bun, deci a ramas cutia aia aiurea si franele care deja acum doi ani erau depasite ca prestatii chiar daca din ceramica: si acuma good news, arata si stanjenitor de aiurea. cine are un F430 face SLR de toata rusinica la ... o treime din pret
:)) vezi ca SLR se batea cot la cot cu 599 GTB Fiorano. Stiu ca pretul de acum 2 ani cand inca mai fabricau SLR uri era de 435.000 de euro. Daca nu se vindeau nu mai produceau. Masina arata traznet oricum
Ma da ce cunoscator esti tu,ceva de speriat.Sunt sigur ca tu ai desenat minunatia aia numita Nurburgring,expertule.Daca asta arata stanjenitor de aiurea inseamna ca tu conduci Lada Niva.
masina e expirata(franele nu au rezistenta la fading si sunt aproape incomparabile cu cele ale adevaratelor masini sportive). arata bine inainte si acum i-au pus un plug in fata ca sa ... "o reinvie"-numai cu cuvantul acesta deja se explica tot, daca nu ati prins ideea, masina e oricum moarta, cu un kit aerodinamic nu "reinvii" substanta ci doar forma aparenta. Este manevrabila atat cat poate fi un mastodont de 1,7 tone si asta este cam singura calitate in ziua de astazi care supravietuieste. GTB Fiorano? mai directa, mai precisa, mmuuult mai performanta, si la capitolul transmisie, si asta la bani multmai putini(cutia de pe SLR are 5 trepte daca nu ma-nsel:)) Am fost fan SLR, dar ca toate Merc-urile atunci cand au ca scop sportivitatea devin depasite f repede, sunt toata ziua un compromis si niciodata sportive extreme oricat de AMG ar fi. Exemplu: carrera GT care este de rangul SLR-ului este fff greu de batut si in ziua de astazi, in timp ce, dupa cum ziceam,SLR si-o ia din toate pozitiile.
Ati vazut ce scarbit era de intarzierile cutiei de pe SLS Rosberg la prezentare pt presa? Si asta in 2010... ce sa mai zic d McLaren Informati-va!
Ştiind că nu avem de-a face cu o maşină normală de stradă, ne-am aşteptat la o perioadă mai lungă de acomodare, însă relaţia şofer-maşină se leagă repede şi uşor. Cînd începi să te relaxezi, găseşti singurul lucru enervant la SLR: pedala de frînă, pe care eşti obligat să o calci repede, din cauza traficului aglomerat. Deşi frînarea este eficientă, maşina oprind de la suta de kilometri în doar 2,6 secunde, apeşi pe o pedală extrem de dură. Atunci îţi aduci aminte că frînele au fost realizate pentru curse şi nu pentru şofatul cotidian.
For most owners, the SLR ceramic brake discs will last the life of the car. Brake calipers on the SLR are specially designed to take advantage of the ceramic discs. Eight-piston fixed calipers are used on each front wheel and four-piston on the rear. Total brake pad area at the front end alone is 68.2 square inches, which contributes to outstanding braking. For example, the stopping distance from 62 mph is only 114 feet.
comparata cu alta sportiva ca sa vezi si tu diferente nu foarte mari
lammborgini murcielago
106 fet distanta de oprire si greutate undeva pe la vreo 1650 kg. deci franele sunt ft bun iar ca si greutate nu e un mastodont.
mai documenteazate alta data.
Eu zic sa te reprofilezi in domeniul carelor trase de boi,serios.
Franele erau ciudate cum zic majoritatea celor care au testat aceasta masina,dar nu ineficiente,desteptule,ca sa zici ca-s depasite.Erau extrem de eficiente.
In linie dreapta este aproape imbatabil fata de concurenta,iar pe circuitul Top-Gear,acest "mastodont" a scos acelasi timp daca nu cumva putin mai bun, decat carrera gt.
Pe langa toate astea,ai si tot ce tine de confortul de zi cu zi si nu te simti ca intr-o cusca de unde iesi si surd si cu spatele frant.
Si da,este este un compromis,dar unul al naibii de bun.
Eu unu as prefera sa am o masina cu care sa fac mii de kilometri cu tot confortul,dar si cu care as putea sa stau pe langa orice idiot cu vreo sportiva pur sange ,bagat intr-o cusca,care circula doar daca e buna vremea si care iese din masina surd,cu fundul turtit,spatele distrus si eventual transpirat.Sunt sigur ca dupa cateva sute de kilometri nu va mai striga:"Vai ,ce masina super sport am ! "
M-ar durea fix in... ca scoate el un timp mai bun cu o sec. sau doua, pe un circuit :))).
ma ca sa o conduci, trebuie sa ramai in viata...iar fara mancare si bautura mai mult de 3 zile nu traiesti. Sper ca nu ai mentalitatea ai de roman infect care mananca 5 ani fasole, sta in garsoniera dar are limuzina,extra,sportiva,luxoasa la iesirea din caminul de nefamilisti :)
ce-l mai bun test despre SLR e facut de J C in Top Gear de merge miii de KM, si spune clar despre frane, trebuie sa apesi de mai multe ori pedala,sau o data si treci prin parbriz :))))
fratilor Ottaviano m e cel mai destept dintre noi (nu cred ca am zis-o chiar eu) chiar si Jeremy se inchina in fata lui ca sa mai =)) pfai ce prostii vorbesc =))
masina e incredibila a ramas o legenda parerea mea este ca nu ar fi trebuit sa o reinvie astia asa si-a pierdut putin din farmec parca daca l-ar fi facut inaintea aparitiei lui SLS AMG mai ziceam si eu... de altfel e penala rau
bine, franelesunt ceramice, normal ca se opreste, eu am spus de fading, nici unul dintre papagali nu a pomenit. Intr-un test pe pista din Balocco, intr-o comparatie efectuata cu masini conduse de proprietarii lor, si indrumati de piloti si jurnalisti, SLR a fostprimul care dupa cateva tururi pe pista a inceput sa oboseasca franele, sa lungeasca distantele de franare, sa modifice feeling.ul la pedala.Masinile erau in test:ZR1, 911 Turbo 997,SLR, F430. In Wikipedia pot scrie eu acuma ce vreau dac ma inregistrez, asa ca...
Imi pare rau pt marii fani merc, dupa mine arata mai bine inainte, mie nu-mi place. jeremy este un jurnalist cu mult appeal, sovin, si care stie sa distorzioneze realitatea in favoarea sa. Imi place ca jurnalist si ca show-man, in rest este foarte partinitor.
Nu am nici un interes ssa denigrez SLR-ul spun lucrurile in fata, asa cum sunt. Si... SLR-ul este un compromis- cutie in 5 trepte ca sa nu se strice :)) la masina sportiva extrema McLaren a adoptat strategia asta care este in mod evident axata pe compromis, asa ca nu va ofticati aiurea. Eu nu vorbesc de o franare 100KMH - =0 KMH vorbesc de test de anduranta, de impresiile celor care masina o poseda , nu a unor fanatici care mai traiesc cu impresia ca mercedes este cel mai bun pt ca are steluta. CLK AMG Black serie este muuuult mult mai bun la absolut orice capitol. Ca sa fiti cu sufletul impacat.
coaie in ***** matii de cocalar care pune post-uri doar la articolele dupa prima pag stii in mortii tai ce inseamna fading fara google? fmm de prost coclit tu sigur n-ai buletin de buc si ma jur pe mama ca n-ai vazut live vreodata un slr cu atat mai putin de condus
@ ovydiooo: Sincer, la cum vorbesti sigur nu ai TU buletin. Te bagi si tu in seama sa strici parerile oamenilor cu injuraturile tale. Vai de viata ta. Ti-ai ratat cariera ;). Cat despre masina...e hidoasa, urata cu spume. Nu ma asteptam la asa ceva :|
vad ca ai 27 de ani dar sincer ii ai degeaba ca educatie ioc,nici mie eu nu sunt de acord ce spune ottaviano dar daca nu poti aduce argumente sau vezi ca nu ai cu cine vb nu trece la injurii si jigniri.dupa mine trebuia sa primesti ban de pe site,nu au ce cauta aici cei ca tine,bunul simt trebuie sa il aiba oricine iar tu esti un nesimtit
Cate persoane care isi cumpara un supercar se duc sa-si testeze masina s-o omoare pe circuit doar pt cateva sutimi de secunda?..pentru unii ramene placerea,pasiunea de a o detine ,placerea de a conduce o asemenea masina care iese in evidenta prin designul ei si putere,chiar daca ziceti voi ca ar fi depasita dpdv tehnic.Pentru cei care for o super masina pentru sutimi si super frane si cutie de viteza..sunt alte masini:Zonda R,Saleen s7,Gumpert Apollo...SLR este mai mult pt oameni de afaceri care vor comfort si sportivitate.
Dadi_t
In mod normal nu postam nimic pe aici, dar ca posesor de masina sport( cutie/ cusca .... care merge cand e vremea buna..) nu pot sa nu spun si eu parerea mea. In primul rand m-ai jignit, si nu cred ca nu numai pe mine si pe toti care genul ala de masina. Si sunt multi. E inadmisibil sa ne faci idioti. Ar trebui sa fie atenti si adminii sa baneze genul asta de oameni. Eu daca ma apuc acum sa il improsc pe "Dorel" imi iau ban.
Intamplator am mers cu SLR si este bestiala. E o masina de vis!
O masina de colectie care isi merita respectul ei!
O seara buna!
Razi ca prostu in targ! Vreti sa iti arat si poze? Nu e al meu stai linistit. E al unui tip care are numai masini una si una. Stiai ca exista G 55 AMG coupe decapotabil. Cauta si vezi daca gasesti. Tipul asta are una. Deci nu mai rade ca " nu stiu".( telecomanda)
Tu chiar esti incet.Nici nu stiu ce ma mai consum. Dorelus, G 55 AMG coupe( 2 usi) cabrio?
In fine, sa fim noi sanatosi, nu esti primul si nici ultimul din specia ta.
Ce e jenant , e ca mai vrei sa te si afirmi...
Auzi prietene vezi ca nu te-am jicnit da si vad ca tu dai dovada ca faci parte din specia aia de care spui . Si G 55 Amg eu nu vad nici un coupe in masina asta este un jeep toata ziua . O zi buna iti doresc si mai usor cu jicnirile ;)
Dorelus! Acum o dai din colt in colt. 1 Tu ai incepul sa te dai in spectacol scriind aici. Radeai ca " nu stiu "/ "telecomanda" mai sus cand am zis eu ceva. Te dai acum cocos ca nu mai "jicnit"...
Dar ai dreptate, sa nu degeneram; te-ai bagat aiurea, ti-am raspuns...
Coupe eu o vad ca masina cu 2 usi. Dar nu conteaza in cazul tau. Cu necunoscutele astea coupe = masina cu 2 usi, si cabriolet = masina ce se poate decapota, fa tu un exercitiu si gaseste pe mobile.de G 55 AMG in doua usi care sa fie si decapotabil( care sa aiba posibilitatea sa fie decapotat). E a treia ora cand incerc sa te fac sa intelegi dar tot rastalmacesti cuvintele.
Eu nu am avut nimic cu tine, dar nu am avut ce sa iti fac.
Unii oameni chiar stiu ce vb pe siteul asta. Putini ce-i drept , dar sunt. Sunt si care stiu si care nu stiu dar prefera sa citeasca articolele in liniste si isi spun parerile in gand. Si sunt si multi care se pricep la toate si incearca sa iasa in evidenta. Imi cer scuze daca am fost prea acid dar nu am avut de ales. O seara super iti doresc si eu.
asa ma distreaza toate comentariile astea...
niste tarani, n'ai cu cine
ma baieti care spuneti ca slr-ul e de ***, (si bugatiul, si alte masini scumpe) aceste masini costa atat pt ca s-a investit enorm in ele, au tehnologii la care voi doar visati, si performate extraordinare.
povesti din reviste cu masini si emisiuni tv poate sa spuna orice taran... dupa ce dati o tura cu un slr (daca o sa puteti sa-l stapaniti) postati despre partile lui proaste ....
Toti comenteaza de aiurea....si daca ar avea un SLR nu ar avea bani nici macar sai schimbe un set de cauciucuri ca a venit iarna.....bine ma....schimbat subiectu la dacii:))=))