in cazul de fata avem un logan deosebit :)) , dar am vazut si logan'uri foarte frumoase , vezi B 48 CUP . Din pacate astia fac loganul de ras ,chiar nu inteleg de ce sa pui TDI pe logan :| pune Biturbo , nos da TDI ??? da'on masa de treaba .
ati gresit . are doua motoare in fatza tdi si in spate 16 i . o tampenie ,parerea mea ca otice tuning incepe cu niste jante apoi ce'ti mai trece prin cap dupa gustul tau ...
sa nu uitam sloganul : "Janta schimba masina" care este adevarat !!!!!
razvan cele mai bune motoare diesel recunoscute in plan mondial sund HDI de la peugeot si citroen. Peugeot este primul constructor care a pus diesel pe o masina de serie adresata publicului
intradevar de BMW care au luat motoarele de la peugeot ( HDI ) si au dat benzinarele la schimb...toata lumea stie asta, hdi, rulles porma vin cele de zise de geirgian03 si apoi TDI, TDI e slab din multe puncte de vedere, doar ca e f vandut, grupul VAG are o echipa de marketing excelenta.
pentru cei care spun ca hdi e cel mai bune. am avut un peugeot 407 2.0 136 cai Hdi si acum am un audi a4 1.9 131 cai tdi si vreau sa va spun ca audi il pisa pe peugeot in gura oricand cu motoru tdi. motoru diesel de la peugeot a fost cel mai bun pana in anii 90. acum nu mai e.
w0rmblaster, te inseli crunt. grupul citroen peugeot a inceput colaborarea cu FORD in domeniul diesel acum 11 ani. nu BMW. in schimb, grupul GM, opel, a luat (si inca ia) motoare diesel de la bmw. si ca sa te edific in legatura cu "faimosul" hdi de la peugeot citroen, iata un citat relevant cred eu din wikipedia: "Sistemul de rampă comună a fost dezvoltat pentru motoarele diesel la ETH Zürich (Universitatea Tehnică din Zürich) între anii 1976 – 1992.
În Republica Democrată Germană, în anul 1985 s-a încercat sistemul de rampă comună, într-un motor de camion IFA (Industrieverband Fahrzeugbau)[4] din Chemnitz, abandonat în anul 1987.
La sfârșitul anilor 1980 firmele Magneti Marelli și FIAT au dezvoltat, împreună cu firma Bosch, principiul rampei comune până în anul 1994.
Concernul PSA (Peugeot/Citroen) împreună cu Siemens au realizat primele injectoare piezo-electrice.
În domeniul camioanelori mari, firma MAN a introdus sistemul cu rampă comună al firmei Bosch în anul 2003, urmat de Cummins și Scania.
În domeniul motoarelor diesel mari cu sistem de rampă comună, pionieră este firma L’Orange, producătoare de astfel de sisteme pentru MTU „model 4000” începând din anul 1996.
Primul motor cue aprindere prin scânteie cu rampă comună a fost realizat de Mitsubishi la modelul „Carisma GDI” (1998), urmat de VW împreună cu Bosch; VW/Audi FSI respectiv TSFI.
Firme producătoare de sisteme cu rampă comună sunt: Bosch, L'Orange, Delphi, Denso, Magneti Marelli și Siemens VDO Automotive AG."
si din aceeasi sursa: "CDI (Common Rail Direct Injection): Mercedes-Benz, Daimler
CDTI (Common Rail Diesel Turbo Injection): Opel
CRDi (Common Rail Direct Injection): Hyundai
dCi (Diesel Common-Rail Injection): Renault, Nissan
DDIS: Suzuki (Common-Rail)
DI-D (Direct Injection Diesel): Mitsubishi (Common-Rail)
D-4D (Direct Injection 4-stroke Diesel): Toyota (Common-Rail)
HDi (High Pressure Direct Injection): Peugeot, Citroën
mie imi plac cateva lucruri la masina asta! culoarea din fabrica a masinii,grila neagra(bineinteles fara TDI pe ea),jantele din prima poza si faptul ca la rama portierelor are negru,in loc de gri,s-ar putea sa fie tot din fabtica!! cam atat!!
Da este o masina foarte urata cea din Gl, dar nu trebuie sa le tratezi pe toate asa, sunt multe care iti dau peste nas, orice masina ai avea, asa ca te rog sa te referi la masina din Gl nu la toate Golanele :), "individiosule" ! ! !
Frumos loganul...na asta e facut cu gust...si acum o parere personala...eu unul...cred k ai putea sa pui pe portbagaj nu eleron gen M5 e-39 :) eu zic k ar da extraordinar in poze :)
STIU MASHINA,AM VAZUT-O SI IN REALITATE....Eram la un gratar in Galati la un lac de agrement,cand observ in spatele meu putina miscare,mah uit mai bn si cand vad 4 tineri incercau sa o porneasca impinsa dar pe plaja,pe nisip :D .La un momendat,merg la ei si le spun: Masina asta nu trebuie impinsa k sa porneasca,la care primesc un rasp:" da-o draqu k o ia repede" k am mai impins-o si acum 3 zile!!!Merg la mashina ii aduc clesti de alimentare,il ajut sa porneasca Loganul si cand ce sa vezi:
ZIUA ACEEA A DEVENIT UN CALVAR,A DAT DRUMUL LA MAXIM LA MANELE SI K SA FIE SIGUR K NU RAMANE IAR FARA BATERIE A STAT CU MOTORUL PORNIT PANA POLITICOS I-AM SPUS: PRIETENE,LUMEA AICI A VENIT SA SE RELAXEZE NU SA ASCULTE BASUL DIN PORTBAGAJ PE RITM DE GUTA...
Nu-l egaleaza pe asta in flacari: http://www.youtube.c om/user/emanuell69#p/ u/4/F9oZOJ27A0Q
Sper sa mearga link-ul (din cate stiu, trebuie sa stergeti spatiile libere)
Iti sar io in cap, daca e fara bun gust nu inseamna ca e romanesc. Incercati sa aveti si voi putina demnitate si nu mai aruncati aiurea cu noroi. Tot ce e rau voi (unii) repede asociati cu Romania. Rusine!!!
Bha frate ... A fost omu in piata , a luat tot ce se poate lipi pe masina, insuruba , toate luminitele ce le-a gasit si le-a pus pe dacie.
Pot sa pun pariu cu oricine de aici ca la un control service ii bat toate bucsele, tehnic masina este sau daca nu va fi praf.
Tuningul se face cu bun simt, responsabilitate si te reprezinta.
Poate asta il reprezinta pe el !
Bafta :D :))
Deci nu cred :))))
A batut recordurile, incredibil ce i-a debitat mintea sa faca.
Cum sa pui TDI pe grila si in spate 1.6 16v?
Masina il defineste, mi-e mila de el :))))
"Pana la urma, scopul unui tuning este sa te bucuri de admiratia celor din jur, nu de ironia lor" - Nimic mai gresit redactore, scopul lui e sa faci o modificare pe placul sau ptr exigentele personale.Afirmatia ta are rost NUMAI daca masina se vrea a fi una de prezentare(de show). Si da, e cazanul lui si e mandru de el desi nu e cel mai aratos sau rapid.Nu am logan si astept acum sa-mi sara la beregata cunoscatorii de tuning auto.
o sa iti dau un raspuns, nu o sa ma iau de afirmatia ta. pana la urma tuning inseamna imbunatatirea unui lucru deja existent. dar in egala masura cine isi face tuning la masina(si aici nu ma refer la o folie pe geamuri, xenon in proiectoare(lucrul care ma enerveaza cel mai tare) sau mai stiu eu ce "imbunatatire") il face pt a iesi din "turma". si este foarte greu sa iesi din turma si sa fi apreciat pentru modul in care ai facuto(si ma refer strict la tuningul auto).
Multumesc ptr intelegere tarzy si precizez ca ma enerveaza aia care pun xenon de obor pe orice le pica in mana, pe faza scurta/lunga desi farurile lor sunt gandite ptr becuri normale - astia sperie veveritele din copaci si orbesc pe toti in jur. Ma gandeam acum ca nu exista publicitate negativa ci doar publicitate astfel ca 4tuning a reusit sa faca dintr-un logan mizerabil, dar cu un proprietar extrem de mandru de el, cel mai discutat logan desi clar nu merita nici macar sa arunci o privire pe el, in detrimentul altor loganuri facute "frumos". S-auzim numai de bine!
Bine gutzaaaaaaaaaaaaa :)))), doamne ma doare capu cand vad asa specimene sincer.
Cum arata stapanu asa arata si masina, adica o bataie de joc, cred ca sa nascut fara sa vrea :)))
Masina arata ca un brad de Craciun.
Sunt sigur ca tu, cel care esti proprietarul acestei abominatii, vei intra si vei citi comentariile acestea, asa ca...
Felicitari, ai putea participa cu ea la un concurs mondial si sa si castigi premiul pentru CEA MAI URAT TUNATA MASINA DIN LUME!!!
Ok,a gresit...inafara de redactor,nu vad pe nimeni care sa vina cu niste sfaturi si sa il ajutam sa indrepte greselile facute,asta daca proprietarul intelege conceptul de tuning si nu de "impodobire"...asa ca in loc sa criticati tot timpul,mai bine mai dati si niste sfaturi BUNE!...sau suntem romani si e mai usor sa spunem...kitch?
Pana ce si doctorii intervin doar daca pacientul mai are sanse. Crezi ca omuletul asta o sa inteleaga ca tot ce a facut la masina asta este o voma? SINCER, chiar crezi?
iar tu ce ai adus in plus la acest articol?! tot o critica? :))
eu pot doar sa ii propun sa dea jos tot ce e lipit...singura chestie care mi se pare cat de cat ok este grila!in rest poate o colantare totala o salveaza! ;)
Ai mare dreptate, radem de altii dar nu ne uitam in farfuria noastra. Aici gresim ca-l ciritcam in loc sa-l ajutam, dar asa sunt TOTI romanii!
Banuiesc ca nu avea cunostinte mari despre tuning si omu' a facut ce a stiut.
a incercat sa faca ceva cu bani putini (in nici un caz 2000e)si fara sa stie ce vrea de aceea a ajuns masina aia asa ,sa dea tot jos TOT ,si sa mai se uite si el in stanga in dreapta ,pe net ,sau sa puna o intrebare, chiar aici pe 4 "TUNNING" si poate poate ....
Pacat ca "legea" romana nu ne permite sa omologam niste "artificii" de siguranta pana la urma pe masinile noastre,dar ne permite sa le putem impodobi si umple de luminite si LED'uri...in Germania,ar fi direct impuscat pentru toate ledurile alea...
stiu ca nu sunt permise:)))...dar la noi se trece cu vederea...la nemti,pierzi certificatul daca cd playerul din masina are lumina prea puternica;)numai vorbim de artificii exterioare luminoase...