de cand o suspensie kw reglabila, jantele oz si franele brembo cu 4 pistonase sunt demult depasite?
lasand masina la o parte, ca putea fi si wartburg, articolul e util in sensul ca am aflat unde se pot duce masinile pentru mdificari calumea, nu tuning in garajul din spatele blocului.
siguranta la impact e tot aia de 3 stele euroncap la un impact la 60km/h, ca la 160km/h, si-n s-klasse te faci parizer. care ar fi siguranta la impact al unui moskvitch cu motor de bmw335i? sau al unui golf3 vr6 turbo? si mai slaba, dar ca idee, orica masina care nu e dacie, e perfecta pt tuning, opera de arta, racheta pe roti. cand vine vorba de trotineta autohtona, verdictul e clar, masina e petarda.
pacat de inovatiile aduse! caroseria si brandul acelasi,adica pe strada indiferent ce are sub capota si indiferent ce face ,imaginea ramane aceeasi=panarama de caroserie,cazan