sincer, mie nu-mi plac golfurile, am eu o problema cu ele nu pot sa-mi dau seama de ce, dar nu-mi plac. ca si majoritatea golfurilor modificate, arata foarte bine. imi place ideea asta cu inchisul usilor si deschisul lor, ne-ai putea explica si noua :)) si eu trag de mazda mea din 88 de vreo 3 ani, si inca nu am de gand sa o vand/schimb, mi-am refacut tablaria si acum astept sa mai strang ceva banuti sa ma apuc si de modificat ;)
sa-l folosesti sanatos in continuare ... si sa nu ai incidente neplacute! felicitari pentru munca si devotament.
good job Nicule...frumos Golfu'...sa il stapanesti sanatos..sper sa ajung si eu cu Golfu' meu sa prind vreo 10 ani,asa...bafta
PS: ce jante sunt alea de pe el???
frumos nu am ce sa zic, dar de la departare, in poza 8 se vede "tencuiala" (chitul) ca e numai in valuri si cu denivelari - cel putin pe la bara, in fine pana la urma e un golf3 si se mai accepta dar ai grija la gropi ca risti sa pice cate o bucata de tencuiala :))
Comentariul de mai sus este un pamflet si trebuie tratat ca atare ;)
parerea mea..e frumos..chiar frumos..daa cred eu ca i-ar sta bine cu niste ploape..sii spoilarele putin mai sportive..da oricum frumos...bravo tine nicu..
Cel mai important este sa mai tina inca 9 ani fara incidente, sa te bucuri de ea si sa o imbunatatesti mereu. Asa daruire mai rar si pentru asta meriti tot respectul cuvenit. Sanatate si numai bine!!!
E o masina frumoasa , nu "cuul" , nu "misto" sau "klumea" ci frumoasa , NICULE NUMAI BINE! sa ai grija de ea =) asa cum ea are de tine :D ...ce nu imi place mie sunt jantele si bara fata , in rest esti pe gustul meu ...adica "CLEAN" ...anywho ... REV IT UP!
Ai zis exact ceea ce gandeam si eu,RESPECT.
Ar mai fi ceva de munca la motor (sau un alt motor) pentru a completa o masina frumoasa -parerea mea, acum depinde ce isi doreste omu'. Oricum felicitari e o masina frumoasa.
Depinde de om , la ce are nevoie ...pana la urma e o masina cu stil , iar stilul nu ti'l face numai decat motorul , ci Degin-ul ei...ar fi frumos sa fi avut si un Sound System, nu prea deocheat ..dar rezonabil ! ...Succes!
:) Bravo Nicu. Iti admir intentia, dar in special masina. Imi place per total, dar cel mai mult ma atrage culoare masinii si a jantelor. Desi de culori diferite, parca au aceeasi tonalitate. Si eu imi petrec 8 luni/an in Grecia, langa Kalamata. Am vazut ca pe`acolo tuning`ul e o moda ... dar toti vor chestii impunatoare. Tu ai ales ceva potrivit si rezultatul e impunator.
Cu toata stima,
Vlad
in sfarsit un articol facut cu cap ..nu cu bemveuri cu jantele schimbate si folii(nu ma intelegeti gresit sunt chiar fan BMW dar se cam exagereaza pe tema asta in ultimul timp)...gen ultimele 2 articole cu e46;) in care sunt pozele cu domnisoarele si masinile alea ridicate in slavi pentru o bara si...cam atat ! tuningul inseamna si pasiune pentru masina pe care o modifici nu doar masina de agatat pitzi la mall
Respect Nicu pentru masina si pentru pasiunea de care dai dovada.in astia 9 ani de zile ai fi putut schimba multe masini dar ai ramas la g3 tau!si in 9 ani de zile si modificari ar fi putut ajunge o tiganie curata daca nu dadeai dovada de bun gust
nu imi sariti in cap pentru opinia mea;)
care e diferenta fata de ultimul articol cu bmw-ul negru? vrei sa-ti zic eu? bmw-ul avea mai multe modificari, asa ca tu esti probabil unul din cei care au comentat aiurea la topicul respectiv. ala nu era tuning...?masina asta are cateva modificari subtile. desi am obs ca pe spate bara e stock, presupun ca si toba aftermarcket lipseste. jantele imi plac. cat despre motor ma aptin...succes cu masina, e loc de mai bine, oricum e frumusica.
ulysee...bmw.urile celelalte, nu aveau modificari...aftermarket inseamna tuning, aceeasi firma din divizia sport, inseamna upgrade...daca tu pui spoiler M pe bmw, nu e tuning...asa ca...aici esti in plop.tuning inseamna unicat, ori motorsport nu e unicat...ai inteles pana aici?toba aia aftermarket...se pune nu sa urle la urechile tale cand ejti pieton, se pune sa respire mai bine motorul...daca pune evacuare completa akrapovic pe motor 1.4, in afara de bani aruncati aiurea, ce a rezolvat?evacuarile sport au rost in motoare de peste 200 de cai...pune.i pe dacia 1310 toba aftermarket...cu titan...sa vezi de ce nu are rost...despre motor...e bine sa te abtii...degeaba avea 400 de cai...mai bine stock, omu are familie, nu tre sa alerge cu 200 la ora, sa puna 10 litri de benzina, sa alerge dupa pitzipoance, are deja acasa tot ce ii trebuie.
loc de mai bine va fi pentru orice masina, la fel ca si banii in viata...
nu mai lauda bmw.ul care a fost, nici cel care o sa vina...cu spoilere din plastic facute de divizia M made in boxa de la subsol, sau made in china...
@ GYO m-ai inteles perfect cu ce am vrut sa spun
@ulysee nu am comentat la asa ceva pentru ca nu isi avea rostu'!
4tuning.ro in ultima vreme face destula publicitate gratuita celor care nu merita! cel mai bun exemplu (ca tot era vorba de BMW) MOM-u;) daca stii despre ce masina vorbesc....cate articole ai vazut tu ca s-aus pus pe prima pagina cu masina aia care chiar are tuning nu bari M si jante M( care sunt pratic STOCK....o divizie sport de la un producator nu inseamna tuning)?gresesc?
" Si pe unde am umblat, multa lume ma intreba cate ceva despre el: de exemplu, cum deschid portiera sa intru in el." ???
Imi poate explica cineva ? :) imi place foarte mult ideea :D
frumos golful! singurul lucru care nu se potriveste pe golfu asta sunt oglinzile alea M de pisica...
felicitari!
Se astupa locul manerelor cu o tabla sudata de usa, chituita frumos si la linie, dupa care se monteaza un actuator conectat la un buton la interior sau la telecomanda pentru usa soferului, se trece la usa din dreapta acelasi lucru, si uite-asa ai renuntat la manere.
Nu e foarte greu...dar e vorba de "bibileala".
parerea mea este ca acele faruri nu isi au locul acolo , sincer "dayline" pe golf 3 si pe deasupra mai sunt si "bling" , cauta pe net un set de faruri de GTI pe original si ai sa vezi cum se aseaza. In rest masina arata bine.
Bafta!
tot respectul pt asemenea oameni!
nu e cel mai frumos mk3 pe care il vad,dar am apreciat mult stilul lui: o masina ce tine cu casa,facuta cu bun gust,familist,etc!
(un articol f bun)
si deci pana la urma cum deschizi usile ?? :D si arata superb :D de abia astept sa imi ia si mie tata o masina mai veche (pt inceput) si sa ma apuc de tuning :D
in primu rand, vreau sa aflu un contact de la 4tun, mi.a fost anulat contul vechi si vreau sa stiu pe ce motiv...
salut nicule...sa iti dea Dumnezeu sanatate, tie, copiilor, sa ai o familie fericita si frumoasa.
o sa fiu un pic critic cu masina...si sper sa nu fii deranjat...
in primul rand, o sa ma doara degetele, dar de fiecare data am zis, si niciodata nu o sa inteleg de ce vrea lumea sa modifice masini familiare, berline, cu 6, 8, 10 usi...pentru ca rezultatul nu e placut, kiar daca scoti manerele portierelor de pe spate...nu devine un coupe.
apoi, farurile sunt bune, nu te lua dupa lume, la fel si oglinzile.ce vad eu in poze, e ca masina cred ca a suferit o avarie pe dreapta fata, ca aripa nu se mai intalneste cu masca...au dat divort.
spoilerul fata e mult prea mare, inspre exterior, mareste vizual prea mult botul masinii, ala ar trebui schimbat, poti sa optezi pentru un spoiler inalt, dar nu bombat, parerea mea e ca strica fata masinii.
decat sa maresti puterea motorului cu evacuari de 2 lei care suna si nu fac nimic, schimbi motorul cu 1.6, 1.8 in functie de buget sau placere...daca logoul masinii dispare in spate, trebuia sa ii faci bagaje si celui din fata...ori, faci treaba pana la jumate?sa nu faci si cu nevasta asa te rog =))
filtrul de aer nici tu si nici restu sa nu il cumparati dupa forma, singurul care face ceva, in practica, e modelul CDA de la BMC...restul, sunt bani aiurea, mai bine filtrul din cutia de aer schimbat decat eliminata cutia si pus o ciuperca in loc...insulti calculatorul masinii...
muzica nu vrei ca ai copii, tuning motor nu vrei din acelasi motiv...
...continuare... =))
inutil sa maresti discurile fata si sa schimbi tamburi cu discuri spate, daca puterea motorului nu a fost marita...arata frumos si atat, mai ales ca ai ales un set de jante care permite sa se vada discurile
cam atat...nu comentez mai mult, din respect pentru ca esti tata, si sot, au fost niste sfaturi, sau pareri din partea unui forumist...si e de inteles ca vrei masina in 4 usi...nu imi permit sa comentez nimic...RESPECT si atat.
Acu daca intri pe aici, si esti dragut...explica.mi cum e cu usile...de mult asteptam sa intreb un posesor...
usile se deschid prin telecomanda, e usor de priceput...dar sistemul asta are un ajutor ceva?da geamurile jos din telecomanda?
presupunand k are loc un scurt in instalatie, si duce bateria pe 0...cum poti sa mai deschizi usile?sa vedem daca merita un sistem de genul pus pe o masina...cred ca esti cel mai in masura sa imi raspunzi si modul in care lucreaza, si daca esti multumit de el, si anumite scandaluri intre tine si telecomanda de.a lungul timpului.
Numai bafta...
by Gyo
P.S: daca e sa mai zic ceva, fata de biemvieurile alea cu...femei, oare erau femei?...amice de.a lui fernando de la caracal, unde s.a rasturnat carutza cu fumuri de vedete...masina asta, e mult mai frumoasa...fie ea si golf vechi...
iati un golf si lasal cu tamburi si vezi in cati metri te opresti de la 100 kmh, pe urma punei discrui mai mari si vezi cand te opresti cu aceeasi viteza ! nu te supara da nu ai dreptate !
aleps...nu ma supar, dar am dreptate
cand se construieste o masina, se ocupa ingineri de ea, nu forumisti ca noi...daca nu stiai franele se calculeaza si in functie de ranforsarea sasiului...daca opreste mai brusc, locurile cheie pot ceda, masina a iesit cu tamburi pe 1.4 pentru ca nu ii trebuie mai mult
daca pui frana disc pe spate, tu zici ca opreste mai repede?de cate ori schimbi placutele pe fata, si de cate ori pe spate?
calculeaza, socoteste, informeaza.te si apoi mai vorbim
usile se deschid intr-adevar din telecomanda. Exista totusi si un sistem mecanic ce deschide usile, dar acela se monteaza ascuns pe autovehicul, undeva unde sa stie doar proprietarul.
Mai exista si un backup sistem la actuator, ce are propria baterie. Cand bateria masinii moare, se mai poate deschide usa macar de 2 ori.
Acuma ce o sa faci daca nu mai poti deschide usile...ca am observat nici pe portbagaj nu mai ai dischidere normala..(de ex..ramai fara cheie,fara telecomanda,sau o pierzi) cum mai intri in ea ? Sau daca vine frigul si se blocheaza si nu iti mai sara afara usa...decate ori va trebui sa o apesi pana ce va deschide usa ?
IN REST E FRUMOASA MASINA ! SA AI NOROC DE EA !
prietene esti rasuflat rau...dute la culcare.daca ma apuc sa comentez la articolul asta( desi sunt pasionat mk3 ) ar fii cea mai tare bomba pe 2010...da?!dupa numar mirosi a Logan!pupa francezii in pix si dupaia sa dai pe aici