Anvelope noi vs. anvelope resapate - ce sa cumpar? Ghidul soferului 30 Noiembrie Anvelope noi vs. anvelope resapate - ce sa cumpar?
Toate comentariile (38):
105 comentarii 64 puncte
am avut si eu un set de reesapate pe fata si dupa cam 50 de km la unu din ele s-a umflat banda de rulare in zona de mijloc incat a inceput sa atinga in aripa. evident a avut garantie si l-am schimbat. dupa aia au mers amandoua o lunga perioada de timp.
30 nov 2010, 12:34
0
21 comentarii 6 puncte
- mai bine cu anvelope resapate cumparate de noi, decat cu unele uzate; depinde de gradul de uzura....
30 nov 2010, 12:37
0
8 comentarii 3 puncte
eu folosesc anvelope resapate de 4 ani si nu am de ce sa ma plang,au resistat 3 ani o pereche de iarna si cele de vara mai merg un an,bineinteles schimbate la timp cele de iarna cu cele de vara si fara plecari in nervoase si alte fitze
30 nov 2010, 13:13
0
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
Anvelopele resapate sunt niste gunoaie. Sunt mai grele,necesita mult plumb pt. a putea fi echilibrate,asta insemnand uzura in plus ale componentelor masinii:rulmenti,bielete,etc. Sunt foarte proaste din punct de vedere al performantelor si sigurantei:distanta lunga de franare, sanse mult mai mari de a derapa,consum mai ridicat de carburant. Sa nu mai vorbim de zgomotul enervat pe care-l fac la rulare. Dar suntem in Romania,unde chiar daca suntem constienti de multe lucruri,pur si simplu nu ne permitem ceva mai bun. Eu unu' intotdeauna am mizat mai mult pe anvelope "de firma" second hand,decat cele noi resapate.Cele second sunt net superioare.Binenteles,cu conditia sa fie in stare f. buna.
30 nov 2010, 13:15
-3
64 comentarii -37 puncte
daka tu ai 175/70/r14 reesapat si are 10kg cauciucul si e de iarna si daka pui 195/60/r14 nu tot 10kg are?
04 dec 2010, 02:12
+2
2 comentarii 1 puncte
marik44, sa stii ca nu este vorba de kg in plus, insa conteaza cele cateva sute de grame mai mult fata de un cauciuc nou. am un prieten care are vulcanizare si mi-a spus clar ca e mai bine sa folosesc cauciucuri sh in stare buna, decat resapate - a folosit aceleasi argumente ca si dadi_t.
06 dec 2010, 13:19
+1
19 comentarii -9 puncte
Eu nu cumpar resapate pt. ca nu sunt bune . Este strict parerea mea si nu imi schimb parerea .
22 feb 2011, 18:21
+1
308 comentarii 421 puncte
Am si eu o intrebare Ș Cum ne putem da seama daca un cauciuc este reesapat sau este nou nout ? Scrie pe el in vre-un loc ? Nu de alta dar tind sa cred ca sunt destiu comercianti de anvelope care pot zice ca este cauciuc nou iar el defapt i-ti vinde cauciuc reesapat . Multumesc. Astept raspunsurile voastre .
30 nov 2010, 13:17
0
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
In primul rand sunt destul de ieftine,cam jumatate de pret fata de cele de firma.Automat cand vezi ceva f. ieftin,trebuie sa-ti dea de gandit. In al doilea rand,mai mult ca sigur nu vei fi auzit de acea firma in viata ta.Iar in al treilea rand,ai grija de unde le cumperi.In general,marile magazine,iti spun clar daca sunt resapate,dar daca te duci pe la vulcanizari,sigur ai sanse sa te pacaleasca. Oricum,pretul si firma ar fi primul lucru care ar trebui sa-ti dea de gandit. Bine,sunt mai multe lucruri...greutate,textura,dar la asa ceva tre' sa ai un pic de experienta.
30 nov 2010, 13:22
-1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
de fapt, din cauza normativelor europene in vigoare desenul bandei de rulare trebuie sa fie diferit de cel al modelului original.ASTA este singura diferenta tangibila si verificabila cu ochiul liber.
30 nov 2010, 14:12
0
4 comentarii 6 puncte
Pe anvelopele resapate trebuie sa fie stantat RECONSTRUCTED. firmele de fac anvelope resapate trebuie sa srie pe ele cum sunt.
01 dec 2010, 20:41
0
6 comentarii 3 puncte
Iti dai seama f simplu care sunt reesapate si care nu, in primul rand din cate stiu pe reesapate nu scrie Dot-ul(anul fabr) si neaparat pe laterale trebuie sa scrie pe ele "remolded" Sau 'remoulded' sau mai exact trebuie sa scrie ceva care incepe cu Re... dejavantaje: 1. nu se recomanda o viteza mai mare de 120 km/h insa cine vrea iarna sa mearga mai tare cumpara anvelope noi de firma 2. sunt mai grele decat cele noi 3. au o perioada de folosire de maxim 25 000 km 4. se folosesc exclusiv pentru iarna,vara nu se recomanda anvelope resapate . Daca ar fi sa le iau pentru stilul de mers al tatalui meu la bani putini as alege reesapate, dar la stilul meu de mers prefer sh-uri cu an de fabricatie cat mai recent si cu ceva carne pe ele
30 nov 2010, 13:46
+2
3 comentarii -1 puncte
Tin sa te contrazic putin.si anume 1.dotul este notat pe anvelopa,iar de cele mai multe ori e recent ex 0312 2.poti merge linistit cu viteza mare,adica 150-170 3.sunt putin mai grele,dar mare diferenta nu va fi!Asta in cazul in care cumperi ceva de calitate! 4.perioada de folosire nu stiu ..nu le am dus la max.Dupa 22 000 km sau 1 an au sarit.. 5.Am folosit si iarna si vara,,fara cea mai mica problema. Eu le recomand pt iarna.Ca pret/calitate mi se par super ok. Toate astea dupa 60 000 km rulati cu anvelope Resapate.
24 dec 2012, 01:03
+1
VaKe
89 comentarii 91 puncte
Pe cauciuc normal scrie TREAD iar la reesapate RETREAD! De obicei gasiti scris in chenarul ala mare unde este scris un intreg roman.
30 nov 2010, 14:49
0
365 comentarii 326 puncte
foarte bun articolul, nu stiam...dar nici nu m-am interesat pana acum. e bine de stiu, eu am vrut sa-mi iau 2 de iarna din dedeman, costau 160 buc. ms de informatii
30 nov 2010, 16:00
0
66 comentarii 60 puncte
sincer eu sunt fan anvelope de marca second decat reesapate in cele reesapate pur simplu nu am incredere deoarece multi au patito rau cu ele in schimb o anvelopa de firma chiar si cu uzura mai mare este mult mai sigura(performante,siguranta etc) sau noi pt cine isi permite
30 nov 2010, 20:40
0
badea_laurentiu88
1790 comentarii 836 puncte
am avut ocazia sa folosesc resapate fara sa-mi dau seama, le-am luat din spania dintr-un cimitir de masini, foarte ieftine si pareau aproape noi, stiam ca in cimitire de masini sunt mult mai ieftine si din cauza asta nu m-am gandit ca sunt resapate, cand am ajuns la vulcanizare sa mi le puna il vedeam pe ala cum se chinuia sa mi le echilibreze, iar dupa toate astea in mers se auzea un zgomot ciudat la cele de pe spate.
30 nov 2010, 21:50
0
36 comentarii 18 puncte
La Bugetul omului de rand din romania ... va dati seama ..k mai bn isi ia reconditionate ...k de ...mai vin si sarbatorile ;) ...asta e parerea mea..
01 dec 2010, 00:56
0
6 comentarii 0 puncte
la drumurile din Romania mai bune sunt resapate, asta daca nu se gasesc second in stare buna
01 dec 2010, 05:47
0
1 comentarii 0 puncte
si eu am de un an resapate si ma scot din masina ce zgomot fac mia distrus jumate din bucse plumb nu mai zic 2 benzi de 100 nu va sfatuesc mai bine luati la mana a 2 ca sunt mai sigure ca resapatele aveti ocazisa sa se cojeasca si ca mai patiti altele
01 dec 2010, 10:34
0
23 comentarii 10 puncte
ce nu spune nimeni aici este ca aceste anvelope de iarna nu sunt capabile de performante decat 3 ani de zile !!! Dupa trei ani cauciucul devine foarte rigid si nu mai este bun de nimic, poti avea si 7mm carne pe ele. O spun din experienta cu Dunlop M3 niste gume recunoscute ca fiind ff. bune Nu va mai ganditi la gume second hend - dati banii degeaba nu mai au ce v-am spus mai sus, elasticitatea deci performanta unui cauciuc nou. Scumpe in general dar isi merita fiecare cent daca tinem la siguranta desigur.
02 dec 2010, 00:46
+1
3 comentarii -3 puncte
Sfatul meu e sa nu-ti cumperi cauciucuri resapate din Romania ca iesi mai rau decat cu alea noi din urmatoarele motive: siguranta ta, cost mai mare la montaj/echilibrare de obicei papa mult plumb, zgomotoase discomfort, daca le-ai montat pe fata poti avea norocul ca in primavara sa faci o vizita la service pentru probleme la directie, uzura prematura a componentelor trenului de rulare a masinii, pe scurt te bucuri la bani mai putzini momentan ca sa te coste o carutza dupa, eu recomand cauciuc resapat doar pentru roata de rezerva :), daca vrea cineva am doua bucati 195/65 R15 resapate PNEUS BS... din 2008, arata bine au material pe ele zici ca-s Michelin la aspect striatii, musca f. bine din zapada te scot din nameti, parca is noi am dat 90 ron/bucata le dau foc ca eu nu le mai pun pe masina le-am umplut de plumb si tot bateau m-au costat mai mult echilibrarile in astea doua decat cauciucurile, noroc ca aveam masina in garantie de 50K si mi-am rezolvat problemele la trenul de rulare.
02 dec 2010, 03:47
-1
Tour2006
12 comentarii 22 puncte
Ruddyp, iti cumpar eu cele doua cauciucuri resapate... ID-ul meu este octav1511
15 feb 2012, 16:56
0
darck_angel64
55 comentarii 33 puncte
o frumoasa si reusita antireclama, ori o incercare de dezinformare... bineinteles ca trebuie sa optam pt un cauciuc nou, clar avem mai multe avantaje, toti ne dorim o anvelopa noua, dar din lipsa de bani eu cred ca resaparea este o alternativa... credeti ca se puneau in productie daca nu erau sigure, daca se dezmembrau in mers? clar nu, asa ca cine a compus mizeria asta de articol a fost total neinspirat si nedocumentat. cautati articole complete nu prosti, cum sunt sortate cauciucurile, care sunt pastrate si care sunt aruncate, care este procedura de eliminare a aerului dintre benzile de cauciuc, la ce temperaturi se produc, care este rezistenta lor, exista comparatii intre producatori, etc. articolul asta nu acopera nici 10% din ceea ce trebuie sa stim, sa-i fie rusine autorului pt subiectivitate si proasta informare.
04 dec 2010, 10:05
+6
3 comentarii -3 puncte
Nu e nici o antireclama e pur adevar la produsele pe care din motive bine stiute le mai gasesti pe piata din Romania, pentru ca exista si cauciucuri resapate probabil mai bune cu garantie. Ce am scris eu e doar un sfat la riscurile asumate inainte luarii unei astfel de decizii mai ales pentru cei ce care circula mai mult in afara oraselor si cu viteze mai mari.
04 dec 2010, 13:50
-1
7 comentarii 4 puncte
....de parca in Romanica noastra nu se vand cauciucuri inscriptionate cu nume de firme celebre si care sunt facute pe te-miri-unde? ...hai sa fim seriosi.... am eu un prieten care are un magazin de piese auto si cand am vrut sa imi iau 2 michelin mi`a zis sa stau cuminte ca nu e nici o diferenta intre 2 debica si alea (ca si calitate ma refer) ca sunt facute pe vapor. Nu vreau sa insinuez ca TOATE sunt facaturi....dar probabil o mare parte. Asa ca... mai bine platesc mai putin pe o facatura decat sa platesc mai mult pt aceeasi facatura dar cu alt nume ;)
06 dec 2010, 13:10
+3
19 comentarii 26 puncte
Pentru o masina normala si un stil normal, cele reesapate sunt mai mult decat necesar, avand in vedere ca la infrastructura din romania mai rar ajunggi sa prinzi 160.
06 dec 2010, 19:19
+2
3 comentarii -3 puncte
Care 160 ? ca pe la 80-90 incepe sa-ti tremure tot,nu stiu daca apuci sa prinzi 160 in viata.
09 dec 2010, 23:38
-1
49 comentarii -45 puncte
resapate= kamikaze...nu stii niciodata cand te lasa ...insertia benzii de rulare...cand se poate decortica ca shio o portocala...cand itzi explodeaza ca are nush ce petec pus pe el....mai bine second hand decat resapate.......shi garantia aia...te potzi pisha pe ea...ca dupa ce tziai muit mashina de un stalp sau de nush ce ....+ ca pe fata daca ai resapate shil lovesti pe unu...RCA nu despagubeste..... 2 ani garantie shi faci 15.000km....mai putzin decat un 2nd hand bun...shi in legatura de marca anvelopelor....in romania sun 90% din anvelopele noi..sunt fake...facute pe vapor cu stanta de `made in france` ca shi michelinurile de la zalau...ce bine ca o inchis sectia cu `turisme`..ca romanu nu stie sa faca nimik.........compara un MICHELIN De romania shi un oricare alt michelin.....uitate ca nus la fel...mai bn 2nd hand decat Kamikaze Retread.....
09 dec 2010, 20:45
-2
andreicirjan
2 comentarii 2 puncte
Buna.Poate sa-mi spuna si mie cineva ce reprezinta o bulina rosie sau una galbena pe lateralul unei anvelope noi?Am vazut in magazin dar vinzatorul nu a stiut sa-mi spuna ce reprezinta.Vreau doar sa ma asigur ca nu sunt reesapate.Pretul nu era chiar mic era aproape 400ron buc.pe 16" Va multumesc
10 dec 2010, 23:21
0
ImPaCt318
112 comentarii 58 puncte
Imi iau de care am bani..fie noi..fie resapate.. :)) Simplu :D
16 dec 2010, 15:14
+3
1 comentarii 1 puncte
Buna la toata lumea si sarbatori fericite ca tot se apropie Din experienta proprie, reesapate am avut de vara puse pe un rover 75 pe spate ptr mine au fost impecabile nu am avut nici cea mai mica dezamagire, acelasi sunet in masina nu troncanea nu bucse sau mai stiu eu ce De ce am ales reesapate pe spate si pe fata noi(la ambele seturi aveam garantie)din vorba in vorba cu niste amici din germania si alte tari din uniune mi-au explicat ca ei iarna folosesc in mare parte anvelope reesapate(reinoite---aici este diferenta cele reinoite sunt in totalitate reinoite mai putin structura de baza acele reesapate doar calea de rulare si un fff mic strat pe laterale)aici faceti diferenta, apoi tot ei au spus este indicat ca pe rotile tragatoare sa nu fie reesapate-reinoite , de aici si unele cauze se desfac , galme se pleaca cu fitze etc si apoi cel ce iti da garantie este un produs bunicel nu fff bun ca nu e nou. Nu sunt mecanic sau inginer dar iarna recomand cele reinoite pe rotile netragatoare , A SE LUA IN CALCUL NU FAC RECLAMA NIMANUI" dar fapt e ca vin si sarbatorile si este nevoie de bani si ptr altceva in casa sau familia dar in acelasi timp vreau sa imi echipez masina de iarna cat mai ieftin si intr-o anume masura mai sigura. ORICUM OPINIILE SUNT IMPARTITE SI DE ALTFEL FIECARE ALEGE CE VREA SI DUPA POSIBILITATI.
20 dec 2010, 16:12
+1
11 comentarii 6 puncte
Bun articolul. Stiind ce ingeniosi sunt vanzatorii de componente si consumabile auto din Romania am avut o reticienta sa achizitionez anvelope noi! Pana la urma voi recurge la SH de firma premium.
26 ian 2011, 17:10
+1
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
prieteni , am 2 anvelope reesapate trimise de mama din italia NICI CEA MAI MICA PROBLEMA posibila cu ele decat faptul ca la vulcanizare m-am inchinat cat plumb a pus omu ala pe interior sa echilibreze o janta !!! recomand cu incredere VITEZA maxima care am dat cu ele a fost de 165 si chiar nu se simt batai sau ceva de genu + ca le am pus si pe fata ca au un profil foarte frumos !!! RECOMAND cu incredere CEL putin eu sunt FOARTE MULTUMIT !!!
25 mar 2011, 18:01
+1
1 comentarii 1 puncte
recomand cu caldura anvelopele rigdon reconstruite in germania ( reifen ihle gmbh cu tuv si iso 9001) pentru iarna , am luat si sunt foarte multumit chiar si cel de la vulcanizare mi-a spus ca sunt foarte ok nu bat deloc si nici nu ai zgomot de rulare :)
07 oct 2013, 11:05
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare