10 motive pentru care noul Logan 1.0 SCe este cea mai buna masina pentru Romania Ghidul soferului 14 Iunie 10 motive pentru care noul Logan 1.0 SCe este cea mai buna masina pentru Romania
Toate comentariile (22):
alexhaiducu
255 comentarii 45 puncte
petarda! pentru cei care merg pe bicicleta si descopera autoturismul! nu recomand! 4 persoane de 100 de kg fac ca masina sxa nu poata urca un delusor!
14 iun 2017, 23:05
+2
865 comentarii 2568 puncte
Tampenia nu e doar in Romania ci peste tot in UE....masina poporului.Trendul cu masina poporului nu dispare in Europa socialista.
16 iun 2017, 17:04
+1
780 comentarii 1141 puncte
Cutie (caroserie) mare cu motor mic!!! 5 persoane la un cuplu de 109Nm si la atata turatie, inseamna un Mare Rahat!! Daca incerci sa urci rampa de la pasajul Unirii faci coada dupa tine!!! Despre siguranta si modularitate ce sa mai vorbim? Inca nu suntem capabili sa avem o bancheta rabatabila la Logan!!! Daca scoti nervura de tabla din spatele banchetei se descompune masina!!! In rest Super, Super Rahat!
15 iun 2017, 00:41
+1
31 comentarii -6 puncte
Sa inteleg ca inainte de '90 nu se urcau pantele cu masina? Cu 40-60 CP de pe Dacia 1300/1310 urcai alea panta fara probleme, iar cu 75CP de pe Loganul asta nu urci? Sau hai comparatii mai de actualitate: VW Polo ( ca tot sunteti toti in limba dupa masinile germane) cu 60CP ce face in panta sau depasiri? Eu am motor de 1.4 cu 77CP, si nu am probleme nici cu pante nici cu depasiri, chiar si cu 4 persoane + bagaje.
15 iun 2017, 17:10
-2
780 comentarii 1141 puncte
Eu vorbeam despre masini din 2017 NU din 1990!!! Si NU vorbeam despre nemtoaice ci despre Masini! Daca comparam Dacia 1300 cu Loganul, vorbim despre cu totul altceva (comparam mancarea cu mancarimea) Cuplul unui diesel chiar si Dacia este in jur de 220N/m la 2000rot/min iar al benzinei este 110N/m se obtine la 4000rot/min!!! Daca vi se pare acelasi lucru...
15 iun 2017, 23:57
+3
31 comentarii -6 puncte
Pai si ce treaba are anul? Unitatile de masura ale cuplului sunt aceleasi. Cum puteai in 90 sa urci panta cu cuplu mai mic, si acum brusc nu mai poti. Ma mir ca nu ai zis ca trec si biciclisti pe langa tine. Deci problema ta in fond nu e ca e Dacie, sau ca are motor de 1 litru, ci ca nu e diesel :) Ai fi surprins, dar nu doar masinile disel pot urca pante. Si nu iti trebuie peste 200Nm ca sa iesi dintr-o parcare subterana. Nu contest ca o masina cu motor mai mare ar fi mai puternica, dar hai sa n-o dam in penibilitati gen "nu poata urca un delusor" sau "la pasajul Unirii faci coada dupa tine". Sunt tare curios daca era vorba de Polo cu motor de 1 litru si 60CP (95 Nm cuplu), mai existau astfel de comment-uri.
16 iun 2017, 11:17
0
865 comentarii 2568 puncte
Tu stii cat cantareste o Dacia 1300?Tu compari 2 masini iar una dintre ele e aproape dubla la greutate desteptule.
16 iun 2017, 17:07
0
31 comentarii -6 puncte
https://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15878 Da stiu, 980Kg cantareste Dacia 1300 cu 54CP, deci 18kg/CP Un Logan ~1050Kg cu 75CP, deci 14kg/CP. Daca vrei bagam si niste ciment in portbagaj sa ajungem la 1200Kg, si 16kg/CP. Tot mai puternic decat vechea Dacie Hai ca incercam si cu ceva mai nou. Polo la 1050Kg cu 60CP, deci 17.5kg/CP. Asta cum poate, dar saracul Logan nu poate?
16 iun 2017, 17:44
-1
865 comentarii 2568 puncte
Cuplu misca masina din loc .Totusi interesant cum tu sustii ca e cam acelasi rahat cu Dacia 1300 si dupa te miri de ce oamenii prefera sa dea 6-7mii de euro pe o masina nu un ***** ce apartine anilor 60.
16 iun 2017, 20:07
+1
780 comentarii 1141 puncte
Domnule, eu v-am vrbit la persoana a doua! Trageti concluzii gresite! Am si un vw Lupo de 1 litru si 50 CP si o Toyota Auris 1,6L de 124 CP, ambele pe benzina. Stiu foarte bine cum se comporta amandoua in situatii limita! Va doresc o urcare placuta (cu masina pe care o laudati) cu 5 persoane la bord si portbagajul plin la Magura Buzau de exemplu (unde se facea raliul de coasta din Campionatul National)! Cand ajungeti sus asteptam mesaj!
16 iun 2017, 23:38
+1
31 comentarii -6 puncte
Nu am fost niciodata la Magura Buzau, deci nu ma pot pronunta. Dar ziceti ca aveti un Lupo de 50CP? Aveti probleme in pasajul Unirii? Ca de acolo a pornit toata discutia. Nu am Dacie, si chiar daca pare ca o laud, nu o sa imi cumpar niciodata; insa ma deranjeaza ura asta ghratuita la tot ce inseamna Dacia. Mototurl acesta este foarte OK, si mai puternic chiar decat altele de 1L de la marci mai consacrate. Deci poate ma lamuriti si pe mine de ce doar pt ca e pus pe o Dacie, automat este cel mai praf ever.
17 iun 2017, 00:48
-2
adrianfava
1 comentarii -4 puncte
Motorul 0.9TCE este cel mai bun lucru pe care l-a putut face Dacia de cand face ea masini si pana astazi. Este un motor ca poate sa bata fara nicio problema toate motoarele pana in 20 000 de euro! Motorul 1.4MPI dupa vechiul Logan a fost scos din cauza fiabilitatii crescute. Era o problema cu el: nu se strica niciodata! Motoarele de Renault cele mai bune dupa piata. Voi astia care faceti misto cu depasirile si urcatul la deal, sigur aveti un E36 mai ieftin ca un telefon.
15 iun 2017, 01:18
-4
780 comentarii 1141 puncte
A-ti incercat si altceva???
15 iun 2017, 23:59
+2
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
De acord cu tine, insa 0,9TCe e din alt film cu un cuplu decent, desi inca nu sunt convins de fiabilitate! In ce privesc restul motorizarilor Renault pe benzina, 1,4L/8V@75CP nu a fost tocmai o floare "dupa" vechiul Logan in ciuda fiabilitatii! 1,6/ 8V@86CP sau mai ales 1,6L/16V/105CP au fost mult mai potrivite si la fel de fiabile,venind "dupa" aka de pe masini din gama superioara.
16 iun 2017, 16:24
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Fereasca'ma sfantul ... 8,3 litri cu AC, un consum mic pentru un motor de 1 litru? Fratilor, puteati gasi orice alt motiv ca motorul asta este ok, da asta nu e deloc unul dintre ele daca punem in discutie faptul ca ai parte in rest de un motor lesinat in rest de doar 104nm/1300Kg! Sincer, prefer 1,7 litri% in plus la consum pentru un motor aspirat de 1,6L/16V/150nm ce il pot folosi cat de cat si in rest, precum si aia 30 lei in plus la impozit sau asigurari!
16 iun 2017, 16:18
+2
865 comentarii 2568 puncte
Eu am scos la 90km/h consum de 7 litri cu chrysler 300M 3.5 v6....cu AC ,dar nu prea conteaza AC-ul din ce am vazut la motoare mari pe ce am condus eu.
16 iun 2017, 17:12
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Vezi ca era vorba de consumul urban! ;)
16 iun 2017, 19:37
+1
865 comentarii 2568 puncte
Pai si consumul meu includea ala.Pur oras in Constanta cu AC e undeva la 10-11.Probabil ar fi si mai mic dar e cutie automata .Pentru motor mare benzina peste 250 cai la masina care cantareste cat catedrala nu e consum mare....plus ca incap 4 adulti in masina fara sa stea ca pe olita.Impozitul e irelevant pentru ca am mai spus ca e o tampenie in Romania.....impozitul pe cilindree este ca norma euro ,Fiesta 1000cc euro 3 polueaza mai mult decat BMW x5 din 2017...consumerism fortat si taxe facute cu dedicatie .
16 iun 2017, 20:05
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Fiind un motor mare nu se chinuie si e cumva normal acel consum. Cu ceva grija si fara accelerari brutale nici eu nu ma plang cu motorul meu de 1,6L cu care ma incadrez undeva in marja celor 10L%. In concluzie cum ziceam, prefer 1,7 litri in plus si 30 lei in plus la impozit ... dar macar am parte de confort si de un motor pe care sa ma pot baza cat de cat si in rest. :)
16 iun 2017, 20:40
+1
865 comentarii 2568 puncte
Niciodata nu m-am uitat la impozit pentru ca mi se pare o tampenie facuta din pix.Poate as putea intelege impozitul in functie de valoarea dar si ala e o cretinitate pentru ca impozitul se duce la primarii si e pentru drumuri/parcari ...cum mama naibi o masina de 10 metri patrati plateste 150ron si alta 1500euro? Impozitul e o cretinitate si iar ajung si ma intreb cum ***** se poate in SUA fara taxe aiurea dar in Europe lu' mein fuhrer Merkel si Karl Marx nu se poate?
16 iun 2017, 20:57
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Ok,vad ca s'a incins tarata si pedalam mai mult pe loc in discutia asta. O treaba e clara,motorizarea asta va avea un mare succes pe masinile de flota ale multinationalelor si taxi. La drept vorbind, cu ceva GPL pe ea nu ai nevoie de mai mult de atat fie si in varianta MCV. De asemenea probabil ca va fi preferat probabil pe varianta Sandero, o masina micuta ce se poate adapta bine in mediul urban cu acel motor. In concluzie ... sa nu fim nici atat de entuziasti ca autorii acestui articol, dar nici "heitari" gratuit. :)
17 iun 2017, 08:51
+3
780 comentarii 1141 puncte
Sunt de acord! Pentru oras si hartanit este ideala! Cred ca asta este si scopul ei! Pentru familie sunt alte solutii!
18 iun 2017, 00:18
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »