Povestea Daciei hatchback Liberta, 'Ratusca cea Urata' fara de succes a Romaniei Istorie auto 27 Septembrie Povestea Daciei hatchback Liberta, 'Ratusca cea Urata' fara de succes a Romaniei
Toate comentariile (3):
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Una dintre ultimele modele in stare de functionare: http://ingerisidemoni.ro/blog/prin-parcarea-de-la-lidl/
28 sep 2016, 14:43
0
3 comentarii 2 puncte
fostul I.T.B a achizitionat multe si au fost folosite ca taxiuri.
18 oct 2016, 23:10
0
costi05
7 comentarii -2 puncte
CN însemna de fapt inițialele de la Ceaușescu Nicolae. Primul model, CN1 a fost produs și livrat doar pt taxi, s-a dovedit destul de fiabil, câțiva ani și sute de mii de km sunt elocvenți. Liberta sau CN2 a fost ce-a mai scumpă la vremea ei , era fff frumoasă cei drept însă prea scumpă, lumea nu a cumparat-o.
06 nov 2022, 16:07
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »