Se pare ca multi vorbesc in nestiinta ! Daca folia e de proasta calitate masina o sa fie plina de lipici de la folie cand o dai jos ! La fel se poate intampla si cu cea de calitate ... Cand o dati jos bagati masina intr-un garaj unde e mai cald si incalziti-o cu feon-ul ! Bafta
Arata mai bine in culoarea originala. Acum este o masina fara personalitate. Devine cam monotona moda asta cu negru mat, fie ca e vopsita sau foliata masina.
se poate si in ro. mai exact in Craiova. car fasion , se lucreaza excelent , omu arec cateva masini realizate foarte bine . x5 in folie de carbon , porsche si 100 de taxiuri :)
deci imi pun folie... sparg o banca si las camera de vedere intentionat sa imi vada masina si plec si opresc dupa colt si dau folia jos si imi vad de treaba? =)) iti scoti banii pe ea imediat
probabil e mai ieftina folia decat vopseaua sa poti sa pastrezi culoarea? altfel e nasol cu schimbatu actelor pt culoare ca nu rezolvi nimic... poate doar pt show
Cu siguranta sunt alte culori mult mai reusite decat negru mat...
Si apropo...330i cu evacuarea aia?nu am mai intalnit,poate o fi luat o bordura si s-a indoit...:))
Nu mai halitzi toate kkturile...e munca de chinez batran infoliatul! Cunosc persoana care lucreaza in domeniu si mi-a spus ca e o porcarie. Chiar si o masina noua noutza ramane fara lac in anumite locuri la dezfoliere + ca intr-un an cu folie, dupa ce a trecut prin toate anotimpurile se cam trage la imbinari, la colturi...e cam pepsi. Culoarea trebuie trecuta in actele masinii indiferent ca e vopsea sau folie.
Sal.
Daca ai nevoie de autocolant i-ti pot pune la dispozitie Oracal ( negru mat sau alte culori la un pret de 35 Ron/MP si la o latime de 1.26m )
Sau la o comanda de 18 MP de negru mat am o oferta la 550 Ron !!!!
voi sunteti asa de siguri ca se da foarte usor jos folia de p masina???mai ganditiva de 2 ori inainte de a zice....eu am lucrat la folieri si stiu foarte bn cum se aplica si cum se scoate d p o masina si nu e usor unii au dreptate in ce au scris dar maj nici nu stiu cu ce se mananca folia asta sau cum se aplica si in primu rand tre sa ai f multa rabdare sa te apuci de foliat o masina k dak o face orice om o sa ramana fara lac si fara vopsea pana reuseste;)...asa ca bafta la foliat pt cei care zic ca e usor
app si un f bun sfat ca sa nu ai imbinari de folie ar fi mai indicat sa dai jos manerele(care se dau)numerele,bandourile(la fel care se scot)embleme,si orice alt element pt cei care nu stiu
Lasand la o parte aspectul dupa colantare si-a pus cineva intrebarea ce se intampla cu vopseaua sub autocolatul mat,ofera protectie UV ? vara o sa fac sauna in masina? va trebui sa merg cu spalatoria auto dupa mine? ca persoana ce execut astfel de colantari auto nu recomand folosirea culorilor mate pe masina, motivele sunt raspunsurile la intrebarile de mai sus, folositi nuante luciose care sunt mai durabile si ofera mai multa protectie vopselei...parerea mea
aici ai foarte mare dreptate valenthino da nu toate culorile mate atrag caldura cum o face negrul mat de ex:alb mat,protocaliu,verdele si mai sunt cateva dar ai zis f bn k folia lucioasa sepastreaza mai mult si stii si u cum se face folia mata dak o intinzi prea mult aviz amatorilor mult noroc in continuare cu folierea;)
In primul rand masina nu trebuie sa fie CERUITA !!! Ceara este grasa, ce spuneti ...se mai lpeste autocolantul ???
Masina trebuie stearsa BINE cu alcool tehnic sau izopropilic.
In al II-lea rand autocolantul pe masina nu se pune cu apa...daca se pune cu apa NU ies bule. Bulele se pot scoate intepand cu varful cutter-ului(asta dupa ce a fost rupta o bucatica mica din lama)
Daca vreti material gasiti la pin.ro , algernon.ro , dar sfatul meu este sa nu va bagati...o sa stricati materialul si o sa muriti de nervi.
Autocolantul se scoate usor, mai naspa este cu lipiciul care ramane pe masina, care trebuie curatat o carpa imbibata in DILUANT.
NU tot ce zboara se mananca... eu fac lucrul asta de 6 ani .. si ma uit la masina aia...NU ARE GRESEALA, nu se vede pic de albastru, o cuta, nici macar o parte mai lucioasa (lucr care se intampla cand intinzi prea tare materialul..devine lucios)... ESTE TREABA FACUTA DE CINEVA CARE STIE...sfaturilel sunt de nota 6 (sase)
Bafta tuturor celor care vor indrazni ... :)
Ai si nu prea dreptate, daca faci de 6 ani lucrari ar trebui sa stii ca daca intepi cu varful de cutter, in timp de la caldura se va trage(mari) zona si risti sa iasa la iveala vopseaua, cel mai bine daca este mica se lasa asa si iese singura de la soare, a nu se confunda cu, cute care numai ies ! NU recomand sa dai cu DILUANT, tu ai da cu diluant pe masina ta? FOLOSITI BENZINA (sigur si eficient) !! pentru a indeparta lipiciul. Intr-adevar lucrarea prezentata nu este realizata de amator, trebuie sa cunosti treaba cu autocolantul, cat sa il incalzesti mai ales ca este mat si de la prea multa caldura si tras puternic devine lucios..daca vreti sa vedeti cum se face cu adevarat
(munca de chinez) cautati pe youtube "car wrapping". Avantajul major al folierii este pretul fata de o vopsire de calitate, sau daca esti taximetrist si nu vrei sa strici culoarea originala, in alte situatii chiar nu recomand.
De aceea am zis cu bucatica rupta din lama intai.... s-o trage dar fff putin.M-am uitat special la masini facute cu ani in urma sa vad cum se prezinta autocolantul, iar in taieturile facute cu varful de cutter erau la fel, aproape.. autocolantul se trage cand e intins, si nu numai. De accea exista autocolant CAST(cu adezivul aplicat) samd.
Eu de 3-4 ani incoa' curat/curatam masinile cu NITRODILUANT de la GUZU, si e foarte bun....acu fiecare cu ce stie, vrea...Si DA ! am dat pe masina mea cu nitrodiluant (si masina e neagra). Avantajul este ca VOPSEAUA RAMANE INTACTA SUB AUTOCOLANT.
In primul rand colantare totala se face si in Petrosani la Autotint Solution nu doar in Craiova si probabil mai sunt si alte firme in tara. Sfaturi utile se pot da teoretic dar sunt greu de aplicat. Daca auto colantul este aplicat de cineva care stie, lacul masinii si culoarea raman intacte, la inlaturarea adezivului recomand sa se foloseasca produsul denumit Scotchcal, este o substanta folosita de profesionisti care nu ataca lacul masinii si e special conceput pentru inlaturarea adezivului de colant, colantul care se aplica pe masina trebuie sa fie ideal de grosimea de 50 microni maxim 75 altfel tinde sa se stranga la diferente mari de temperatura. Bulele de aer se trag daca se foloseste un colant de calitate si nu recomand inteparea cu cutter-ul sau altceva. Dar parerea mea finala e sa se apeleze la un atelier cu experienta in domeniu ca va scuteste de zile intregi de munca si masina va fi gata la atelier in 8-9 ore, la colantare totala. Si inca un lucru, daca va apucati singuri si stricati materialul platiti sa completati pana reusiti in schimb la atelier sunt datori sa va faca in pretul pe care il obtineti la inceput oricat material strica din vina lor sau neatentie.
Am citit mai sus unele comentarii si m-a izbit un lucru destul de simplu.Se foloseste o suflanta o spatula si se intinde colantul nu? Hai sa facem un exercitiu de imaginatie sa vedem daca se poate do it yourself, deci intr-o mana suflanta cu cealalta mana tragi de colant si cu a treia mana aplici cu spatula nu? hahaha do it yourself. Sunt locuri in care cineva trebuie sa tina de capatul colantului in timp ce tu lucrezi cu suflanta si chizzler-ul sau cu rola siliconica sa aplici.