asta explica ce poti scoate dintr-un motor american cu mai putini cai decat concurenta..din 420 sa ajungi la 1400 la una europeana e cam greu. Tot respectu, mi-ar place si mie unu!
tu crezi ca aia europeana e mai breaza??? si bineinteles cand vorbim de "aia europeana" clar intra bmw-urile, mercedes-urile si toate nemtariiile care le vezi pe la noi pe cararea de la tara...Evident ca nu faci nimic, mie personal nici n-am ce face cu 1400 cp, 420 deja sunt prea suficienti sa ai unde sa-i folosesti. A devenit o nebunie sa ai super masina cu 1000 de cai.
Aici cred ca te-ai contaminat de SLkuri, 3iari, 5ari, 7tari sau TTuri de gay! Conduc de juma de an un Cadillac echipat cu suspensii sport din fabrica, motorizare turbo stock si iti spun ca nu se compara cu europenele! nu l-as da pe nici o europeana.
salut .... crezi tu .... sa scos din motoare de 2,2 L in ani 80 600 de ponei.... sa nu mai zic de motorul de BMW de 1.5L din care sa scos ~ 1500 de cai tot in acei ani.... hai sa zic Volkswagen golf 2, 1.6L 900 de cai documenteazate..... http://www.youtube.c om/watch?feature=play er_embedded&v=6UPRjsl -QOI
toata lumea se uda, dar nici un "cunoscator" nu a observat ca masina este cu compresor , nicidecum turbo.
si puntea aia spate daca tine 700 cp sa zica merci.
da mai...sigur...3800 de ore de munca...si vi tu acum sa zici ca nu tine puntea..ca ai vazut tu in poze...stai linistit ca s'au gandit baietii la toate..nu au muncit ei juma de an ca sa faca o masina de 1400 cp a carei punte sa nu reziste la atatia cai...
deci poti sa dormi linistit...ca sigur nu crapa...
oricum...masina e o bijuterie
Puntea chiar pare sensibila dar daca vezi cat carbon are pe ea, inclusiv cardanul!!!! care suporta sarcini de forfecare enorme la demaraj, atunci cine stie ce compozit au folosit si la punte. Si stai calm, americanii chiar stiu sa faca o punte ptr muscle carurile lor! Gandeste-te ca la o cursa de drag se folosesc doar echipamente de top!
Sunt 120% sigur ca scopul acestei masini nu este de a consuma 5l/100km..deodata ce a bagat $320.000 sunt sigur ca saracu om are bani sa ii faca plinu pentru a participa la drag-uri.
problema e ca nuj cum faci legal sa pui cauciucurile alea pe masina... in romania e nasol procesu ca e si rar
ce trebuie sa faci sa mergi legal cu asa ceva?
hai domn'e ca e rosu nu roz, mi-e-mi place. de obicei masinile tunate atat de grav nu au decat un volan, pedale si multe bare in interior da omu a vrut si confort, i-a pus si sistem audio si a pastrat si toate cele patru locuri, foarte tare! si-a permis sa-si puna pe masina absolut tot ce-a vrut muschiu lui...dementiala masina
am stat , m-am uitat si pana n-am dat zoom la poze n-am sesizat! :))) felicitari :) dar chiar e tare bordul !!!ma intreb cum a punctat de la 0 la 100 !!! sau a sarit d etapele astea, direct 0-180 ??
Cine castiga intre chevroletul asta si bugatti veyron supersport cu toate ca are cu 200 cai mai putin, raspunsul e evident si invingatorul va castiga detasat! Bugatti Veyron SS
am facut o comparatie totusi intre acest camaro ultra-tunat si un veyron SS daca s-ar face o liniuta intre ele, cineva de mai sus spunea ca nu se poate compara cu veyronul sau cu gtr-ul, e adevarat doar in privinta veyronului cu gtr-ul se poate compara la clasa, dar sa revenim la topic e fascinanta masina chiar si pt.320000$
1. imi place eleronul cum e plasat
2. mi-ar fi placut niste discuri de frana ceva mai mari
3. NU mai aduceti in discutie va rog BASCALIA aia de masina numita Veyron.
asta este tuningul PERFECT, bravo 4tuning pentru acest articol, intr-adevar o masina demna de prima pagina, un tuning din toate punctele de vedere care nu a scapat nici cel mai mic detaliu:X