Foarte frumos este facut mai ales culoarea cum este asezata.
O singura chiestie ar fi este putin prea pe burta in rest arata foarte bine.
2-3 cm l-as mai ridica
11.000 pt o folie, o suspensie si un remap?
astia n-o auzit ca-i criza !!!...oricum mi se pare enorm.
De altfel masina arata bine si ar arata mai bine daca se lipseau de S.W.A.T.-ul ala de pe lateral.
pai a zis clar ca e vb de un 2.0 TSI care are 200 cp...cu un remap si o evacuare...ajunge la 260 cp! asa ca...si eu cred ca 11.000 e cam mult pt un remap, un set de jante si o folie!!!...parerea mea ;)
"insa ceva ne spune ca vorbim de un 2.0 TSI echipat cu unitate de control optimizata si sistem de evacuare. INDIFERENT DACA AM NIMERIT-O SAU NU(...)"
deci ei si-au dat doar cu parerea asa ca nu se stie daca este sau nu un 2.0 tsi
apoi indiferent de motor e clar VW...sau te gandesti tu ca au facut ei alt motor. Deci daca au ajuns la acei 260 CP e clar ca nu i-au scos dintr-un 1.4 TSI. Deci 90% e vb de motorul de 2l. Si din motorul asta e destul de usor de scos 260 de cai din remapare si alte artificii. Deci dupa parerea mea tot nu merita acei 11.000 in plus. Gandeste-te tu putin cate ai putea face cu 11.000 si cu motorul de 2l TFSI....
Daca faci vreun concurs special de luat gropi, posibil sa schimbi cate ceva important la suspensii in fiecare an, altfel, remarca ta este doar o mica gluma.
Am cautat sa vad preturile modificarilor
Kit suspensii kw variant 3 cam 1600-1800 euro
jenti 20 inchi oem 1200 euro/set
remap-ul de la apr pt passat cc 2.0TSI 599$=415 euro
folia in germania costa intre 1500-2000 euro
evacuarea tot de la apr stage 3 sa zicem 699$=485 euro
In jur de 6000 pana acum... intrebarea e cam ce alceva au mai bagat de inca 5000 euro?
cu 11000 de euro ti-o poti face singur mult mai misto si pe gustul tau.
alte jante, alta culoare, alte suspensii ....
jante de 18, hai maxim 19 ptr strazile din ro, cu toate ca 17 ar fi cel mai indicat ...
o suspensie mai inailta, sau poate una d'aia de heavy-roads :))
poate ti-o cumperi direct intr-o culoare care sa-ti placa ... alba, rosu, galben, sau ti-o vopsesti cu vopsea vopsea
plus ce economisesti, poti sa bagi intr-un sistem de sunet, sau alte optionale
vad ca inca nu v-ati trezit din vise . Traiti in romania plus ca la noi sunt mii de produse facute pe vapor . Plus daca iti permiti sa dai 30k 40k pe un passat cc iti permiti sa mai dai si 10k-11k , plus ca aia nu este facuta pentru romania , si daca faci calculul la piese etc o sa vedeti ca va da 8000E cam asa ce nu a pus bizkitt este si anvelope + vopseaua daca va uitati nu este in lista lor deci o mai fi si aia 2000-3000E daca nu mai bine si cu 6000 restu sunt 9-10k !!
ai dreptate le-am omis.. cat de cat se justifica atunci, vad ca parerile sunt impartite 11k par bani multi pt cei care cumpara produse tuning din piata si china dar nu par multi pt cei care au un venti bun si pun accent pe calitate. La o adica poti cumpara suspensii ta technics la 300 euro + folie made in ro 400-500 euro jenti made taiwan de 18-19 cam 500-600 euro/set motor 1.9TDI chip 200-300 euro si evacuare 150euro-200max si teai scos in jur de 1700-2000 euro care e de 5x mai putin dar aici vb de calitate si calitatea costa.
exact....problema la noi in Romania sta in felul urmator..putinii bani si calitate..asta vor..cum zicea cineva mai sus cu 11k ti-o faci pe gustul tau..sincer prietene asta-i masina cu gust..bineinteles daca nu are niste abtibilduri de prost dust nu e frumoasa..sii esapamente atasabile sii beculete pe sub masina..oricum masina asta isi merita toti banii...bravo lor..
prietene ... ti se pare ca eu am dat un exemplu in care cineva cu passat CC isi ia piese aftermarket din targ de la vitan??
de 11000 de euro poti sa-ti iei doar un set de jante, si iti raman bani si de o ciunga. ceva giovanna, lexani, d'astea de lux extrem.
"vad ca nu v-ati trezit din vise" imi zici tu mie ... care e visarea in ce am zis eu???
ce am zis eu se cheama CUSTOM, PE GUSTUL TAU!!!
vrei sa repet sa intelegi?? de 11000 de euro iti iei jante cum vrei tu, alt model, poate mai mici de 20 ca sa poti sa mergi cu ele prin Ro, suspensie mai inalta, ca sa nu ti-o zgarii pe burta, etc etc.
tu ai zis f bine, daca ai bani de passat CC ai bani si de tuning scump ( a se intelege si de calitate, nu made in china luat din targ)
30k sau40k masina +11k smecheria = o gramada de lovele.Deci? O gramada de alte optiuni, cind incepi sa scoti banii aia din buzunar pot sa jur ca imi trec si alte marci prin cap, doar daca ochiul meu remarca imbinarea eleganta a liniilor cu devastatoarea frumusete a jantelor dar inca nu am probleme mari cu vederea. V-am pupat
:))) ce inseamna pt ei S.W.A.T :)))) infine masina este chiar faina... iar la ce a bagat in aceasta masina.. vad ca au cautat printre cele mai scumpe... un pic mai ridicata trebuia un gram si era perfecta (pt mine) in rest superba.
Pentru toti tunerii de Romania care vor o masina cu 500 CP sa agate boarfe noaptea prin oras, care sa-i duca la servici sau facultate, cu care sa mearga si la tzara sau la curse, la cumparaturi si in vacante adica masina N in 1 duceti-va la culcare, prostia voastra nu cunoaste limite, habar nu aveti cat costa o manopera la un schimb de roti cu montaj de gume si echilibrat in Germania si va treziti vorbind ca e prea scump acest tuning. Sunt sigur ca in mintea voastra calculul arata cu totul si cu totul altfel ca de ex: jante turcia sau replica + anvelope pe 18 run flat SH ( ca ati auzit ca-s bune da' nu stiti de ce ) maxim 400 euro, remapare 200 euro de pe anunturi online, colant 3D - 300 euro, arcurile taiate juma' de spira la un prieten - o bere si ai o masina priceless cu doar 1000 euro iar cand va intreaba prietenii cati bani a inghitit masina-" ohooo nu mai stiu frate vreo 7-8 mii". De remarcat ca nici unul dintre contestatari nu au reusit sa aduca argumente solide, ceea ce insemna ca nu va duce capul la mai mult de a va rezuma strict la ceea ce e scris in articol iar daca acolo se scrie o prostie sau nu va dau toate detaliile in special voi o luati de buna pentru ca nu stiti ceea ce inseamna fenomenul decat din auzite".
Partea ce mai proasta e ca Romania e plina de d-ashtia ca voi, si, mai trist este ca multi dintre voi asa vor ramane.