BMW X6 xDrive50i by SKN Masini Tunate 4 Ianuarie BMW X6 xDrive50i by SKN
Toate comentariile (5):
3Xtreme
38 comentarii 38 puncte
Mie mi se pare mica puterea daca e sa facem o comparatie cu V8-ul folosit pentru M3 e92. Daca iau in calcul ca e si twin-turbo, nu cred ca ar satisface pe nimeni aceste cifre. In schimb cuplul mai zic si eu ca este pe masura. Acum gandindu-ma si la faptul ca SKN nu incearca sa duca motoarele la extrem, pot spune ca pentru acest X6 cifrele sunt foarte bune. Cu ajutorul xDrive-ului ar trebui sa aiba o plecare bunicica. Deci, din partea mea va spun bravo pentru inca un proiect reusit.
04 ian 2010, 20:26
0
Oghi
43 comentarii 17 puncte
imi poate explica si mie care e rostul acestei masini? Aceasta masina pt ce a fost construita? care e scopul ei? Nu fac referire la firma de tuning mentionata in articol
04 ian 2010, 23:27
0
360 comentarii 207 puncte
dl oghi scopul masini este sa e duca de la A la B, daca tu gasesti alta utilitate unui autovehicul destinat transportului de pasageri si bagajele aferente acestora eu iti dau bere pt toata viata. si daca nu iti place masina, ai o optiune la firefox/explorer back si mai sunt articole. sper ca iti este de ajutor raspunsul meu dar as vrea sa te intreb: ce masina conduci?
05 ian 2010, 04:35
0
Oghi
43 comentarii 17 puncte
Eu conduc un Honda Civic 5D 2008.NU beau bere, imi pare rau.Nu m-am referit la masini in general, ci la acest model X6 care dupa parerea mea nu ii gasesc o categorie anume la capitolul masini.Nu am nimic cu marca BMW
07 ian 2010, 03:02
0
10 comentarii 5 puncte
Resoftarea e ok, 25% crestere de putere la un motor bi-turbo e ceva normal azi. Ce ma deranjeaza este estetica masinii tunata in stilul "targ Vitan". Culoarea nu se discuta, e preferinta tunerului, mai ales ca pune in valoare stickerele, dar faptul ca nu are praguri este de neiertat. Privita din lateral, masina arata ca o Dacia 1310 din anii 90 cu prelungiri pe bari si fara praguri. Sorry, masina e atat de aproape de a arata bine incat lipsa pragurilor este cu cu atat mai enervanta. A, nici suspensiile stock "cocotate" pe jante aftermarket nu dau bine la portofoliu. Atat de aproape si totusi atat de departe...
05 ian 2010, 15:32
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »