Un turbo pe motocicleta, si era de ajuns sa nu ii mai simta nici macar mirosul de la evacuare GT-R-ul. Dar cum lumea nu stie diferenta dintre un filtru de aer sport si o modificare completa, da "un duel adevarat". Masina modificare de zeci de mii de euro, motocicleta cate filtre schimbate. Rock on!
1,74 tone mai exact si motoru are 220 dar degeaba tot timpu o sa fie unii care o sa zica,da daca avea si busa turbo altcumva statea treaba, are raport kg/cp de aproape 2 ori mai bun decat nissanu,ce mai vreti? 1.25kg/cp vs 2.04 kg/cp
Da, i pui turbo, o faci de 400 de cai si ca sa aibe un raport kg/hp asa frumos si cat de cat asemanator(2 fata de 2.04 cat are acum GT-R-ul) i pui balast 300 de kg pe fata si 300 de kg pe spate.
01 iul 2011, 22:06
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
busa e in 4 timpi, defapt majoritatea motocicletelor sunt in 4 timpi, doar alea de cros, enduro cu motoare mai mici se mai fac si in 2 timpi, sau drujbele alea de 50 sau 125cc
prietene daca avea motor in 2 timpi nu mergea nimeni pe ea si iti zic si de ce :
1. consuma cat un Boeing 747.
2. si surd daca esti tot auzi cum tipa motorul sub tine :)
Scuze pentru greseala,multumesc ca m-ati corectat,da 4 timpi .Nu am ramas dar detin 2 Jawa,din pacate nici una nu poate fi pornita :) ,oricum la vremea aceea cine avea asa ceva era cam la fel de apreciat ca cei care au acum hayabusa;chestia mai tare e ca marii tunari isi pun pe smart motorul acesta de motocicleta si astfel fug cutiile alea de nu stii ce este cu ele...smell like rocket.Gtr-ul ala e condus la un moment dat si de o rusoaica,pentru cei care nu au vazut dragtime pana la capat sau mai bine zis toate editiile.
ai vorbit ca sa nu taci. busa nu are motorul in doi timpi. si referitor la sofer la fel... din moment ce se dã acolo, si sa zicem ca ar fi fata, crezi ca e vreuna d'aia care nu stie sa schimbe vitezele? majoritatea femeilor care piloteaza masini ne bat la cur pe multi de aici la capitolul condus.
sarim de cur pentru ca putem. la fel ca si tine. eu ma refeream ca a facut doua afirmatii aiurea in tramvai. si daca tu crezi despre mine ca sunt atotstiutor pentru ca stiu ca o motocicleta ca hayabusa nu are motor in doi timpi, te inseli. si vezi ca pe aici pe la noi se zice la revedere/salut/bafta /etc nu "ciao" ca la macaronari. numai bine!
In cazul de fata era de asteptat sa castige busa..desi ma asteptam sa fie o diferenta mai mare. Este pe net un filmulet, hayabusa modificata vs cateva lambo, viper etc..ia bataie din mers, dar bineinteles la acele masini lambo modificarile sunt duse la extrem, gen 1450hp..etc
cauta Kawasazki ZZR1400 sau The Hayabusa Killer ;) Busa e mai rapida doar pe circuit decat acest Kawa in rest in linie dreapta Kawa castiga la o mica diferenta atat de mica incat alegi doar cu sufletu nu si cu creieru
850 de cai ca sa stau 1.5 km in spatele motorului si sa il iau pe la 280 km/h nu ma atrage imi pare rau :)
si modificata si optimizata si de 4 ori mai puternic si mai scump de 8 ori abia bate un 1.3 de pe busa.
si daca te uiti tu pe draginfo ala. cel mai bun timp la GT-R e 9.9 1/4 mila pe cand busa stock are cel mai bun timp inregistrat de 9.7.
sa nu mai vbim ca daca bagi piese de 10k $ in busa, iti mananca nissanu pe paine.
Patetic esti tu amice, lasa distractia de pe autostrazi si urmareste si timpii reali.Depinde si de sofer, pe GTR e acelasi dar pe busa nu se stie, si in filmul ala de pe autostrada parea sa ploua daca nu ma insel fapt ce schimba radical intrecerea 4x4 vs 2x1 asa ca nu mai vorbi tu de pe pereti ! Si ce te-a facut sa crezi ca sunt fan busa?
E greu sa compari o motocicleta cu o masina! Motocicleta stock are in zilele de azi cam un 1 cp/kg, o masina cu greu ajunge la asta si in afara de asta sa ne gandim si ce aerodinamica are un motor si ce aerodinamica are o masina. Sunt 2 lucruri diferite si cred ca a fost facuta doar de distractie.
Cum plm au masurat astia ca pe 1/4 mile gtr scoate mai bine decat busa cand aia si la jumatea traseului se departa de masina.Masina a prins-o la top end si daca ascultati putin sunetul masinii spre final era la max de turatii ca se balbaia.Chiar daca zici ca a plecat busa prima,la 1/2mile ea tot se departa de masina,deci raportul ar fi ca oricum avea acceleratia mai puternica.Cred ca astia au modificat un pic timpii sa mai faca publicitate.Busa aia cred ca avea si limitarea de 299(reglementare euro),ca fara ea trece 320.
prieteni... voi stiti ca masina a castigat ca a avut greutatea in avantaj ? greutate mare = inertie mare ! ce tot atat raport cp/kg ! bucurativa de video, nu comentati degeaba si mai ales si fara sa ai habar de drag !
Am impresia ca ai spus o prostie mai mare ca tine..INERTIA inseamna cu totul altceva si nu ajuta deloc Nissan-ul(da un serch)..Nu stau sa fac pe profesorul de fizica cu tine,insa un "fizician-matematici an-chimist-filozof" de pe forumul asta de poate lumina.Oricum inseamna altceva si reactioneaza altfel..BLA bLA blA
Mai gandeste un pic ce ai spus,nu are nici o treaba cu inertia,aici e vb de raportul CP/kg.Ce greutate a avut masina in avantaj?tu stii cat cantareste busa?are 230 kg cu rezervorul gol,si puterea asteia cica era de 198 cp.vine cam 0.865.Masina are 850 cai cu hai sa zicem 1300 kg(desi unii au scris 1500) si ies 0.653 CP/kg.Masina NU ARE CUM SA FACA MOBRA decat la viteza maxima,ceea ce s-a si intamplat ca busa asta era limitata
busa e limitata(ca l-a prins exact pe sfarsit gtr-u si chilotu' nu prea are coite cred nu stiu ce sa zic :)) ma asteptam sa vad 320kmph in dreptul hayabusei..si winer ofc:)))
Era limitata,omu nu avea TRE (timing retarder eliminator) pe ea.Busa stock este limitata in treapta 1,2 si 6 la 10200 rot.ECU aduna informatii despre treapta si turatii si spune injectoarelor cand sa faca o pauza.Nu zic asta pentru ca sunt biker,dar cred ca e facut pentru publicitate filmul asta.Respect o masina puternica cand vad una,sunt alte filmulete cand busa o ia pe coaja cu masini mult mai capabile decat asta.
Deci nu stiu cum de vedeti voi ca , masian castiga cand , clar motorul termina primu si masina dupa , nu va uitati la rezultatele de , la finale uitativa la finalul cursei dati frate paus , play sa vedeti cu ochii vostri ca motoru castiga nu mai faceti afirmatii aberante ce deja sunteti strigatori la cer , si ceilalti cu video cu Lamgorghini si veverita li se pare un fake uitate traitiar de 14 mi de ori la video ca nui un fake e real chiar ramane veveritza fara jumate de coada , expertiloor in video uitativa , ganditiva , analizati problema si dupa dati verdictul .....
bine putea sa puna o busa turbo 500 cai parca are maxim, dar atunci se schimba treaba "se punea" si un gtr ! Alpha 12 ! de ...1309 cai si atunci statea treaba tot ca in videoclip doar ca busa era ceva mai mult in urma decat acum !