e chiar frumoasa, pacat ca nu e varianta facelift (cu stopurile mai mari pe spate) in schimb este o masina superba, ador tapiteria si chestia cu dungile reprezentative de pe banchete.
Exemplar! Nu stiu ce "planuri mari" are actualul posesor, dar (daca-mi este permis) sper s-o lase asa cum e; mai trebuie sa existe si masini (in special BMW-uri) lasate stock, mai ales ca e deja o masina clasica si in cazul asta masina nu-ti apartine numai tie ci si lumii; sa poata vedea si altii cum arata masina la vremea respectiva; de aceea zic, cel putin in cazul de fata, masina e mai valoroasa si mai exclusivista asa cum e din fabrica... ar fi pacat s-o modifice, sincer; Cum ar fi sa-i pui lui Venus din Milo maini? ar arata normal, dar n-ar mai fi o opera de arta...
dupa cum sunt eu exact asa as lasa-o cum este, ar fi mare mare pacat sa modifici ceva la ea. Si fii sigur ca in varianta originala ar fi si o investitie financiara. Mi-ai luat vorba din gura, badluks :)
Ai mare dreptate!!! Ar fi pacat sa distruga o asa masina cu tuning "made in Romania" ... Asta nu e o masina cu care sa participi la curse. E o masina de colectie, care atrage mult mai multe priviri asa stock, si e foarte buna de mers cu ea la diverse expozitii.
Si eu sunt de acord sa o pastreze originala, pentru ca la noi tuning inseamna tiganeala cu mult nichel made by vitan. Intodeauna am intors capu dupa o masina originala 100%. Sper sa o vad pe strazile din Bucuresti este o capodopera si nu merita stricata trebuie doar intretinuta si scoasa afara pe timp frumos.
Ar fi pacat sa o strice cu tuning-ul.....Daca ramane asa , valoarea masinii va creste de la zi la zi cu cate putin iar cand se va plictisi de ea , ar putea lua o mica comoara pe masina asta in stadiul original.....Este superba asa cum este ea !!!
comunitatea forumistilor de tuningareala ieftina din Romania sugereaza proprietarului sa modifice proprietarul si nu masina, pentru ca ar fi pacat sa modifice aceasta piesa de colectie.jantele sunt originale de Bmw, nu stiu daca i.ar sta bine incaltata altfel, cat despre suspensii, mai bine cauta pe cineva prin Germania, asta daca chiar are probleme cu ele, sa puna mereu originale.
Nu sunt fan Bmw, dar masina arata extraordinar de bine asa cum e...parerea mea e ca daca ai schimbat suspensia, deja ai cheltuit vreo 300 doar pe piese, si valoarea masinii ajunge cat ar costa un cabrio vechi si banal...
eu zic k niste jante si o suspensie ar merge...asta doar ptr k oricand poti sa le schimbi cu cele originale...dar fara modificari caroserie si interior:D...
Pai o sa-si bage coada cat de curand sa o faca mai "misto" ca deh, asa-i romanu....Deja a pus un cd-player gri metalizat cu butoane albastre de ma dor dintii cand ma uit la el
trebuia sa fii tu mai destept.... cd playeru ala mishto era pe masina cand a cumparat-o... jante+suspensii e o modificare normala pe care o fac si proprietari de masini clasice "de-afara", mai ales ca e o modificare usor reversibila...
am si eu un m3 e36 99% original cum a iesit din fabrica acum 16 ani,si tocmai am cumaparat tot felul de inbunatatiri dar nu sunt montate inca.ce parere aveti...????????
eu sunt de parere ca la exterior ar trebui sa o lasi exact asa...arata excelent pt o masina de 16 ani...poti sa iy faci ceva modificari de ordin tehnic daca vrei...in rest e foarte frumosa asa cum este...
eu sunt fan masini modificate, dar asta cand sunt noi, sau relativ noi; dar sunt si masini pe care nu le-as tuna niciodata;
de ex un ferrari enzo, un veyron, o masina clasica sau in devenire; ele trebuie sa ramana asa cum sunt; chiar daca sunt altele mai puternice, ele sunt bune asa cum sunt;
daca tot ai dat peste un m3 nemodificat e mai bine sa-l lasi asa; daca-l modifici la exterior, cu ce se diferentiaza de un 316i cu kit exterior? la motor ce sa modifici? sa umbli la acel motor superb realizat tehnic, de turatie, sistem vanos s.a.m.d.; ar fi doar nu bmw tunat;
jantele nu-mi prea plac stock, dar nu conteaza, pentru ca reprezinta m3-ul din acea perioada; nici culoarea nu prea e preferata mea, mie-mi place albastru, dar daca e culoarea originala, ce mai conteaza? oricum aceasta culoare poate fi pe orice masina, nu ? ;-)
daca as avea un porsche speedster din 58 crezi ca m-ar deranja ca m-ar depasi altii sau ca jantele sunt cu capace cromate? cand te plimbi cu ea "mirosi" aerul acelor ani; un connaisseur va aprecia masina, altul care nu se pricepe, oricum nu conteaza...
daca vrei ceva mai performant, pt liniute, mai bine-ti iei un 328i si-i pui turbo, dar aia e altceva; uita eu mi-as lua o japoneza, sa o modific, dar daca mi-as permite, mi-as lua 2; una sa o las stock; eu zic ca mai bine bagi banii in intretinere de calitate... bafta!
jantele sunt originale M3....?...nu prea cred,lampa semnal?,faruri? deci chiar daca e M3 nu e chiar 99% original...sa ai grija de ea... si ea va avea grija de tine.
Nu-s fan bmw...deloc, dar masina asta chiar arata bine. Parerea mea, ca a multora care au comentat, este ca masina asta, ar trebui sa ramana asa cum este. Impecabila.
cum poti spune de un e30 m3 ca este urata ? ... tu iti dai seama ce vb ? ... dar eu cred ca esti vreun fan Dacia Logan cu " BOSS " pe spate si cu leduri in faruri :))) si normal ca habar nu ai ce e aia o masina
daca o supui unui tuning, sper sa o faci numai si numai la suspensie si la jante... in rest... sa o lasi stock...arata super ok asa.. si ar atrage multe priviri asa cum e ea . Am dreptate?
Nu sunt un fan al BMW urilor deoarece in Romania nu este deloc apreciata corect aceasta firma , insa aceasta masina chiar arata intr-un mare fel .Sper sa ramana exact asa cum este .
daca e mare fun bmw atunci sa nu se atinga de ea, o sa arate ca fufele alea de la tv siliconate in buze si peste tot. Asta e frumusetea la ea , cum a fost facuta. Valoarea ei in asta consta
Sau as face ceva la ea....as pune un radio original