"...are propria identitate fara sa semene cu nicio alta masina de pe piata". Sunteti siguri-siguri de asta? Nu vedeti nicio asemanare a partii frontale cu Ford Edge? :)
Edge, modelul nou, a aparut dupa Tucson. Mie unul nu mi se pare ca seamana cu nimic din ce se afla pe piata acum. Ca design mi se pare unul dintre cele mai frumoase suv-uri (suv-ulete).
N-am zis ca nu-mi place, si mie imi place la nebunie :) Un design agresiv, dar echilibrat, cu forme bine definite. Arata mult mai bine decat concurentul direct de la Kia, Sportage-ul. Si fata de Vitara, care insa e imbatabila la pret. Din pacate, Tucson-ul nou e inca scump pentru mine... Mai stau cativa ani, ca sa mi-l pot permite la SH... :))
Hyundai, intr-adevar, la ora actuala este SF fata de ce a fost dar, sa compari interiorul cu segmentul premium nemtesc (premium inseamna Mercedes, Audi, BMW...) e putin cam mult.
Am facut test drive cu Tucson-ul diesel de 184cp si am reusit doar 14% in Bucuresti. P-afara ar scoate undeva la 6.5 - 7 (am un stil de condus foarte economic). Nu cred o clipa consumul mediu de 7.1% la modelul testat mai ales in conditiile in care chiar si dealerii te anunta ca o sa ai MINIM 7 - 7.5% (in oras tre` sa te astepti, nu cum scrie aici "spre 10", ci mai degraba 15%).
Din cauza consumului, in principal, am optat pentru noul Tiguan (la astea 2 ramasesem) chiar daca a insemnat mult mai putine optiuni in bani mai multi.
Tucson-ul full options era 36000.
Tiguanul a fost 39400 Highline 190cp, plus cateva alte optiuni.
Nu ma credeti pe cuvant. Puteti verifica consumurile date de alti utilizatori (la pompa) in link-ul de mai jos.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/189-Tucson.html?fueltype=2&constyear_s=2015&gearing=2&powerunit=2