Drag racing: Porsche 911 Turbo S vs. Ferrari 458 Italia, Noble M600, McLaren MP4-12C Versus 29 Iunie Drag racing: Porsche 911 Turbo S vs. Ferrari 458 Italia, Noble M600, McLaren MP4-12C
Toate comentariile (24):
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Pai sigur ca a iesit Mp4 si Noble test facut de EVO.co.uk asta cam explica tot, totusi cei de la fifth gear au demonstrat ca pe circuit 458 italia este mai bun si mai fun decat Mp4 ma gandesc ca si nemti o sa scota un test unde 911 bate restu`... Interesant a fost M600 care de pe ultimul loc de la start a ajuns pe locul 2.
29 iun 2011, 10:09
+8
295 comentarii 406 puncte
Bai retarzilor intrati in pastele vostru pe site-ul lor si vedeti acolo intregul filmulet! Are peste 5 min si pe langa cel cu cursa mai sunt inca 3 filmulete in care se detaliaza despre masini! Sariti ca niste cretini cu faze de genul "frate normal ca au castigat britanicii, ca doar emisiunea e una britanica" sau "filmuletul e prea scurt ca are doar 1:45 si nu cred ca e pe bune"... De parca e atat de greu sa realizezi ca intre 4 masini cu puteri de 650, 595, 563 si 523 de cai vor castiga primele doua, sau e atat de greu sa gandesti ca astia de la 4tuning au pus doar 1 min si 45 de secunde (din cele 5 min ale filmuletului original) pt. ca nu au drept de difuzare integral...
30 iun 2011, 14:40
0
295 comentarii 406 puncte
@bizkitt Cei de la Fifth Gear au aratat doar ca 458 e mai "fun" si atat! Nu ca e mai bun pe circuit decat McLaren... Daca e sa comparam cat de "fun" e o masina pe circuit, inseamna ca 458 e mai "fun" si decat un Nissan GT-R, doar ca Nissan-ul isi bate joc de 458 cand totul devine "serios" si la fel si McLaren-ul...
30 iun 2011, 14:51
0
159 comentarii 401 puncte
CIUDAT DRAG ..... TREBUIA SA SE FILMEZE INTEGRAL....ASA NU M-A CONVINS !!! MI SE PARE O FACATURA
29 iun 2011, 10:42
+6
36 comentarii 88 puncte
Noble e cea mai puternica de acolo: 4400 cc , 484.70001 kw / 650 bhp, 147.73 bhp pe litru, 509.51 bhp pe tona, 0-100 3 sec, 0-160 6.5 sec si viteza maxima de 225 mph sau 362 km/h
29 iun 2011, 11:31
+4
130 comentarii 233 puncte
asa-s si eu...intr-o dunga. daca te uiti la top gear castiga unul, la fifth gear altul, la evo altul. Nici nu mai sti ce sa mai crezi...ar trebui sa ne luam fiecare cateva din supercarurile astea si sa facem propriile teste :))
29 iun 2011, 11:31
+7
ando34
257 comentarii 380 puncte
Marketing...
29 iun 2011, 11:38
+8
503 comentarii 588 puncte
Lipseau Gallardo si GT-R.
29 iun 2011, 11:47
+9
802 comentarii 715 puncte
Si SLSAMG si DBS
29 iun 2011, 13:21
+5
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
poate chiar si corvette zr1.
29 iun 2011, 13:45
+5
493 comentarii 1318 puncte
e turbo s, ce rost aveau doua porsche? (sarcasm)
29 iun 2011, 17:51
+3
888
8 comentarii 10 puncte
Habar nu aveti cati bani se dau pentru compararea unui exemplar cu un altul si a`l pune pe unul din ele intr`o lumina mai mult sau mai putin proasta. Asta e marketing`ul... De aceea la fifth,top gear si evo au mereu diferite rezultatele. [Parerea mea..]
29 iun 2011, 11:58
+2
331 comentarii 212 puncte
as fi vrut sa vad langa ele si r8 gt spider.
29 iun 2011, 12:03
0
36 comentarii 88 puncte
si ce sa faca sa vezi cum iese pe ultimu loc?:))
29 iun 2011, 12:45
+8
559 comentarii 808 puncte
fiecare promoveaza pe cine plateste...... uitativa la top gear, fifth gear, si altele ca atunci cand compara 2 masini la una zice o gramada de avantaje si 2,3 dezavantaje care nu sunt majore si la cealalta spune numai dezavantaje....... asta e .... de asta am spus si o voi spune mereu: Fiecare isi ia masina care ii place si care il favorizeaza!
29 iun 2011, 12:31
+2
36 comentarii -4 puncte
m600 a avut demaraj mai prost daca era pe 1000m castiga sigur
29 iun 2011, 12:51
+3
ando34
257 comentarii 380 puncte
700-800 erau suficienti se vede pe final, dar totusi cred ca a plecat bine, e vorba de cutie care se pare ca e manuala si putin lag.
29 iun 2011, 13:12
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Testul e o facutura ...In primul rand chiar si pe 600 metrii Turbo S trebuia sa bata lejer Ferrari Italia!Adica ...pe M5 Board un Porsche Turbo ( nu Turbo S) mergea bara la bara cu Corvette ZR1 ( masina de 640 cai),iar aici unde trebuia sa fie teritoriul lui Turbo S ,culmea ca iese ultimul ( nici macar penultimul)!Noble si McLarenul chiar nu ma intereseaza sincer ca masini ..."Problema" mea e Porsche si Ferrari!Aici testul ori a fost viciat ori ala din Porsche a plecat fara launch control!
29 iun 2011, 14:00
-1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Se oberva rezultatele la testele obiective si cele subiective facute pe sponsorizari, nu ti se pare suspect o cursa pe 600m?
29 iun 2011, 14:05
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Hmmmmm...e ceva la mijloc ..pana la urma Porsche face 0-100 in 2.7 sec si 0-200 in 10 sec,iar Ferrari 0-100 in 3.1 si 0-200 in 10.7sec!+ ca are si tractiune integrala ...in fine e testul "lor" dar nu mi se pare relevant ! Si chiar daca ar fi asa cum se vede aici ,Porsche in viata REALA nu are ce face cu Italia!
29 iun 2011, 14:13
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Pe 400m cred ca Porsche-ul e cel mai rapid si lipseste o buna parte din film.
29 iun 2011, 14:17
+2
498 comentarii 125 puncte
Porsche face 1000m in 20.2 s iar Ferrari in 19.7 s . Porsche-u chiar e cel mai incet din comparatia asta .
29 iun 2011, 14:17
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai hai sa zicem pe 1000 ...ca are "numai" 530 cai si Italia 570 dar si pe 400m si pe 600m trebuia sa le cam nimiceasca pe toate!Aici ceva nu e in regula ...Nu avea cum Ferrari sa recupereze tot terenul ala pierdut de la start si sa ajunga pana la final sa fie cu vreo 2-3 masini in fata Porsche! Ganditi-va ca Porsche are 40 cai in minus dar are 700 nm cuplu pe o plaja scurta de turatii pe cand Ferrari are numai 540 nm p o plaja mult mai lunga ...fapt ce il face sa accelereze mai greu fata de Porsche ! In fine cum am mai zis ...testul nu e relevant!
29 iun 2011, 14:29
0
2 comentarii 0 puncte
fake noble venea clar peste mclaren de acord ? cum plm sa termine la aceeasi viteaza cand ala venea glont
02 feb 2012, 02:58
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »