Underground Racing ne momeste cu o noua creatie twin turbo - Lambo LP1000-4 Masini Tunate 27 Mai Underground Racing ne momeste cu o noua creatie twin turbo - Lambo LP1000-4
Toate comentariile (43):
rover_cabrio
771 comentarii 1022 puncte
mama cum urca in viteza ...in ce hal merge chilometraju la masina asta :))
27 mai 2011, 12:44
0
113 comentarii 236 puncte
cum urca pana la 200 mph :O
27 mai 2011, 12:59
+7
iBogdannn
112 comentarii 174 puncte
Este superba , dar mi-se pare cam aiurea sa alimentezi din ora in ora, ca daca o calci mai mult nu cred ca rezista .
27 mai 2011, 13:04
0
46 comentarii 37 puncte
daca tu poti sa rezisti in ea la asemenea forte g timp de o ora , inseamna ca esti jmecher bafta :d
28 mai 2011, 00:36
+2
66 comentarii 44 puncte
Underground Racing e Dumnezeul Lamborghiniurilor... oamenii sunt nebuni la ce masini pot sa modifice...orice filmulet de pe siteul asta legat aceste doua cuvinte "Underground Racing" ma face sa stau cu sufletul la gura...cine a vazut Gallardo Nera 400 de metri 9,1 secunde stie despre ce vorbesc...crima masina!
27 mai 2011, 13:11
+2
don.andreas
22 comentarii 60 puncte
As vrea sa vad o liniutza Veyron vs. Lambo asta .
27 mai 2011, 13:39
+6
andrey93
16 comentarii -14 puncte
Mda...performante extarordinare, pacat k dupa 10-20000 km, va ceda motorul. Sa montezi turbina pe un motor aspirat e o prostie imensa. Da...intradevar obtii o putere uriasa, dar supui motorul unor forte prea mari si in cele din urma va ceda, asa *****-a intamplat cu majoritatea creatiilor de la UR. Dar pe ei nu-i intereseaza, clientii lro isi permit sa schimbe 3 Lambo-uri pe luna, deci au cale libera spre orice le trece prin cap:>.
27 mai 2011, 13:42
+4
104 comentarii 239 puncte
ei au facut mai mult masina asta ca sa arate ce pot face si probabil va sta expusa. Eu unu sunt de parere ca te poti distra si cu un Lotus care e mult mult mai ieftin din toate punctele de vedere dar si foarte rapid iar manevrabilitatea incomparabila. http://storage0.dms. mpinteractiv.ro/media /2/41/1863/2975335/3/ lotus-elise-project-k ahn-4.jpg
27 mai 2011, 14:43
+1
alexman05
6 comentarii 23 puncte
cu toata stima..dar habar nu ai cu ce se mananca un turbo...motorului aspirat i se face o decompresie ca sa puna turbo, si la faima care o au ei fii sigur ca munca lor nu e in zadar,doar ca sa demostreze ci ,ca sa si tina. !
28 mai 2011, 10:15
+1
cipri4n
87 comentarii 142 puncte
plus, cu siguranta internele schimbate si blocul ramforsat si suruburi, bolturi si ce-or mai fi schimbate deci nu prea cred ca o sa cedeze motorul prea usor. si mai cred ca oamenii astia se respecta si nu-si permit sa vanda o astfel de masina care isi va da duhul imediat si probabil are un pret destul de mare.
28 mai 2011, 13:42
+1
alexman05
6 comentarii 23 puncte
ms ptr sustinere ! trebuie sa le explicam incepatorilor ca nu este asa de usor cum pare;)! bafta si numai bine!
01 iun 2011, 09:56
+1
CJ65RES
152 comentarii 134 puncte
cand pui turbo pe un aspirat .. nu numa turbo si gata :) se schimba o gramada de piese ca sa reziste ... pistoane etc.. informeaza-te si vezi
28 mai 2011, 13:53
+1
381 comentarii 502 puncte
Stai linistit, ca pentru kit-ul de 1000 cai, schimba toate componentele motorului, ecu stand alone, se fac modificari la trenul de rulare, etc Sa nu crezi ca ei doar pun turbinele si gata tuning-ul.
28 mai 2011, 22:34
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Cum facea Borat "WAUWA WIWUWAAAA"
27 mai 2011, 13:44
+1
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
knd conduci aceasta masina ai urmatoarele simptome: 1.knd apesi pedala de gaz pana la capat, te sperii si bataile inimii se tripleaza. 2.knd schimbi numai pe rev si masina se dezlantuie, punand in functiune cei 1000 de hp, iti creste adrenalina si nu poti sa mai vbesti...dak mai ai si un insotitor o sa va panicati amandoi. 3.knd rulezi cu pedala de gaz ciupita si deodata o apesi la capat, te panichezi iar adrenalina ta echivaleaza cu un fel de 40 de tauri in spatele tau, incercand din rasputeri sa te salvezi. in concluzie dak esti slab de ingeri, nu e pentru tine aceasta masina kre pare k a scapat de la spitalul 9:)))
27 mai 2011, 14:21
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
si suta in cat o face?a scris undeva si nu am fost atent? :|
27 mai 2011, 14:42
-1
103 comentarii 36 puncte
te dor buzunarele daca ii rupi motoru
27 mai 2011, 15:10
+2
21 comentarii 12 puncte
faza aia "objects in mirror are closer then they appear" nu e valabila aici ca nu prea ai nimic in spatE:))
27 mai 2011, 16:14
+5
XeQ37ro
98 comentarii 342 puncte
Nici turometru la dacie nu urca cum urca kilometraju la asta :)))))
27 mai 2011, 16:14
+2
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
vitezometru ai vrut sa spui :P
27 mai 2011, 16:51
+1
130 comentarii 233 puncte
nu...turometru a vrut sa spuna...vroia sa spuna ca dacia nu urca in ture asa repede cum ii creste la lambo asta viteza.
27 mai 2011, 21:13
+4
XeQ37ro
98 comentarii 342 puncte
da,mersi . M`am grabit cu postatul, si am facut cateva greseli de exprimare.
28 mai 2011, 10:33
0
FKT
9 comentarii 2 puncte
:))
27 mai 2011, 20:19
0
vladpop
310 comentarii 343 puncte
sau????
28 mai 2011, 11:26
-1
163 comentarii 129 puncte
@XeQ37ro ai zis bine prietene numai ca allexutzzu ala nu prea intelege :))
30 mai 2011, 02:39
+1
200 comentarii 1 puncte
**** ....cum se duce .. vai de pm
27 mai 2011, 18:23
0
17 comentarii 13 puncte
Sunt curios cum ar pedepsi Underground Racing un LP700 :)
27 mai 2011, 19:01
+1
164 comentarii 3 puncte
sasiu ala nu e proiectat sa accepte o asa putere. pt americani, care nu stiu decat curse de 400m in linie dreapta e ...., dar daca ii arati nurburgring ul se panicheaza :|
27 mai 2011, 21:59
0
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
are mare dreptate baiatu', degeaba ii dati minus la coment, si video-ul....e de tot rahatul...pana la faza aia cu kilometrajul.... numai bling bling-uri, nimic relevant, poza cu motorul din spate de 10 ori.....aah... tipic american
30 mai 2011, 11:20
+1
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
Cum se duce vitezometru' ala sa imi trag palme :O
28 mai 2011, 00:22
0
37 comentarii 23 puncte
Initial am crezit ca masina are 2 turometre :)):)).. dar sunt deacord cu " Martzyi " ... daca ii arati ring ... o sa inceapa sa cante melodia aia de la Sak Noel - What The F**K !!! =)))
28 mai 2011, 00:24
0
46 comentarii 37 puncte
eu nu sunt de acord , la tractiune integrala nu are cum sa nu puna jos macar 700 dinn cei 1000 de cp P.S. daca nici sasiul de lambo nu mai tine , atunci ce tine ?
28 mai 2011, 00:38
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
cel de dacie :))
28 mai 2011, 00:58
0
164 comentarii 3 puncte
intreaba-i pe cei de la bugatti daca a fost usor sa proiecteze un sasiu care sa functioneze cu 1000 cp.... cititi aici ,daca stiti, si nu mai comentatii ca prosti : http://www.topgear.c om/uk/jeremy-clarkson /clarkson-horsepower- 2011-04-20
30 mai 2011, 16:38
0
seby007
19 comentarii 9 puncte
ma intreb cum ar sta motoru asta pe o dacie breack ????:))):))
28 mai 2011, 00:42
-1
XeQ37ro
98 comentarii 342 puncte
crede`ma ca as fi la promotor 24/24 cu ea b-)
28 mai 2011, 10:34
0
vladpop
310 comentarii 343 puncte
la prima blana s-ar aduna caroseria in jurul cardanului :))))
28 mai 2011, 11:29
0
17 comentarii 13 puncte
Ai frate ca asta e culmea in plm...dak nici Lamborghini nu face sasiu sa reziste la 1000 cp...
28 mai 2011, 01:12
+1
bogdan1305
92 comentarii 427 puncte
eu imi fac inima rea cand vad asa diavoli pe sosele nu am cuvinte .... foarte frumoase si foarte adevarate sunt masinilea astea si in general supercar-urile
29 mai 2011, 22:34
0
65 comentarii 63 puncte
Sunt curios CUM reuseste benzina de curse sa "adauge" 500CP (adica, 50% in plus - putere!)???
29 mai 2011, 23:35
0
498 comentarii 125 puncte
Diferenta asta foarte mare de putere este pentru ca americanii de obicei masoara puterile masinilor cu benzina de 90 . Iti dai seama ca in momentul in care baga benzina de curse cu cifra 100+ diferenta o sa fie foarte mare. Aceeasi diferenta o vad si la un motor preparat de Nelson racing engines : 1000hp cu benzina de strada , 1450 cu benzina de curse .
30 mai 2011, 07:28
0
381 comentarii 502 puncte
Americanii au alt sistem de masurare a cifrei octanice, sistemul AKI. In Europa se foloseste sistemul RON. Benzina de 95 de la noi la americani e 90-91, benzina de 98 de la noi la ei e 93-94, iar benzina de 100 de la noi e 97-98 la americani. Benzina de curse nu e tot una cu benzina normala, iar daca bagi intr-un motor normal benzina de curse, cedeaza motorul.
30 mai 2011, 22:51
0
johnny2fast4carss
255 comentarii -24 puncte
dak mai lucreaza specialistii de la lambo un pic, s ar putea sa i depaseasca pe cei de la buggati, kre probabil deja se intimideaza un pic de aceasta evolutie devoratoare a celor de la lambo...
30 mai 2011, 16:38
-2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »