nu e masina este soferul daca te uiti atent la unele curbe are o alta abordare fata de soferii celor 2 porsche-uri :) asta nu inseamna ca masina nu face fata
Primul polot de 911 taie foarte putin curbele, preferand sa abordeze virajele in zona mediana a soselei si sa se foloseasca mult de inertia masinii, insa la turatii inalte ale motorului, ce ii permite reprize mai bune la iesirea din viraj. Pilotul LFA-ului, in schimb, prefera trasa cea mai scurta, folosind din plin extensiile soselei si vobratoarele, insa consider ca face o mare gresala intrand in viraj sub franare puternica, mentinand inertia masinii la o turatie mult prea joasa, accelerand uneori cate putin in mijlocul virajului (obicei care in motociclism i-ar fi cauzat multe iesiri in decor), iar apoi fortand iesirea. Multi spuneti ca pilotii de 911 franeaza prea tarziu, insa in cazul acestui model, datorita pozitionarii motorului in spatele puntii spate, soferul este nevoit sa stabilizeze masina cat mai bine inainte de intrarea in viraj, altfel riscand o rusinoasa rasucire.
il cam mananca 911-le pacat ca pilotul franeaza putin prea devreme, dar oricum nu prea are ce manca porsche-ul din lexus.. cu toate ca imi place mult lfa-ul .. tot 911 e Regele !!!
E cursa! Pentru "plimbari", sau oameni care se dau cu masinile, NU se deschid ambele circuite (nu se "leaga") si nu se intra la boxe! Nu ai vazut si echipele tehnice?
frumos iti ofera exact ce trebuie sa ti ofere un supercar adica adrenalina, sunet infiorator, performante devoratoare si un design sportiv si imi place ca tine pasul cu nemtoaicele...
Da, tine pasul! Dar, la ce reclama i s-a facut si la pretul astronomic la care s-a vandut, ma asteptam sa fie mai iute decat 911-le. Dar, .... Si, 911-le nu este turbo, ci doar un aspirat de 3,8l.