Dacia Duster, probleme de stabilitate la versiunea cu tractiune fata Alte stiri auto 6 August Dacia Duster, probleme de stabilitate la versiunea cu tractiune fata
Toate comentariile (127):
120 comentarii 0 puncte
aceleasi masini cu aceleasi probleme dar mai ridicata si cu faruri negre!!!!
06 aug 2010, 15:31
0
66 comentarii 27 puncte
Sa vad si eu un SUV asa ieftin care trece exact acelasi traseu cu brio, traseul ala la acea viteza ridica probleme si unei masini cu manevrabilitate plus k tine si de abilitatile soferului, nu sunt eu mare fan Dacia dar mi se pare k stia vor sa puna Dusterul intr-o lumina proasta .
06 aug 2010, 15:37
0
57 comentarii 22 puncte
pai normal ca vor sa puna Dusteru in lumina proasta,asa cum au facut si nemtii cu Logan..pentru ca sunt ieftine si toata lumea(in afara de romani,bulgari si astia mai saraci) le cumpara ca a 2-a masina de familie..
06 aug 2010, 23:10
0
17 comentarii 34 puncte
Testul a ajuns sa fie extrem de controversat deorece nu a avut aceleasi rezultate atunci cand a fost repetat in fata oficialilor Renault, olandezii scuzandu-se spunand ca temperatura pistei a fost diferita la primul test. Testele realizate de ANWB sunt in general neacceptate de producatorii auto deoarece sunt efectuate in conditii extreme, nefiind relevante pentru comportamentul normal al unui model auto.
06 aug 2010, 15:46
0
254 comentarii 9 puncte
masinii asteia ii sta cel mai bine cu numere de GR daca ma intelegeti ;))
06 aug 2010, 15:49
0
C-ION
116 comentarii 43 puncte
aia care aduna fiare??? :)))
06 aug 2010, 21:43
0
254 comentarii 9 puncte
ceva de genu :))
07 aug 2010, 00:19
0
Rac3r
59 comentarii 158 puncte
dacia care aproape s-a rasturnat?:-o,no way:))=))
06 aug 2010, 15:55
0
232 comentarii 131 puncte
era normal sa apara si astfel de 'teste' ca doar asa a fost si la logan si cati dintre romani l-au rasturnat pana acum cand au intalnit elanul? :) nici unul? asa are sa fie si cu duster, dar putina reclama negativa trebuie sa faca si ei ca altfel nu ar fi gelosi.
06 aug 2010, 16:26
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
nici unul zici tu, eu am o poza cu unu care s-a rasturnat singur in intersectie pe strada la mine... ce coincidenta
06 aug 2010, 17:10
0
180 comentarii 58 puncte
e normal . eram in spate la un duster pe la tara si avea cam 80 km/h si urma o curba putin inclinata cum credeti ca atrecut dusteru de curba ? IN 3 ROTI.. duster nu e masina sa o cumperi acum cum a iesit pe piata e masina sa o iei peste 1 an cand s-or gasii toate bubele la ea ..si cand se remediaza .nu sa te puna pe drumuri. in fine nu mi-as lua dacie niciodata ..inafara de tiganu 1.5 dci ca am auzit ca e nervos:))
06 aug 2010, 19:15
0
120 comentarii 0 puncte
iti trimit poza cu un logan rasturnat si loganu asta nou facelift!!!o sa pun poza aici!!!a vrut sa fereasca un caine si a tras brusc de volan!!!chiar 2 strazi de mine a fost incidentu !!!am poza cu el "cu cracii invers"!!
07 aug 2010, 12:52
0
partyboy174
93 comentarii 47 puncte
eu am patit treaba asta cu volvo s40 sedan, fabricatie 2006. intradevar la viteza mai mare dar cu DSTC'ul pornit. Nici nu ma mir ca se ridica dusterul avand centrul de greutate mai sus! Nu mi se pare ceva de luat in seama atata timp cat si cu loganul sa facut atata tam tam si cand colo nu am auzit pe nimeni sa pateasca ceva de genu. normal ca nu poate fi cea mai reusita masina avand in vedere pretul de achizitie dar eu zic ca e cel putin OK!
06 aug 2010, 16:36
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
daca mai tineti minte, si loganului i-au gasit acelasi cusur, asta dupa ce s-au vandut multe exemplare, intrecand toate asteptarile. l-au rasturnat ca sa nu se vanda atat de multe exemplare. nu sunt fan logan sau duster dar chestiile astea sunt de-a dreptul marsave. nici un SUV nu ar putea sa se comporte in viraje ca o masina mica. sunt convins ca si cu un Land Cruiser ar avea probleme....singura care ar putea face fata e cayenne-ul, parerea mea.
06 aug 2010, 17:04
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
aici ai dreptate. Aia au toate motivele sa o faca intentionat ca le fura dacia painea si sa nu ajunga dacia vreo firma de renume peste cativa ani
06 aug 2010, 17:12
0
180 comentarii 58 puncte
compari electronica de pe dacie care este 0 cu electronica dp alte masini care nici daca vrei nu o rastorni (unele) duster este o masinuta ridicata pe suspensii are si ea abs si ce mai are da nu e gandita sa iei curba cu 70 :)) e gandita pentru batranei .mai usurel asa mers normal . compari dusteru cu land cruiser care are sisteme separate pe fiecare roata ..asta e la bani astia ... aa si in plus va asigur ca loganu tiganu e mai bun pe offroad decat dusteru :))
06 aug 2010, 19:18
0
partyboy174
93 comentarii 47 puncte
eu nu as fi chiar asa sigur in locul tau. in fine, fiecare cu parerile lui! BTW Nu sunt proprietar de logan si nici macar fan devotat... pur si simplu pun unele chestii in balanta si ma bazez cel mai mult pe fapte concrete si nu presupuneri sau parerile altora :D
06 aug 2010, 20:09
0
7 comentarii 0 puncte
Banuiesc ca o sa ne intoarcem in trecut la testul elanului, doar ca de data asta personajul principal va fi Dusterul... comentarii posturi aparitii tv si prin reviste si toate comentariile posibile si imposibile, iar peste un an sau doi Dusterul o sa se vanda in Germania ca Loganul. Nu-i nimic asa incepe succesul
06 aug 2010, 18:03
0
181 comentarii 131 puncte
IO ZIC CA E DESTUL DE STABILA >>> NICI MACAR NU DERAPEAZA PESTE TOT CA O BARJA SCAPATA DE SUB CONTROL UN SOFER INCEPATOR CARE A DAT SPAGA LA TRASEU SIGUR VA STI SA O CONTROLEZE PERFECT
06 aug 2010, 18:34
0
120 comentarii 0 puncte
k bine zici....!!!!
07 aug 2010, 12:53
0
8 comentarii 2 puncte
Acelasi tam tam ca in urma cu 5 ani cu Loganul in revistele de specialitate din Germania si Franta cand spuneau ca Loganul este un pericol si dupa 4 ani la ei s-au vandut cele mai multe asta e o strategie de marketing din partea concurentei.Olandezii nu au mentionat nimic de comportamentul Offroad avand in vedere ca vorbim despre un SUV cu calitati bune in teren accidentat si nu stiu cate SUV-uri de marci de prestigiu sar comporta altfel decat Duster care pentru pretul care il are face suficient. Dar asta e Romania nu poate sa se evidentieze pozitiv cu nimic.
06 aug 2010, 18:38
0
7 comentarii 0 puncte
P.S din filmulet nu reiese ce fel de test ii. mie nu mi se pare unul standardizat, ci mai degraba unul care sa deterioreze imaginea. Are el tentinte de testul elanului dar nu prea seamana
06 aug 2010, 18:53
0
7 comentarii 0 puncte
Testul elanului
06 aug 2010, 19:05
0
7 comentarii 0 puncte
virare brusca
06 aug 2010, 19:06
0
180 comentarii 58 puncte
dacia la ce sa te astepti .masina ieftina iti ia ochii. si mori ca sobolanu in ea:)) .asta nu este nimic sa vedeti la verisunea 4x4 ce probleme au:)) . o sa regretati ca va luati dacioara mai bn dai un ban da ai masina calumea .oricum sunt sigur ca dupa un an de productie la vanzare o sa piarda aproape un sfert din pretu masinii.
06 aug 2010, 19:11
0
200 comentarii 1 puncte
cat dai atata face , suspensiile cred ca sunt tari ! ei au crezut ca fac un jeep din ala monstertruck si au pus suspensii tari la care masina este destul de usoara .. mai trebuie lucrat la ea
06 aug 2010, 19:35
0
partyboy174
93 comentarii 47 puncte
prietene tu confunzi inginerii de la Renault cu aia de la Tractoare Brasov :))
06 aug 2010, 20:12
0
1 comentarii 0 puncte
trebuia sa se comenteze ceva si la adresa Dusterului.au lasat Loganul si au trecut la Duster.
06 aug 2010, 20:42
0
330 comentarii 266 puncte
priviti partea buna : poti sa faci drifturi cu dacia :D
06 aug 2010, 22:31
0
2 comentarii 0 puncte
Martalogii care nu stiu ce inseamna sa lucrezi la un proiect de statura H-ului sa taca si sa cumpere rebuturile nemtilor care culmea le vand FOMISTILOR DE ROMANI ca sa isi cumpere LOGAN.bag mana in foc ca toti care se dau soferi si cunoscatri nu au bani sa cumpere cea mai ieftina varianta de echipare a Loganului, de Duster nici nu mai vorbesc conduc bineinteles un Golf 2,3 cu niste semne Nike pe ele si manele la maxim. Daca va urcati intr-un duster pe teren accidentat ziceti ca a-ti prins pe Dzeu de picioare.
06 aug 2010, 23:41
0
pery15
14 comentarii 6 puncte
bravo...asa e ai perfecta dreptate...
07 aug 2010, 03:58
0
120 comentarii 0 puncte
da ce ai de te enervezi asa ????de parca cineva din familia ta are 99% din actiuni la DACIA!!!sau te simti aiurea k ai si tu un semn asemanator pe cheia la masina/???aiurea zici !!!dak nu ai logan in fata casei inseamna k esti taran,manelist si conduci un golf 2,3 cum ai zis tu????app am un prieten cu un golf vr6 si are si turbo....iti zic k a bagat bani in ea cat 3 sferturi dintr-un duster!!!fara suparare
07 aug 2010, 12:59
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
A avea bani, nu inseamna sa fi cunoscator, si a fi cunoscator, nu inseamna a avea bani. poate ca tu urasti masinile SH aduse din Germania, dar se pare ca nu ai condus niciodata una. O masina la 300.000 km in germania nu trancane nimic pe ea, in timp ce un logan de 100.000 km (facuti in RO, unde stim cu totii cum sunt drumurile) ai impresia ca se dezmembreaza. Prefer un A4 din 2004 (adus de dincolo) sau un Passat decat un logan nou. (pretul e asemanator). Dar, bineinteles, parerile sunt personale si toata lumea are dreptul la una. P.S. Nu sunt manelist, si nici nu port embleme de "nayk" sau BOSS pe luneta.
07 aug 2010, 14:46
0
11 comentarii 5 puncte
Ai facut o comparatie aiurea. Orice masina fie ea noua din Romania fie SH din Germania, chiar noua din Germania, condusa pe drumurile de la noi o sa trancane cat vrei tu. Eu cred ca atat Logan-ul cat si Duster-ul au un raport calitate/pret bun.
07 aug 2010, 22:17
0
2pacc
6 comentarii 2 puncte
bai frate ce sa mai vb dacia tot C###T de dacie ramane pana ori rugineste ori mori u in ea. Si asta daca ma crede cineva daca nu asta e acum vreo 2 saptamani la mine-n cartier un mos cu un duster care era in trecere pe E85 era seara a intrat intr-un stalp de iluminat din fier totodata la si rupt cam 40 de cm a intrat stalpul inspre motor cel mai belea e ca nici macar un airbag NU SA DESCHIS accidentul a avut loc la cam 3-400 metri unde locuiesc deci va dati seama. si din cate am auzit a virat brusc ca accidentul a avut loc la capatul unei pasarele ce facea nustiu dar pe langa pasarela e o strada care sa mergi pe dedesubt si e delimitata de strada de pe pasarela printr-un gardut de fier acolo multe accidente au avut loc si majoritatea au virat aiurea.
08 aug 2010, 11:58
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
AIRBAG-ul nu sare decat daca ai centura pusa amice ...
09 aug 2010, 08:36
0
adytzabrt
176 comentarii 19 puncte
da incredebil olandeti au aflat ce e aia inertie pun pariu pe orice ca orice masina as lua si as pune-o la acest test s-ar comporta la fel fie ca se ridica mai putin sau mai mult este normal ca o masina sa aiba tendinta de ridicare in astfel de curbe mai ales cand are centrul de greutate ridicat si masina este usoara nuia sa ca e incredibil incercati acelasi test la o viteza putin mai mare cu un H3 bat pariu ca este acelas fenomen poate chiar mai grav.Ii cred pe olandezi nu au vreo firma de masini importanta nu au nici un SUV normal sa fie invidiosi pe noi ca avem cel mai ieftin SUV.Ce face prostia si invidia din oameni
07 aug 2010, 07:34
0
5 comentarii 1 puncte
salutare,ne chinuim degeaba sa contrazicem toate testele asta e masina si punct, atata a putut dupa parerea olandezilor si gata ,vreti adevarate SUV-uri cu probleme cautati cum sta jeep-ul la testul asta land rover-ul si multe alte masini cu istorie si care nu s-au uitat la testele altor tari,au inteles k degeaba isi bat capu si i-au lasat sa vb in pace,asa k orice masina ieftina care se vinde e de contestat, asa e omul trebuie sa fie si pro si contra,poate in viitor cu alte modele om excela si k natie, pana atunci spor la vanzari(SUV) si ptr altii la criterii de cumparare al vehiculului si in totdeauna pretul reflecta calitatea
07 aug 2010, 09:58
0
cercel10
5 comentarii 0 puncte
dacia tot dacie ramane :));)
07 aug 2010, 11:54
0
20 comentarii 9 puncte
Adevarul este ca nu poti contesta testul realizat de olandezi care, asa cum cu totii stim, sunt lideri mondiali in proiectarea, productia si testarea autovehiculelor de orice fel. Sa nu mai punem la socoteala experienta de aproape 100 de ani a pilotilor lor de raliuri binecunoscuti peste tot in lume (asa ca ai nostrii). Cred ca sesiseaza toata lumea tonul ironic. Dacia, jos palaria pentru ceea ce faceti. Din partea unui fost posesor de SH din Germania (am castigat ceva banuti de la "profesionisti" care dispretuiesc Dacia si au ales SH-ul) si actual posesor de "Golan".
07 aug 2010, 13:17
0
gusteru radu
24 comentarii 3 puncte
bine ca nu sa rasturnat doar nu ati crezut ca o sa faca Dacia mai buna ca Renault pacat ca au vandut Dacia la nemti si noi puteam intra in piata auto cu ceva mai bun dar la noi nu este vointa si ai pupam pe alti an c... mai bine vindem decat sa investim, conceptia romanului sa comenteze dar sa nu faca nimic de calitate ma refer la conducerea de rahat pe care o avem. nu sunt un fan dacia dar puteam sa o ridicam la un nivel mai bun daca cei care au vanduto au fi pus osu la contributie si sunt destui ingineri tineri an Romania care sunt pasionati si siar fi dat interesu.sunt convins ca ar fi iesit ceva mai bun asta e parerea mea
07 aug 2010, 16:40
0
3 comentarii 1 puncte
Asa se intra mah mancav-as intre jaloaneee?!:O Las o dreaq de treaba..
07 aug 2010, 19:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare