Pai sigur ca a iesit Mp4 si Noble test facut de EVO.co.uk asta cam explica tot, totusi cei de la fifth gear au demonstrat ca pe circuit 458 italia este mai bun si mai fun decat Mp4 ma gandesc ca si nemti o sa scota un test unde 911 bate restu`... Interesant a fost M600 care de pe ultimul loc de la start a ajuns pe locul 2.
Bai retarzilor intrati in pastele vostru pe site-ul lor si vedeti acolo intregul filmulet! Are peste 5 min si pe langa cel cu cursa mai sunt inca 3 filmulete in care se detaliaza despre masini! Sariti ca niste cretini cu faze de genul "frate normal ca au castigat britanicii, ca doar emisiunea e una britanica" sau "filmuletul e prea scurt ca are doar 1:45 si nu cred ca e pe bune"... De parca e atat de greu sa realizezi ca intre 4 masini cu puteri de 650, 595, 563 si 523 de cai vor castiga primele doua, sau e atat de greu sa gandesti ca astia de la 4tuning au pus doar 1 min si 45 de secunde (din cele 5 min ale filmuletului original) pt. ca nu au drept de difuzare integral...
@bizkitt Cei de la Fifth Gear au aratat doar ca 458 e mai "fun" si atat! Nu ca e mai bun pe circuit decat McLaren... Daca e sa comparam cat de "fun" e o masina pe circuit, inseamna ca 458 e mai "fun" si decat un Nissan GT-R, doar ca Nissan-ul isi bate joc de 458 cand totul devine "serios" si la fel si McLaren-ul...
Noble e cea mai puternica de acolo: 4400 cc , 484.70001 kw / 650 bhp, 147.73 bhp pe litru, 509.51 bhp pe tona, 0-100 3 sec, 0-160 6.5 sec si viteza maxima de 225 mph sau 362 km/h
asa-s si eu...intr-o dunga.
daca te uiti la top gear castiga unul, la fifth gear altul, la evo altul. Nici nu mai sti ce sa mai crezi...ar trebui sa ne luam fiecare cateva din supercarurile astea si sa facem propriile teste :))
Habar nu aveti cati bani se dau pentru compararea unui exemplar cu un altul si a`l pune pe unul din ele intr`o lumina mai mult sau mai putin proasta. Asta e marketing`ul... De aceea la fifth,top gear si evo au mereu diferite rezultatele. [Parerea mea..]
fiecare promoveaza pe cine plateste...... uitativa la top gear, fifth gear, si altele ca atunci cand compara 2 masini la una zice o gramada de avantaje si 2,3 dezavantaje care nu sunt majore si la cealalta spune numai dezavantaje....... asta e .... de asta am spus si o voi spune mereu: Fiecare isi ia masina care ii place si care il favorizeaza!
Testul e o facutura ...In primul rand chiar si pe 600 metrii Turbo S trebuia sa bata lejer Ferrari Italia!Adica ...pe M5 Board un Porsche Turbo ( nu Turbo S) mergea bara la bara cu Corvette ZR1 ( masina de 640 cai),iar aici unde trebuia sa fie teritoriul lui Turbo S ,culmea ca iese ultimul ( nici macar penultimul)!Noble si McLarenul chiar nu ma intereseaza sincer ca masini ..."Problema" mea e Porsche si Ferrari!Aici testul ori a fost viciat ori ala din Porsche a plecat fara launch control!
Hmmmmm...e ceva la mijloc ..pana la urma Porsche face 0-100 in 2.7 sec si 0-200 in 10 sec,iar Ferrari 0-100 in 3.1 si 0-200 in 10.7sec!+ ca are si tractiune integrala ...in fine e testul "lor" dar nu mi se pare relevant ! Si chiar daca ar fi asa cum se vede aici ,Porsche in viata REALA nu are ce face cu Italia!
Pai hai sa zicem pe 1000 ...ca are "numai" 530 cai si Italia 570 dar si pe 400m si pe 600m trebuia sa le cam nimiceasca pe toate!Aici ceva nu e in regula ...Nu avea cum Ferrari sa recupereze tot terenul ala pierdut de la start si sa ajunga pana la final sa fie cu vreo 2-3 masini in fata Porsche! Ganditi-va ca Porsche are 40 cai in minus dar are 700 nm cuplu pe o plaja scurta de turatii pe cand Ferrari are numai 540 nm p o plaja mult mai lunga ...fapt ce il face sa accelereze mai greu fata de Porsche ! In fine cum am mai zis ...testul nu e relevant!