sper ca nu incep iar comparatiile GT-R/veyron, ca m-am saturat deja; cine vrea sa aprecieze japonezele si puterea mare, bine, cine nu sper sa se abtina; oricum GT-R a fost facut strict pt performanta, in special pe circuit si nu pt lux si alte vrajeli, la un pret cat mai mic.
rivalul lui GT-R, conform celor de la nissan, este 911 turbo.
:)) buna, buna
si apropo, nu numai gtr se ia la intrecere cu 911 turbo, ci muuulte
m-am saturat sa aud ca maisna cutare se spune ca este mai rapida decat un 911
e acelasi bloc motor v6 de 3.8l; pistoanele si bielele sunt aftermarket, iar axul cu came e custom; vor sa-i puna o noua transmisie pt a creste peste 1000 cai la roata
OOO iar u? :)) dar de Supra nu zice nimeni nimik? :) arata bn masina , si fuge, probabil, dar am avut un Nissan in familie si m-am lecuit, ce-i drep, Jeep dar m-am lamurit, nu am incredere in japoneze si in piese aftermarket, asta e clar...japonezii fac masini sa te tina mult, asta daca ai noroc, dar cand iti cade ceva te doare sira spinarii la cat de adanc tre sa bagi mana in sac.Ma multumesc cu un S3 1.8T 225 HP suficient pt Bucuresti.mai ales la consum ;)
mai, te-a intrebat cineva ceva? am discutat cu tine? ce ma iei cu "iar tu"? ia vezi-ti de treaba ta!!; ce pasionat de masini si priceput zice nissan "jeep"?; hai, valea!!! sa nu ma mai abordezi; oricum s3 1.8t a fost considerat execrabil ca tinuta de drum cu tot quattro-ul lui "preluat" de subaru; p.s. nissan are attesa
la cate audi-uri am vazut pe marginea soselei cu capota ridicata (sh-uri, evident, cum e si s3-ul tau sau "jeep-ul" nissan)chiar si a6 gen anterioara...am ramas surprins; asa ca, lasa-ma cu fiabilitatea germana/audi;
ca neutralitate in curbe si tractiune mi s-a parut mai bun golf-ul R32 4motion decat s3 1.8T
Corectie: 951 CP si 804 Nm la roti. De aici inteleg ca pierde mai mult de 50CP, daca ziceti ca are peste 1000 CP si mai pierde peste 200 Nm cuplu, ca ziceti ca are 1.090 Nm. Imi place mult cum se aude si felul in care se "infige" in dyno:D.
Nu sunt 804 Nm , sunt 804 lb/ft care convertiti in Nm da 1090 .
Pierderea e mai mare de 50hp , peste 100hp in orice caz , deci motorul chiar dezvolta mult peste 1000hp .