Poate sa ramana si odata la 2 ani, nu vad nicio problema cu perioada.
Mai degraba trebuie revizuit felul in care se acorda ITP, deoarece aici am se fac cele mai mari manarii.
Ne tot plangem ca avem masini care polueaza, dar la ITP testul de noxe este o gluma proasta.
Daca vine melteanu cu VW dizal cu EGR-off si DPF anulat, da banu corect si noxele ies brici...Si ce daca polueaza cat un cap tractor cand apasa acceleratia? El are Euro5 in cartea masinii...Cand ar trebui de fapt sa-i declaseze masina la Euro3 pentru astfel de "operatii".
In schimb daca ai vreo folie de protectie pe sticla de la far, sau daca ai indici de viteza si de incarcare la anvelope, mai mari decat in carte, atunci risti sa nu iei ITP...
Aici cred eu ca trebuie sa vina schimbarea, sa intram si noi in rand cu lumea...
Imi convine o data la 2 ani sau daca e in functie de km, acei 15 mii, tot pe la 2 ani ajungi. Problema e ca incuiatii la cap de la RAR nu te lasa nici sa faci imbunatatiri legal (roi mai late, lumini mai bune, etc.) si nimeni nu-i arde si pe cretinii responsabili de infrastructura. Cum naiba vrei masini fara probleme la directie si frane daca drumurile sunt praf??
Maai ticalosilor, trebuia sa ne intrebati inainte ca senatul sa dea aviz favorabil legii!!!!!!!!!!!!! Cum Dumnezeu toate sondajele astea sunt facute dupa ce hotararile au fost luate???????????Multumim de intrebari, NU va mai deranjati!!!!!!!!