Underground Racing e Dumnezeul Lamborghiniurilor... oamenii sunt nebuni la ce masini pot sa modifice...orice filmulet de pe siteul asta legat aceste doua cuvinte "Underground Racing" ma face sa stau cu sufletul la gura...cine a vazut Gallardo Nera 400 de metri 9,1 secunde stie despre ce vorbesc...crima masina!
Mda...performante extarordinare, pacat k dupa 10-20000 km, va ceda motorul.
Sa montezi turbina pe un motor aspirat e o prostie imensa.
Da...intradevar obtii o putere uriasa, dar supui motorul unor forte prea mari si in cele din urma va ceda, asa *****-a intamplat cu majoritatea creatiilor de la UR.
Dar pe ei nu-i intereseaza, clientii lro isi permit sa schimbe 3 Lambo-uri pe luna, deci au cale libera spre orice le trece prin cap:>.
ei au facut mai mult masina asta ca sa arate ce pot face si probabil va sta expusa. Eu unu sunt de parere ca te poti distra si cu un Lotus care e mult mult mai ieftin din toate punctele de vedere dar si foarte rapid iar manevrabilitatea incomparabila.
http://storage0.dms. mpinteractiv.ro/media /2/41/1863/2975335/3/ lotus-elise-project-k ahn-4.jpg
cu toata stima..dar habar nu ai cu ce se mananca un turbo...motorului aspirat i se face o decompresie ca sa puna turbo, si la faima care o au ei fii sigur ca munca lor nu e in zadar,doar ca sa demostreze ci ,ca sa si tina. !
plus, cu siguranta internele schimbate si blocul ramforsat si suruburi, bolturi si ce-or mai fi schimbate deci nu prea cred ca o sa cedeze motorul prea usor. si mai cred ca oamenii astia se respecta si nu-si permit sa vanda o astfel de masina care isi va da duhul imediat si probabil are un pret destul de mare.
Stai linistit, ca pentru kit-ul de 1000 cai, schimba toate componentele motorului, ecu stand alone, se fac modificari la trenul de rulare, etc
Sa nu crezi ca ei doar pun turbinele si gata tuning-ul.
knd conduci aceasta masina ai urmatoarele simptome:
1.knd apesi pedala de gaz pana la capat, te sperii si bataile inimii se tripleaza.
2.knd schimbi numai pe rev si masina se dezlantuie, punand in functiune cei 1000 de hp, iti creste adrenalina si nu poti sa mai vbesti...dak mai ai si un insotitor o sa va panicati amandoi.
3.knd rulezi cu pedala de gaz ciupita si deodata o apesi la capat, te panichezi iar adrenalina ta echivaleaza cu un fel de 40 de tauri in spatele tau, incercand din rasputeri sa te salvezi.
in concluzie dak esti slab de ingeri, nu e pentru tine aceasta masina kre pare k a scapat de la spitalul 9:)))
sasiu ala nu e proiectat sa accepte o asa putere. pt americani, care nu stiu decat curse de 400m in linie dreapta e ...., dar daca ii arati nurburgring ul se panicheaza :|
are mare dreptate baiatu', degeaba ii dati minus la coment, si video-ul....e de tot rahatul...pana la faza aia cu kilometrajul.... numai bling bling-uri, nimic relevant, poza cu motorul din spate de 10 ori.....aah... tipic american
Initial am crezit ca masina are 2 turometre :)):)).. dar sunt deacord cu " Martzyi " ... daca ii arati ring ... o sa inceapa sa cante melodia aia de la Sak Noel - What The F**K !!! =)))
eu nu sunt de acord , la tractiune integrala nu are cum sa nu puna jos macar 700 dinn cei 1000 de cp
P.S. daca nici sasiul de lambo nu mai tine , atunci ce tine ?
intreaba-i pe cei de la bugatti daca a fost usor sa proiecteze un sasiu care sa functioneze cu 1000 cp.... cititi aici ,daca stiti, si nu mai comentatii ca prosti : http://www.topgear.c om/uk/jeremy-clarkson /clarkson-horsepower- 2011-04-20
eu imi fac inima rea cand vad asa diavoli pe sosele nu am cuvinte .... foarte frumoase si foarte adevarate sunt masinilea astea si in general supercar-urile
Diferenta asta foarte mare de putere este pentru ca americanii de obicei masoara puterile masinilor cu benzina de 90 . Iti dai seama ca in momentul in care baga benzina de curse cu cifra 100+ diferenta o sa fie foarte mare.
Aceeasi diferenta o vad si la un motor preparat de Nelson racing engines : 1000hp cu benzina de strada , 1450 cu benzina de curse .
Americanii au alt sistem de masurare a cifrei octanice, sistemul AKI.
In Europa se foloseste sistemul RON.
Benzina de 95 de la noi la americani e 90-91, benzina de 98 de la noi la ei e 93-94, iar benzina de 100 de la noi e 97-98 la americani.
Benzina de curse nu e tot una cu benzina normala, iar daca bagi intr-un motor normal benzina de curse, cedeaza motorul.
dak mai lucreaza specialistii de la lambo un pic, s ar putea sa i depaseasca pe cei de la buggati, kre probabil deja se intimideaza un pic de aceasta evolutie devoratoare a celor de la lambo...