ma indoiesc k filtreaza aerul mai bine ca un filtru original...cred ca odata ce aerul trece mai usor prin filtru asta oare nu trece si un pic de praf..¿¿¿¿....nu stiu nu cunosc nu am probat....or fi bune dar cele care sunt originale nu facaturi, chinezarii.....
nissan ca oricare alta firma ce se ia in serios are oameni care lucreaza NUMAI la filtre in cercetare si teste... stati voi linistiti ca nu scoateti atatia cai dintr-un filtru de la firma lu nea ghiorghe si daca scot cai in plus vb lu emy intra jeg
io unu...mai bine ias lasa filtru original la masina si ias face altceva ...o reprogramare ceva....ce sa castigi dintrun filtru...sunetu ala care il face in admisie le da impresia la copii ca trage masina mai bine...ca si cum nar avea filtru...14cp fugi ma de aici...astai publicitate...
Oare o masina cu motor stock 1.4 - 1.8 cati cai va primi in plus cu acest kit K&N?, pacat ca filtrele sunt consumabile si trebuie schimbate dupa cateva zeci de mii de kilometrii:(
vrei sa sti cati cai? dai filtru de aer jos pt 10 min si mergi asa si vezi daca simti ceva in plus (nu simti nici o diferenta). Acum gandestete ca un filtru SCUMP iti da undeva la jumatate intre "nici o diferenta" si originalul... sfatu meu e sa bei banii ca te distrezi mai mult de ei
14 CP este foarte plauzibl...de fapt nu ii da...ii recupereaza pe aia pierduti...dar 14 cai din 332 inseamna recuperarea a mai putin de 5% din total; ceea ce inseamna ca la un motor de 1.6- 100+ CP abia daca ajunge la 4 cai...cel mai probabil nu o sa treaca de 2; unde sunt cei care au obtinut- 30-40 CP din admisie?
Producatorul oricarei masini stabileste inca de la inceput care este raportul de performanta /pret sau fiabilitate/performanta si astfel stabileste un nivel OPTIM astfel ca se poate mari performanta, fiabilitatea etc si micsora consumul, uzurile organelor de masina etc doar realizand mici imbunatatiri pieselor deja existente.Filtrul nu creste puterea sub nici o forma ci doar ajuta la prelungirea vietii motorului eliminand impuritatile (cu efect abraziv).
sigur k da..un colector de admisie bun..avantajaza...dar filtrul nu cred....tu ai impresia ca ai castigat putere cu filtrul¿¿¿...io nu cred...am vazut la altii dar no sa montez pe masina mea niciodata..sunt bani aruncati aiurea......
sa nu utati un lucru crucial. temperatura aerului care este aspirat de acest filtru. cu cat aerul este mai rece cu atat un volum de 1 mc sa zicem de aer va avea mai mult oxigen. deci daca filtrul original tragea de afara sau de-asupra rotii si Kn-ul ce-l puneti acum trage de dupa radiator sau deasupra galeriilor de evacuare aveti toate sansele sa scada performantele masinii.
nu doar filtrul de aer, ci tot kit`ul de admisie cu tot cu tevaraia de aluminiu cred ca ar face treaba, ar raci aerul mai bine inainte sa intre in motor. am un prieten cu un matiz cica si`a pus filtru sport(made in china ) si in 2 saptamani a gasit numai gunoaie pe admisie ..