PROMOTIE Expert Detailing - Ce nu stiai despre foliile auto Promotii 6 Iulie PROMOTIE Expert Detailing - Ce nu stiai despre foliile auto
Toate comentariile (43):
ARTECH
46 comentarii 63 puncte
cand mai faceti publicitate incercati macar sa fie ceva de calitate, nu filmul asta ordinar facut in garaj care prezinta avantaje fantezsite de genul "scade consumul", cu o exprimare perfecta "nici un boschetar nu o sa-ti mai vada geanta". ce sa mai zic.. pe mine ma convins clar, mai ales dupa felul la fel de profesionist in care este aplicata folia, cu geamurile pe masina ;) sunt tare curios pe cati din vizitatorii acestui site o sa-i impresioneze filmul asta :)) cred ca ati putea totusi sa va selectati si voi clientii care vor publicitate, catusi de putin, chiar si pe vremurile astea, iar daca nu va recomand sa ii cautati si baietii din vitan s-ar putea sa dea si ei cateva sute de lei sa faca reclama la capace cu spinere si niste goarne ;) succes!
06 iul 2010, 12:56
0
37 comentarii 7 puncte
Interesante opinii.... Dar cam partinice. Adica, se vede de departe ca esti un aplicator pasionat de folie (n-am spus profesionist!). Nu dupa felul in care scrii cu dezacorduri ("pe mine ma convins clar"), ci dupa felul in care judeci aplicarea profesionista. Te mira ca tipul acela din filmul 3M nu demonteaza nimic la masina, nu rupe clipsuri si nu deranjeaza circuitele electrice din portiera?! Este tocmai un fragment dintr-un training profesional conceput, filmat si distribuit de 3M. Dar este adevarat ca-i disponibil doar pentru aplicatorii 3M, nu pentru cei de toata mana... Insa poti deveni si tu unul dintre ei, cu putina bunavointa si multa straduinta...Daca vrei. Sa traiesti interesant! Cu prietenie, Cristi P.S. Tu ce folie aplici? Ai auzit de firma asta: "3M"?
06 iul 2010, 13:41
0
ARTECH
46 comentarii 63 puncte
iti multumesc desi nu am aplicat folie in viata mea, insa sunt pasionat de masini si poate ca asta ma face sa stiu despre ce vorbesc. :))) "ma convins" in loc de "m-a convins" nu a fosty decat o greseala peste care daca nu vrei sa treci inteleg, insa sa fii sigur ca ala nu este un dezacord. dezacord ar fi "voi astia cu folia este niste prosti" ;) sa trecem totusi la lucrurile despre care ar trebui sa vorbim: 1. imi este greu sa cred un aplicat de folie profesionist se poate face fara sa demontezi o luneta cel putin. in cazul asta nu ai cum, fizic, sa acoperi toata suprafata lunetei incat sa faci un lucru bun, sa nu se vada. daca asta iti este parerea, nu vreau sa vad ce se intampla cu o folie aplicata "profesionist" de voi cand trebuie sa urmareasca sau nu al treilea stop de frana :)) 2. cum spuneam si mai sus, eu nu aplic folie. o singura data am hotarat sa pun (a citi sa se aplice, nu de catre mine) folie pe o alfa 156 argintie pe care am avut acum multi ani si pe care recunosc ca am pus o folie "oridara" pentru ca imi doream neaparat albastra si degrade si la vremea aia, o folie de calitate costa inca foarte mult pt mine. de atunci, tuturor masinilor pe care le-am cumparat si au avut folie fumurie-neagra, le-am dat-o jos. mai am un Vaneo care din motive de siguranta are o folie care de afara se vede fumurie si dinauntru mov - 3M. total intamplator folia nu mai este intr-o stare f buna si nu cred totusi ca ar fi din cauza marcii ei. tot din intamplare am auzit si de 3M care este cea mai mare companie in domeniul ei, cu foarte multe inventii la activ si lucruri de super calitate (eu nu am contestat niciodata calitatea produselor voastre, ci numai modul indoielnic al felului in care va faceti reclama). daca iti sustii produsele cu care lucrezi, si sunteti niste buni profesionisti, oferteaza-mi si mie te rog o folie cu tenta rosie (chiar rosie oglinda) pt masina din poza. sper sa nu-mi iei in nume de rau tot ceea ce am spus, Multumesc!
06 iul 2010, 14:17
0
ARTECH
46 comentarii 63 puncte
iti multumesc desi nu am aplicat folie in viata mea, insa sunt pasionat de masini si poate ca asta ma face sa stiu despre ce vorbesc. :))) "ma convins" in loc de "m-a convins" nu a fosty decat o greseala peste care daca nu vrei sa treci inteleg, insa sa fii sigur ca ala nu este un dezacord. dezacord ar fi "voi astia cu folia este niste prosti" ;) sa trecem totusi la lucrurile despre care ar trebui sa vorbim: 1. imi este greu sa cred un aplicat de folie profesionist se poate face fara sa demontezi o luneta cel putin. in cazul asta nu ai cum, fizic, sa acoperi toata suprafata lunetei incat sa faci un lucru bun, sa nu se vada. daca asta iti este parerea, nu vreau sa vad ce se intampla cu o folie aplicata "profesionist" de voi cand trebuie sa urmareasca sau nu al treilea stop de frana :)) 2. cum spuneam si mai sus, eu nu aplic folie. o singura data am hotarat sa pun (a citi sa se aplice, nu de catre mine) folie pe o alfa 156 argintie pe care am avut acum multi ani si pe care recunosc ca am pus o folie "oridara" pentru ca imi doream neaparat albastra si degrade si la vremea aia, o folie de calitate costa inca foarte mult pt mine. de atunci, tuturor masinilor pe care le-am cumparat si au avut folie fumurie-neagra, le-am dat-o jos. mai am un Vaneo care din motive de siguranta are o folie care de afara se vede fumurie si dinauntru mov - 3M. total intamplator folia nu mai este intr-o stare f buna si nu cred totusi ca ar fi din cauza marcii ei. tot din intamplare am auzit si de 3M care este cea mai mare companie in domeniul ei, cu foarte multe inventii la activ si lucruri de super calitate (eu nu am contestat niciodata calitatea produselor voastre, ci numai modul indoielnic al felului in care va faceti reclama). daca iti sustii produsele cu care lucrezi, si sunteti niste buni profesionisti, oferteaza-mi si mie te rog o folie cu tenta rosie (chiar rosie oglinda) pt masina din poza. sper sa nu-mi iei in nume de rau tot ceea ce am spus, Multumesc!
06 iul 2010, 14:20
0
37 comentarii 7 puncte
Ok. Si eu imi cer scuze daca consideri ca am fost prea vehement sau te-am deranjat cu ceva – dar dupa ce aplici folii auto de mai bine de zece ani, pe mii de masinii, ca mine – te rog sa intelegi si sa fii de accord ca e destul de greu sa accepti niste pareri spuse cu atata siguranta… Si repetate de cateva ori, ca sa “convinga mai tare” (?!) – repetate din greseala, ok, am glumit! :) Dar sa trecem la lucrurile despre care ar trebui sa vorbim, cum bine spui: 1.Nicaieri in lume, nici un aplicator de folie nu va demonta luneta! Indiferent de ce tehnica foloseste, de cat de priceput sau nepriceput este, categoric, nimeni, nicaieri, nu-ti va demonta luneta pentru a pune folie auto pe ea. Si crede-ma ca nici tu n-ai vrea! Eu stiu o firma care demonteaza lunetele pentru a le ioniza, iar clientii pleaca acasa si se plang ca a inceput sa le “ploua” in masina…, dar n-am s-o numesc aici. Atata vreau sa spun ca ASTA NU SE FACE! E ca si cum ti-as demonta aripa ca sa ti-o polishez, daca nu te deranjeaza comparatia. Sunt multi nepriceputi care demonteaza insa geamurile laterale pentru a aplica folie si sustin ca asta este singura si cea mai buna metoda – ascunzandu-le clientilor neajunsurile si pericolele pe care le implica o astfel de metoda “invaziva” (ca sa pastram un ton relaxat! :)) ca aceea de a demonta panourile usilor. Motivul adevarat pentru care este atat de intalnita aceasta practica este acela ca pe un geam scos din portiera poate aplica folie orice “boboc”, care a facut exercitii 3 zile la rand cu norma de gravida (2-3 ore/zi)… Iar astia nici nu cer bani multi pentru ceea ce fac, pentru ca stiu si ei ca nu-i mare scofala. Este ilegal sa acoperi al treilea stop, de frana, cu folie – iar majoritatea masinilor de dupa 2000 sunt dotate cu un astfel de stop; de aceea se decupeaza pur si simplu folia in dreptul stopului. Uneori e mai greu si mai migalos, este necesara si experienta, etc. – dar pentru asta exista profes
06 iul 2010, 17:06
0
37 comentarii 7 puncte
Uneori e mai greu si mai migalos, este necesara si experienta, etc. – dar pentru asta exista profesionisti! Glumesc, din nou. Folia se decupeaza si se muleaza/curbeaza, se deformeaza la cald cu pistolul de aer cald pe Exterior si apoi se monteaza/instaleaza pe Interior. Nu-i chiar “Rocket Science”, dar nici usor nu este… Inca o data, ca sa fie si mai clar: daca ai folie pe al treilea stop de frana, oricine te poate lovi din spate fara sa fie de vina, ba din potriva tu vei fi cel acuzat – inclusiv de RAR – ca ai redus vizibilitatea stopului astfel incat acesta nu si-a mai produs efectul, nu si-a mai atins scopul. Sau invers – glumesc! – daca vrei sa-ti repari partea din fata a masinii pe banii altcuiva, gaseste pe unul care are stopul acesta acoperit si loveste-l. El va fi gasit vinovat!  si nici nu trebuie sa cauti prea mult ca sa gasesti vreunul din asta… 2. Folie rosie exista pe piata, dar nu este autorizata RAR. Asa ca este ilegala. Iar eu personal nici nu recomand aplicarea foliilor reflective (“oglinda”) pe automobile, deoarece poate avea un efect de orbire pentru ceilalti participanti la trafic, deranjeaza (uneori intr-un mod periculos!) pe ceilalti automobilisti! Acestea fiind spuse, as vrea sa cred ca ramanem prieteni
06 iul 2010, 17:10
0
37 comentarii 7 puncte
Imi pare sincer rau ca nu ti-a placut filmuletul. Tonul folosit in prezentare avea in intentie sa fie unul comun, prietenesc, colocvial, ca intre doi automobilisti care beau o bere impreuna, iar informatia sa nu vina ca din partea cuiva care sta undeva deasupra, la o catedra… Dar tu ai dreptate in acest caz, pentru ca explicatiile mele si intentiile chiar nu mai au nici un rost. Promit insa sa invat ceva din asta! Iti multumesc si eu!
06 iul 2010, 17:31
0
arminyoyo
219 comentarii 10 puncte
numi vine sa cred ca am stat la filmul asta mai bine de 7 minute si te prosteste rau cu vorbele lui si habar nare de alcantara bine ca la BMW-ul care are interior de alcantara nu i se pune folie pe geamuri din fabrica si nici nui trebuie, si oricum folia mi se pare TIGANIE asa fara rasism, eu mai bine as alege geamurile ionizate care sunt mai ieftin sa le faci si nu se exfoliaza si cu maxim 200 Lei faci toate geamurile, dar e o prostie cu geamuri fumuri vare e OK dar in rest cand ploua si e intuneric nu vezi tare bine si cu asta am incheiat
06 iul 2010, 13:45
0
37 comentarii 7 puncte
Multumesc pentru feedback. Am inteles ca te intereseaza detalii despre Alcantara? Vezi aici: "Alcantara is the name given to a composite material used to cover surfaces and forms in a variety of situations and applications.The material was developed in the 1970s by Miyoshi Okamoto, a scientist working for the Japanese chemical company Toray. In 1972, a joint venture between Italian chemical company ENI and Toray formed Alcantara SpA in order to manufacture and distribute the material. A versatile material, Alcantara is found in a variety of settings. The company outlines applications including furniture, clothing, jewelry, automotive, helmets and more. Alcantara is composed of 68% polyester and 32% polyurethane. It is this mixture of materials that gives Alcantara its increased durability and stain resistance." Daca mai doresti detalii, scrie-mi te rog :). Cu prietenie, Cristi P.S. Este adevarat ca ionizarea coloreaza geamurile pentru totdeauna/definitiv. Dar in film se spune despre ce mai fac foliile in plus (si ionizarea nu poate face)
06 iul 2010, 13:54
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Foliile astea auto pentru geamuri sunt exact ca aditivii pentru ulei ...daca erau bune le puneau producatorii auto din fabrica. Majoritatea masinilor au geamurile tratate si colorate in tenta culorii caroseriei din fabrica, deci foliile nu-si au rostul. O alta parte rea a acestor folii este ca pe timp de noapte ai vizibilitate redusa ...cam cu 88% ..exact cu cat reduce folia transferul de caldura ( hahaha ce gluma buna) ..auzi 88%, pai nici pluta aia de 20mm nu reduce transferul de caldura cu 88%, daramite o amarata de folie. Chestia cu vizibilitatea e testata personal, am condus masina unui prieten intr-o noaptea si a trebuit sa las ambele geamuri pe fata jos sa vad in oglinzi ...iarna ... Trebuie sa fii botanist rau sa pui botul la vrajelile care le zice nea nelu in filumlet si presupunand ca ar fi adevarat ...atunci ar fi costat mult mai mult acea folie "magica". Cu stima si daca mai taiati din procentul ala la reducerea transferului de caldura o sa mai reduc si eu la cel cu vizibilitatea ;)
06 iul 2010, 14:40
0
37 comentarii 7 puncte
Un vechi cantec popular, pe care l-am auzit la Maria Tanase, zicea cam asa: “Mai nevasta, a mea muiere, Hai la crasma si-om bea bere…! Nu merg, nu merg, mai barbate, Ca t-i ‘mbata si m-a batii! Si-o rade lumea de noi Cum se bat doua nevoi…” Asa si eu zic, fratioare, ce-ai cu mine?! De ce dai asa de tare? Da’ ce eu am fabrica de folie in spatele serviceului?! Ai impresia ca eu inventez caracteristicile pe care le pune la dispozitie fabricantul? Pai, de ce as face asa ceva? Iar tu daca vrei, poti sa te lupti cu 3M, nu cu mine, iar daca ii vei pune la punct, de la ei chiar vei avea ce casiga… Asa, de la mine, si sa ai dreptate – dar nu ai – tot nu vei avea ce castiga! Dar acum, trecand la un registru mai serios, o vorba inteleapta spune ca nu trebuie sa incerci sa convingi pe nimeni de nimic, pentru ca nu vei reusi. Daca vrei, pune-le la dispozitie informatiile necesare si se vor convinge singuri. Asa voi face si eu. Iata, vizioneaza din nou filmul, citeste cu ochii tai si asculta cu urechile tale ca acolo NU se spune de 88%, CI de 99%. Si nu de CALDURA, ci de razele ULTRA VIOLETE... Nu se da nicaieri in film vreun procent pentru reducerea transferului de caldura. Dar aceasta caracteristica este una reala si se simte – multi clienti pot marturisi pentru asta. Eu chiar as putea sa-ti fac o demonstratie si sa-ti masor cu aparate speciale cu cat reduce energia solara fiecare folie in parte. Dar, cum spuneam, nu cred ca e treaba mea. Eu sunt un simplu aplicator si vanzator de folie si atata vreme cat nu sustin nimic diferit de fabricant, n-am a ma bate cu nimeni. Mergi te rog la adresa http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/WF/3MWindowFilms/Products/ProductCatalog/?PC_7_RJH9U5230GE3E02LECFTDQG0V7_nid=40ZQ24S391beT4DCJBL6BVgl si cauta despre caracteristicile foliei 3M FX High Performance, descarca brosura PDF pentru produsul asta, iar daca eu am spus altceva decat spun ei acolo, atunci ai tot dreptul sa ma acuzi si chi
06 iul 2010, 18:36
0
37 comentarii 7 puncte
Mergi te rog la adresa http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/WF/3MWindowFilms/Products/ProductCatalog/?PC_7_RJH9U5230GE3E02LECFTDQG0V7_nid=40ZQ24S391beT4DCJBL6BVgl si cauta despre caracteristicile foliei 3M FX High Performance, descarca brosura PDF pentru produsul asta, iar daca eu am spus altceva decat spun ei acolo, atunci ai tot dreptul sa ma acuzi si chiar ironizezi. Daca nu te descurci, da-mi o adresa de email si iti trimit eu toate documentele (aici nu pot atasa decat .jpeg; .jpg sau .png) Pentru mai multe informatii in romaneste poti vizita si site-ul http://www.cameo.ro/folii-auto/ Dupa aia, revino aici ca sa mai radem putin… Nu stiu cum e sa fii botanist, dar poti afla de pe acum ca daca n-ai putut vedea in spate prin lateralele masinii prietenului tau, inseamna ca avea folii ilegale pe fata. Iar in cazul asta, foliile n-au nici o vina! Suna un prieten…
06 iul 2010, 18:40
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Si energia solara ce este daca nu caldura?!? ...citez: "respinge energia solara cu pana la 88%" ..deci nu trebuie sa fii vreun profesionist sa-ti dai seama ca sunt niste baliverne comerciale. Iar masinile alea expuse prin galerii nu "par a avea geamurile fumurii", chiar le au ...ionizate nicidecum cu folii ! Nu am nimic personal cu dumneavoastra sau cu 3M, dar reclama de mai sus este revoltator de inflorita in stil american si poate l unii prinde, dar la multi nu, mai ales la cei cu experienta in domeniul auto. Cu stima!
07 iul 2010, 07:56
0
37 comentarii 7 puncte
Robert, iti dau mai departe fragmentul de pe script (pasajul cu ce se vorbeste in film si ce scrie pe ecran)referitor la respingerea caldurii: "10. Foliile auto reduc transferul de caldura exterior/interior. Ce inseamna asta? Inseamna ca foliile au capacitatea de a respinge caldura la exterior. Inseamna ca aerul conditionat va fi mai eficient si va consuma mai putin. Inseamna mai mult confort in zilele toride sau la drumurile lungi. Nu vreau sa va povestesc aici despre cum spunea un client ca patimeste cand trebuie sa faca drumuri de 100/200 de km cu un copil mic… Care este valoarea unei folii din punctul de vedere al acestei caracteristici? Un drum de cateva ore obositoare se transforma in minute de calatorie placuta. Sa spunem ca o ora de munca silita, in disconfort se transforma in 60 de minute de placere. Apoi, economia pe care o faceti de-a lungul unei veri toride cu consumul aerului conditionat depaseste zece milioane de lei vechi (cheltuiti altfel pe combustibil in plus). Valoare > 10 milioane lei vechi"
07 iul 2010, 13:49
0
snipper18
3 comentarii 5 puncte
Prieteni eu am avut folie pe fata transparenta 5% pusa la service autorizat ...normal nu vroiam sa imi pun pe fata deloc doar ca m-au nebunit aia ca arata bine schimba aspectul masinii si alte ... minunatii... Insa dupa prima saptamana am vrut sa imi dau cu pumnii in cap de nervi noaptea daca vine vre-un biciclist nu il vezi nici sa fii superman! Nu recomand folii pe fata nimanui mai mult decat asta am avut o treaba cu masina am trecut-o pe mine ca era pe firma la rar banii peste bani aruncati pt ca masina sa treaca de rar (masina noua fabricatie 2008) si dupa ce am rezolvat rar tot tot ia ghici ! politia pe drum autorizatie folii fata...autorizatie nexam..drumuri si amenzi si altecele! deci daca vreti folie puteti sa va puneti dar ascultati un om care a patit-o NU VA PUNETI PE FATA decat cea incolora pt protectie uv!!!!
06 iul 2010, 14:51
0
37 comentarii 7 puncte
Cristian Pop - expert det
Multumesc pentru comentarii si sfaturile impartasite celor care citesc aici. Ai dreptate, folia cu transmitanta (transparenta) de 5% este ilegal sa fie aplicata pe lateralele fata. Transmitanta minima admisa pentru lateralele fata este de 70%, iar ea se masoara adunand transmitanta geamului (care in ultima vreme rare ori este mai mare de 70%) cu transmitanta foliei. Ca sa fii service autorizat trebuie sa ai un document ca cel atasat aici, iar cine il are il si afiseaza. (Cine nu-l are doar "spune" ca-l are...!) Iar ca sa te autorizezi trebuie sa ai echipamente sau aparate cu care sa masori transmitanta lateralelor fata DUPA ce folia a fost aplicata (adica: fole + geam). De geaba am eu folie autorizata daca o aplic nepotrivit/ilegal. Asa cum spuneam si prietenului Robert, mai sus, foliile n-au nici o vina... :)
06 iul 2010, 18:56
0
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
Nu vreau sa fac reclama ciuva sau sa tin partea cuiva dar am avut pusa folie pe masini VW Golf 4 variant (2002} , Opel Corsa C (2004), Mercedes A Classe (2005) pe care il am si acum , va amintesc ca folia a fost pusa fara ca geamurile fata si fara sa se dea vreun geam jos de pe masina la o firma in Arad cu folie LLumar si am fost si sunt foarte multumit de lucrare si daca imi schimb masina voi apela la ei sigur . Sper ca am fost bine inteles va multumesc
06 iul 2010, 16:47
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Daca ar fi sa repetam dupa el cu alte cuvinte, si noi am zice tot in acelasi fel: Nici un boschetar=)), numa cu alt accent=)), mie mi-o placut=)))
06 iul 2010, 18:43
0
62 comentarii 19 puncte
Am trimis mail pentru mai multe detalii si atunci cand am fost sunat doamna care a sunat dupa ce am spus ca am gasit din pacate undeva la un garaj din bucuresti folii Llumar autorizate cu garantie 3 ani si certificat de calitate la un pret de 250 ron laterale duble si luneta atunci a ridicat vocea pe un ton agresiv si a inceput sa jigneasca fara sa ma lase sa mai zic ceva si a inchis si telefonul chiar daca sunt tanar doamna care parea mai invarsta nu trebuia sa vorbeasca asa este vorba de respectul reciproc. ASTA ARATA CALITATEA SERVICIILOR LOR SI SERIOZITATEA CU CARE TRATATI POTENTIALI CLIENTI SPER SA LOATI IN CONSIDERARE TOT CE AM SPUS SI SA VA GANDITI DE 2 ORI INAINTE SA LE TRIMITE-TI MAIL POATE VA SUNA SI VA IA SI LA BATAIE CINE STIE RESPECT
06 iul 2010, 19:07
0
37 comentarii 7 puncte
Asa cum ti-am spus si in email, Dragos, imi cer eu scuze pentru intamplarea nefericita. Colegei mele i s-a parut intr-adevar nedrept sa compari o folie si un service autorizate cu o alta de cu totul alta calitate. Se intampla cand comparam merele cu protocalele... Oricum, colega a fost amendata disciplinar iar eu ti-am cerut personal - si iata si public - scuze. Mai mult, spune tu ce am de facut. Inca o data, imi pare rau de intamplarea neplacuta. Colega sustine ca nu ar fi inchis telefonul, ci ei i s-a inchis atunci cand a comentat ca n-ati fi un client de-al nostru. Oricum, mii de scuze!
06 iul 2010, 20:46
0
62 comentarii 19 puncte
VA SPUN CU MANA PE INIMA PE FATA ESTE ILEGAL SPUS DE PRIETEN POLITITST CHIAR DC ESTE AUTORIZATA POLITIA RECUNOASTE FOLIA PE FATA DOAR DC VINE MASINA DIN FABRICA CU GEAMURILE NEGRE SAU MAI INCHISE
06 iul 2010, 19:10
0
37 comentarii 7 puncte
Asa cum am raspuns si colegului Snipper 18, doar cine poate prezenta o autorizatie ca cea de mai sus poate stabili cand o transmitanta este legala sau nu, care folie si pe ce geam se poate pune. Din cauza asta, in primul rand, pretul nu ar trebui sa fie un element care sa ne ghideze cand alegem unde sa aplicam folii. Poti plati astazi mai putin, iar maine sa ai probleme cu politia in trafic... Din punctul asta de vedere se poate spune ca nu este acelasi lucru daca doua serviceuri iti oferteaza acelasi pret! Non idem est..., cum e proverbul!
06 iul 2010, 20:54
0
240 comentarii 163 puncte
Felicitari expertului care pune folie cu geamurile pe masina,ma refer la partea mobila,ca tampit sa fii sa dai luneta jos...si pe fata nu aveti voie fratilor cu folie,puteti sa aveti voi si mama autorizatiei ca amenda tot luati.
07 iul 2010, 00:10
0
18 comentarii 9 puncte
stiu k pe spate poti sa pui folia cat de inchisa da pe fata mia spus un unchi de-al meu care ii politist k nu ai voie...adik iti poti pune una da care sa fie cu transparenta de peste 50%...cea ce mie mi se pare k nu mai are efect deloc estetic, singurul beneficiu fiind blocarea uv, doar atunci cand ii vara....
07 iul 2010, 00:14
0
54 comentarii 18 puncte
Ce-au crezut profesionistii astia ca au dat lovitura cu anuntul asta. 1.Prietene, lasand laoparte cele multe bile negre pe care le aveti si singur le-ai scos la iveala sa stii ca baietii care bat in tastatura de 10 ani stiu mai multe aspecte decat un "profesionist" in aplicarea foliei de 10 ani. Asta este un lucru pe care n-ai cum sa-l contesti oricum ai incerca. 2.La inceput ai zis de folia fx....etc,da' n-ai zis nimic de ea tot filmul. 3.Cum zicea lumea pe aici nu pareti deloc profesionisti, ci doar niste "Dorei". 4.Nu esti cineva daca aplici folie de 10 ani.
07 iul 2010, 01:04
0
54 comentarii 18 puncte
ca exemplu:cineva poate fi doar un cadru medical. PS:Nu-s cadru medical dar port respect pentru cineva care face ceva cu adevarat serios si cu raspundere, si nu unei persoane care nu stie cum sa caute sa prosteasca mai multa lume..cu un limbaj demn de clasa a 5-a si cu niste clisee si cuvinte folosite in mod exclusiv in clip pentru a cosmetiza modul de exprimare
07 iul 2010, 01:10
0
17 comentarii 5 puncte
chestia cu transferul de caldura e o aberatie, de fapt minciuna. nu exista folie cu aceste calitati. 3m e ok dar prea scump nu doar pt romania. un plus de calitate dar un pret de 20 de ori mai mare decat alti producatori. caldura nu o poate opri decat o bariera de aer asa ca nu mai prostiti lumea ori pt cine vrea sa incerce, s-a aplice o bucata folie pe o suprafata de geam ori dupa expunerea la soare cu siguranta suprafata infoliata va fi mai cala decat cea clara...
07 iul 2010, 02:00
0
37 comentarii 7 puncte
Uite, Daniel, ce voi face mai departe, voi da doar copy/paste de pe siteul oficial al companiei 3M: “3M Scotchtint™ FX Window Films block out the sun’s heat so you can ride in comfort with less drain on your air conditioner.” “Film does more than improve appearance.It help keep passengers and valuables cool and safe.” “3M FX HP film contains a metal coat that provides additional heat-rejecting qualities.” "It rejects heat, reduces glare and retards interior fading. It is used extensively on the passenger compartments of limos, vans, buses and other forms of mass transportation." Acum, ce o insemna aia: "heat-rejecting"? O fi vreo vorba urata...?! Iar ca sa iti raspund si la intrebarea pe care cred ca vroiai sa o pui: intr-adevar daca pui mana pe o folie aplicata pe geam si vei compara temperatura ei cu geamul gol, partea infoliata va fi mai calda; pentru ca ea respinge dar si absoarbe caldura, spre deosebire de geamul clar care o lasa sa treaca nestingherita. Asa ca observatiile tale sunt corecte, doar explicatiile sunt confuze...
07 iul 2010, 13:42
0
1 comentarii 0 puncte
Eu am folie pe masina, o ford fiesta S, din 2007. Este folie Llumar pusa la baietiide la tatarani ... m-a costat atunci 600 de lei toata masina inclusiv un parasolar fata tot din folie ... chiar daca pe fata am 70% vizibilitate se simte vara cand bate soarele puternic nu te mai arde si chiar isi face treaba ... de ce ar fi 3M mai buna ... ptr nume???
07 iul 2010, 09:17
0
37 comentarii 7 puncte
Multumesc, TheMaax, pentru confirmarea faptului real ca foliile auto reduc caldura solara chiar si in cazul celor cu transmitanta foarte mare, ca cea de 70%. Cei care contesta aici intr-un fel sau altul ce mai fac foliile auto altceva decat sa coloreze geamul considera ca eu mi-am impartasit niste pareri personale... Daca ar studia putin problema, fie si pe internet, spre exemplu, ar observa simplu ca TOTI - dar toti! - producatorii de folie sustin si afirma aceleasi avantaje. De-aia spuneam si in film ca sunt pasionat de perceptia oamenilor, pentru ca intotdeauna iti ofera surprize (uneori incredibile :)!) Folia 3M nu este cu nimic mai buna decat cele din clasa ei, adica atata vreme cat nu comparam mere cu portocale - chiar daca aceasta companie cu o vechime de peste 100 de ani in topul inventicii mondiale este cea care a patentat pentru prima oara folia solara in 1961. Si noi lucram cu Llumar, si noi importam si aplicam folii Samurai, foarte apreciate pentru raportul calitate/pret. Iar toate foliile, astea si altele, asa cum am spus, fac aceleasi lucruri. Deci, 3M Romania are doar promotia asta limitata, acum, asta este singura diferenta!
07 iul 2010, 13:09
0
2 comentarii 0 puncte
Văd că o „grămadă„ din contestatarii domnului Cristian Pop povestesc basme.Ar fi mai bine pentru ei ,inainte să facă unele afirmații să se documenteze temeinic.Eu unul merg pe mâna lui.Toate cele bune.
07 iul 2010, 11:46
0
14 comentarii 29 puncte
nu imi vine sa cred ce scriu aceste persoane la comment-uri, clar sunt amatori care pun folie si li se taie macaroana acuma si sincer sa fiu cred tot ce arata in clip ca face aceasta folie eu am folie pe masina de 3 ani si nu imi vine sa cred ca e impecabila, pusa la un service autorizat si cu folie 3m evident nici mie nu mi se pare greu de pus sincer dar cum se pune la un service nu pune nimeni o seara buna sa aveti
07 iul 2010, 21:14
0
14 comentarii 29 puncte
am mai citit un pic din commentarii si vad ca sunt persoane care nici nu au vazut cum se pune o folie si care este procedura (live) nu imi vine sa cred :)
07 iul 2010, 21:19
0
37 comentarii 7 puncte
Tupeu, cred ca aici ai surprins un mare adevar care este ascuns, neinductiv – cum se spune (adica din faptul ca folia este folosita in diferite industrii pe scara larga de atatea zeci de ani nu poti deduce pe cale de consecinta ca este prea multa lume care si stie despre ce este vorba). Sincer, aceasta a fost si observatia si concluzia mea – am marturisit ca sunt pasionat de studiul comportamentului si al perceptiilor clientilor – si ca urmare mi-am spus: ok, avem promotia asta sustinuta de 3M, hai sa ne folosim de ea pentru a ajuta pe oameni sa afle ce mai fac foliie altceva decat sa coloreze geamul. Reactiile obtinute aici nu numai ca au intrecut asteptarile privind necunoasterea acestor produse, dar au fost chiar uimitoare. De la reactia unui domn ca ARTECH, care desi se pare ca a detinut sau detine o suma intreaga de masini, marturiseste cu sinceritate ca “imi este greu sa cred un aplicat de folie profesionist se poate face fara sa demontezi o luneta cel putin”, pana la deductia total falsa a lui RobertGadarau care spune: “...daca erau bune le puneau producatorii auto din fabrica”, si terminand sa zicem cu o afirmatie transanta ca cea facuta de Seliuc Daniel “chestia cu transferul de caldura e o aberatie, de fapt minciuna. nu exista folie cu aceste calitati”. Apoi, probabil pozitia mea – aceea de importator, vanzator si aplicator de folie – a fost una ingrata pentru mine, atragandu-mi neincrederea din partea celor care ar fi putut invata ceva nou si chiar suspiciunea ca as putea exagera sau chiar minti, ca sa vand probabil mai mult. (O alta mare naivitate colectiva: nu micinosii vand mai mult – asta nu se intampla niciodata pe termen lung, ci doar cei care au capacitatea sau sansa sa ajute cat mai multa lume sa-si rezolve problemele specifice!). Mirarea mea de pasionat al observarii naturii umane a fost insa maxima sa vad cat de puternica e tendinta de a pune mana pe piatra si de a arunca chiar si inainte de a afla cu siguranta
08 iul 2010, 14:39
0
37 comentarii 7 puncte
Mirarea mea de pasionat al observarii naturii umane a fost insa maxima sa vad cat de puternica e tendinta de a pune mana pe piatra si de a arunca chiar si inainte de a afla cu siguranta DACA si UNDE ar exista o TINTA. Inainte de a intelege cu adevarat ce a spus cineva, am dus deja mana la pistol…! Iar parerea mea este ca in acest caz NICI MACAR nu exista vreo tinta. Pentru ca nimeni dintre cei care vand produse 3M nu cred ca este dispus sa minta in locul lui 3M, cand e atat de simplu sa repeti doar ce sustin ei. Iar neincrezatorii, in cazul asta, nu aveau decat sa “multe pe alt program”, cum se spune, decat sa se ia la tranta cu cu un monstru ca 3M. Multe comentarii de aici par a marturisi o extraordinara rezistenta la nou, la a invata sau a afla lucruri nestiute pana la un moment dat, o frica paralizanta in fata schimbarii. Ceva de genul: ce nu am aflat pana ieri, nu exista! Stau si ma intreb – amuzandu-ma la maxim - care ar fi fost reactiile lor daca asi fi spus in film un fapt absolut adevarat si verificabil si anume ca foliile 3M au fost utilizate in cadrul programului NASA de aselenizare, fiind aplicate pe hublourile navetelor spatiale pentru reducerea razelor UV in spatiul de dincolo de atmosfera. Probabil ca ar fi spus ca nu sunt numai mincinos dar si nebun, daca nu chiar ar trebui sa fiu cumva izolat…:) Asta este ceva chiar interesant! Si am vazut ca te-a uimit si pe tine. Inca o data: ai toata admiratia mea pentru acuitatea observatiei si pentru comentariu.
08 iul 2010, 14:41
0
2 comentarii 0 puncte
Pentru toti cei care contesta folia si avantajele ei,vreau sa va spun ca folia este o investitie care merita. Sincer sa va spun, eu am aplicat folie pe foarte multe masini si sunt de parere ca avantajele prezentate in acel clip sunt cat se poate de reale,iar pentru priceputul care a zis ca trebuie demontata luneta, il sfatuiesc sa se mai documenteze, luneta se demonteaza doar la ionizare, si as mai vrea sa va prezint cateva dezavantaje ale ionizari pentru ca am avut parte si de ionizare si de folie, ionizarea este permanenta si ireversibila, ai aplicat-o asa ramane pe cand folia se poate inlatura cu usurinta, ionizarea se zgarie si nu poate fi refacuta pe cand folia se poate inlocui usor,ionizarea se decoloreaza cand este pornita dezaburirea[in multe cazuri] pe cand folia nici nu se decoloreaza si nici nu afecteaza dezaburirea, iar pentru cei care inca mai au dubii ca folia este mai practica decat ionizarea va spun doar atat IONIZAREA CREAZA EFECTUL DE SERA IN AUTOMOBIL pe cand folia respinge caldura si mentine o temperatura mai scazuta
08 iul 2010, 02:49
0
2 comentarii 0 puncte
Am uitat sa precizez... Felicitari celor care sau gandit la un promo de genul acesta, deoarece foarte multe persoane nu stiu avantajele foliei...
08 iul 2010, 02:58
0
58 comentarii 12 puncte
eu am folie Llumar toata masina de 1 an si jumatate , 5%fata si 25% spate(cu autorizatie doar spate normal) dar sincer nu imi pasa , arata foarte bine, nu mai mori de cald in masina. La vremea respectiva am platit 650 lei dar eu sunt de parere ca a meritat. Nu am avut probleme cu politia (am fost oprit de multe ori) Am pus folia la Expert Detailing pe langa Baneasa...nu stiu daca sunt chiar ei , oricum se poate vedea din pozele care le am cu masina. Multa Bafta Tuturor!!
08 iul 2010, 09:40
0
17 comentarii 5 puncte
cand aplicati folia tot in gasca sunteti......vad ca aici sunteti grupare organizata...apreciez toate calitatile foliei 3M doar ca stoparea caldurii e aberatie, nici folia tip oglinda nu are aceasta performanta, in rest cam totul e ok.daca o sa fii mai atent dl cristi, 3M in zona unde specifica detaliile referitoare la protectia impotriva caldurii are aplicata* ori daca o sa cauti detalii o sa intelegi ce si cum. oricim nu exista certificare iso sau cccph in nici o tara referitoare la aceasta proprietate a foliei. nu am nimic cu produsul comercializat de dvs doar ca repet nu exista folie sa stopeze nici un procent de temperatura....scuze
09 iul 2010, 00:31
0
2 comentarii 0 puncte
multi necunoscatori care comenteaza fara sa fie informati....tocmai tre sa te duca capul sa pui folii pe masina fara sa demontezi ceva de pe ea...mai ale la luneta....eu am pe masina de 2 ani de zile...5%fata-spate deschidere... si chiar e diferenta la AC...si in plus protejeaza si plasticele/pielea din masina...
09 iul 2010, 04:14
0
2 comentarii 0 puncte
si chiar se simte diferenta in momentul in care dai geamul jos si bate soarele direct spre tine
09 iul 2010, 04:23
0
3 comentarii 0 puncte
se omologhiaza folia pe parbriz? astept raspuns
03 aug 2010, 02:38
0
24 comentarii 3 puncte
Flacailor! Nu aberati,si nu va mai dati asa importanti cu acvariile voastre de masini , cum ca foliile nu sunt bune,ca foliile nu fac aia,foliile estompeaza vizibilitatea,etc. mai mult ca sigur,sunteti niste persoane care aveti nevoie de okelari. daca nu aveti bani sa va puneti o folie pe geamuri,nu va mai dati artisti,ca nu castigati nimic. cand o sa aveti o masina cu folii pe geamuri,pe timp de vara,si o sa simti cu geamul pe jumatate coborat cum partea fara folie te arde soarele si partea cu folie nu ai treaba,atunci sa va ganditi sa vorbiti. cand tragi la semafor si colegu' de langa vine si se kioraste la tine in masina,sa vad atunci ce bine te simti. am avut folie de 5% fata-spate,si pe timp de ploaie,noaptea,am vazut pietonii care aveau intentia sa traverseze. sunt sigur ca voi nu aveti capacitatea sa vedeti pietonii traversand nici cu geamurile deschise (chiar daca nu aveti folie). De asta se iau atatia pietoni pe capota. Gura mica,si nu va treziti sa faceti voi niste observatii proaste,chiar daca nu stiti cat de folositor este acel produs la care se face reclama
09 sep 2010, 16:10
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »