevarat nu va cumpara niciodata asa ceva pentru ca dincolo de aspectul practic omul mai vrea si sa ii faca placere sa conduca o masina, sa se simta bine la volanul ei. Iar faptul ca o masina are consum bun, 15 airbaguri, portbagaj mare, etc nu o ajuta cu nimic in a fi mai manevrabila, mai maleabila in miinile celui care o conduce etc. Adevarul este ca japonezii fac masini fara personalitate, care nu iti ofera absolut nici un fel de senzatie cind esti la volanul lor. Pur si simplu o suspensie rigida si aspra, o directie rigida si aspra, o manevrabilitate ca aceea a uni matiz sau Logan...
10 aug 2016, 23:15
0
330 comentarii 94 puncte
Asa ca masinile japoneze sint doar atit....masini care pur si simplu te duc din punctul A in punctul B. Eu prefer sa imi consume 25% dar in schimb sa ma simt bine la volanul ei. Sa simt ca directia este moale si desi nu am feedbak (adica nu imi smulge volanul din mina la fiecare groapa) raspunde totusi usor la comenzi. Vreau o suspensie care fara a-mi zdruncina creierii in cap la fiecare groapa sa tina tot timpul masina lipita de sol..Americanii realizau acest deziderat prin faptul ca fabricau masini foarte masive si grele....nemtii au reusit acest deziderat (si ma refer aici la Mercedes Benz) cu suspensii deosebit de complexe si bine calculate... Dar ce sa stie copiii din ziua de azi. Cica daca obtii mai multi CP din aceeasi cilindree e mai bine. Din contra e mai bine sa obtii caii putere din cilindree cit mai mare deoarece in acel fel durata de viata a respectivului motorul va fi mult mai mare...
10 aug 2016, 23:20
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
japoneze pentru fiabilitate, nemtesti pentru confort. cat despre fericirea unora ca honda avea 160cp in '89 dintr-un motor de 1.6 si nemtii aveau 2 litrii de 100cp, poate ar trebui fanii honda sa-si aduca aminte ca pe vremea cand firma aia era renumita pentru masini de tuns gazonul, existau europene de 1.6 si 125cp, cu versiuni de 160cp din motoare 1.6, 8 valve, fara vtec, fara injectie electronica multipunct. se numeau r12 gordini. nu vorbim de fiabilitatea acelor r12, dar daca e sa vorbim de siguranta dintr-un golf 1.6 116cp versus crx 1.6...pai la golf de-abia incepea sa sara vopseaua cand farurile de vw intalneau soferul din crx...japonezii au cucerit pietele cu masini mici si foarte fiabile. da, aveau si inca mai au off-roadere foarte bune, pentru ca la ei e nevoie de asa ceva, la noi nu. de aia un g-klasse sau un landrover costau de 2 ori cat o totoioda...dar pentru cine vrea ca masina sa mearga oricum, dar sa mearga si cel mai important, pe oriunde, are dreptate cristi2.3t: daca g-klasse si range rover erau mai fiabile si mai ieftine decat toyota si mitsubishi, talibanii aveau range-uri si g-uri :)
13 aug 2016, 23:26
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »